Olen menossa Los Angelesiin yhdeksi kuukauseksi yhdelle työkurssille, ja asunnon olen hommannut tuttavan kautta Rolling Hillsin läheisyydestä. Minun olisi tarkoitus työnohessa kierrellä LA:ta (ne yleisimmät nähtävyydet), niin minkälainen kuukausipassi kannattaa hommata (autoa kun en ole hankkimassa/vuokraamassa)? Tarkoitus olisi ainakin päästä katsomaan Universal Studios, Beverly Hills ja Anaheimissakin olisi tarkoitus pyörähtää. Olen katsellut noita kuukausikortteja, ja vaihtoehtoina mainitaan tuolla LA Metro sivulla joko Monthly Pass tai EZ transit pass. Näistä tuo jälkimmäinen vaikuttaisi lupaavalta, mutta onko kenelläkään kokemuksia/tietoa kyseisestä kortista? Minua jäi hiukan vielä vaivaamaan että pitääkö minun ostaa erikseen vielä tuohon EZ-korttiin joitakin lisä "zoneja" (puhun nyt tuosta EZ Premium Stamp -jutusta)? Eikös tuolla EZ transit passin hinnalla pääse tuolta Rolling Hillsiltä mainitsemiini paikkoihin ilman lisäkuluja?
Matkustus tapa LA:ssa 1kk ajan?
Natalia81
1
582
Vastaukset
- emiliaaaaaa
itsellani taalla Losissa auton lisaksi EZ transit pass jonka olen kokenut hyvaksi eika tarvitse mitaan lissa ostella, vain yhden kuukauden passi ja se siita. Losin sisalla liikkuessa bussi, anaheimiin helpoiten varmaankin juna jota itse kaytan myos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136