Karjalan Mediacenter

Alasta kiinnostunut

Mikähän firma Karjalan Mediacenter on, kun se hakee Joensuussa porukkaa töihin? Onko tietoa millaista työtä tekee, millainen palkkaus ja onko puhtaat jauhot pussissa?

Eli kannattaako hakea tuonne töihin?

Aiempaa myyntikokemusta löytyy neljän vuoden ajalta, mutta sama työpaikka alkaa pikkuhiljaa tympäistä ja lisäliksakin maistuisi.

12

6600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KMC

Ainahan sitä kannattaa hakea ja tiedustella!
      Lisätietoja saanee niiden nettisivuilta, www.karjalanmediacenter.fi

• novoiihme

ei itellä suoraa kokemusta mut pari tuttuu töissä ko. yrityksessä.
        Työntekiät ei tasavertaisia ja muutenki johtaminentuntuu olevan hakoteíllä.

• Myöskin kiinnostunut
        novoiihme kirjoitti:

Löytyykö työntekijäpuolelta faktatietoa? Nämä kaverin kaverin kertomukset ei kyllä minua vakuuta kumpaankaan suuntaan. Työpaikanvaihtoa harkitsevana ja perheellisenä heräsi seuraavia kysymyksiä:

Mitä kaikkea he oikeastaan myyvät ja kenelle?
        Millaisiin ansioihin on mahdollista päästä?
        Miten tehtäviin koulutetaan?

Ja asiallisia kommentteja kiitos.

• Lehtimyyjä
        novoiihme kirjoitti:

Mitä mediacenter käytännössä myy? Onko millainen liksa eli saako pohjapalkkaa ja millainen provisiokäytäntö? Lehtimyyjänä olisi tarkoitus edetä uralla vaativampiin tehtäviin.

• osa-aikatyötön

Kovasti tuntuvat ainakin hakevan porukkaa ja laajeneminen on päällä. Kasvava yritys ilmiselvästi.

• Epäilevä Tuomas

Jatkuva rekrytointi kertoo suuresta vaihtuvuudesta. Joko työnkuvassa tai liksassa, tai pahimmassa tapauksessa molemmissa on silloin vikaa. En nyt kuitenkaan ota kantaa tähän kyseiseen yritykseen, mutta näin sitä voisi yksinkertaisesti ajatella.

• micromake

huono palkka huono johtamis taito yleinen viihtyvyys heikko ..,. siinä syy ruunsaasti tarjolla oleviin työpaikkoihin joita on jatkuvasti kyseisessä työpaikassa tarjolla-

• jeesjuujees

Kannattaa hakea haastatteluun, voi positiivisesti yllättyä! itse vaihdoin ko työpaikkaan, suuret hakumäärät johtui siitä että kyseessä oli uus työpaikka, eikä porukkaa viel tarpeeksi..ja enempiä en sano kun ettei myydä lehtiä :p

• nvjgu7ryh

Onko tämä jonkun toisen firman alainen vai kuinka? En oikein ymmärrä.. Sanovat sivustollaan, että heillä oli liikevaihtoa 2 miljoonaa mutta kuitenkin fonecta sanoo että liikevaihto on kutistunut miljoonaan http://www.finder.fi/Telemarkkinointia/Karjalan MediaCenter Oy/HELSINKI/taloustiedot/1618229

Voisiko joku viisaampi kertoa?

• Kuopiolainenlapsi

Olen itse lapsi ja no nii!
      He kokeilivat soittaa tänään,noin 3kertaa,kun olin kaupassa vanhempien kanssa.Ja vanhemmat kysyivät kuka soitti 3 kertaa.Mutta tuossa on minun ongelma,joka viikko soittaa..

• Suomenyksykskasi

Eikö tämä ole samaa putiikkia kuin Endora oyn omistajakin

• Anonyymi00012

Raakaa puhelimyyntiä.
      Ei suosituksia firmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      242
      9226
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      151
      3382
    3. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      4
      2775
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      173
      2302
    5. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      104
      1889
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      185
      1853
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      182
      1725
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1381
    9. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      60
      1367
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      126
      1228
    Aihe