Junger lupasi taannoin jossain tv-ohjelmassa, että tekstitys ongelmat poistuvat yleltä. Nyt tänään luin lehdestä, että extran loputtua vuodenvaihteessa rupeaa tv1 näkymään sen kanavapaikalla jossa tekstit on poltettu kuvaan, MUTTA tämä toimii vain syksyyn asti jolloin sen paikalla alkaa näkyä joku ruotsin kielinen maksu kanava.
KIITOS!
TXT prkl
4
265
Vastaukset
- osta osta
Osta sie sellaine poksi, jossa tekstit näkkyy, niin ei tarvihe valittoo!
- ketään kotona?
Sä kuvittelet että kaikilla on halua ja varaa vaihtaa boksia tosta noin vaan???? Mene ja juo nuppis täyteen viinaa ja sammu, niin ei tartte lukea sun kirjoittamia älyttömyyksiä täältä!
- a.l.k.p.
ketään kotona? kirjoitti:
Sä kuvittelet että kaikilla on halua ja varaa vaihtaa boksia tosta noin vaan???? Mene ja juo nuppis täyteen viinaa ja sammu, niin ei tartte lukea sun kirjoittamia älyttömyyksiä täältä!
kommentista
- katse peiliin
ketään kotona? kirjoitti:
oma vikas, kun et selvittänyt etukäteen, että toimiiko se (halpis)boksis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275