Karjalan Mediacenter

Alasta kiinnostunut

Mikähän firma Karjalan Mediacenter on, kun se hakee Joensuussa porukkaa töihin? Onko tietoa millaista työtä tekee, millainen palkkaus ja onko puhtaat jauhot pussissa?

Eli kannattaako hakea tuonne töihin?

Aiempaa myyntikokemusta löytyy neljän vuoden ajalta, mutta sama työpaikka alkaa pikkuhiljaa tympäistä ja lisäliksakin maistuisi.

12

6711

Äänestä

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KMC

Ainahan sitä kannattaa hakea ja tiedustella!
      Lisätietoja saanee niiden nettisivuilta, www.karjalanmediacenter.fi

• novoiihme

ei itellä suoraa kokemusta mut pari tuttuu töissä ko. yrityksessä.
        Työntekiät ei tasavertaisia ja muutenki johtaminentuntuu olevan hakoteíllä.

• Myöskin kiinnostunut
        novoiihme kirjoitti:

Löytyykö työntekijäpuolelta faktatietoa? Nämä kaverin kaverin kertomukset ei kyllä minua vakuuta kumpaankaan suuntaan. Työpaikanvaihtoa harkitsevana ja perheellisenä heräsi seuraavia kysymyksiä:

Mitä kaikkea he oikeastaan myyvät ja kenelle?
        Millaisiin ansioihin on mahdollista päästä?
        Miten tehtäviin koulutetaan?

Ja asiallisia kommentteja kiitos.

• Lehtimyyjä
        novoiihme kirjoitti:

Mitä mediacenter käytännössä myy? Onko millainen liksa eli saako pohjapalkkaa ja millainen provisiokäytäntö? Lehtimyyjänä olisi tarkoitus edetä uralla vaativampiin tehtäviin.

• osa-aikatyötön

Kovasti tuntuvat ainakin hakevan porukkaa ja laajeneminen on päällä. Kasvava yritys ilmiselvästi.

• Epäilevä Tuomas

Jatkuva rekrytointi kertoo suuresta vaihtuvuudesta. Joko työnkuvassa tai liksassa, tai pahimmassa tapauksessa molemmissa on silloin vikaa. En nyt kuitenkaan ota kantaa tähän kyseiseen yritykseen, mutta näin sitä voisi yksinkertaisesti ajatella.

• micromake

huono palkka huono johtamis taito yleinen viihtyvyys heikko ..,. siinä syy ruunsaasti tarjolla oleviin työpaikkoihin joita on jatkuvasti kyseisessä työpaikassa tarjolla-

• jeesjuujees

Kannattaa hakea haastatteluun, voi positiivisesti yllättyä! itse vaihdoin ko työpaikkaan, suuret hakumäärät johtui siitä että kyseessä oli uus työpaikka, eikä porukkaa viel tarpeeksi..ja enempiä en sano kun ettei myydä lehtiä :p

• nvjgu7ryh

Onko tämä jonkun toisen firman alainen vai kuinka? En oikein ymmärrä.. Sanovat sivustollaan, että heillä oli liikevaihtoa 2 miljoonaa mutta kuitenkin fonecta sanoo että liikevaihto on kutistunut miljoonaan http://www.finder.fi/Telemarkkinointia/Karjalan MediaCenter Oy/HELSINKI/taloustiedot/1618229

Voisiko joku viisaampi kertoa?

• Kuopiolainenlapsi

Olen itse lapsi ja no nii!
      He kokeilivat soittaa tänään,noin 3kertaa,kun olin kaupassa vanhempien kanssa.Ja vanhemmat kysyivät kuka soitti 3 kertaa.Mutta tuossa on minun ongelma,joka viikko soittaa..

• Suomenyksykskasi

Eikö tämä ole samaa putiikkia kuin Endora oyn omistajakin

• Anonyymi00012

Raakaa puhelimyyntiä.
      Ei suosituksia firmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      190
      1653
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1403
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      919
    5. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      15
      915
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      43
      821
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      114
      670
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      651
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      597
    Aihe