Onko kellään tietoa mistä löytää uusia suodattimia Brita-vedensuodatin kannuun? Sain ko. kannun lahjaksi kuukausi sitten ja se on osoittautunut varsin toimivaksi. Ongelma vain on etten tiedä enää mistä etsiä vaihdettavaa suodatinta ko. kannnuun!
Vedensuodatin
5
5231
Vastaukset
- löytyy
Esim. Prismasta. Ostin eilen "Brita Classic 2" tuplapakkauksen Ison Omenan Prismasta. Oli myös isompaa uudempaa mallia.
Ps. Joskus on saanut vähän etsiä mistä löytää.- Jonna1
Siis olen tänään jahdannut Brita (ja Anna-)kannuihin sopivia suodattimia - ne ovat samoja... Meillä on luontaistuotekauppa jossa niitä myydään. Nykyinen hovihankkija ei enää vaivaudu tuomaan niitä maahan, ja jahtaan paraikaa uutta...
- maire66
Prismasta löytyy.
- puhdasta vettä
http://www.brita.net/fi/stockist_finder.html?L=33
Tuolta voit katsoa jälleenmyyjät paikkakunnittain. - parempaa vettä
Etsin myös vaihtosuodattimia Someron seudulta. Täällä ei ole, mutta netistä näin, etä pitäisi olla Prismoissa. Jos ei muualta, niin laita Brita kannun maahantuojalle viesti heidän kotisivuilllaan, niin josko he voisivat lähettää.
Samalla asialla. Maahantuojakin voisi pitää isompaa meteliä kannunsa hvyistä ominaisuuksista ja huolehtia varaosien saannista. Ilman patruunoita kannu täytyy panna kaappiin ja unohtaa.
Paremman veden puolesta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849