Kuskin puoleinen puolivalon (lyhyet) lamppu on pimeä.
Miten kyseinen polttimo vaihdetaan?
Sormia ei saa lähellekään lampun kantaa ilman akun irroitusta ja pikahuollon asentaja on loppuviikon koulutuksessa, auttakaa nyt tyttöä!)
Mikä onkaan polttimon tyyppi?
Ajovalopolttimon vaihto Corolla -01
6
2782
Vastaukset
- -06
Valitettavasti tuon mallin corollassa ei oikein tuota lampunvaihtoa ole ajateltu. Mutta ei siinä oikein muu auta kuin irroittaa tuo akku. Se on helppoa tarvittavat johdot ja pidikkeet irti. Lamppu on H4. Sen vaihto on näin vähän hankalaa, mutta kannasta kiinni ja pyöräytys vastapäivään. Lamppu pitäisi olla nyt vaihdettavissa. Lamppu ei ole kannassa kiinni kuin nykäisemällä. Kannattaa katsoa että uusi lamppu tulee samoin päin kuin vanha. Kiinni laittaminen tulee painvastoin kuin ottaminen. Jotku suosittelee vaihtamaan molemmat, mutta en ole itse sitä koskaan tehnyt, koska en ole huomannut kestossa mitään eroa. Ja sitten akku takaisin paikoilleen, muista miinus johto miinukseen ja plus johto plussaan. Jospa nuilla saisi lampun vaihdettua.
- mitään
vaaran paikkoja, esim. auton elektroniikan ja ohjaustekniikan toiminnan kannnalta?
- -06
mitään kirjoitti:
vaaran paikkoja, esim. auton elektroniikan ja ohjaustekniikan toiminnan kannnalta?
Ei kyllä ole omalle kohdelle tullut koskaan mitään ongelmia. Ja tuon mallin kohdalla on pakko uskaltaa ottaa se akku irti. Toinen vaihtoehto on tietysti irroittaa lyhty, mutta sitä en enää muista mitense oli kiinni, koska en omista kyseistä mallia enää.
- Make
Pyöreälamppuisessa Corollassa oli H4 polttimot (pitkä ja lyhyt samassa lampussa). Jos omasi on tuplavaloilla (VVTi-malli), niin lyhyiden polttimot ovat HB4/H7.
- lähtee
helposti irti. vilkku-umpiosta yks ruuvi irti ja umpiosta kaks! sen jälkeen umpio tulee eteenpäin. ja polttimo on HB4
- Joku ... :-)
Milläs muuten sen saa. Huvittavaa katsella ohjekirjaa, kun näytetään miten ”kaksinkäsin” kumiosa vedetään pois, kun just ja just yhden käden sormenpäät mahtuu valaisimen ja akun väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255