Osaako kukaan neuvoa hyviä koiran trimmaajia Oulun ympäristössä? Trimmausta kaipaa toy-villakoira.
Koiran trimmausta Oulussa
5
2049
Vastaukset
- osaajia
jotka löytyy googlella.
- Takkuturkki
Saisko jotain vinkkiä mitä pistän hakusanaksi, kun en todellakaan ole löytänyt edes googlella:)
- Valkeisen vesirotta
Takkuturkki kirjoitti:
Saisko jotain vinkkiä mitä pistän hakusanaksi, kun en todellakaan ole löytänyt edes googlella:)
Laita vaikka "trimmauspalvelu oulu" niin kyllä muutama nimi tupsahtaa. Laadukkuudesta kannattaa kysästä oman rotukerhon jäseniltä. Kai sie olet järjestäytynyt?
- .....
Valkeisen vesirotta kirjoitti:
Laita vaikka "trimmauspalvelu oulu" niin kyllä muutama nimi tupsahtaa. Laadukkuudesta kannattaa kysästä oman rotukerhon jäseniltä. Kai sie olet järjestäytynyt?
..taasko tämä meni tähän eikö koiraa tosiaan saa pitää ihan vain omaksi iloksi vaan heti täytyy järjestäytyä jos koiran hankkii! Jotkut hankkivat koiran perheenjäseneksi eivätkä näyteltäväksi. Myös rekisteröimätön koira voi olla todella rakas eikä sitä kohdella sen huonommin kuin "paperi-koiraakaan"!
- killimys
Trimmausliike Fiksu löytyy sekä Trimmaaja Inkku. Numerot löydät netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232