-mitä teet (kokoukset, a la carte, kahvila jne)
-tuntipalkka
itse olen nyt kokoustarjoilijana,saan 13,5e/t.
tarjoilijoiden palkka
25
20238
Vastaukset
- tekila
vuorovastaavana 11,11e tunti, alamme kovat lisät viel päälle!!
Pubitarjoilijana olen.- Sallau
Tarjoilijan tienaan enemmän kuin sinä vastaavana😂
- Meruchka
Ensimmäinen vuosi rekryfirman kautta heitettyä keikkaa
-casual dining raflat
-buffa/kokous
...9,65/h
Ennen yleiskorotusta oli 9,34
Saliapukeikoista(foodrunner/blokki) 8½/h - ££>>>
Työhön kuului ravintolavastaava, keittiöhommat, a la carte, pitopalvelua, perusmyyntiä ja tarjoilua, salitarjoilua...9,14€/h. taitaa siis olla paskimpia paikkoja palkan suhteen jos noin kovasti enemmän muualla? tosin ei sijaitse pääkaupunkiseudulla, mutta silti...
- pubin omistaja
Meidän työntekijät saavat palkan riippuen siitä, ovatko pelkkiä blokkareita (10 e tunti) tai pelkästään tiskin takana tarvittaessa töihin kutsuttavia (11 e tunti) vai vakkarihommissa tai tarjoilija/järjestyksenvalvoja -pätevyydellä (12 e tunti). Täyspäiväiset vakkarit ovat kuukausipalkalla ja tuntipalkaksi tulee 18-19 e.
- Bmikko
mites sun pubiin pääsee töihin?? aika hyvät palkat maksat työntekijöilles
- €€€€€€€€?
Bmikko kirjoitti:
mites sun pubiin pääsee töihin?? aika hyvät palkat maksat työntekijöilles
pubin omistajan provo 19 € TUNTI selvä provo, se on hänen palkkansa
- ???
tammikuusta alkaen ns. vuorovastaavana.Maanantait,tiistait ja sunnuntait yksin ja aamut. Palkka 9,46€. Pitäiskö olla tuo 11,11€
- vuokratyöntekijä
tuntipalkka 9,45 egee. ei pääse rikastumaan kun työvuorot ovat yleensä 3-5 tuntia päivässä.
- kiltsimiltsi
vuokratyöntekijä kirjoitti:
tuntipalkka 9,45 egee. ei pääse rikastumaan kun työvuorot ovat yleensä 3-5 tuntia päivässä.
Kuulepa hyvä kollega. Ei kolmen tunnin keikkoja tessin mukaan tarvitse tehdä. Neljä on minimi.
- alipalkattu?
Olen tarjoilijana (a la carte/banketti/baari), mutta välillä tulee tehtyä vastaavan töitä. Lisäksi tuuraan ajoittain myyntisihteeriä. Palkka 11,50€/h. Enemmän vois kai vaatia.
- luuna83
paljonko about palkka jos o tehny 11v rav alaa ( baari, tarjoilija,ala carte, banketti, catering,tilaustarj. , finedining, juomapromo-hommat ym ym.. hyvää palautetta asiakkailta, firmoilta ja työnantajilta.. kun noi tes mukaiset taulukot näyttää ihan muuta mitä esim. mun kollegat tienaa..
- J K
VAI IN
- Äfdee
Kokemusta ravintola-alalta 2,5v ja palkka 12,5€/h. Olen tällä hetkellä töissä fine dining ravintolassa. Koen itseni kuitenkin alipalkatuksi, mielestäni astetta hienommissa paikoissa saisi työnantajat maksaa vakkareilleen vähintään sen 14€/h...
- hilujen saaja
Bubissa olen heittäny Extra-Tarjoilijan keikkoja,palkat on ollu alle TES!Rikoksen uhri taidan olla!?Onko kohtalotovereita?
- sfhdfhdsfh
oon baarissa ja kk palkalla 2500e lisät, eli kk tienaan n. 3100e tipit. tunti yli 15e.
- Gayhki
Mä olen itse laivalla duunissa tarjoilijana ja saan kuukaudessa 3700 euroa..... Sä et todellakaan saa maissa 3100 euroa kuukaudessa
- VPP
Olen ruokaravintolan vuoropäällikkönä ja saan n. 1500€ /kk, teen n. 100h/3vkoa. Alipalkattu olo,kun ei saa edes täysiä tunteja tehdä. Mutta minkäs teen, toinen vaihtoehto on lähteä lätkimään ja niin ehkä lähdenkin jos joskus tarjotaan parempaa palkkaa vastaavista töistä, tai kyr****nyn ravintola-alaan kokonaan.
- tarjoilijnsavbj
Ite saan tarjoilijan työstä palkkkaa 20e/h
Aika surkeesti sillä elää teen kans vähän sivuhommii on vähän hämärää niin en viitti täs sitä nyt sanoo onks toi oikee termi en muista
kyl välil joutuu syömään pelkkiii perunoit johtuuu varmaan siitä että hesan keskustasta- Siis mitä?
20€/h tuntipalkka ja surkeesti elät vai? Joko työvuoroja on naurettavan vähän tai sitten et osaa käyttää rahojas oikein.
- anniskelusta korvaus
Saatteko te vielä erikseen vastaavan tai varavastaajan hommista korvausta? Olen kuullut että jotkut maksaa siitä erikseen jotain tuntiliksaa lisää vai onko se teillä jo palkassa
- T. Essi
Lukekaa nyt jummaleisson TESs. Sielt ne selviää kaikki.
Aikas onnettomia olette jos ette edes omaa palkkaanne tiedä. - vanha viinuri
Akanaan %-palkalla tienasin normi vuoroilla stadin keskustan
ala carte hommissa saman kun serkkuni paperikoneenhoiitajana
UPM:llä.
Kateus ajoi kk:si palkalle,lopetin hommat ja nyt kokkipellet maksaa
että pääsee telkkariin. - odkjflkglasdg
Valitettavasti olen sopimuspalkalla, eli 2500e lisät = n. 3100e kk lomarahat tipit. Kannattaa puhua työnantajalle ;)
Normi on maks 1900 lisät. - Alle kympin
Tuntipalkka on keikkafirmojen myötä alle kympin tunti, joten halpa on palkka.
Suurin osa nykyään työntekijöistä virolaisia, venäläiisa tai muita maahnamuuttajia.
Näin säästetään ja maksetaa pientä palkaa. Tuntimäärrät minimiä ja kotiin laitetaan kesken kaiken hyvin usein, joten vaatikaa palkkanne koko työpäivältä, jos olette sopineet työvuoron.
Se siitä työsopimuksista, palkoista ja liitoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798