kuopio hair&beauty ilme

minä vaan

elikkäs onko kellään kokemusta tästä kampaamosta?? katselin netistä kuopion kampaamoita ja tämä vaikuttaisi nuorekkaalta paikalta josta saa sekä hääkampauksen että meikin.mitä mieltä olette paikasta?? saa ehdottaa myös muita laadukkaita paikkoja jos tiedätte?? kiitoksia jo näin etukäteen!!!!

10

5526

Äänestä

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjoaa myös

KK's (http://www.hiusstudiokks.fi/) tarjoaa myös kampaamo- ja meikkipalvelut samoissa tiloissa, koska samassa tilassa työskentelevä SKY-kosmetologi Eva Kankkunen voi tehdä meikin. Itsellä on kokemusta vain parturipalveluista ja kosmetologin puolella ihon puhdistuksesta, mutta työntekijät ovat tähän asti osoittautuneet asiansa osaaviksi ja nuoria tekijöitä ovat kaikki (joten nuorekas ilme löytyy kyllä!). Hiusstudion puolella on monta valokuvakansiota täynnä liikkeessä tehtyjä juhlakampauksia, käy katsomassa miellyttääkö tulos!

• tarjoaa myös

Mainittakoon myös, että Eva on työnsä suhteen perfektionisti ja asiakastyytyväisyys on hänelle tärkeää, joten sieltä et taatusti saa mitään puolihuolimatonta tai keskeneräistä!

• asteri

minä suosittelen Kuopiosta paikkaa nimeltä Shine, ja sieltä Katia. Samasta paikasta saa kampaukset, meikit ja muut kauneushoidot tarvittaessa. Meille Kati & co tulivat kotiimme tekemään kampaukset ja meikit kun meitä oli 5 päätä kaunistettavana juhlapäivänä.

• no glow
        asteri kirjoitti:

minä suosittelen Kuopiosta paikkaa nimeltä Shine, ja sieltä Katia. Samasta paikasta saa kampaukset, meikit ja muut kauneushoidot tarvittaessa. Meille Kati & co tulivat kotiimme tekemään kampaukset ja meikit kun meitä oli 5 päätä kaunistettavana juhlapäivänä.

Kati tekee kyllä hyvin nättiä jälkeä, viimeksi en tosin päässyt hänen käsittelyynsä ja pettymys oli melkoinen...

• lissu

ilme on aivan loistava. kävin hääkampauksessa ja meikissä ja lopputulos oli ihku. suosittelen miraa. vaikka kuulemma on kaikki siellä hyviä. ainakin hääforumilla kovasti kehutaan muitakin.
      sinne vaan, varmaa laatua

• kuopiolainen-

Hei!

Itse olen Ilmeen vakiasiakas. Ei ole kokemusta kampauksen/meikin teosta, mutta noin yleisesti voin kyllä suositella! ite ainaki olen aina tyytyväinen lopputulokseen. :)

• maiju24

tosi upee paikka ja hyvä palvelu, hyvä hintataso asiakkaan näkökulmasta ja hyvä lopputulos
        ei voi kun kehua THE KAMPAAMO

• morsian123
        maiju24 kirjoitti:

tosi upee paikka ja hyvä palvelu, hyvä hintataso asiakkaan näkökulmasta ja hyvä lopputulos
        ei voi kun kehua THE KAMPAAMO

Suosittelen Kampaamo Shine ja sieltä Kati ja Piia! Ihanat kampaukset ja meikit häihin :)

• tare18

kävin siellä parturissa vuosi sitten, annoin selkeät ohjeet kuinka luhyeksi haluan pulisongit jätettävän, koska minusta ne kehystää nätisti kasvoja.
      kampaaja oli vetänyt ne aivan lyhyeksi ja minua itketti pois lähtiessä

toinen kokemus irtoripsien laitosta/

minulle laitettiin toukokuun lopulla irtoripset, meni 4 päivää ja puolet oli tippuneet pois, kävin viikon sisällä takuuhuollossa ja siitä meni myös 4 pv ja olivat tippuneet pois, molemmilla kerroilla kyseessä oli eri henkilöt.

liimaa laittettiin todella paljon, silmiä kirveli, irtoripset törrötti kohti silmää.

jos asiakaspalvelu tilanne oli huono, menin liikeeeseen ja kerroin että haluan LUONNOLLISET ripset, asiakaspalvelija ei keskustellut minun kanssa sanaakaan vaan laittoi minut tuoliin ja sanoi että 40 laitetaan molempiin silmiin.
      kun nousin tuolista, silmät olivat aivan kauheat, todella vahvat ja paksut.

kun kävin nyt eri hoitopaikassa korjauttamassa vauriot, hän ihmetteli kuinka ihmeessä ripset on kiinnitetty näin paljolla liimalla ja laitettu vain päällekkäin, koska ripset tulisi laittaa oman ripsen juureen ja niitä oli siellä kuinka sattuu.

en suosittele ILME liikettä kenellekkään ripsien laittoon.

kauneudenhoitola Kosmiks kirsi oli aivan mielettömän hyvä ja ammattilainen laittamaan ripset, sai korjattua vaurioita jonkin verran ja ripset on hyvin kiinni ja ei kirvele!

• Anuski

Minä taas sain aivan upeat luonnolliset ripset ihmeessä :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      426
      1692
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      94
      1128
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      879
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      783
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      753
    8. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      748
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      719
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      697
    12. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    13. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      36
      605
    14. 45
      577
    15. 34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      546
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      545
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      503
    Aihe