Paperimiesten palkat

Tietokonemies

Pikaisen googletuksen kautta tarkistin, että paperimiesten alkupalkka on 1800€ lisät. Aika jännä miten ihmisten mieliin on jäänyt isopalkkaiset paperimiehet. Joku on onnistunut propagandassaan todella hyvin.

20

2646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kateellisia

      Eihän tuo suuri peruspalkka ole. Lisät tekevät paljon kolmivuorotyössä. Ei kaikki alkaisi tuolla palkalla kolmea vuoroa painamaan kesät talvet...

    • -abc-

      Kyllähän työssä kuin työssä voi tienata, jos on valmis tekemään yöt, viikonloput jne. yhteisen ajan perheen kanssa. Onnistuu vaikka yrittäjänä, olipa ala mikä vain.

    • kumma juttu

      Oli miten oli 1200 puhtaana kahden viikon tilissä,skoolaa miten haluat,et sille mitään voi.

      • -KGB-

        Tuleehan silläkin jotenkin toimeen :)


      • - Ville -

        Oletko jollakin pk:lla, TMP:llä, hiomolla, sellulla, Corensolla vai soodapannulla hommissa ?


      • kirjoittaja,

        Ei vastausta kun ei ollut paperimies.


      • KirkasKakka

        tuoda hameen mihinkä osoitteeseen?

        ps. et taida olla mikään ti-guru. Elä vaan sano, että kerro lisää...


    • Torilla päivät,

      Mikä on tuon otsikon takana? Kun nousee esille tuostaan tori keskusteluissa.

    • Helsinkiläiselle paperimies on kynänpyörittäjä konttorirotta. Vain täällä pikkukylissä peräkammarin pojat yrittää nostaa itsetuntoa kun eivät ole muuta kuin paperimiehiä. Esim. Helsingissä rahoitusjohtaja ja duunari on usein hyvät kaverit kun ei ole tarve näyttää kun on oikeasti sitä kapitaalia.

      • korvaan tuo

        helsinki? Onko se joku iso asia tahi iso kaupunki? kun puhut tuohon malliin. Miten paperimies voi olla kynänpyörittäjä ja konttorirotta? Itsetunto on jo kohdillaan, ei sitä tarvitse nostaa millään. Ps. vaikka kapitaali riittää, ei sitä kehuttavaksi asti ole!


      • säälittävää
        korvaan tuo kirjoitti:

        helsinki? Onko se joku iso asia tahi iso kaupunki? kun puhut tuohon malliin. Miten paperimies voi olla kynänpyörittäjä ja konttorirotta? Itsetunto on jo kohdillaan, ei sitä tarvitse nostaa millään. Ps. vaikka kapitaali riittää, ei sitä kehuttavaksi asti ole!

        miksi te jaksatte miettii toisten palkkoja?
        hankkikaa elämä yrittäkää jotain ainiin mut
        kaikkien itsetunto tapettiin jo koulu vuosina ja
        jäi jäljelle vaan ne jotka ei mihinkään pysty katkerina itkemään mut on teissä
        tulevaisuus! seuraavat kyttääjä vanhukset on varmasti
        pahempia kun entiset?


      • kirjoittelee klo 2:35
        säälittävää kirjoitti:

        miksi te jaksatte miettii toisten palkkoja?
        hankkikaa elämä yrittäkää jotain ainiin mut
        kaikkien itsetunto tapettiin jo koulu vuosina ja
        jäi jäljelle vaan ne jotka ei mihinkään pysty katkerina itkemään mut on teissä
        tulevaisuus! seuraavat kyttääjä vanhukset on varmasti
        pahempia kun entiset?

        Sinun olisi kannattanut opiskella kouluaikoina hieman oikeinkirjoitusta. Mutta ei tainnut lukeminen ja kirjoittaminen luonnistua, joten sinusta tulikin paperimies, jolla on aikaa aamuyöstä väsäillä noita käsittämättömiä sanamössöjä.


      • miettikää
        kirjoittelee klo 2:35 kirjoitti:

        Sinun olisi kannattanut opiskella kouluaikoina hieman oikeinkirjoitusta. Mutta ei tainnut lukeminen ja kirjoittaminen luonnistua, joten sinusta tulikin paperimies, jolla on aikaa aamuyöstä väsäillä noita käsittämättömiä sanamössöjä.

        Varmaa on ettei yksikään paperimies kirjoittele täällä,joku vaan yrittää provosoida,ja ärsyttää,ei paperimiehillä,niin kuin muillakaan varmaan ole aihetta kehua palkkojaa,turhaa rutinaa vaan.


      • Mitä tarkoittaa ?
        säälittävää kirjoitti:

        miksi te jaksatte miettii toisten palkkoja?
        hankkikaa elämä yrittäkää jotain ainiin mut
        kaikkien itsetunto tapettiin jo koulu vuosina ja
        jäi jäljelle vaan ne jotka ei mihinkään pysty katkerina itkemään mut on teissä
        tulevaisuus! seuraavat kyttääjä vanhukset on varmasti
        pahempia kun entiset?

        Mitä tuo kirjoittamasi "hankkikaa elämä" tarkoittaa ?


      • mee.
        Mitä tarkoittaa ? kirjoitti:

        Mitä tuo kirjoittamasi "hankkikaa elämä" tarkoittaa ?

        hankkikaa elämä tarkoittaa että voisi hankkia sisältöä siihen omaan elämään ettei tartteisi miettiä muitten asioita ihan niin paljoa.
        ja paperi miestä musta ei saa tekemälläkään koskaan en oo "oikeita" töitä tehny...


      • Ampukaa nää inisijät.
        kirjoittelee klo 2:35 kirjoitti:

        Sinun olisi kannattanut opiskella kouluaikoina hieman oikeinkirjoitusta. Mutta ei tainnut lukeminen ja kirjoittaminen luonnistua, joten sinusta tulikin paperimies, jolla on aikaa aamuyöstä väsäillä noita käsittämättömiä sanamössöjä.

        Saatteko te jonkin asteisen kigsin, jos jollakin on pilkut tai pisteet poissa? Vi..u te ootte kasveja, menkää ja ostakaa vasarat ja lyökää toisianne. Sillä ammukset on liijan kalliita teille! Tehkää se palvelus mä äänestän teitä sit. . . .


      • pukkaa
        Ampukaa nää inisijät. kirjoitti:

        Saatteko te jonkin asteisen kigsin, jos jollakin on pilkut tai pisteet poissa? Vi..u te ootte kasveja, menkää ja ostakaa vasarat ja lyökää toisianne. Sillä ammukset on liijan kalliita teille! Tehkää se palvelus mä äänestän teitä sit. . . .

        Kas, tällä pilkuttomalla paperimiehellä on jo toinen yö putkeen. Tsemiä sinne kaappiin, eiku valvomoon. Varo! viideltä nukuttaa...


      • yhtyjä
        pukkaa kirjoitti:

        Kas, tällä pilkuttomalla paperimiehellä on jo toinen yö putkeen. Tsemiä sinne kaappiin, eiku valvomoon. Varo! viideltä nukuttaa...

        Kyntäjällä eka ilta. Viieltä nukun varmaan kotona. Tai sitten tilataksissa. Toivottavasti en Hotelli Betonimiehessä. Kun teköö nuo työt viikolla, niin ei tarvii enää vkloppuna RUATOOO! Nimimerkillä: Mitä Jää Käteen? haju?


      • sillai ja tollai
        mee. kirjoitti:

        hankkikaa elämä tarkoittaa että voisi hankkia sisältöä siihen omaan elämään ettei tartteisi miettiä muitten asioita ihan niin paljoa.
        ja paperi miestä musta ei saa tekemälläkään koskaan en oo "oikeita" töitä tehny...

        Älkää turhaan miettikö meittin palkkoja,(pilkku) mitä se etes teillil kuuluukaa.(piste).....


      • duunarit
        sillai ja tollai kirjoitti:

        Älkää turhaan miettikö meittin palkkoja,(pilkku) mitä se etes teillil kuuluukaa.(piste).....

        Vaikea ymmärtää mitä kenellekkään kuuluu toisten ansiot,joku hankkii paremmin,joku huonommin,itse kullekkin ansioittensa mukaan,älkää olko kateellisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe