Anoppilan saunassa

Nimetön

Aika tavata anoppi

Olimme seurustelleet Riitan kanssa neljä kuukautta kun hän pyysi minut kotitilalleen kylään. Olin oikeasti rakastunut Riittaan ja uskoin hänenkin rakastavan minua. Nyt minun oli kuulemma aika tutustua hänen äitiinsä. Tiesin Riitan ja hänen äitinsä tulevan todella hyvin toimeen keskenään. He olivat puhelinyhteydessä lähes päivittäin. Tiesin hänen äidin eronneen miehestään ja ettei heidän tilalla ei enää ollut mitään maataloustoimintaa. Ja sen tiesin että Riitta oli perheen ainoa lapsi, mutta muuten en tiennyt Riitan äidistä juuri sen enempää.

Lähdimme iltapäivällä ajamaan kohti ’anoppilaa’. Riitta oli selvästi hermostunut ja epäilin sen johtuvan siitä, hyväksyykö hänen äitinsä minut. Kun pysähdyimme matkalla Vaalassa, niin hän haki kaupasta siideriä. Matka jatkui Riitan juodessa siideriä aika reipasta vauhtia.
Riitta oli loppumatkasta jo aika hyvässä myötäisessä ja puhua pulputti niin paljon, että minuakin alkoi hermostuttaa, minkälainen ihminen meitä oli vastassa.

Saavuimme anoppilaan viiden aikoihin. Pihapiiri oli aivan upea, talo sijaitsi järven rannalla ja rannassa oli hieno saunarakennus.
Meitä vastassa oli keltaiseen toppiin ja vihreään hameeseen pukeutunut nuorekas ja iloinen nainen joka oli muuten aivan Riitan näköinen, mutta kypsempi painos hänestä. Riitan äiti oli 45-vuotias ja upean näköinen ihminen. Toivoin Riitan olevan 45-vuotiaana ainakin yhtä hyvin säilynyt.
Anoppi oli tehnyt ruuan valmiiksi ja juomaksi otimme tuliaisina tuomaamme viiniä.
Syötyämme hyvän ruuan siirryimme ulos, kuistille istumaan. Ilta-aurinko lämmitti mukavasti, juttu luisti ja oli mukava tutustua anoppiin. Hän oli hyvin avoin ja huumorintajuinen ihminen. Ja oli jo järjestämässä meille häitä.
Minulle viini ei oikein maistunut ja kävin hakemassa autosta kossupullon. Tein itselleni paukkuja mutta naiset pitäytyivät viinissä ja siiderissä.
Kymmenen aikaan illalla Riitta oli jo niin tuiskeessa ja aikaisemmasta jännityksestä väsynyt, että halusi nukkumaan. Vein hänet meille varattuun makuhuoneeseen, riisuin häneltä kaikki vaatteet ja peittelin leveään, pehmeään sänkyyn. Vedin tumman rullaverhon alas ja huone muuttui lähes pimeäksi. Kumarruin suutelemaan Riittaa. Hän tarttui kaulaani, suuteli minua pitkään, sopersi rakastavansa minua ja sanoi äitinsä olevan onnellinen hänen puolesta. Saman tein sängystä alkoi kuulua tasainen hengitys, kun hän nukahti.
Suutelin vielä häntä ja palasin kuistille. Anna istui siellä vihreässä hameessa ja hihattomassa topissa näyttäen syötävän hyvältä. Hänen isot rinnat ja kovat nännit näkyivät uskomattoman upeasti kankaan läpi. Rintaliivejä hänellä ei selvästikään ollut.

Anna otti viiniä reipasta tahtia. Yhdentoista aikaan hänkin oli aika hyvässä tuiskeessa ja hyvin riehakkaalla päällä. Hän puheli aika levottomia ja mielestäni aika kaksimielisiä juttuja. Itsekin olin sopivassa humalassa.
Kun aurinko painui vaaran taakse, siirryimme sisälle. Istuin olohuoneen nojatuoliin laittaen lasin pöydälle, käteni ulottuville. Anna meni käymään makuhuoneessaan ja tullessaan oli ilman hametta. Hänellä oli päällä vain toppi ja mustat pitsialushousut. Oli kuulemma turha rypistää hametta kotona, sisällä ollessa.
Katsoin vaivihkaa hänen runsaita muotoja hänen touhutessa sekä keittiössä että olohuoneessa. Tunsin jalkovälissäni vaarallista painetta ja veren alkoi pakkautua kulliini. Otin välillä paukkua ja toivoin kankeuden katoavan. Lopulta Anna tuli sohvalle vastapäätäni. Hän asettui viettelevästi kyljelleen makaamaan ja huomasi varmasti housujeni kohouman vaikka yritinkin piilotella sitä.
Jutellessamme vilkaisin välillä hänen alapäätä ja näin selvästi tumman karvoituksen kuultava pitsin läpi. Mielikuvitukseni lähti lentoon ja minulla alkoi olla vaikeuksia pitää ajatukset kurissa. Kuvittelin mitä pitsin alla oli, ja puolenyön aikaan minun oli pakko lähteä nukkumaan, koska ajatukseni olivat jo niin levottomia, etten kohta olisi pystynyt vastaamaa teoistani. Nousin ylös kulli kovana ja toivotin Annalle pikaisesti hyvää yötä. Hän toivotti minulle samaa hymyillen ja vilkaisi samalla häpeämättömästi seisovaa kulliani. Tunsin punastuvani ja ryntäsin makuhuoneeseemme.

Huoneessamme sytytin lukuvalon ja laitoin oven kiinni. Riisuin itseni alasti ja menin sänkyyn. Riitta makasi sikiöasennossa selkä minuun päin. Liimaannuin kulli kovana Riittaan kiinni yrittäen saada hänet innostumaa, mutta hän vain tuhisi tyytyväisenä. Ajattelin, etten saa häntä hereille ennen aamua, niinpä sammutin valon ja aloin nukkua.

Näin kiimaista unta. Unessa olin kahlehdittuna käsistäni sänkyyn ja kaksi naista käytti minua hyväkseen. Molemmat halusivat imeä minua. Kaluni oli kivikova ja olin laukeamassa. Heräsin puolittain ja tunsin lämpimien huulten suutelevan kovaa terskaani ja välillä kieli nuoli sitä nautinnollisesti. Ihmettelin, miten Riitta oli niin piristynyt, vaikka luulin hänen nukkuvan sikeästi aamuun asti. Antauduin täysin hänen vietäväksi. Riitan toisen käden sormet puristuivat pallieni ympärille ja toiset runkkasivat kulliani, samalla kuin kieli ja huulet kiertyivät kunnolla kaluni ympärille. Välillä kullini oli juurta myöten hänen suussa ja kurkussa. Kun meinasin laueta, sormet puristuivat tiukemmin pallieni ja kalun ympärille estäen hetken laukeamiseni. Lopulta laukesin räjähtäen ja purskautin spermani hänen kurkkuunsa. Riitta imi kaiken sisäänsä. Olin todella tyytyväinen ja samalla vähän ihmeissäni, sillä yleensä hän ei suostunut ottamaan spermaani suuhunsa kuin hetkeksi. Ajattelin tästä seuraavan muutakin mielenkiintoista meidän seksielämässä. Riitta vetäytyi kauemmas.
Käännyin tyytyväisenä kyljelleni ja samalla käteni osui lämpimään, alastomaan vartaloon. Hivelin sitä varovasti ja huomasin Riitan makaavan siinä umpiunessa. Jos Riitta oli siinä, niin kuka minut imi tyhjäksi? – Anna? – Ponnahdin istumaan ja näin makkarin oven juuri sulkeutuvan.

Kun menimme aamupalalle, Riitta kysyi ohimennen äidiltään, miten tämä oli nukkunut. Anna vastasi nukkuneensa ensin huonosti, mutta kun hän oli nauttinut hyvän yöpalan, niin sitten hän oli nukkunut hyvin.
Riitta kummeksui mikä tämä hyvä yöpala oli ollut, mutta Anna ohitti kysymyksen vastakysymyksellä. - Kävisikö joku hakemassa päivällä kyläkaupasta grillimakkaraa? Voisi käydä minun skootterilla. -
Riitta oli heti vapaehtoinen. - Minä käyn! - hän melkein huusi ja viittasi kuin joku koululainen. Tiesin Riitan haluavan ajaa sillä, koska hän oli niin monesti puhunut äitinsä viritetystä skootterista. Kyläkaupalle oli matkaa lähes kymmenen kilometriä mutkaista hiekkatietä. Sovimme, että Riitta käy kaupalla ja me lämmitämme sillä aikaa saunan.

Kun Riitta lähti kauppaan, menimme Annan kanssa saunalle. Anna käski minun hakea lisää puita liiteristä, antaen minulle kaksi puunkantotelinettä mukaani. Kävelin kiltisti liiteriin ja lastasin molemmat telineet täyteen koivuklapia.
Menin takaisin saunalle kantaen mukanani täysiä puunkoreja. Anna laittoi juuri puita kiukaan tulipesään. Hänen mahtava pylly oli kiihottavasti tarjolla lyhyen valkoisen hameen alla. En voinut vastustaa kiusausta vaan aivoni tyhjenivät saman tein ja annoin vallan alapäälleni. Laskin kantamukset maahan, tartuin hänen lanteisiin ja vedin hänet itseäni vasten työntäen lantioni eteen. Anna oli heti mukana alkaen pyörittää pyllyä viettelevästi. Hivutin toisen käteni alemmas ja tunsin paljaan, lämpimän reiden. Reisi oli pehmeämpi kuin Riitana treenattu reisilihas. Siirsin käteni ylemmäs odottaen löytäväni alushousujen peittämän jalkovälin, mutta sormeni tavoittivatkin lyhyet karkeat karvat. Anna seisoi jalat vähän harallaan antaen kädelleni vapaan pääsyn tutkimaan hänen kuumaa ja kiimaista pillua. Tunsin se olevan valmiina vastaanottamaan kovan kaluni.

Nykäisin valkoisen hameenhelman ylös ja näin upean ruskettuneen takapuolen. Ohjasin kovan kaluni kiimaiseen pilluun, alkaen panna nuoruuteni innolla. Pillu ei tuntunut niin tiukalta kuin Riitalla, mutta Anna osasi liikuttaa lantiota upeasti ja sai minut kiihottumaan paremmin. Siirsin käteni ylös paljastaen ohuen puseron peittämät mahtavat rinnat. Tartuin suuriin rintoihin ja hieroin kovia nännejä.
Kun Anna puristi voimakkaat pakaralihakset yhteen ja pyöritti pyllyä, niin en voinut mitään, vaan laukesin aivan liian aikaisin. Syöksin spermani hänen sisään. Olin aika nolona, koska tiesin Annan jääneen tyydyttymättä. Laitoin hädissäni sormeni hänen klitorikselle ja aloin hieroa sitä pitäen veltostuvaa kaluni vielä sisällä. Hieroessani Annan klitorista, hän alkoi voihkia ja hänen pyllynsä alkoi uudestaan pyöriä. Minun kullini alkoi seisoa uudelleen ja olin hetken päästä jälleen kovana kuin nuori ori.
Aloin panemaan häntä uudelleen, samalla kun sormeni hieroivat kuumaa ja sparmaista häpykieltä. Annan vauhti kiihtyi ja tunsin kuinka hän alkoi väristä ja sai lopulta kunnon orgasmin. Itselläni ei ollut enää mitään lisättävää siihen. Olin mielestäni tyhjentynyt jo tarpeeksi ja vedin seisovan kullini pois kuumasta, supistelevasta pillusta. Anna kääntyi, suuteli minua suulle ja laittoi upeat rintansa rauhallisesti takaisin topin kätköön. Sitten hän kääntyi takaisin kiukaaseen päin jatkaen puiden laittamista sinne, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Astuin ulos saunasta hämilläni ja kävelin takaisin talolle. Istuin kuistille miettien tapahtunutta. Kohta saunan piipusta alkoi tulla savua. Anna tuli sieltä ja käveli lanteet keinuen luokseni. Hän istuutui tuolille alkaen jutella aivan tavallisista asioista, aivan kuin ei muistaisikaan, että hänen sisäänsä on juuri laitettu spermaani.

Skootterin ääni alkoi kuulua ja pian Riitta kurvasi pihaan naama hymyssä. – Eihän Riitan tarvitse tietää mitään niistä siemennyshommista – kysyin anopilta kuiskaten. – Ei tietenkään, sehän saattaisi loppuisi siihen – hän vastasi hiljaa ja hymyili arvoituksellisesti.
Kun sauna oli tarpeeksi lämmin, lähdimme Riitan kanssa saunomaan. Anna aikoi mennä laiturille ottamaan aurinkoa.
Otimme kunnon löylyt ja Riitta ehdotti että kävisimme uimassa. Vastasin, ettei minulla ole uimahousuja ja äitisi on laiturilla. – Ei se mitään haittaa, jos sinua ei ujostuta tuleva anoppi - Riitta kiusoitteli.
Eipä tuo ole ensimmäinen kerta kun anoppi kaluni näkee, ajattelin mielessäni. – Ei ujostuta - vastasin.
Kävelin Riitan perässä laiturille ja ihailin hänen upeaa, kiinteää pyllyä, joka keinui kutsuvasti edessäni.
Anna makasi laiturilla pienissä valkoisissa bikineissä, näyttäen uskomattoman upealta. Hän seurasi meidän tuloamme ja näytti hyvin tyytyväiseltä. Mietin oliko tyytyväisyys Riitan tai hänen puolesta.
Hyppäsimme veteen ja uimme hetken. Pian nousimme vedestä ja juoksimme takaisin saunaan anopin katseen saattelemana. – Saanko myöhemmin tulla saunomaan teidän kanssa -. Anna huikkasi vielä peräämme.
- Tietenkin saat! Myöhemmin! – Riitta vastasi nauraen.
Saunassa Riitta kysyi, haittaisiko jos anoppi tulisi saunomaan kansamme. – Ei haittaisi - vastasin. – Taitaisit tykätä jos se tulisi – Riitta jatkoi ja alkoi kiusata minua. Hän suuteli ensin kunnon kielareita ja siirtyi sitten kullini kimppuun. Kun hän suuteli ja nuoli kaluani, niin tietenkin se alkoi seisoa.
- Miten olisi kunnon nainti ?-
- Entä jos äitisi tulee tänne – kysyin.
- Ei se mitään, pyydetään hänet mukaan – Riitta nauroi selvästi leikillään. `Saattaisi hän tullakin` ajattelin mielessäni.
Riitalla oli selvästi kova halu, mutta minä olin aivan tyhjä, niinpä siirryin hänen jalkoväliin ja aloin nuolla. Nuolin hänen suolaisia häpyhuulia ja työnsin kieleni niiden väliin, hän voihki äänekkääsi ja kun aloin imeä hänen turvonnutta klitorista Riitta alkoi uikuttaa kovalla äänellä. Samalla saunan ovi aukeni, nykäisin pääni pois jalkojen välistä ja katsoin ovelle. Anoppi kurkkasi sisään. Hän näki mitä olimme tekemässä ja sanoi nauraen – Jatkakaa vain, tulen myöhemmin uudestaan -, ja sulki oven. Riitta tarrautui hiuksiini ja ohjasi pääni takaisin jalkojensa väliin. Jatkoin pillun nuolemista ja liukastin sormeni hänessä. Työnsin liukkaan etusormeni varovasti hänen peräreikään alkaen liikuttaa sitä edestakaisin. Riitta alkoi voihkia kovaan ääneen, eikä mennyt kuin hetki kun Riitta sai värisevän orgasmin. Hän lepäsi hetken ja halusi tyydyttää minut, mutta minä en ollut oikein innostunut asiasta. Perustelin haluttomuuttani sillä, että saunassa oli liian kuuma ja minulla on vielä kohmelo eilisestä juomisesta. Selitys upposi häneen täysin.
Hetken kuluttua Riitta kävi huikkaamassa ovelta äidilleen, että tämä voisi tulla jo saunaan.
- Nyt jo – kuului naurava vastaus.
Kohta Anna tuli alasti saunaan. Katsoin häntä tarkemmin. Hän oli aivan mahtavan näköinen. Hän painoi kuusi-seitsemän kiloa enemmän kuin tyttönsä. Hänellä oli aivan upeat, raskaat rinnat ja hän oli ajanut karvat tarkasti sopivaksi pienien bikinien sisälle. Riita huomasi minun tutkivan kiinnostuneena anoppia ja kun katsoin häntä, hän hymyili ilkikurisesti. Menin jälleen hämilleni. Mietin millainen suhde heillä oikein oli ja kuinka paljon he oikein kertoivat toisilleen.

Seuraavana päivänä pakkasimme automme ja olimme jo lähdössä, kun
Anna kumartui vielä ikkunaan ja sanoi – Käytähän tätä vävyä useammin täällä. Hän on erittäin mukava ja pystyvä mies -.
Minä en nähnyt hänestä muuta kuin upeat rinnat, jotka väkisin pyrkivät ulos puseron kaula-aukosta.

Tarinan voi lukea pitempänä ja kuvitettuna osoitteesta:
http://tarinoija.com/ Uusin tarina Anoppilassa

1

79852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie taas

      Olisipa minullakin sana hallussa. Lisää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1619
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1341
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1089
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      2
      953
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    Aihe