Celine Suomeen

...mutta kellä varaa mennä ...

Celine Dion tulee Suomeen kesäkuun alussa. Lippujen hinnat vaan on 109-199 euroo!!!

17

2821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suicci

      pakko päästä vaiks ei kyl rahaa oliskaan. varsinki ku liput tulee just ennen joulua myyntiin. :(

      • JEEEEEEEEE

        IHAN SAIRAAN USKOMATONTA! ELÄMÄNI SUURIN PÄIVÄ TIEDOSSA:) HUONOON AIKAAN TULEE VAAN LIPUT MYYNTIIN.. TOIVOTTAVASTI NIITÄ VIELÄ PE 21.12 JÄLJELLÄ....


    • -tyttö-

      aika kalliit liput on =D

      • -dion-

        On sen verran harvainen konsertti että pakko on päästä!


      • Takeingchances
        -dion- kirjoitti:

        On sen verran harvainen konsertti että pakko on päästä!

        Kun Stokis oli jo loppuunmyyty, ajattelin, että ei hitto... Tulispa nyt suomeenkin kun noin lähellä on
        Ja toive toteutui, vaikkakin liput on kyllä älykalliit, mutta niin on ONCE in a lifetime, että vaik otan lainaa et pääsen!


      • mennä sinne
        Takeingchances kirjoitti:

        Kun Stokis oli jo loppuunmyyty, ajattelin, että ei hitto... Tulispa nyt suomeenkin kun noin lähellä on
        Ja toive toteutui, vaikkakin liput on kyllä älykalliit, mutta niin on ONCE in a lifetime, että vaik otan lainaa et pääsen!

        Olen fanittanut Celineä jo noin 10 vuotta ja tahtoisin kovasti mennä sinne katsomaan. En vaan oikein tiedä onko minun mahdollista saada töistä vapaata, jos olen silloin töissä. Se kun on kesätöiden aikaa, mutta voisihan sitä ottaa palkatonta vapaata.Lippujen hinnat ovat myös aikalailla kalliita, kun menee melkein tuhannen mummon markan puolelle. Myös majoitusta ja matkaa täytyy miettiä, kun asuu keskellä Suomea. Sukulaisia kyllä asuu siellä, että saisi majoituksen ilmaiseksi.


      • ::: fanittaja:::
        Takeingchances kirjoitti:

        Kun Stokis oli jo loppuunmyyty, ajattelin, että ei hitto... Tulispa nyt suomeenkin kun noin lähellä on
        Ja toive toteutui, vaikkakin liput on kyllä älykalliit, mutta niin on ONCE in a lifetime, että vaik otan lainaa et pääsen!

        tosiaan olen 10 vuotta odottanut ja eiköhän tuonne jostain rahat hanki mutta suurimmin mietin sitä miten tuon lipun voi saada edes menevät taatusti hetkessä...:/ kellään vinkkejä


    • Hienoa,että Celine saatiin tänne. Tuohon konserttiin on suorastaan pakko päästä. Toivottavasti saan lipun. Pelkään. että ne menee nopeasti.

      • alkaa

        hirveä soittaminen lippupalveluun.. toivottavasti ei tarvii tuntia kauempaa venata et pääsee läpi..


      • yrittää samalla
        alkaa kirjoitti:

        hirveä soittaminen lippupalveluun.. toivottavasti ei tarvii tuntia kauempaa venata et pääsee läpi..

        Netin kautta.Olen pari kertaa onnistunut saamaan huippupaikat Lippupalvelun sivuilta.


    • lipuista
    • kissafani-96

      Vitsi että on ihanaa, kun Celine tulee Suomeen! Mä kuolen, jos en pääse sinne. Kai ne rahat jotenki saa hommattua. Mä saan kuitenki varmaan joulutodistuksesta, joululahjaks ja synttärilahjaks rahaa, et katotaan sitte... Paitsi jos ne liput pitää maksaa heti, nii sitte tulee kyllä vähän ongelmia... Varaan ne kuitenki heti ens maanantaina, jos vaan pystyn. Se keikka on muutenkin varmaan tosi äkkiä loppuunmyyty...

    • areena...

      ...Täyttyy varmaan aika nopeesti. Onko kellään tietoo näkeekö permannolta miten hyvin? Esim jos on itse aika lyhyen läntä ni kannattaako mennä yläkatsomoon vai?
      JES! NÄHDÄÄN SIELLÄ!!! KIITOS CELINE....

      • on ilmeisesti

        Keskellä permantoa!


      • että..
        on ilmeisesti kirjoitti:

        Keskellä permantoa!

        ..lava on keskellä. Eihän se sovi olee keskellä. Euroopassa ainakin vain isoissa konserteissa lava on keskellä. "Pienemmissä" normaali paikassa.
        No mutta se nähään sit......


      • olevan...
        että.. kirjoitti:

        ..lava on keskellä. Eihän se sovi olee keskellä. Euroopassa ainakin vain isoissa konserteissa lava on keskellä. "Pienemmissä" normaali paikassa.
        No mutta se nähään sit......

        Ei oo ihan keskellä mutta kuitenkin silleen että katsomo siinä ympärillä...


    • Célittäjä

      Kyllä on vituraisen kalliit liput, mut halvemmaks tulee, ku konsaan Vegasiin meno!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe