Drifting

hullupussi

Katselin just Discoverylta driftingiä ja on pakko ihmetellä mikä siinä on niin ihmeellistä? Okei, pojat pitää bilikan ihan mukavasti lapasessa ja linjat näyttää hyvältä mutta..........pientä radan pätkää edes takaisin peräkkäin, siinä se. Mitä tuosta pitäisi saada irti? Radat on niin ahtaitakin että ohituksia ei tapahdu. Rata-ajo ja drag race on ihan eri planeetalta, siinä ajetaan rehellisesti vastustajaa vastaan. Joku neropatti kyllä sanoo heti että drag racessahan ajetaan vaan suoraan mutta sekin kysyy reaktioita ja hallintakykyä ja nopeudetkin ovat ihan eriluokkaa.

9

2607

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

eikös tossa driftingissä saa pojoja sen mukaan mitä suuremmassa kulmassa autoa vie? Voidaan toki kysyä että onko missään mitään järkeä?

• sanoa

Osaatko muuten sanoa, etät mikä idea on drag race:ssa jollain indeksi ajolla? Katsoin kiihdytysajoja ja selostaj höpötti jostain indeksiajasta ja tavoiteajasta, jonka alle ajaneet kuskit hylättiin? Mikä idea tuossa on?

• hullupussi

ryhmissä kuljettaja valitsee itselleen ajan mihin luulee autolla pääsevän ja jos aika alittuu seuraa tappio riippumatta vaikka olisikin ensin maalissa eli tavoite aikaa ei saisi ylittää. Joissain vakioluokissa on tehoon sidottu indeksi jolloin heikompi auto saa etumatkaa tehokkaampaan nähden. Hiukan vaikeasti selitetty mutta periaate kaiketi on tuollainen.

• harrastanitsedrahracea

Mun indeksi on 8.01 ja keverilla 9.10 niin kaveri saa minun ja hänen oman indeksin erotuksen verran lähteä aikaisemmin liikkeelle kuin minä. Eli tämä tasoittaa lähtöä.

• lolled :D
    • Anonyymi

Ihan saatanan vammainen laji. Toivotaan että polttoaineiden hinnat tappaa tämän lajin kokonaan. Ei mitään järkeä...silmämääräisesti katotaan muka kuka eniten driftaa.

• Anonyymi

Eli sinulla ei ole harmaintakaan aavistusta miten itse laji toimii ja silti koet tarpeelliseksi tulla kertomaan turhan mielipiteesi.

Vitun idiootti.

• Anonyymi

Kuivalla pinnalla paahdetaan, vaikka meillä on talvi.🥴

• Anonyymi00013

Vihdoin lajin harrastus onnistuu kunnolla. On tää niin hauskaa harrastaa! Kyl tää on paras harrastus! Vihdoin projekti valmis pääosin ja nyt on tehoa sekä ulkonäköä. Näin alkuun näillä pääosin mennään vaikka 2,0 bar jäi kokeilematta ja ihan parhaita säätöjä saatu mut toimii.

Osat pääosin:

Helimaticin 1000cc suuttimet, bandobrosin pro fuel jet luxus series golden flow pumppu, seventecin dual lock caravan perä, wanfossin säädettävä competition bluetooth ecu, heliumboyssin streetmonkey-noise dumppi, lordfamousin best five eyekiller ghost -korisarja candy maalattuna Teron pölyttyneessä ja melko ränsistyneessä maalaamossa (kahvi oli myös pahaa ja penkit huonot), noisemakerin db up pro max terror edition änkkä lisärei'itettynä, gear masher ultra 40 mm vaihteenlyhennin smooth shift lisähiekkasarjalla, drift kingin glow max clown 20" vanteet, shuhuhuu-tecin T50 turbo, maxgoldencold intercooler, A & S cold air mega air-rape-intake pro, seniorin bad grandpa editionin säädettävä alustasarja, sparkmaker pro 4 ohmin lakatut tulpat hopeakierteillä, Härmäläisen off-road-penkissä säädetty säädöt suht kohdilleen ja 1,7 barilla huikeat 370 hp ja 427 nm. Kyllä nyt lähtee!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      87
      1248
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      27
      789
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      13
      767
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      37
      732
    5. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      705
    6. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      677
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      78
      669
    8. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      668
    9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      627
    10. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      58
      618
    11. 64
      588
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      85
      585
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      41
      571
    14. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      546
    15. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      534
    16. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      54
      528
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      517
    18. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      502
    19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      475
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      27
      467
    Aihe