Nean salainen päiväkirja

2CXY

Platanias 2. kesäkuuta 01.14

Toinen matkapäivä takana. On tää Platanias ollu aika mukava paikka. On ollu niin lämmintä, hotelli on kiva, matkaseurassa ei ole ollu valittamista, Lauran kanssa tuli sekstailtua heti tuloiltana, ja toissailtana sain munaa Henrikiltäkin. Se Jack on kyllä kanssa ihan sikamakeen näkönen, melkoinen nami, ja siltä on kyllä saatava kanssa. Kyllä päiväkirja tietää että mä oon ennekin saanut aina kun mä olen halunnu, pidän itteeni senverran hyvän näkösenä. Sama hommahan se on Lauralla, voi kun tietäisi pitääkö se päiväkirjaa, vois senkin ajatuksista tietää enemmän, mitä se ajattelee esimerkiksi siitä ekana päivänä sattuneesta rantahommelista. Mä olin kyllä vähän nuija kun menin siinä rannalla hölmöilemään, ja oli kyllä vähän nolo Lauran faijallekin.

Voi päiväkirja, mun on pakko kertoa sulle mitä aamulla sattui meidän hotellihuoneessa, oli kyllä semmonen juttu että menee ittelläkin vähän aikaa sulatellessa. Mä en saanu millään Mauria pois mielestä sen rantajutun jälkeen. Oli vähän vaikee olla Lauran seurassa sen jälkeen, kun se pyöri koko ajan mielessä. Vaikka se on varmaan melkein kolkyt vuotta vanhempi eli suunnilleen mun faijan ikänen, siinä on kyllä jotaki sellasta joka mua kiihottaa. Onhan se vähän lihava ja kaljuuntuvaki mutta silti se on jotenkin niin turvallisen ja miehekkään olonen, mutta eri tavalla ku vaikka Henrik. Vaikka se on semmonen vähän ankara varsinki Lauralle, niin musta tuntuu että se vaan yrittää pitää huolta eikä oo mitenkää ilkeä.

No anyway nyt puoliltapäivinhän meidän piti lähtee Lauran ja niiden kundien kaa rannalle päiväks vähän syrjemmälle että saatais olla rauhassa. Kuitenki heti sillon aamupalan jälkeen mentiin hotellin rantaan Lauran ja Maurin kaa, Anneli lähti jonnekki matkatoimiston retkelle josta sen piti palata vasta iltakymmeneltä. Mauri ei halunnut lähtee ku sille tulee aina paha olo bussissa. Siellä mä sain aika ihme idean. Mä teeskentelin että mulle alko aurinko tehdä huonoa, ja menin huoneeseen. Se meni Lauraan ja Mauriin ihan täydestä, ja ne tuli saattaan mua. Huoneessa Laura kysy että enkö mä voi lähtee sinne niitten kundien kaa. Mä vain sanoin että parempi jäädä lepäämään.

Laura lähti sitten vailla kaxtoista, ja mä jäin makailemaan sinne mun sänkyyn, ilmastointi viilensi kivasti. Mauri tuli ilman mitään taka-ajatuksia istumaan mun sängyn reunalle, ja sano että mun pitäisi juoda paljon. Se silitti mun päätä, ja sai väristyksiä kulkemaan mun läpi. Mä jäin siihen pötköttämään bikineissäni, ja Mauri meni suihkuun. Silloin mä ajattelin että nyt tai ei koskaan mulla vois olla tilaisuus. Maurin käydessä suihkussa ja ilmeisesti sitten ajellessa partaa vessasta kuuluvasta hyräilystä päätellen, mä asetuin hieromaan tussua pikkuhousujen läpi. Mun sydän pamppaili hurjasti, ku en tienny mikä olisi Maurin suhtautuminen muhun.

Sitten kuulin kun vessassa hana sulkeutu, ja Mauri tuli ulos hotellin valkee pyyhe paksulle vyötärölle kietastuna. Mä olin arvannu melkein oikein Maurin reaktion. Sen suu loksahti auki, deodorantti tipahti kädestä, ja se oli tosi hämmästyneen näkönen, olinhan mä sängyllä pelkät pikkuhousut päällä jalat levällään sinne päin. Mä hieroin hitaasti rakooni ylösalas liikkeellä housujen läpi, ja kattoin suoraan Mauriin. Sittten mä pyysin että se tulisi mun luokse. Se alkoi kävelemään mun luo, ja samalla sen pyyhe tippui pois. Maurin kalu oli noussu jo ihan pystyyn, ja se näytti suunnilleen saman paksuselta kun Henkalla mutta oli lyhyempi. Mauri istui mun viereen ja ehti sanoa ettei tätä pitäisi tehdä, mutta vaiensin sen välittömästi tarttumalla sitä niskasta ja antamalla sille suukon. Mä sanoin että oon jo laillisessa iässä tähän (mehän täytettiin viime kuussa Lauran kaa molemmat kuustoista). Otin sen toisesta kädestä kii ja vedin sen mun tussulle. Vähän aikaa ohjasin Maurin kättä hieromaan ja sitten se jatko ite. Se mumisi samalla että ei usko että näin tapahtuu, ja että näin ei pitäis tehdä. Mä vaan kuiskasin sille että antaa mennä vaan, mieles tekee kuitenki.

Mauri ottikin äkkiä homman haltuun ja siirtyi mun jalkojen väliin. Se raotti mun pikkuhousuja ja alkoi nuolemaan mua. Tilanne tuntu kyllä aika uskomattomalta mustaki, parhaan frendin faija nuolemassa mua. Se tuntui kuitenki niin hyvältä että en ajatellu kohta enää mitään muuta. Mauri mumisi jotaki nuollessaan ja työnteli kieltään mun sisällä. Ei se sitä kauan kuitenkaan jatkanut, vaan kohta nousi polvilleen ja siitä tuli kahareisin mun rinnan päälle. Se kysy multa että olenko ottanu suuhun ikinä. Se piti mua varmaan ihan kokemattomana, mua nauratti ja sanoin että muutaman kerran. Se olikin ihan hyvä asento, mä olin selällään tyyny pään alla ja Mauri mun edessä polvillaan. Siitä se työnsi sen vehkeensä mun suuhun, tunsin heti että se oli sen pessytkin hyvin suihkussa onneksi. Se alko pumppaamaan mua suuhun, ja mä pitelin varresta kii. Se teki sitä niin nopeeta että mä varmuuden vuoksi sanoin että mä haluun sitä vielä tuonne alaskin, kun en tiennyt miten herkässä sillä olis. Toisella kädellä Mauri nojasi sängyn päätyyn ja toisella hieroi mun pimppaa ja upotti välillä sormea sisälle. Tuntui tosi hyvälle.

Äkkiä Mauri vetäs kalunsa pois ja alkoi painamaan sen juurta. Mä maistoin suussa mällin maun, ja aattelin että meinaspa sillä olla herkässä, onneksi ei tullut kuin vähän. Sylkäisin pienen klöntin nenäliinalle, en ollut nyt nielemistuulella. Mauri pahotteli, ja siirtyi polvilleen mun jalkojen väliin runkkaamaan itseään. Otin sänkyni vieressä olevasta kassista kortsupaketin jonka olin Suomesta varannu mukaan. Mauri alkoi innokkaasti aukaista pakettia, ja enneku se rullasi sitä paikalleen se kostutti kalunsa kärkee mun pimppalimalla. Innoissaan se melkein repi mun pikkuhousut kun se nyhtäs ne mun jalasta. Sitten se otti mun polvitaipeista kiinni, ja asetti kalunsa mun pimpan suulle. Se meni sisään tosi helposti kun mä olin ihan märkä. Näky oli vähän erilainen kun vaikka tiukkakroppasen Henrikin kanssa, kun Maurilla on aika iso maha ja se on tosi karvanen. Siinä se alko sitten hikisenä työntelemään mua. Jotenkin tilanne oli kuitenki hirmu kiihottava, minä, nuori tyttö ja vanhempi ukko panemassa hotellihuoneessa kuin mitkäkin rakastavaiset. En mä silti itekkään tajuu miten siihen päädyttiin.

Mauri siirtyi mun päälle makaamaan ottaen kuitenkin käsillään vastaan. Se suukotteli mun kaulaa ja välillä suullekkin samalla kun mä vikisin sen painon alla. Mä yritin laittaa jalkoja sen ympäri mutta ei ne lähellekään yltäneet. Se survoi munaansa muhun oikeestaan niin syvälle kun sai. Kohta se käänsi mut välillä kontilleen ja työntyi sitten muhun takaapäin. Isot kädet otti mua lantiolta ja auttoi sitä survomaan syvälle joka työnnöllä. Maurin tyyli oli sellanen että hitaasti ulospäin vetäessä se antoi kalun melkein luiskahtaa ulos, mutta sitten sisäänpäin se työnsi nopeasti ja pohjaan. Mulla ei mennyt kauankaan kun sain tosi voimakkaan orkun. Mun huuto pätkittyi Maurin työntöjen mukaan, sen muistan vaikka yleensä muisti himmenee sillä hetkellä.

Mauri ei kuitenkaan aikonu vielä lopettaa. Se kysyi onko mua pantu ikinä peppuun. Mua vähän nolotti myöntää, ja sanoin vieläpä että oon tykännytkin siitä. Mauri nousi hetkeks ja otti omasta laukustaan liukuvoidetuubin, ne siis harrasti sitä Annelinkin kanssa. Se laittoi mut kyljelleen ja voiteli kaluaan sekä työnsi voidellun sormensakin mun peppuun. Sitten se asetti mulkkunsa mun aukolle ja alkoi hitaasti työntyä mun sisään. Onneksi mä osaan sopivasti löysyttää alapäätä että se meni sillee helposti sisälle. Mauri huokaili ja alkoi edestakasen liikkeen mun pyllyssä. Hyvä että olin käyny aamulla kakalla, nyt tämäkin luonnistui hyvin. Vähitellen Mauri nopeutti liikettä, ja nai kyllä aika lujaa, tuntui joka työnnöllä menevän juurta myöten. Mä aloin hieromaan samalla pimppaani, ja sain melkein heti toisen orkun. Maurin tulonkin arvasin kovasta puristuksesta mun toisessa pakarassa, ja pian se laukesikin mun sisässä huohottaen tosi raskaasti.

Sitten me käytiin yhdessä pesulla ja mentiin hotellin allasbaariin. Mauri otti bissee ja osti mulle ananasmehun. Oli kyllä vähän ikävä istua sillä baarijakkaralla perse hellänä, mutta erikoinen kokemus oli senkin väärti. Luulempa Maurinkin muistelevan tätä jälkeenpäin. Huono vaan kun en voi kertoo tästä Lauralle tai muille, Laura varmaan tappais mut jos sais tietää. Ei nyt tällä kertaa muuta, jatketaan taas kun tilaisuus tulee.

6

5570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääh..

      sä kirjotat ihan sujuvaa tekstii mut inhottavaa et joku isäs ikänen muka nussis sua.. eiks oo vähän pervoo?!

      • 2CXY4U

        Moi,

        Eikös nämä olekkin novelleja, eli ts. fiktiivisiä kertomuksia, tässä tapauksessa fantasioista.

        2CXY kirjoittaa minun mielestäni mahtavaa tekstiä.
        Yksi parhaita, mitä olen lukenut. Vaikkakin juoni onkin välillä aika hurja ja pervo, mutta saa ollakkin. Ei tästä kenenkään kannata ottaa oppia elämälleen. Nämähän ovat vain viihdettä :)

        Jatka vain 2CXY samaan malliin.
        Ainakin minä odotan yhä uusia tarinoita.


      • Sandra
        2CXY4U kirjoitti:

        Moi,

        Eikös nämä olekkin novelleja, eli ts. fiktiivisiä kertomuksia, tässä tapauksessa fantasioista.

        2CXY kirjoittaa minun mielestäni mahtavaa tekstiä.
        Yksi parhaita, mitä olen lukenut. Vaikkakin juoni onkin välillä aika hurja ja pervo, mutta saa ollakkin. Ei tästä kenenkään kannata ottaa oppia elämälleen. Nämähän ovat vain viihdettä :)

        Jatka vain 2CXY samaan malliin.
        Ainakin minä odotan yhä uusia tarinoita.

        Siis kertakaikkisen upeita novelleja kirjoitat. Ihanan kiihottavia. Olen pyytänyt poikaystäväänikin lukemaan näitä,ja hän tykkäsi kovasti. Oli aikas hurja yö,sen jälkeen...


    • *Tyttö*

      Oon nyt lukenu jokaisen pikku tarinanne. No on aivan upeita ja mä toivon että jatkoa piisaa ;) Täälä päässä housut kostuu noita lukiessa. Tahtoo lisää!!! :)

    • KOska?

      Koska tulossa lisää novelleja sulta????

    • jenny

      nää (2cxy:n)novellit on tosi mahtavia. Ne alkaa olla jo *elisa*:n tasoa (siis aivan mahtavia)
      sitäpaitsi vanhempi mies- nuori nainen asetelma kiihottaa ainaskin mua jollan oudolla tavalla.
      eli jatka samaan malliin tätä kirjoittelua!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe