Tervehdys!
Jotenka suoraan asiaan. Olen tässä miettinyt, että pitäisi saada hieman pelit pyörimään koneella. Noh, tässä hieman koneeni nykyisiä tietoja.
2 gb ddr muistia
Nvidia Geforce 8600gt (pci-e)
Prosessori on joku Intel paska. (tilattava ainakin)
Emolevy on gigabyten ga 8S649MF (LGA-775)
Virtalähde 350 W
Elikkä tarvitsisin uuden prosessorin. Itse olen katsellut hieman, että emoni ei tue Intel core2duo prosessoreja, joka on valitettavaa. Silmään iski kuitenkin Intel Pentium D 920. Tekisikö tällä mitään? Hinta saisi pyöriä sadan euron paikkeilla.
Toinen vaihtoehtoni olisi tilata uusi emolevy ja prosessori, johon "uppoaisi" nämä nykyiset muistini ja näyttikseni. Eli prosessori ja emolevy tässä toisessa tapauksessa. Ehdotuksia? Näiden yhteissumma saisi olla 150 euron paikkeilla, sillä budjettini on aika tiukka. Ja emolevyn pitäisi varmaankin olla microATX. Ja paikkoja väh 2 tavallista DDR-muistikampa paikkaa ja pci-e paikka tälle näyttikselleni. Viikonloppuna lähtisi osa/osia jo tilaukseen eli hieman kiire tulisi.
Kiitän suuresti apua antaneita jo etukäteen!
Uusi prosessori (+emolevy)
garbage123
1
484
Vastaukset
- Kikkailija ja näppäilijä
No jos pelejä (uusia) meinaat pelailla, niin kyllä Core 2 Duo on käytännössä minimi.
Vuoden tai kahden päästä Core 2 Quad on minimi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802085
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1691325Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571287Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929