Sporty ja minä.

OSA I

Olin jo pitkään ihaillut tuota Spice Girlsien suloäänistä laulajaa. Hänen pehmeät muotonsa korostivat hänen naisellista olemustaan upealla tavalla. Lopulta sain hänet valloitetuksi ja nyt vietimme kahden kuukauden yhdessäolon jälkeen salalomaa Pariisissa. Olimme pariisilaisessa luksusravintolassa illallisella (nimeä en voi kertoa). Illallisen päätyttyä Sporty antoi hellän pusun huulilleni. Jo tuolloin tunsin etumukseni pullistuvan, mutta se laski pian lähdettyämme liikkeelle.

Saavuimme hotellille ja avasimme viinipullon takkatulen ääressä. Kuiskailimme toisillemme korvaan hellyyksiä ja Sporty nuolaisi korvaani. Mietin oliko to merkki, että tänä iltana tulisi tapahtumaan. Kyllä se oli. Pian suutelimme kiihteästi ja vähensimme vaatetustamme. Puristelin Sportyn ihania rintoja ja hyväilin hänen koko vartaloan. Käytimme hotellihuoneesta löydettyä hierontaöljyä ja levitimme sitä koko kehoihimme, joka paikkaan. Tunnelma oli taivaallinen.

Penikseni oli jo tanakasti pystyssä. Hieman epäröiden Sporty otti sen suuhunsa. Emmehän olleet harrastaneet seksiä tätä ennen. Hetken päästä hän kuitenkin vapautuneen nuoli sitä pitkin vartta ja välillä työntäen sen kokonaan suuhunsa. Päädyimme 69-asentoon, ja kiimaisena nuolin Sportyn liki posliiniksi ajeltua suloutta.

Nyt oli yhdynnän aika. Olimme hotellin sohvalla, ja Sporty pyllisti minulle tarjoavasti. Työnsin penikseni sisään ja tunne oli mahtava. Puristin hänen pulleista pakaroistaan kiinni ja rauhassa työntelin menemään. Sporty voihki vaitonaisesti. Välillä vedin kaluni kokonaan pois Sportyn emättimestä, ja vartaloidemme olleena öljyttyjä sujahti kaluni ihan kuin sattumalta Sportyn anaaliin. Pelkäsin, että nyt olin mokannut koko homman, mutta Sporty vain voihkaisi entistä kovemmin ja pyysi jatkamaan. Sormillaan hän hyväili litisevää pilluansa. Jatkoin ensin hieman epäröiden lykkimistä anaaliin, mutta pian tuokin sulous tuli minulle tutuksi ja vapautuneena annoin mennä syvillä työnnöillä. Vetäessäni kullin kokonaisuudessaan pois Sprotyn anaalista, ruiskahti hänen pepustaan hieman ulostetta vatsalleni. En kehdannut sanoa tätä hänelle, ehkä tiesi homman itsekin. Työnsin nopeasti kullini takaisin anaaliin ja jatkoin pumppaamista. Sporty vapisi kiimasta. Paskan haju levisi, joten Sportynkin täytyi tietää mitä vatsallani oli. Pumppasin ja pumppasin, ja lopulta taas aioin vetää komeuteni ulos pepusta. Edellisestä kerrasta viisastuneena, vedin kehoni samalla sivuun Sportyn anaalin kohdalta, kun vedin kullini ulos. Yks, kaks ja nyt.. Sportyn pyllystä lensi noin metrin ripulinsekaisena norona ulostetta sohvalle, ja hotellin lattialle saakka. Ensin olin hieman hämilläni, mutta sitten näky tuntui kiihottavan minua. Tartuin oikealla kädelläni paskaiseen kulliini tehdäkseni muutaman runkkausliikkeen. Voiko tämän romanttisempaa iltaa enää olla, mietin hiljaa mielessäni..



Pidittekö, OSA II seuraa mikäli haluatte..

2

5843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahaaaa

      Mitä jos kävisit pesulla, samalla sporty lempattais ulos hotellista ja ginger spice tulis jatkamaan sinne suihkuun ilman pissakakkajuttuja.

      • Porky Spice

        Sitä pullukkaa voisit vetäistäkin unissas saparon alle.
        PS. Tää palsta ei ole mopoikäisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe