Kiertoajelu Kalifroniassa

Kannattaako?

2

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mutta...

      ...paljon omatoimisesti USAa autolla kiertäneen silmissä tuo näytti hyvältä. Hinta on tietysti vähän korkeampi, kuin mitä omatoimisesti joutuisin maksamaan, mutta onhan siinä kaikki valmiina. Ekaa kertaa sinne autoilemaan lähtevälle tuo on hyvä vaihtoehto, eikä hinta ollut mielestäni mitenkään kohtuuton.

    • suunnitelmat

      Itse olen lähdössä samantyyppiselle matkalle 12 päiväksi. Reittinä SF-Morro Bay-LA-Palm Springs-SF. Hotellit ovat 3-4 tähteä ja auto käytössä viikon ajan. Hintaa matkalle tulee sellaiset 1300€/hlö (meitä lähtee kaksi). Varmasti hintaa saisi 200-300€ alemmaksi, jos valitsee huokeampia hotelleja. Hintaan vaikuttaa myös minä päivinä olet matkalla (juhlapyhät, sesonki...). Netistä vertailemalla löytyy välillä todella hyviä tarjouksia hotellihuoneista (jopa neljän tähden hotellista sviitti puoleen hintaan) ja lentomatkojenkin huolellisella valinnalla saatat säästää pitkän pennin.

      Tuo suunnitelma kuulostaa aika täyteen ahdetulta. Jos haluat nähdä enemmän yhdestä paikasta, niin suosittelen harvempia kohteita tai pidempää matkaa. Välimatkat ovat Kaliforniassa pitkiä ja esimerkiksi Las Vegasista San Diegoon kestää 5-6 tuntia. Kannattaa tutkailla karttoja esimerkiksi google mapsilla, jos olet epävarma.

      Itse suunnittelemalla saat siis halvemmalla ja kätevästi netistä kaiken tarvitsemasi (myös autonvuokrauksen)ja juuri sinulle räätälöidyn matkan. Suunnitteluun saattaa kuitenkin upota paljonkin aikaa ja jos et ole sellaiseen valmis tuollainen paketti kuulostaa kohtuuhintaiselta.

      Lisätään tänne loppuun vielä, että näköjään SMT:n matkassakin saa itse vaikuttaa reittiin. Tosiaan suosittelen vähemmän ajoa ja keskittymistä muutamiin tärkeimpiin kohteisiin, jotka kiinnostavat sinua erityisesti. Esimerkiksi Losissa on varmasti nähtävää viikoksikin (Disneyland, Hollywood, elokuvastudiot, urheilutapahtumia yms.) ja jos meinaat shoppailla, siihenkin uppoaa helposti paljon aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe