Drifting

hullupussi

Katselin just Discoverylta driftingiä ja on pakko ihmetellä mikä siinä on niin ihmeellistä? Okei, pojat pitää bilikan ihan mukavasti lapasessa ja linjat näyttää hyvältä mutta..........pientä radan pätkää edes takaisin peräkkäin, siinä se. Mitä tuosta pitäisi saada irti? Radat on niin ahtaitakin että ohituksia ei tapahdu. Rata-ajo ja drag race on ihan eri planeetalta, siinä ajetaan rehellisesti vastustajaa vastaan. Joku neropatti kyllä sanoo heti että drag racessahan ajetaan vaan suoraan mutta sekin kysyy reaktioita ja hallintakykyä ja nopeudetkin ovat ihan eriluokkaa.

9

2595

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

eikös tossa driftingissä saa pojoja sen mukaan mitä suuremmassa kulmassa autoa vie? Voidaan toki kysyä että onko missään mitään järkeä?

• sanoa

Osaatko muuten sanoa, etät mikä idea on drag race:ssa jollain indeksi ajolla? Katsoin kiihdytysajoja ja selostaj höpötti jostain indeksiajasta ja tavoiteajasta, jonka alle ajaneet kuskit hylättiin? Mikä idea tuossa on?

• hullupussi

ryhmissä kuljettaja valitsee itselleen ajan mihin luulee autolla pääsevän ja jos aika alittuu seuraa tappio riippumatta vaikka olisikin ensin maalissa eli tavoite aikaa ei saisi ylittää. Joissain vakioluokissa on tehoon sidottu indeksi jolloin heikompi auto saa etumatkaa tehokkaampaan nähden. Hiukan vaikeasti selitetty mutta periaate kaiketi on tuollainen.

• harrastanitsedrahracea

Mun indeksi on 8.01 ja keverilla 9.10 niin kaveri saa minun ja hänen oman indeksin erotuksen verran lähteä aikaisemmin liikkeelle kuin minä. Eli tämä tasoittaa lähtöä.

• lolled :D
    • Anonyymi

Ihan saatanan vammainen laji. Toivotaan että polttoaineiden hinnat tappaa tämän lajin kokonaan. Ei mitään järkeä...silmämääräisesti katotaan muka kuka eniten driftaa.

• Anonyymi

Eli sinulla ei ole harmaintakaan aavistusta miten itse laji toimii ja silti koet tarpeelliseksi tulla kertomaan turhan mielipiteesi.

Vitun idiootti.

• Anonyymi

Kuivalla pinnalla paahdetaan, vaikka meillä on talvi.🥴

• Anonyymi00013

Vihdoin lajin harrastus onnistuu kunnolla. On tää niin hauskaa harrastaa! Kyl tää on paras harrastus! Vihdoin projekti valmis pääosin ja nyt on tehoa sekä ulkonäköä. Näin alkuun näillä pääosin mennään vaikka 2,0 bar jäi kokeilematta ja ihan parhaita säätöjä saatu mut toimii.

Osat pääosin:

Helimaticin 1000cc suuttimet, bandobrosin pro fuel jet luxus series golden flow pumppu, seventecin dual lock caravan perä, wanfossin säädettävä competition bluetooth ecu, heliumboyssin streetmonkey-noise dumppi, lordfamousin best five eyekiller ghost -korisarja candy maalattuna Teron pölyttyneessä ja melko ränsistyneessä maalaamossa (kahvi oli myös pahaa ja penkit huonot), noisemakerin db up pro max terror edition änkkä lisärei'itettynä, gear masher ultra 40 mm vaihteenlyhennin smooth shift lisähiekkasarjalla, drift kingin glow max clown 20" vanteet, shuhuhuu-tecin T50 turbo, maxgoldencold intercooler, A & S cold air mega air-rape-intake pro, seniorin bad grandpa editionin säädettävä alustasarja, sparkmaker pro 4 ohmin lakatut tulpat hopeakierteillä, Härmäläisen off-road-penkissä säädetty säädöt suht kohdilleen ja 1,7 barilla huikeat 370 hp ja 427 nm. Kyllä nyt lähtee!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3050
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      943
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      817
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      766
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      559
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      48
      526
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      475
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      470
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      461
    Aihe