Things That Make You Go mmmm

DeadRomance

Kellään tätä My Chemin DVDtä? Jos on, niin onko hyvä? :) Oon ostamassa tossa joulun jälkeen, niin kyselen vähän etukäteen. :D

11

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcrlover<3

onks sen nimi toi sun otsikko???en oo kuullukkaan....millanen se on????miks mä en koskaan kuule mitään....saaks sen kaupoista???

• DeadRomance

joo, on sen nimi se otsikko. :D En tiiä millanen se on, ku en oo ostanu. Taitaa olla Live DVD, jos oikein tiiän. Ei voi ostaa kaupoista,tietääkseni, ja fanituote.com sivulta sen voi ainakin ostaa.

• Chemical

Ihanko totta että tällänen on olemassa.. Vois ottaa vähän selvää asiasta.... :D

• MaiCCuuuu

Kyllä Things That Make You Go Mmmm!-niminen MCR-DVD todellakin on olemassa..Pyysin äidiltä joululahjaksikin sitä. Mutta eikös se ole Interview(haastattelu)DVD, eikä Live DVD..Life On The Murder Scene hoitaa tietääkseni tuon live-puolen..En tosin kyllä varmaksi tiedä... Things That Make You Go Mmmm!:illä saattaa olla muutakin, mutta ainakin siinä on monia haastatteluja..Missään ei selvästi sanota.
        Ja tekstityksistä en tiedä(siis että onko niitä ollenkaan).. Jos on englannin taitaminen vielä vähän rajallista, voi olla vaikeaa..

• Chemical
        MaiCCuuuu kirjoitti:

Kyllä Things That Make You Go Mmmm!-niminen MCR-DVD todellakin on olemassa..Pyysin äidiltä joululahjaksikin sitä. Mutta eikös se ole Interview(haastattelu)DVD, eikä Live DVD..Life On The Murder Scene hoitaa tietääkseni tuon live-puolen..En tosin kyllä varmaksi tiedä... Things That Make You Go Mmmm!:illä saattaa olla muutakin, mutta ainakin siinä on monia haastatteluja..Missään ei selvästi sanota.
        Ja tekstityksistä en tiedä(siis että onko niitä ollenkaan).. Jos on englannin taitaminen vielä vähän rajallista, voi olla vaikeaa..

No ihan kohtalainen englannin taito onneksi :D mutta tekstit ois tietty ihan tervetulleet :D pitää vakavasti harkita että ostas..

• mmmmccccrrrr
        MaiCCuuuu kirjoitti:

Mulla on se Life On The Murder Scene ja siinä on revengen varmaan kaikki videot ja sit jotku tv esiintymiset ja jotain live esiintymisiäkin... Nojoo ja sit siin on kans toinen cd missä on jotain haastatteluja (nojoo te ootte varmaa nähny jotain pätkiä) ja sellasta...

• DeadRomance
        mmmmccccrrrr kirjoitti:

Mulla on se Life On The Murder Scene ja siinä on revengen varmaan kaikki videot ja sit jotku tv esiintymiset ja jotain live esiintymisiäkin... Nojoo ja sit siin on kans toinen cd missä on jotain haastatteluja (nojoo te ootte varmaa nähny jotain pätkiä) ja sellasta...

toi äskeinen ois voinu mennä LOTMSn lokeroon. :) Mut ei tääl sakkoja jaella. DD:

• Chemical

että milloinhan se postista tulee :D toivottavasti on hyvä

• Chemical kirjoitti:

että milloinhan se postista tulee :D toivottavasti on hyvä

sen sain, siinä ei ollut ollenkaan musiikkia tai esiintymisiä MCR:ltä, mutta olihan se ihan hyvä, paljon ekstroja oli. Luulin sitä kyllä toisenlaiseksi....

• minä vaan

Kuulemma ihan surkea!Kaveri oli ostanu...ja sen mielestä se oli tosi tylsä.

• mcrlover<3

niin olikin. LOTMS on PALJON parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe