Noilla Logitechin hiirillä tuntuisi olevan aika paljon ongelmia tuon SetPoint ohjelman kanssa:
http://forums.logitech.com/logitech/board?board.id=software_mice
Minulla itselläni on tuommoinen Logitech G3 Laser Mouse, joka on tähän asti toiminut aivan hyvin tuolla SetPoint 3.3 ohjelmalla, mutta kun satuin päivittämään sen uudempaan versioon 4.24, niin tapahtui seuraavaa. Sieltä hiiren asetuksista hävisi se kohta "Oma hiiri"/ "Mouse Tab" ja jäljelle jäi vaan "Työkalut"/"Tools" asetukset. Onneksi ne vanhat asetukset jäivät edelleen voimaan, mutta nähtävästi niitä ei sitten voi enää sen ihmeemmin muutella. Tuolla Ohjauspaneelin puolella Hiiren tiedoissakin viitataan Microsoftin omaan hiireen, joka ei ole enää edes käytössä ja Logitechistä ei puhuta enää mitään.
Onko muilla tapahtunut samanlaisia ikäviä yllätyksiä tuon SetPoint ohjelman kanssa?
Logitech Mice Software Setpoint
3
2761
Vastaukset
- Hiiren asetukset
http://forums.logitech.com/logitech/board/message?board.id=software_mice&thread.id=9129
Proceeding #1 - For a failed or new installation of SetPoint:
Failed Install:
A. Uninstall SetPoint software.
B. Reboot.
New Install or continuing a failed install:
1. Make sure that your mouse is works proper with the Microsoft HID drivers.
To go sure, connect your USB Mouse receiver directly at your PC's USB port.
2. Delete file "C:\WINDOWS\System32\drivers\wdf01000.sys".
3. Install SetPoint software: "setpoint424.exe".
4. Profit.- Moieef
Joo kiitos toi wdf0100 juttu toimi.Mulla muuten lakkas toi hiiri kokonaan toimimasta jos toi tiedosto oli siel.Mut nyt kun oon poistanut sen tiedoston, se ilmestyy sinne uudestaan aina kun saamutan tietokoneen.Eli aina kun käynnistän koneen tiedosto on jälleen siellä, eikä hiiri eikä ohjelma toimi.Joudun toisella hiirellä aina poistamaan sen ohjelman
- Tutase
Itseäni hirveästi ärsyttänyt ongelma poistui kertalinttuulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889