"The Sims 2: Matkoilla (engl.The Sims 2: Bon Voyage) on Maxisin kehittämä The Sims 2 -pelin kuudes lisäosa. Se julkaistiin Euroopassa 6. syyskuuta 2007.
Matkoilla-lisäosassa simit voivat mennä lomalle hienoon hotelliin, telttaan tai halpaan majataloon. Lomalla simit voivat esimerkiksi ottaa valokuvia tai kerätä simpukankuoria. Simit voivat oppia paikallisilta asukkailta kuten tulitanssijalta tai ninjalta uusia taitoja ja opettaa ne kotona muille simeille.
Sims 2 Matkoilla osassa voi lähteä ulkomaille ja palat vaimon ja muutaman lapsen kanssa. Lisäosa mahdollistaa myös matkayrityksen pitämisen jossa simit pitävät itse matkatoimistoa."
Ylempi kopioitu wikipediaasta..Lopussa puhutaan matkatoimistosta.Miten tälläisen voi perustaa?!Omistan kaikki ilmestyneet lisärit paitsi lemmikkielämää..On siis kauppa-auki..
Kiitos jos joku tietää..Ohjekirjassa ei kyllä puhuta tästä mitään..
[Mosimo]
Lomayritys?
mosimo
3
350
Vastaukset
Mä en tiedä... Ei paljon kannattais luotta tohon Wikipediaan, kun sitä voi kuka tahansa muokata.
- dfddf
Ei pysty, Täyttä wikipedia roskaa.
- .....
Ei kantti uskoo Wikipeediaan, siellä nyt luvataan kaikki maasta taivaaseen! Ohjekirjassakin lukee, et jos omistaa kauppa-auki lisärin, niin silti lomakylässä ei voi omistaa mitään paitsi sen oman loma-asunnon, koska lomasta pitää nauttia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121