tarjoilijoiden palkka

kysely

-mitä teet (kokoukset, a la carte, kahvila jne)
-tuntipalkka

itse olen nyt kokoustarjoilijana,saan 13,5e/t.

25

20238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekila

vuorovastaavana 11,11e tunti, alamme kovat lisät viel päälle!!
      Pubitarjoilijana olen.

• Sallau

Tarjoilijan tienaan enemmän kuin sinä vastaavana😂

• Meruchka

Ensimmäinen vuosi rekryfirman kautta heitettyä keikkaa
      -casual dining raflat
      -buffa/kokous

...9,65/h

Ennen yleiskorotusta oli 9,34
      Saliapukeikoista(foodrunner/blokki) 8½/h

• ££>>>

Työhön kuului ravintolavastaava, keittiöhommat, a la carte, pitopalvelua, perusmyyntiä ja tarjoilua, salitarjoilua...9,14€/h. taitaa siis olla paskimpia paikkoja palkan suhteen jos noin kovasti enemmän muualla? tosin ei sijaitse pääkaupunkiseudulla, mutta silti...

• pubin omistaja

Meidän työntekijät saavat palkan riippuen siitä, ovatko pelkkiä blokkareita (10 e tunti) tai pelkästään tiskin takana tarvittaessa töihin kutsuttavia (11 e tunti) vai vakkarihommissa tai tarjoilija/järjestyksenvalvoja -pätevyydellä (12 e tunti). Täyspäiväiset vakkarit ovat kuukausipalkalla ja tuntipalkaksi tulee 18-19 e.

• Bmikko

mites sun pubiin pääsee töihin?? aika hyvät palkat maksat työntekijöilles

• €€€€€€€€?
        Bmikko kirjoitti:

mites sun pubiin pääsee töihin?? aika hyvät palkat maksat työntekijöilles

pubin omistajan provo 19 € TUNTI selvä provo, se on hänen palkkansa

• ???

tammikuusta alkaen ns. vuorovastaavana.Maanantait,tiistait ja sunnuntait yksin ja aamut. Palkka 9,46€. Pitäiskö olla tuo 11,11€

• vuokratyöntekijä

tuntipalkka 9,45 egee. ei pääse rikastumaan kun työvuorot ovat yleensä 3-5 tuntia päivässä.

• kiltsimiltsi
        vuokratyöntekijä kirjoitti:

tuntipalkka 9,45 egee. ei pääse rikastumaan kun työvuorot ovat yleensä 3-5 tuntia päivässä.

Kuulepa hyvä kollega. Ei kolmen tunnin keikkoja tessin mukaan tarvitse tehdä. Neljä on minimi.

• alipalkattu?

Olen tarjoilijana (a la carte/banketti/baari), mutta välillä tulee tehtyä vastaavan töitä. Lisäksi tuuraan ajoittain myyntisihteeriä. Palkka 11,50€/h. Enemmän vois kai vaatia.

• luuna83

paljonko about palkka jos o tehny 11v rav alaa ( baari, tarjoilija,ala carte, banketti, catering,tilaustarj. , finedining, juomapromo-hommat ym ym.. hyvää palautetta asiakkailta, firmoilta ja työnantajilta.. kun noi tes mukaiset taulukot näyttää ihan muuta mitä esim. mun kollegat tienaa..

• J K

VAI IN

• Äfdee

Kokemusta ravintola-alalta 2,5v ja palkka 12,5€/h. Olen tällä hetkellä töissä fine dining ravintolassa. Koen itseni kuitenkin alipalkatuksi, mielestäni astetta hienommissa paikoissa saisi työnantajat maksaa vakkareilleen vähintään sen 14€/h...

• hilujen saaja

Bubissa olen heittäny Extra-Tarjoilijan keikkoja,palkat on ollu alle TES!Rikoksen uhri taidan olla!?Onko kohtalotovereita?

• sfhdfhdsfh

oon baarissa ja kk palkalla 2500e lisät, eli kk tienaan n. 3100e tipit. tunti yli 15e.

• Gayhki

Mä olen itse laivalla duunissa tarjoilijana ja saan kuukaudessa 3700 euroa..... Sä et todellakaan saa maissa 3100 euroa kuukaudessa

• VPP

Olen ruokaravintolan vuoropäällikkönä ja saan n. 1500€ /kk, teen n. 100h/3vkoa. Alipalkattu olo,kun ei saa edes täysiä tunteja tehdä. Mutta minkäs teen, toinen vaihtoehto on lähteä lätkimään ja niin ehkä lähdenkin jos joskus tarjotaan parempaa palkkaa vastaavista töistä, tai kyr****nyn ravintola-alaan kokonaan.

• tarjoilijnsavbj

Ite saan tarjoilijan työstä palkkkaa 20e/h
      Aika surkeesti sillä elää teen kans vähän sivuhommii on vähän hämärää niin en viitti täs sitä nyt sanoo onks toi oikee termi en muista
      kyl välil joutuu syömään pelkkiii perunoit johtuuu varmaan siitä että hesan keskustasta

• Siis mitä?

20€/h tuntipalkka ja surkeesti elät vai? Joko työvuoroja on naurettavan vähän tai sitten et osaa käyttää rahojas oikein.

• anniskelusta korvaus

Saatteko te vielä erikseen vastaavan tai varavastaajan hommista korvausta? Olen kuullut että jotkut maksaa siitä erikseen jotain tuntiliksaa lisää vai onko se teillä jo palkassa

• T. Essi

Lukekaa nyt jummaleisson TESs. Sielt ne selviää kaikki.
      Aikas onnettomia olette jos ette edes omaa palkkaanne tiedä.

• vanha viinuri

Akanaan %-palkalla tienasin normi vuoroilla stadin keskustan
      ala carte hommissa saman kun serkkuni paperikoneenhoiitajana
      UPM:llä.
      Kateus ajoi kk:si palkalle,lopetin hommat ja nyt kokkipellet maksaa
      että pääsee telkkariin.

• odkjflkglasdg

Valitettavasti olen sopimuspalkalla, eli 2500e lisät = n. 3100e kk lomarahat tipit. Kannattaa puhua työnantajalle ;)
      Normi on maks 1900 lisät.

• Alle kympin

Tuntipalkka on keikkafirmojen myötä alle kympin tunti, joten halpa on palkka.

Suurin osa nykyään työntekijöistä virolaisia, venäläiisa tai muita maahnamuuttajia.

Näin säästetään ja maksetaa pientä palkaa. Tuntimäärrät minimiä ja kotiin laitetaan kesken kaiken hyvin usein, joten vaatikaa palkkanne koko työpäivältä, jos olette sopineet työvuoron.

Se siitä työsopimuksista, palkoista ja liitoista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe