Celine Suomeen

...mutta kellä varaa mennä ...

Celine Dion tulee Suomeen kesäkuun alussa. Lippujen hinnat vaan on 109-199 euroo!!!

17

2757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suicci

pakko päästä vaiks ei kyl rahaa oliskaan. varsinki ku liput tulee just ennen joulua myyntiin. :(

• JEEEEEEEEE

IHAN SAIRAAN USKOMATONTA! ELÄMÄNI SUURIN PÄIVÄ TIEDOSSA:) HUONOON AIKAAN TULEE VAAN LIPUT MYYNTIIN.. TOIVOTTAVASTI NIITÄ VIELÄ PE 21.12 JÄLJELLÄ....

• -tyttö-

aika kalliit liput on =D

• -dion-

On sen verran harvainen konsertti että pakko on päästä!

• Takeingchances
        -dion- kirjoitti:

On sen verran harvainen konsertti että pakko on päästä!

Kun Stokis oli jo loppuunmyyty, ajattelin, että ei hitto... Tulispa nyt suomeenkin kun noin lähellä on
        Ja toive toteutui, vaikkakin liput on kyllä älykalliit, mutta niin on ONCE in a lifetime, että vaik otan lainaa et pääsen!

• mennä sinne
        Takeingchances kirjoitti:

Kun Stokis oli jo loppuunmyyty, ajattelin, että ei hitto... Tulispa nyt suomeenkin kun noin lähellä on
        Ja toive toteutui, vaikkakin liput on kyllä älykalliit, mutta niin on ONCE in a lifetime, että vaik otan lainaa et pääsen!

Olen fanittanut Celineä jo noin 10 vuotta ja tahtoisin kovasti mennä sinne katsomaan. En vaan oikein tiedä onko minun mahdollista saada töistä vapaata, jos olen silloin töissä. Se kun on kesätöiden aikaa, mutta voisihan sitä ottaa palkatonta vapaata.Lippujen hinnat ovat myös aikalailla kalliita, kun menee melkein tuhannen mummon markan puolelle. Myös majoitusta ja matkaa täytyy miettiä, kun asuu keskellä Suomea. Sukulaisia kyllä asuu siellä, että saisi majoituksen ilmaiseksi.

• ::: fanittaja:::
        Takeingchances kirjoitti:

tosiaan olen 10 vuotta odottanut ja eiköhän tuonne jostain rahat hanki mutta suurimmin mietin sitä miten tuon lipun voi saada edes menevät taatusti hetkessä...:/ kellään vinkkejä

• Hienoa,että Celine saatiin tänne. Tuohon konserttiin on suorastaan pakko päästä. Toivottavasti saan lipun. Pelkään. että ne menee nopeasti.

• alkaa

hirveä soittaminen lippupalveluun.. toivottavasti ei tarvii tuntia kauempaa venata et pääsee läpi..

• yrittää samalla
        alkaa kirjoitti:

hirveä soittaminen lippupalveluun.. toivottavasti ei tarvii tuntia kauempaa venata et pääsee läpi..

Netin kautta.Olen pari kertaa onnistunut saamaan huippupaikat Lippupalvelun sivuilta.

• lipuista
    • kissafani-96

Vitsi että on ihanaa, kun Celine tulee Suomeen! Mä kuolen, jos en pääse sinne. Kai ne rahat jotenki saa hommattua. Mä saan kuitenki varmaan joulutodistuksesta, joululahjaks ja synttärilahjaks rahaa, et katotaan sitte... Paitsi jos ne liput pitää maksaa heti, nii sitte tulee kyllä vähän ongelmia... Varaan ne kuitenki heti ens maanantaina, jos vaan pystyn. Se keikka on muutenkin varmaan tosi äkkiä loppuunmyyty...

• areena...

...Täyttyy varmaan aika nopeesti. Onko kellään tietoo näkeekö permannolta miten hyvin? Esim jos on itse aika lyhyen läntä ni kannattaako mennä yläkatsomoon vai?
      JES! NÄHDÄÄN SIELLÄ!!! KIITOS CELINE....

• on ilmeisesti

Keskellä permantoa!

• että..
        on ilmeisesti kirjoitti:

Keskellä permantoa!

..lava on keskellä. Eihän se sovi olee keskellä. Euroopassa ainakin vain isoissa konserteissa lava on keskellä. "Pienemmissä" normaali paikassa.
        No mutta se nähään sit......

• olevan...
        että.. kirjoitti:

..lava on keskellä. Eihän se sovi olee keskellä. Euroopassa ainakin vain isoissa konserteissa lava on keskellä. "Pienemmissä" normaali paikassa.
        No mutta se nähään sit......

Ei oo ihan keskellä mutta kuitenkin silleen että katsomo siinä ympärillä...

• Célittäjä

Kyllä on vituraisen kalliit liput, mut halvemmaks tulee, ku konsaan Vegasiin meno!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      171
      5845
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      210
      3958
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      141
      3482
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      45
      3273
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      20
      3114
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2816
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      64
      2367
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      238
      2304
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2290
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      95
      1883
    Aihe