Drifting

hullupussi

Katselin just Discoverylta driftingiä ja on pakko ihmetellä mikä siinä on niin ihmeellistä? Okei, pojat pitää bilikan ihan mukavasti lapasessa ja linjat näyttää hyvältä mutta..........pientä radan pätkää edes takaisin peräkkäin, siinä se. Mitä tuosta pitäisi saada irti? Radat on niin ahtaitakin että ohituksia ei tapahdu. Rata-ajo ja drag race on ihan eri planeetalta, siinä ajetaan rehellisesti vastustajaa vastaan. Joku neropatti kyllä sanoo heti että drag racessahan ajetaan vaan suoraan mutta sekin kysyy reaktioita ja hallintakykyä ja nopeudetkin ovat ihan eriluokkaa.

8

2426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

eikös tossa driftingissä saa pojoja sen mukaan mitä suuremmassa kulmassa autoa vie? Voidaan toki kysyä että onko missään mitään järkeä?

• sanoa

Osaatko muuten sanoa, etät mikä idea on drag race:ssa jollain indeksi ajolla? Katsoin kiihdytysajoja ja selostaj höpötti jostain indeksiajasta ja tavoiteajasta, jonka alle ajaneet kuskit hylättiin? Mikä idea tuossa on?

• hullupussi

ryhmissä kuljettaja valitsee itselleen ajan mihin luulee autolla pääsevän ja jos aika alittuu seuraa tappio riippumatta vaikka olisikin ensin maalissa eli tavoite aikaa ei saisi ylittää. Joissain vakioluokissa on tehoon sidottu indeksi jolloin heikompi auto saa etumatkaa tehokkaampaan nähden. Hiukan vaikeasti selitetty mutta periaate kaiketi on tuollainen.

• harrastanitsedrahracea

Mun indeksi on 8.01 ja keverilla 9.10 niin kaveri saa minun ja hänen oman indeksin erotuksen verran lähteä aikaisemmin liikkeelle kuin minä. Eli tämä tasoittaa lähtöä.

• lolled :D
    • Anonyymi

Ihan saatanan vammainen laji. Toivotaan että polttoaineiden hinnat tappaa tämän lajin kokonaan. Ei mitään järkeä...silmämääräisesti katotaan muka kuka eniten driftaa.

• Anonyymi

Eli sinulla ei ole harmaintakaan aavistusta miten itse laji toimii ja silti koet tarpeelliseksi tulla kertomaan turhan mielipiteesi.

Vitun idiootti.

• Anonyymi

Kuivalla pinnalla paahdetaan, vaikka meillä on talvi.🥴

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2116
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1878
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      93
      904
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      889
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      839
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe