Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Celine Suomeen

...mutta kellä varaa mennä ...

Celine Dion tulee Suomeen kesäkuun alussa. Lippujen hinnat vaan on 109-199 euroo!!!

17

2596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suicci

      pakko päästä vaiks ei kyl rahaa oliskaan. varsinki ku liput tulee just ennen joulua myyntiin. :(

      • JEEEEEEEEE

        IHAN SAIRAAN USKOMATONTA! ELÄMÄNI SUURIN PÄIVÄ TIEDOSSA:) HUONOON AIKAAN TULEE VAAN LIPUT MYYNTIIN.. TOIVOTTAVASTI NIITÄ VIELÄ PE 21.12 JÄLJELLÄ....


    • -tyttö-

      aika kalliit liput on =D

      • -dion-

        On sen verran harvainen konsertti että pakko on päästä!


      • Takeingchances
        -dion- kirjoitti:

        On sen verran harvainen konsertti että pakko on päästä!

        Kun Stokis oli jo loppuunmyyty, ajattelin, että ei hitto... Tulispa nyt suomeenkin kun noin lähellä on
        Ja toive toteutui, vaikkakin liput on kyllä älykalliit, mutta niin on ONCE in a lifetime, että vaik otan lainaa et pääsen!


      • mennä sinne
        Takeingchances kirjoitti:

        Kun Stokis oli jo loppuunmyyty, ajattelin, että ei hitto... Tulispa nyt suomeenkin kun noin lähellä on
        Ja toive toteutui, vaikkakin liput on kyllä älykalliit, mutta niin on ONCE in a lifetime, että vaik otan lainaa et pääsen!

        Olen fanittanut Celineä jo noin 10 vuotta ja tahtoisin kovasti mennä sinne katsomaan. En vaan oikein tiedä onko minun mahdollista saada töistä vapaata, jos olen silloin töissä. Se kun on kesätöiden aikaa, mutta voisihan sitä ottaa palkatonta vapaata.Lippujen hinnat ovat myös aikalailla kalliita, kun menee melkein tuhannen mummon markan puolelle. Myös majoitusta ja matkaa täytyy miettiä, kun asuu keskellä Suomea. Sukulaisia kyllä asuu siellä, että saisi majoituksen ilmaiseksi.


      • ::: fanittaja:::
        Takeingchances kirjoitti:

        Kun Stokis oli jo loppuunmyyty, ajattelin, että ei hitto... Tulispa nyt suomeenkin kun noin lähellä on
        Ja toive toteutui, vaikkakin liput on kyllä älykalliit, mutta niin on ONCE in a lifetime, että vaik otan lainaa et pääsen!

        tosiaan olen 10 vuotta odottanut ja eiköhän tuonne jostain rahat hanki mutta suurimmin mietin sitä miten tuon lipun voi saada edes menevät taatusti hetkessä...:/ kellään vinkkejä


    • Hienoa,että Celine saatiin tänne. Tuohon konserttiin on suorastaan pakko päästä. Toivottavasti saan lipun. Pelkään. että ne menee nopeasti.

      • alkaa

        hirveä soittaminen lippupalveluun.. toivottavasti ei tarvii tuntia kauempaa venata et pääsee läpi..


      • yrittää samalla
        alkaa kirjoitti:

        hirveä soittaminen lippupalveluun.. toivottavasti ei tarvii tuntia kauempaa venata et pääsee läpi..

        Netin kautta.Olen pari kertaa onnistunut saamaan huippupaikat Lippupalvelun sivuilta.


    • lipuista
    • kissafani-96

      Vitsi että on ihanaa, kun Celine tulee Suomeen! Mä kuolen, jos en pääse sinne. Kai ne rahat jotenki saa hommattua. Mä saan kuitenki varmaan joulutodistuksesta, joululahjaks ja synttärilahjaks rahaa, et katotaan sitte... Paitsi jos ne liput pitää maksaa heti, nii sitte tulee kyllä vähän ongelmia... Varaan ne kuitenki heti ens maanantaina, jos vaan pystyn. Se keikka on muutenkin varmaan tosi äkkiä loppuunmyyty...

    • areena...

      ...Täyttyy varmaan aika nopeesti. Onko kellään tietoo näkeekö permannolta miten hyvin? Esim jos on itse aika lyhyen läntä ni kannattaako mennä yläkatsomoon vai?
      JES! NÄHDÄÄN SIELLÄ!!! KIITOS CELINE....

      • on ilmeisesti

        Keskellä permantoa!


      • että..
        on ilmeisesti kirjoitti:

        Keskellä permantoa!

        ..lava on keskellä. Eihän se sovi olee keskellä. Euroopassa ainakin vain isoissa konserteissa lava on keskellä. "Pienemmissä" normaali paikassa.
        No mutta se nähään sit......


      • olevan...
        että.. kirjoitti:

        ..lava on keskellä. Eihän se sovi olee keskellä. Euroopassa ainakin vain isoissa konserteissa lava on keskellä. "Pienemmissä" normaali paikassa.
        No mutta se nähään sit......

        Ei oo ihan keskellä mutta kuitenkin silleen että katsomo siinä ympärillä...


    • Célittäjä

      Kyllä on vituraisen kalliit liput, mut halvemmaks tulee, ku konsaan Vegasiin meno!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe