Logitech Mice Software Setpoint

Hiiren asetukset

Noilla Logitechin hiirillä tuntuisi olevan aika paljon ongelmia tuon SetPoint ohjelman kanssa:
http://forums.logitech.com/logitech/board?board.id=software_mice

Minulla itselläni on tuommoinen Logitech G3 Laser Mouse, joka on tähän asti toiminut aivan hyvin tuolla SetPoint 3.3 ohjelmalla, mutta kun satuin päivittämään sen uudempaan versioon 4.24, niin tapahtui seuraavaa. Sieltä hiiren asetuksista hävisi se kohta "Oma hiiri"/ "Mouse Tab" ja jäljelle jäi vaan "Työkalut"/"Tools" asetukset. Onneksi ne vanhat asetukset jäivät edelleen voimaan, mutta nähtävästi niitä ei sitten voi enää sen ihmeemmin muutella. Tuolla Ohjauspaneelin puolella Hiiren tiedoissakin viitataan Microsoftin omaan hiireen, joka ei ole enää edes käytössä ja Logitechistä ei puhuta enää mitään.

Onko muilla tapahtunut samanlaisia ikäviä yllätyksiä tuon SetPoint ohjelman kanssa?

3

2780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiiren asetukset

http://forums.logitech.com/logitech/board/message?board.id=software_mice&thread.id=9129

Proceeding #1 - For a failed or new installation of SetPoint:

Failed Install:
      A. Uninstall SetPoint software.
      B. Reboot.

New Install or continuing a failed install:

1. Make sure that your mouse is works proper with the Microsoft HID drivers.
      To go sure, connect your USB Mouse receiver directly at your PC's USB port.
      2. Delete file "C:\WINDOWS\System32\drivers\wdf01000.sys".
      3. Install SetPoint software: "setpoint424.exe".
      4. Profit.

• Moieef

Joo kiitos toi wdf0100 juttu toimi.Mulla muuten lakkas toi hiiri kokonaan toimimasta jos toi tiedosto oli siel.Mut nyt kun oon poistanut sen tiedoston, se ilmestyy sinne uudestaan aina kun saamutan tietokoneen.Eli aina kun käynnistän koneen tiedosto on jälleen siellä, eikä hiiri eikä ohjelma toimi.Joudun toisella hiirellä aina poistamaan sen ohjelman

• Tutase

Itseäni hirveästi ärsyttänyt ongelma poistui kertalinttuulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      93
      3541
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1819
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1610
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      31
      1381
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      54
      948
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      882
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      820
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      787
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      784
    Aihe