Gynekologilla Englannissa

mmm...girl

Olen 21- vuotias Anne ja asun Englannissa. Varasin ajan paikalliselle gynekologille. Varatessani kysyttiin, haluanko nais- vai miesgynekologin. Olin aina ollut naisen vastaanotolla, joten sanoin, että mieluimmin nainen. Saavuin vastaanotolle. Ovesta tuli ulos tummaihoinen gynekologi ja kutsui minua nimellä. Säikähdin hieman mustaihoisuutta, mutta suhtauduin asiaan rauhallisesti. Gynekologi esitteli itsensä. Hänen nimensä oli Maria. Hän kertoi valmistuneensa juuri virkaansa. Hän oli iältään n.25 vuotta. Hän oli lyhyehkö. Hänestä erottui selvästi löysän valkoisen takin alta suuret rinnat. Gynekologi kyseli kaikkea esim. monesko kerta tämä oli, ja että, jännitinkö yleensä. Hän käski rentoutua ja riisua pois farkut ja pikkuhousut, kuten myös pitkän, valkoisen paitani, joka saattaisi olla tiellä. Minulle jäi ylle valkoiset rintaliivit. Olin hieman siistinyt karvoitustani. Lääkäri ohjasi minut tutkimuspöydälle oikeaan asentoon. Hän oli tekemisissään rauhallinen ja se myös rauhoitti minua.
Vakoni oli aika tiukka. Alapääni kehitys oli loppunut n15-vuotiaana. Lääkäri availi vakoani sormillaan. Vähitellen huomasin, että hän teki häpyhuulillani hierovia liikkeitä. Ajattelin, että se tuskin kuuluisi hoitotoimenpiteeseen. En kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään. Hän alkoi vilkuilemaan minua kohti ikään kuin tarkastaen, että kiihotunko minä. Aloinhan minä luonnollisesti vähitellen kiihottumaan. Hän sanoi, että hänen täytyy katsoa rintojani. Hän siirsi rintaliivini rintojeni yläpuolelle ja tunnusteli toista rintaani. Hän sanoi tämän kuuluvan asiaan. Se sai minut rauhoittumaan, kun ajattelin, että kaikki olikin aivan normaalia. Lääkäri sanoi, että tapaus on hieman hankala ja että hän hakee toisen lääkärin. Oletin tämän olevan normaalia.

Kerran Suomessakin gynekologini oli hakenut toisen lääkärin avuksi. Lääkärini toi huoneeseen miesgynekologin. Hämmästelin mielessäni asiaa. Mies oli tummahiuksinen, ehkä kolmekymppinen. Hän sanoi olevansa Mark. Mark tutustui alapäähäni. Yhtäkkiä Maria alkoi avata takkinsa nappeja. Mark seurasi pian perässä. Marialla ei ollut takin alla mitään. Hän pudotti takkinsa ja näin hänen vartalonsa. Hänen suurissa rinnoissaan oli tummat ja matalat nännit ja tummat, suuret nänninpihat. Hänellä oli kiinteät pakarat ja karvoitus oli ajeltu lähes paljaaksi. Mark otti pois takkinsa, suorat housunsa, t-paidan ja lopulta myös mustat bokserit. Hänellä oli sileäpintainen kalu. Terska oli kalun kokoon nähden iso ja esinahka oli puoliksi sen päällä. Vähitellen aloin sisäistämään roolini. Maria alkoi nuolemaan minun alapäätäni ja Mark hieroi rintojani. Sitten Mark käski minun laskeutua pöydältä. Maria asettui selälleen tyhjälle kirjoituspöydälle. Hänen levittäessään jalkansa näin hänen kapea vakonsa. Jo hieman kostunut vaalean punainen vako loisti tummaa taustaa vasten. Pöytä oli iso, joten Mark mahtui Marian päälle kuusysi - asentoon. Mark ohjasi kalunsa Marian sisään. Lunastin paikkani kuviossa suutelemalla Marian nännejä. Heitin rintaliivini pois. Maria vinkui tyydytyksestä. Siirryin puristelemaan Markin kiveksiä. Pian Mark laukesi. Spermaa levisi pitkin Marian alapäätä. Maria laskeutui pöydältä ja otti Markin kalun suuhunsa. Pian hän osoitti, että oli minun vuoroni. Imin Markin kalua Marian kanssa vuorotellen. Mark tunsi laukeavansa. Otimme Marian kanssa vastaan melkoisen spermasuihkun. Puristin kädelläni viimeisenkin pisaran. Sitten asetui kontalleni lattialle. Mark työnsi kalunsa anukseeni. Maria otti sivupöydältä ehkä noin viisi senttiä paksun suihkepullon, jonka hän työnsi vakooni. Vakoni oli ahdas, mutta Maria työnsi pullon väkisin sisääni ja alkoi liikuttelemaan sitä. Pian koin orgasmin ja muut lopettivat. Maria sanoi olevansa ainut, joka ei ollut lauennut. Hän asettui selälleen lattialle ja aloin nuolemaan hänen spermaista vakoa. Mark siirtyi vatsalleen niin, että hänen munansa oli Marian suulla. Maria lipoi kielellään Markin terskaa. Mark sai vielä orgasmin ja laukesi Marian suulle. Myös Maria laukesi. Mark luopui jo leikistä. Nousimme lattialta ja Maria asettui nojaamaan selkä pöytää vasten. Nuolin hänen spermaisia rintojaan. Maria vei kätensä peppuni kautta vaolleni ja sormeili ja hieroi sitä nopealla tahdilla. Sain vielä pienen orgasmin. Lopuksi suutelimme. Siistiydyimme ja puin vaatteet ylleni. Maria sanoi, että aika oli täynnä ja antoi minulle uuden ajan.

4

13270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ei ei

      ...tummaihoinen gyne vei mun fiilikset ihan täysin.

    • repe

      Eipä tarjonnut tämä tarina mitään. Vaatimaton esitys.

    • Vinkuilija

      itse en oikein pysynyt kärryillä, kun tarina eteni niin nopeasti. oli siinä hyviäkin kohtia.

    • Olenko tyhmä?

      Mulle ei avautunut tarinan eka osa. Loppuiko se keskein vai pitikö sen olla näin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe