tarjoilijoiden palkka

kysely

-mitä teet (kokoukset, a la carte, kahvila jne)
-tuntipalkka

itse olen nyt kokoustarjoilijana,saan 13,5e/t.

25

21425

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekila

vuorovastaavana 11,11e tunti, alamme kovat lisät viel päälle!!
      Pubitarjoilijana olen.

• Sallau

Tarjoilijan tienaan enemmän kuin sinä vastaavana😂

• Meruchka

Ensimmäinen vuosi rekryfirman kautta heitettyä keikkaa
      -casual dining raflat
      -buffa/kokous

...9,65/h

Ennen yleiskorotusta oli 9,34
      Saliapukeikoista(foodrunner/blokki) 8½/h

• ££>>>

Työhön kuului ravintolavastaava, keittiöhommat, a la carte, pitopalvelua, perusmyyntiä ja tarjoilua, salitarjoilua...9,14€/h. taitaa siis olla paskimpia paikkoja palkan suhteen jos noin kovasti enemmän muualla? tosin ei sijaitse pääkaupunkiseudulla, mutta silti...

• pubin omistaja

Meidän työntekijät saavat palkan riippuen siitä, ovatko pelkkiä blokkareita (10 e tunti) tai pelkästään tiskin takana tarvittaessa töihin kutsuttavia (11 e tunti) vai vakkarihommissa tai tarjoilija/järjestyksenvalvoja -pätevyydellä (12 e tunti). Täyspäiväiset vakkarit ovat kuukausipalkalla ja tuntipalkaksi tulee 18-19 e.

• Bmikko

mites sun pubiin pääsee töihin?? aika hyvät palkat maksat työntekijöilles

• €€€€€€€€?
        Bmikko kirjoitti:

mites sun pubiin pääsee töihin?? aika hyvät palkat maksat työntekijöilles

pubin omistajan provo 19 € TUNTI selvä provo, se on hänen palkkansa

• ???

tammikuusta alkaen ns. vuorovastaavana.Maanantait,tiistait ja sunnuntait yksin ja aamut. Palkka 9,46€. Pitäiskö olla tuo 11,11€

• vuokratyöntekijä

tuntipalkka 9,45 egee. ei pääse rikastumaan kun työvuorot ovat yleensä 3-5 tuntia päivässä.

• kiltsimiltsi
        vuokratyöntekijä kirjoitti:

tuntipalkka 9,45 egee. ei pääse rikastumaan kun työvuorot ovat yleensä 3-5 tuntia päivässä.

Kuulepa hyvä kollega. Ei kolmen tunnin keikkoja tessin mukaan tarvitse tehdä. Neljä on minimi.

• alipalkattu?

Olen tarjoilijana (a la carte/banketti/baari), mutta välillä tulee tehtyä vastaavan töitä. Lisäksi tuuraan ajoittain myyntisihteeriä. Palkka 11,50€/h. Enemmän vois kai vaatia.

• luuna83

paljonko about palkka jos o tehny 11v rav alaa ( baari, tarjoilija,ala carte, banketti, catering,tilaustarj. , finedining, juomapromo-hommat ym ym.. hyvää palautetta asiakkailta, firmoilta ja työnantajilta.. kun noi tes mukaiset taulukot näyttää ihan muuta mitä esim. mun kollegat tienaa..

• J K

VAI IN

• Äfdee

Kokemusta ravintola-alalta 2,5v ja palkka 12,5€/h. Olen tällä hetkellä töissä fine dining ravintolassa. Koen itseni kuitenkin alipalkatuksi, mielestäni astetta hienommissa paikoissa saisi työnantajat maksaa vakkareilleen vähintään sen 14€/h...

• hilujen saaja

Bubissa olen heittäny Extra-Tarjoilijan keikkoja,palkat on ollu alle TES!Rikoksen uhri taidan olla!?Onko kohtalotovereita?

• sfhdfhdsfh

oon baarissa ja kk palkalla 2500e lisät, eli kk tienaan n. 3100e tipit. tunti yli 15e.

• Gayhki

Mä olen itse laivalla duunissa tarjoilijana ja saan kuukaudessa 3700 euroa..... Sä et todellakaan saa maissa 3100 euroa kuukaudessa

• VPP

Olen ruokaravintolan vuoropäällikkönä ja saan n. 1500€ /kk, teen n. 100h/3vkoa. Alipalkattu olo,kun ei saa edes täysiä tunteja tehdä. Mutta minkäs teen, toinen vaihtoehto on lähteä lätkimään ja niin ehkä lähdenkin jos joskus tarjotaan parempaa palkkaa vastaavista töistä, tai kyr****nyn ravintola-alaan kokonaan.

• tarjoilijnsavbj

Ite saan tarjoilijan työstä palkkkaa 20e/h
      Aika surkeesti sillä elää teen kans vähän sivuhommii on vähän hämärää niin en viitti täs sitä nyt sanoo onks toi oikee termi en muista
      kyl välil joutuu syömään pelkkiii perunoit johtuuu varmaan siitä että hesan keskustasta

• Siis mitä?

20€/h tuntipalkka ja surkeesti elät vai? Joko työvuoroja on naurettavan vähän tai sitten et osaa käyttää rahojas oikein.

• anniskelusta korvaus

Saatteko te vielä erikseen vastaavan tai varavastaajan hommista korvausta? Olen kuullut että jotkut maksaa siitä erikseen jotain tuntiliksaa lisää vai onko se teillä jo palkassa

• T. Essi

Lukekaa nyt jummaleisson TESs. Sielt ne selviää kaikki.
      Aikas onnettomia olette jos ette edes omaa palkkaanne tiedä.

• vanha viinuri

Akanaan %-palkalla tienasin normi vuoroilla stadin keskustan
      ala carte hommissa saman kun serkkuni paperikoneenhoiitajana
      UPM:llä.
      Kateus ajoi kk:si palkalle,lopetin hommat ja nyt kokkipellet maksaa
      että pääsee telkkariin.

• odkjflkglasdg

Valitettavasti olen sopimuspalkalla, eli 2500e lisät = n. 3100e kk lomarahat tipit. Kannattaa puhua työnantajalle ;)
      Normi on maks 1900 lisät.

• Alle kympin

Tuntipalkka on keikkafirmojen myötä alle kympin tunti, joten halpa on palkka.

Suurin osa nykyään työntekijöistä virolaisia, venäläiisa tai muita maahnamuuttajia.

Näin säästetään ja maksetaa pientä palkaa. Tuntimäärrät minimiä ja kotiin laitetaan kesken kaiken hyvin usein, joten vaatikaa palkkanne koko työpäivältä, jos olette sopineet työvuoron.

Se siitä työsopimuksista, palkoista ja liitoista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      88
      1434
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1155
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      65
      1120
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      928
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      68
      826
    6. 62
      813
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      70
      768
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      740
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      702
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      658
    11. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      647
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      52
      606
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      585
    15. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      557
    16. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      547
    17. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      544
    18. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      535
    19. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      40
      533
    20. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      32
      532
    Aihe