Jos joku viesti tai aloitus poistetaan?
Minuun kohdistuvia viestejä tuskin kukaan moderaattori, tai kukaan muukaan, haluaa poistaa, rakastaa vaan.
Mutta miten on teidän muiden? Pitäisikö teidän tylsiä juttujanne jotenkin rajoittaa?
:)
Kuoleeko palstan "sielu"
51
3277
Vastaukset
- namisuku
...pyyhihän vaahtosi;)
- juu kyllä
Jos kirjoittaisit rekattuna, uskoisin sinua. Sielu on kadonnut tältä palstalta... jostain syystä. Voi vain arvella. Meidän muiden tylsät jutut vähenee automaattisesti. Ei kiinnosta.
- HTZA
Tarkoittaa varmaan rekisteröityneenä.
Et usko kuinka paljon minä haluaisin "näyttää naamani".
Mutta minä kirjoitan muillekin kuin vanhoille mummoille. Muuallakin.
Ja minä olen vielä työssä, paikassa jossa ei ole soveliasta kiusata mummoja.
Anteeksi pyydän, koska en, toistaiseksi, muuta voi. Ehkä joskus voin olla viimeisen päälle rehellinen ja kertoa kuka ja mikä minä olen.
Mutta toivon että uskot ja luotat minuun.
Epärehellinen ja paskaa puhuva en koskaan ole.
- toiset pois
kunhan sinä saat ilmaista ilkeilysi ja kaiken hävyttömyytesi.
Oletkohan sä oikein terve,,kovasti epäilen.- HTZA
Mielenterveyttä ei kukaan, omalta kohdaltaan, voi määritellä.
Hulluus on aina toisten ihmisten arvioitava juttu.
Toivon että ainakin toinen meistä on kunnossa.
Kuten olen aina sanonut, minua saa aina arvostella ja haukkua, siitä en koskaan suutu, saatan jopa ottaa opikseni.
Koita kestää, teen parhaani.
- kuihtuu
pian ruumiskin.
- HTZA
se totuus on kuitenkin kohdattava.
Ei se kivaa ole. - olet'
HTZA kirjoitti:
se totuus on kuitenkin kohdattava.
Ei se kivaa ole.valo valkeudessa?
Sulla on ihan vain sun oma totuutes, muista se! - HTZA
olet' kirjoitti:
valo valkeudessa?
Sulla on ihan vain sun oma totuutes, muista se!vain valo, ja opas.
Omassa mielessäni.
Muista se!
Ps. Huutomerkin käyttäminen ei osoita mitään.
Ellei sillä ole tarkoitusta.
MIkä sinun tarkoituksesi on? - eksyksissä,
HTZA kirjoitti:
vain valo, ja opas.
Omassa mielessäni.
Muista se!
Ps. Huutomerkin käyttäminen ei osoita mitään.
Ellei sillä ole tarkoitusta.
MIkä sinun tarkoituksesi on?huutomerkki osoittaa imperatiivia.
- Jermuxi tms.
olet' kirjoitti:
valo valkeudessa?
Sulla on ihan vain sun oma totuutes, muista se!Tässä on napakat otteet jollakin. Tästä kun sanailua pikkuisen kehittelee, niin jopas lähtee. Hyvä aloitus sanoisin, mutta kannattaa välttää avauksessa huutomerkkijä jne. Seurailen tilannetta.
- HTZA
Jermuxi tms. kirjoitti:
Tässä on napakat otteet jollakin. Tästä kun sanailua pikkuisen kehittelee, niin jopas lähtee. Hyvä aloitus sanoisin, mutta kannattaa välttää avauksessa huutomerkkijä jne. Seurailen tilannetta.
Olivat vähän pakollisia.
Kaikilla kun ei ole sielua, jotkut eivät ymmärrä koko sanaa, ja jotkut tuntevat sielun miljoonilla eri merkityksillä.
Lainausmerkit kokosivat, mielestäni, koko lauman kasaan.
Vai miten?
- namisuku
...Rekkaappa ittes, jos uskallat;/
Pojat ja Tytötkin, Mummit ja Vaaritkin sitä haluaisivat, siis sitä rekkausta... - poistun
tältä iltaa täältä kun häirikkö saa melskata mielin määrin.
Hyvää illanjatkoa.- poistun
Käyn täällä hyvin harvoin ja olen nyt tullut siihen tulokseen, että ehkä ensi vuonna pistäydyn.
Hyvää illan jatkoa ja Joulun odotusta kaikille! - meininkiä jaksa
poistun kirjoitti:
Käyn täällä hyvin harvoin ja olen nyt tullut siihen tulokseen, että ehkä ensi vuonna pistäydyn.
Hyvää illan jatkoa ja Joulun odotusta kaikille!Kiitos samoin ja -samoin!
- enkelitrio
Aika hyvi niit rajottanu,kunnem mää joka viikkoka
enää viitti tääl käyrä ? Tartteeks viälki harventaa?
-seki passaa-
^^j^^ - Ninniiii
Mikä kiukkukisa täällä on menossa aikuisten keskustelijoiden kesken!! Sinun tekstisi, ainakin ne mitkä olen itse ehtinyt lukemaan, ovat todella hauskoja ja piristäviä....varmaan sanon näin niin kauan, kunnes pureva sarkasmisi osuu meikäläisen nilkkaan ;))))) Kestän sen kuin nainen, tai sitten puren takaisin lujempaa. Kaikkien pitää antaa olla oma itsensä myös täällä, kuin live-elämässäkin. Jos ei sovi tai ei maistu hyvälle, voi mennä muualle ! Elämä on täynnä vaihtoehtoja ja nurinä/ärinä toisen piikittelystä voidaan korvata esim. ystävällisyydellä....toimii ainakin ns. oikeassa elämässä :)) Saukkista ja jatka omaan tyyliisi !
- HTZA,n
kanssa sähköposti osoitteita niin saatte keskenänne seurustella ja olla toisillenne mieliksi.
- HTZA
Tuli mieleen muinainen avovaimo.
Jos olisin tehnyt vähemmän töitä niin kai se olisi vieläkin tuossa peitonkulmalla.
En halua, ihan suoraan, kouluttaa, mutta tässä on yksilö josta ei, kertakaikkiaan, voi ottaa avioeroa, sikäli kun pääsee tällaisen kanssa naimisiin.
Ps. Me emme ole, en tunne edes moista tytönhuitukkaa. - Ninniiii
HTZA kirjoitti:
Tuli mieleen muinainen avovaimo.
Jos olisin tehnyt vähemmän töitä niin kai se olisi vieläkin tuossa peitonkulmalla.
En halua, ihan suoraan, kouluttaa, mutta tässä on yksilö josta ei, kertakaikkiaan, voi ottaa avioeroa, sikäli kun pääsee tällaisen kanssa naimisiin.
Ps. Me emme ole, en tunne edes moista tytönhuitukkaa.onkin sellainen, että istuu vain sun haaveissas ;)))) Hyvää puhetta, miehellä pitää olla itsevarmuutta. Suomalainen mies on muuten maaaaailman paras uroslaji, mutta se itsevarmuus puuttuu monelta valioyksilöltäkin.
- Ninniiii
HTZA,n kirjoitti:
kanssa sähköposti osoitteita niin saatte keskenänne seurustella ja olla toisillenne mieliksi.
Nythän et ole ollenkaan samalla viivalla höpsöläinen. Kysymys juuri siitä,että EI kaikille tarvitse olla mieliksi, vaan TILAA kaikenlaisille kirjoittajille...se tuo ns. rikkautta palstalle.
- HTZA
Ninniiii kirjoitti:
Nythän et ole ollenkaan samalla viivalla höpsöläinen. Kysymys juuri siitä,että EI kaikille tarvitse olla mieliksi, vaan TILAA kaikenlaisille kirjoittajille...se tuo ns. rikkautta palstalle.
Mnulle? Siis minulle.
Untuvatäkit, hyvä auto, kohtuulinen kamera, perhostelutaito, ulkonäkö, älykkyys, kirjat, keskustelutaito...
Jne.
- Hässe
....vähiten joku sielu :-) onks palstalla sellaista? Tää on ollu välillä - ennenkuin suuriosa teistä edes tiesi osaavansa surffailla netissä - oikea taistelukenttäkin ja hyvin pysyy pystyssä...oli HTZA täällä tai ei mutta väriä ja rytinää täällä saa olla kunhan kestetään jonkinlaisen (hyvän?) maun puitteissa. Myönnän että on ollu kiva "puukottaa" takaisinkin :-))
""Epärehellinen ja paskaa puhuva en koskaan ole"" ......uskon tuon !
Eikös oo tässäkin hyvä keskustelun aihe aikuiseen makuun hitto millaisia sikoja me ollaan :-D - koolinki
Kyllähän sä oot semmone tuntemuksia herättävä. Mun mielestä ihan hyvä. Enemmän mua ärsyttää nuo hyvää huomenta, hyvää päivää avaukset. Mahdollisimman makeeta lässytstä. Mihin me sitä tarvitsemme? Ei semmosesta saa mitään uusia virikkeitä. Minä-koolinki- nautin teksteistäsi.
- Ninniiii
mutta ennen sohvalle kallistumista vilkaisin tekstisi, ja pakko sanoa Sinulle JEEEE :) Hyvin sanailtu ja allekirjoitan nyt ja tässä lausuntosi.
- HTZA
vaan hävisin.
Kyllä minä hauska, suloinen, mukava, fiksu, älykäs olen.
Sekin vielä, että minua saa haukkua ihan asiastakin. Tai ilman.
Voiko maailmassa parempaa kohdetta olla, kaikille?
Olen muutaman vuoden harvakseltaan kirjoitellut tälle palstalle, mutta en minä ole havainnut palstalla mitään sielua olevan. Mitään vakavaa ei siis tapahdu, vaikka kaikki kirjoitukset täältä poistettaisiin.
Olen myös huomannut sen, että välillä täällä muutamat ihmiset ovat yliaktiivisia kirjoittamaan. Ehkä näillä ihmisillä on elämäntilanne sellainen, että reaalimaailmassa kommunikointi toisten kanssa on tilapäisesti rajoitettua, jolloin heidän pitää purkaa itseään anonyyminä tälle palstalle. Se onkin oiva konsti ratkaista siististi elämässä olevat ongelmatilanteet.
Essollakin käy joskus tyyppejä, jotka tuppaavat meidän kantapöytäämme ja haluavat lausua mielipiteensä kaikista mahdollisista asioista. Me essolaiset olemme höveleitä miehiä, joten kyllä me näitä vierailijoitakin kohteliaasti kuuntelemme. Kun nämä kaverit tulevat tasa-arvoisesti kohdelluiksi, niin kyllä he siitä pian häipyvät muualle, ja me saamme jatkaa rauhassa omaa keskusteluamme.
HTZA:lla on tällä palstalla nyt sellainen aktiivisempi kirjoittelukausi meneillään, mutta ei se minua häiritse. Hän kertoilee meille niistä asioista, joista hän ei nyt voi reaalimaailmassa tuttavilleen puhua. Meidän muiden pitää suhtautua hyvin ymmärtäväisesti häneen, emmekä saa turhaan haastaa riitaa. Essolla on hövelimpi tunnelma, joten tällaiset tilanteet eivät siellä aiheuta mitään ongelmia, eikä Esson "sielu" ole vaarassa kadota minnekään.- HTZA
koko ajanhan minä olen lörpötellyt. Eikä loppua näy ennenkuin Tammikuussa, silloin lähden työhommiin Itävaltaan kolmeksi viikoksi. No, Joulun pyhissä vähän hiljenee kun langaton netti on hitaampi tuolla maaseudulla, äitimuoria kun käyn moikkaamassa. Mutta poikkean naapurissa, Himoksella, siellä on vähän vahvempi kenttä, siellä kun käy nuo Jupit.
Joten ole huoleti. Ajatus katkeaa mutta puhe ei.
Ja mieti vielä, 2 kk. ja viikko olen ollut Englannin kielen intensiivikurssilla, ja vieläkin Suomi soi.
Pyri samaan. - HTZA
HTZA kirjoitti:
koko ajanhan minä olen lörpötellyt. Eikä loppua näy ennenkuin Tammikuussa, silloin lähden työhommiin Itävaltaan kolmeksi viikoksi. No, Joulun pyhissä vähän hiljenee kun langaton netti on hitaampi tuolla maaseudulla, äitimuoria kun käyn moikkaamassa. Mutta poikkean naapurissa, Himoksella, siellä on vähän vahvempi kenttä, siellä kun käy nuo Jupit.
Joten ole huoleti. Ajatus katkeaa mutta puhe ei.
Ja mieti vielä, 2 kk. ja viikko olen ollut Englannin kielen intensiivikurssilla, ja vieläkin Suomi soi.
Pyri samaan.asia jotta et hiljene ihan kokonaan.
Minä laulan myös kuorossa, tänäkin Jouluna on meillä 6 esiintymistä. Itsenäisyyspäivänä oli yksi.
Se on sekakuoro, siis naisiakin, siellä on IHAN pakko puhua.
Kuulisitpa vaan minun bassoni Finlandiassa ja sooloni "Marian poikalapsessa".
Olet niin monessa kirjoituksessasi tuonut esiin
sanan, fiksu.
Olisko aika käsitellä sen olemusta?
Mitäs tuumaat, jos nostetaan kissa pöydälle ja keskustellaan perusteellisesti aiheesta:
"Mitä on fiksuus"?- Jermuxi tms.
Koska tappelushan tästä eittämättä seuraa...Kjäh!
Jermuxi tms. kirjoitti:
Koska tappelushan tästä eittämättä seuraa...Kjäh!
kaiken varalle?
Kläh! Myös ittelles!- Jermuxi tms.
emw34 kirjoitti:
kaiken varalle?
Kläh! Myös ittelles!riittää, näin uskoisin. Ei ole vinoilun taso ollenkaan niin laatukasta, kuin aikoinaan...Voi voi, mitähän tästäkin tuleepi...Hah!
Jermuxi tms. kirjoitti:
riittää, näin uskoisin. Ei ole vinoilun taso ollenkaan niin laatukasta, kuin aikoinaan...Voi voi, mitähän tästäkin tuleepi...Hah!
hyökkäys palstalle oli aikoinaan yks mittavampia operaatioita.
Ei löydy enää sitä talvisodan henkeä, ei!- Jermuxi tms.
emw34 kirjoitti:
hyökkäys palstalle oli aikoinaan yks mittavampia operaatioita.
Ei löydy enää sitä talvisodan henkeä, ei!ettei noista päivistä ole kukaan ottanut opikseen..Sanailun taito on hieno asia ja sitä tietoa kannattaa jakaa muillekkin.
On siis perin merkillistä, että toiset alistuvat "kiusattavaksi" ja sitten nurisevat toisaalla saamaansa kohtelua...Hmmm..No, okei, ymmärrän, että kaikki eivät halua riidellä palstoilla, vaikka se ylen hauskaa onkin...Mutta silti kurottaisin vielä siihen kirjoitukseni kohtaan, jossa mainitaan sanailun taidoista. Niistä löytyypi apu palstan pulmiin..Itsehän en juurikaan osaa sanailla olleskaan ja siksipä yritän kovasti sitä opetella...Kjäh! Jermuxi tms. kirjoitti:
ettei noista päivistä ole kukaan ottanut opikseen..Sanailun taito on hieno asia ja sitä tietoa kannattaa jakaa muillekkin.
On siis perin merkillistä, että toiset alistuvat "kiusattavaksi" ja sitten nurisevat toisaalla saamaansa kohtelua...Hmmm..No, okei, ymmärrän, että kaikki eivät halua riidellä palstoilla, vaikka se ylen hauskaa onkin...Mutta silti kurottaisin vielä siihen kirjoitukseni kohtaan, jossa mainitaan sanailun taidoista. Niistä löytyypi apu palstan pulmiin..Itsehän en juurikaan osaa sanailla olleskaan ja siksipä yritän kovasti sitä opetella...Kjäh!Se on tää ikä justiin, ei me enää opita.
'Kaikki' sisäistää, kehittää, opiskelee vaikka mitä, Mutta muutuuko ihminen siitä juuri miksikään?
Eihän kannettu vesikään kaivossa pysy!
Ja kun se 'miesmuisti' on noin kolme vuotta, niin revitään siitä sitten...
Et kyllä usko, mutta eilinen päivä oli mulla oikeaa elämää, bisnistä piti tehdä ja tänään täytyy katsella, mihin sitä tuli kätensä lyötyä.
No senverran oon herra, että aina hanskat kädessä!;))
HUOM!:))- Jermuxi tms.
emw34 kirjoitti:
Se on tää ikä justiin, ei me enää opita.
'Kaikki' sisäistää, kehittää, opiskelee vaikka mitä, Mutta muutuuko ihminen siitä juuri miksikään?
Eihän kannettu vesikään kaivossa pysy!
Ja kun se 'miesmuisti' on noin kolme vuotta, niin revitään siitä sitten...
Et kyllä usko, mutta eilinen päivä oli mulla oikeaa elämää, bisnistä piti tehdä ja tänään täytyy katsella, mihin sitä tuli kätensä lyötyä.
No senverran oon herra, että aina hanskat kädessä!;))
HUOM!:))Kaikki voi oppia vielä vaikka mitä.
Mutta siehän sälli oot, kun töitä ihan teet. Mitäs meille muille sitten käy, jos sä kaiken työn teet...Joutaanko me työttömiksi? Jermuxi tms. kirjoitti:
Kaikki voi oppia vielä vaikka mitä.
Mutta siehän sälli oot, kun töitä ihan teet. Mitäs meille muille sitten käy, jos sä kaiken työn teet...Joutaanko me työttömiksi?enhän mää mitään oiketa töitä, täytyy vaan joskus noutaa rahaa, ettei pääse loppumaan tyynni.
Sitän se bisnis on!Essolla on tästä fiksuudestakin puhuttu paljon, joten parlamentin jäsenillä on siitä selkeä käsitys. Essolaisten mukaan ihminen ei itse voi uskottavasti määritellä fiksuuttaan, vaan ympäristö päättää ihmistä riittävän kauan erilaisissa tilanteissa tarkkailtuaan sen, onko ihminen fiksu vai ei.
Jos siis Essolle tulee sellainen kaveri, joka väittää itseään fiksuksi, niin emme me sitä heti usko, koska väite perustuu vain kaverin omaan ilmoitukseen. Jos kaveri viihtyy seurassamme viikkoja, ja hän joka päivä osoittaa puheillaan fiksuutensa, niin kyllä me lopulta kelpuutamme kaverin joukkoomme. Prosessi on yleensä aika hidas, mutta päätöstä ei ole koskaan tarvinnut jälkeenpäin muuttaa.
Työelämäni ajoilta muistuu mieleeni eräs ravintolailta, jolloin jouduin istumaan samassa pöydässä itseään fiksuna pitävän henkilön kanssa. Olimme kaikki jo hieman juovuksissa, kun tämä minlle ennestään tuntematon henkilö ( tiesin jotain miehen ansioista) alkoi kovasti kehua itseään ja omaa fiksuuttaan. Minä sanoin siihen, että en voi ottaa hänen fiksuuteensa mitään kantaa, koska se perustui vain hänen omaan ilmoitukseensa.
Kaveri kiihtyi suuresti tästä asiallisesta mielipiteestäni ja alkoi räyhäämään ja haukkumaan minua niin suurella äänellä, että meidät molemmat heitettiin ravintolasta ulos. Kaveri kehui fiksuuttaan vielä portsarillekin, mutta minä poistuin salista ihan arvokkaasti ja tyynesti. Einari Essonen on opettanut meitä käyttäytymään hövelisti ikävissäkin tilanteissa, jottei tulisi porttikieltoa.- HTZA
Jokaisella ihmisellä on käsitys sanalle "fiksuus". Uskoisin että kaikki ovat mielestään fiksuja.
Sitten on meitä toisenlaisia.
Yleisön toivomuksesta heitän kehiin omani:
Yksikään, julkituomani, ajatus ei ole syntynyt ohimennen. Kaikkiin asioihin jotka mieltäni ohjaavat, olen käynnyt pienen painin, lukemalla, lukemalla ja lukemalla. Ja sen jälkeen istumalla mökin rappusilla "kossun" kanssa katselemassa luontoa ja miettimällä.
Jossain vaiheessa tulee jonkinlainen "varmuus" että näin se on. Ja sitten tunnen itseni "fiksuksi".
Puute "fiksuudessani" on se että pitäisi joskus pitää päänsä kiinni.
Pitäisi muistaa että lempiruokani, kaalilaatikko, lihakeitto tai voinen kanttarellikastike laatuperunoiden kanssa eivät mahdu kaikkien kalloon.
Ei sitten mitenkään.
Jopa nyt tuntuu että pitäisi pitää päänsä kiinni, tai ainakin kirjoitella "pehmosia".
- Pirre*
lyö läskiksi, - melkein kaiken, mutta en tiedä miksi..en ole kysynyt.
Hän kelluu kuin muiden yläpuolella, ja usein tulee tunne kuin hän olisi pikkupoika jota ei huomata, tai sitten ylivilkas lapsi joka ei jaksa keskittyä mihinkään, tai oikeasti pitkästynyt älykkö..joka jostain kumman syystä heiluu kuitenkin meidän tyhmien joukossa.- Jermuxi tms.
Ei kannata tehdä palstakirjuuttelun perusteella kovin syväluotaavia anal-lyyssejä..Hah!
Sitäpaitsio, joka itsensä alentaa, niin sitä naapuri alentaa vielä lisää. Kjäh! - Pirre*
Jermuxi tms. kirjoitti:
Ei kannata tehdä palstakirjuuttelun perusteella kovin syväluotaavia anal-lyyssejä..Hah!
Sitäpaitsio, joka itsensä alentaa, niin sitä naapuri alentaa vielä lisää. Kjäh!vain tunteestani joka minulle on muodostunut hänestä, en pidäkään sitä totuutena.
Lisää tuntemuksiani; hän voisi olla myös ihminen jolla on jostain syystä hätä ts. hän on sairastunut vakavasti, tai hän on pitkästynyt,
eli hän on liian rikas :)
Mahiksia siis arvuutteluihin on, muttei näistä pidä ottaa nokkiinsa kenenkään..
Yst.terv. Pirre*
ja nyt leivän paistoon..
- Kaivanto
en tiennyt palstalla olevan sielua. Olen aina kuvitellut sielun olevan vain elävän olennon, yleensä ihmisen, ehkä apinankin, oma omituinen ominaisuus. Mutta jos joku aloitus tai viesti poistetaan, niin... enhän mie sitä edes huomaa. Mitäs vahikoa siitä sitten voisi olla?
Tylsien juttujemme rajoittaminen olisi ihan turhaa. Eihän niitä kukaan kuitenkaan lue. Eikä ainakaan kommentoi. Paitsi HTZA. - Angel of The Morning
Tuskin minun juttuja tarvitsee rajoittaa kun niitä ei paljoa enää täällä ole. Jos joku ei halua lukea, niin ei varmaan sitten lue.
Minä olen siirtynyt tuonne Chattiin ja käyn täällä välillä katselemassa.
Kesän jälkeen jutut eivät ole minusta olleet enään niin mielenkiintoisia kuin aikaisemmin.- varmasti siirtynyt
monia meitä muitakin.
- maissi55
...mikään voi kadota jos sitä ei ole ollut olemassakaan.
Eräät nimimerkit tekevät kyllä ansiokasta työtä sen eteen, ettei sitä koskaan syntyisikään,
mutta kaikki kunnia heille.
Suotta kannat huolta siitä, että pitäisikö näitä mitään sanomattomia kirjoituksiani rajoittaa,
osaan sen homman itsekin ja siirryn blogeihin.
Kaikkea hyvää sinulle ja onnea vaan elämääsi kesän jälkeen kirjoittamisiani tänne, erityisesti aloituksia. Tylsiä ja huonosti sepustettuja, niin kai, mutta toivoisin kuitenkin etteivät ne olisi olleet niin täynnä kirjoitajansa egon kohottamiseen tarkoitettuja pseudointellgenttejä ja ehkä joidenkin mielestä ah niin ihastuttavan pirteitä ja omintakeisia puheenvuoroja.
Blogaaminen tuntuu nyt mielekkäämmältä ja taidan myös alkaa katselemaan mitä noille muille palstoille kirjoitellaan.- Nimetön
tuo HZTA olla sama ihminen jolleon rekisteröity nimim.Hinzatar
- HTZA
Nimetön kirjoitti:
tuo HZTA olla sama ihminen jolleon rekisteröity nimim.Hinzatar
Tuo nimimerkki on minulle outo.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6583443Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002718Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511555- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3621471- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253