Onko kukaan tilannut pukua haakauppa.fi:stä? Ajattelin vain kun löysin sieltä ihanan puvun mutta uskallanko tilata sitä... Siis kun maksu maksetaan ennen kun edes tietää varmasti että puku tulee. Postiennakko olisi ehkä minusta hieman luotettavampi. Olisi vain kiva tietää miten puvut sieltä tulevat, minkä laatuisia ne ovat olleet ja toimiiko palautusoikeus jos siihen on tarvetta?
Hääkauppa
3
1339
Vastaukset
- ko.firmasta
Kävinkin jo tuolla valmisteluosiossakin kertomassa, että minä kävin hakemassa viime kesänä pukuni tuolta firmasta itse paikan päältä. Uskoisin, että pystyt kyllä luottaa firmaan 100%:sti ainakin sen perusteella mitä palvelua minä sain. Todella mukava yrittäjä enkä kyllä epäile hetkeäkään ettetkö saisi pukuasi tai palautus ei onnistuisi. Pukuni oli kyllä edullinen ja mielestäni ihan laadukkaista kankaista valmistettu. Itsekin paikan päälle hieman epäilevin mielin menin, mutta epäilykset haihtuivat kyllä todella nopeasti =).
Voithan aina tiedustella postiennakkomahdollisuutta, tuskin se mikään ongelma firmalle lähettää ennakolla?- rixaaaa
Loistava liike! Suosittelen!
- morsmaikkunen08
rixaaaa kirjoitti:
Loistava liike! Suosittelen!
Häät on kerran elämässä ja vaikka puku maksaisi vähän enemmän niin ostaisin ihan valmiin puvun kaupasta. On aika riski ostaa puku näkemättä sitä ennen ja jos menee pilalle tai ei malli sovikaan sinulle niin sitten meni nekin rahat hukkaan. edullisia liikkeitä löytyy ja yksi minkä tiedän on tuo niinatar käy katsomassa www.niinatar.fi ne myy kai postin kautta tai liikkeeseen voit mennä katsastamaan puvut ja tilaamaan. Näyttää olevan hinnat todellakin kohdallaan mitä olen vertaillut. Ale tammikuussa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882