Kiitolinjan palkka?

tuleva rahtari

Terve.

Sellasta etä olen ollut kiitolinjalla 1-vuoden töissä koulun ohella, ja keski palkka on noin 11€

Niin millaset palkat on jako kuskilla? Olisko mahdolllista sanella johtajalle että haluan esin 13.78€/h vai lemppaako ulos saman tien?

Ja mitä paikkoja suosittelette kuopion alueella? Kunhan pääseis ajamaan ja kokemusta karttamaan.

25

10733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henry Morgan

      Mä en pyytänyt yli tessin, mutta päivinä niiden mennessä hyvin sain yleensä ylimääräisen tunnin tekemieni lisäksi. Tosin tästä on jo kauan aikaa, ja kuiva-olli ilmeisesti pilasi hommat?

      • Henry Morgan

        Hän ei ilmeisesti ole enää talossa?


      • tuttu jäkyli
        Henry Morgan kirjoitti:

        Hän ei ilmeisesti ole enää talossa?

        Kait saanut loppu tilin ajat sitten, jos siis kuopiossa ollu töissä.


      • olevan savon
        tuttu jäkyli kirjoitti:

        Kait saanut loppu tilin ajat sitten, jos siis kuopiossa ollu töissä.

        linjalla, oli kyllä pilaamassa kaverien fiilistä kalakukkokaupungissakin. Oli hätkähtänyt kuullessaan minun nimen eräältä kaverilta työhönottohaastattelussa. Siitä huolimatta kaveri pääsi hommiin, tosin lähti sitten eteempäin jostakin syystä.

        -Henry-


      • .....
        olevan savon kirjoitti:

        linjalla, oli kyllä pilaamassa kaverien fiilistä kalakukkokaupungissakin. Oli hätkähtänyt kuullessaan minun nimen eräältä kaverilta työhönottohaastattelussa. Siitä huolimatta kaveri pääsi hommiin, tosin lähti sitten eteempäin jostakin syystä.

        -Henry-

        kuiva-olli on sitten tehnyt? Kerro ny meille muillekki.


      • linja-aitoissa
        olevan savon kirjoitti:

        linjalla, oli kyllä pilaamassa kaverien fiilistä kalakukkokaupungissakin. Oli hätkähtänyt kuullessaan minun nimen eräältä kaverilta työhönottohaastattelussa. Siitä huolimatta kaveri pääsi hommiin, tosin lähti sitten eteempäin jostakin syystä.

        -Henry-

        oli kerran yks narsisti Mika töissä. Karttakaa sitä. Hullu mikä hullu!


    • työ ehto sopimus

      Elikkä tämä TES.
      Välillä puolet Työnantajaliiton hallituksesta ollut Jollain tavalla Kiitolinjan/Shenkerin/Vähälän/Joensuun Kiitoa.. jne. johtajia.
      Tämä tarkoittaa sitä että suoraan ko. yrityksissä saat varmasti täyden TES-palkan, mutta turha pyytää tippaakaan yli.
      Jos olet menossa alihankkijalle, voi yrittää tinkiä palkastasi, mutta ei taatusti ole varaa maksaa yli TES:n tai on hyvin lyhyt aikainen työpaikka ja yrittäjä.
      Uudelle miehelle ja laskutaidottomille vanhoille on varmasti hämäävää että jotkut voi luvata tai puhua korkeammista tuntipalkoista ja jättää lisiä maksamatta, mutta kuljetusalalla on lähes mahdotonta järjestellä työt niin että niita lisiä ei tulisi jos TES-palkkausta nuodatetaan.
      Niimpä 99% varmuudella tienaat enemmän kun tyydyt työehto sopimus palkkaan, mutta oikeasti huolehdit että saat kaikki lisät mitä sinulle kuuluu.

      • ohjeista.

        Mutta mitäs lisiä esim jakokuski saa?

        Alkaa terminaali työ nyppimään, vaikka onkin ihan kivaa, mutta samat ympyrät niin muistaa ulkoa...


      • täältä

    • jejpjepjep

      kirjoitus taito kunniaan ja puukenkät narikkaan "työ ehto sopimus loppu tili" heh ..miten ois äidinkielen tunti " rekka miehet"

      • oool

        työehtosopimusta ja oon joskus saanut lopputilin...en ikinä loppu tiliä:)


      • Koko suku rahtareita

        Kokemuksesta voin sanoa, että kirjoitustaidon oikeellisuudella ei ole mitään tekemistä siihen millainen henkilö on ihmisenä ja työntekijänä. Minun tuntemat rekkakuskit eivät ole parhaita kynän käyttäjiä, mutta ah! ihmisenä aivan mainioita; ei räävittömiä suunsoittajia, ovat auttavaisia, tunnollisia, toisen huomioivia.


      • äidin ja vähän isänkinkieltä

        terve pilkun#####ja.
        tässä sinulle pilkkuja ja pisteitä
        .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
        sijoittele halusi mukaan

        raittiuskilpakirjoitukset eivät ole näiden
        palstojen käyttäjille se ykkösjuttu.


    • on tälläkin hetkellä

      avoimia paikkoja, kattelehan mollin sivulta, soita ja kysy!

      • sellaista

        Sellasta että tunnettako kuopion kiitolinjan terminaalista yhtä hiltsua, vissiin amiskan poikia sekin. Mut jos joku ehtii kuskia, niin siinä kaverissa on ainesta!

        Olen ollu iltaisin aina hänen kanssa lastaamassa/purkamassa ja sanoi että vois alkaa ens vuon puolella ajamaan jotain.

        Nyt jos joku haluaa hyvän työntekijän niin käykää terminaalilla pyörimässä. Muistaakseni oli joko Tomi tai Toni Hiltunen


      • näyttää siellä
        sellaista kirjoitti:

        Sellasta että tunnettako kuopion kiitolinjan terminaalista yhtä hiltsua, vissiin amiskan poikia sekin. Mut jos joku ehtii kuskia, niin siinä kaverissa on ainesta!

        Olen ollu iltaisin aina hänen kanssa lastaamassa/purkamassa ja sanoi että vois alkaa ens vuon puolella ajamaan jotain.

        Nyt jos joku haluaa hyvän työntekijän niin käykää terminaalilla pyörimässä. Muistaakseni oli joko Tomi tai Toni Hiltunen

        haisevan, heh heh.


      • sinä
        sellaista kirjoitti:

        Sellasta että tunnettako kuopion kiitolinjan terminaalista yhtä hiltsua, vissiin amiskan poikia sekin. Mut jos joku ehtii kuskia, niin siinä kaverissa on ainesta!

        Olen ollu iltaisin aina hänen kanssa lastaamassa/purkamassa ja sanoi että vois alkaa ens vuon puolella ajamaan jotain.

        Nyt jos joku haluaa hyvän työntekijän niin käykää terminaalilla pyörimässä. Muistaakseni oli joko Tomi tai Toni Hiltunen

        että sinne hirvimiesten sekaan kukaan tulee pomppimaan että sais jonkun amiskasta juuri tulleen potkuhousu pellen töihin..kyllä peli miehet on työllistyneet jo ennen tuota vaihetta eikä niitä tarvii mistään terminaaleista ettiä.heh heh....


      • omakehu
        näyttää siellä kirjoitti:

        haisevan, heh heh.

        Sattuu vaan syövyttämään kun hän on niin nopee tekemään kaiken niin itelle ei jää mitään.

        Mut kait se on vaan oltava varjossa... Jos sitä joku päivä nousis seuraavalle tasolle.


    • muuten

      sillä lailla notta ne rahtarit löytyy ihan jostain muualta kuin Kiitolinjan jakurin ratista...

      Ja toisekseen suotta Kiitolinjan palkkoja kyselet, kun ei niillä omia autojakaan ole... Mut jos Kiitolinjalle oletkin menos varastomieheksi niin siihen löytynee ihan muut keskustelupalstat...

    • parempi näis

      ajan jäteautoa ja palkkani on 13.50e/h
      ihan sopiva työn raskauteen nähden,,, mut toki sais olla enempi, ja 8h päivä töitä

      • Nimetön

        Missä päin ajelet ja missä firmassa?oletko pitkään ajanut?Itse ajanut kaksi vuotta pakkaria ja liksa vajaa 12 euroa.


      • ex paskakuski
        Nimetön kirjoitti:

        Missä päin ajelet ja missä firmassa?oletko pitkään ajanut?Itse ajanut kaksi vuotta pakkaria ja liksa vajaa 12 euroa.

        Olen ajannut pakkaria espoossa 18 vuotta, urakkapalkka,bonus ja muut lisät tuntipalkka noin 17-23 ekee!!!!!!!!!!


    • tuntipalkka

      eli tähän palkkaryhmään luokitellaan kuorma-auto, pakettiauto, ja pyöräkuormaajan kuljettajat.

      nykyään se tuntipalkka on jotain 11.80€ paikkeilla. ensi vuoden helmikuussa se nousee hieman yli 12€ tunnilta. tätä tuntipalkkaa suurentaa tietenki ikälisä joka on muutaman kymmenen senttiä enemmän tunnilta.

      Nyt toiseen asiaan. Aina voi kysyä suurempaa palkkaa ja kannattaakin mutta yleesä se mitä ne maksaa on TES:in mukainen ja ne ei voi lempata ulos saman tien.

    • kiitoukko

      Kiitolinja työ kuin tehtaalla, liukuhihnalta. Ei sovellu kun omistaa aivot. Jos et omista aivoja mene sinne.

    • kiidotonlinja

      Ei Kiitolinjaa enää ole. Kannattaa tutustua asiohin ennen kuin kirjottelee höpöjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe