Tietääkö kukaan, vieläkö ko. moottoripyöräkerho on voimissaan? Ainakin aikoinaan oli paljon porukalla Support Killers huppareita.
Gang Mc
3
876
Vastaukset
- Black Loss - Gang!!!
Omistan itse jengin Mikkelissä jossa on 200jäsentä. Jengini nimi on Black Loss
MC
Finlandia. Tunnistat minut näin:
Minun Paita: Nahkaliivi tai violetti kauluspaita.
Ikä: 12.
Hiukset: Pitkät ruskeenvaaleat.
Jos kiinnostaa liittyä, löydät minut mikkelistä. - Nätti_Jussi
Omistan itse jengin Tapiola Hl suunnalla. Siinä on kaksi jäsentä, Mina ja vaimoni Awa. Jengini nimi on GangBang Mc.
Tunnistat minut näin : Uskomattoman turpea kumara lyhyt rönttövartalo, teltannarut käsien virkaa joitaa ja pari pajuriukua koipina. Parta kuin seinästärevästyllä perkeleellä ja päässä vanha virttynyt Helppoheikki-Eno vainaan stetsonihattu. Jos haluat lähempää tuttavuutta löydät minut Boodomilta, telttailen siellä kesän.
Jos tiedät miltä Pihatonttu näyttää, se riittää. - hahahahahhahaaaaaaaa
hahahhahahahahaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850