Elviksen "kuolema"

CillaCilla

Jos ei muuten usko lavastettuun kuolemaan, niin kertokaa mulle, että miten ihmeessä Elviksen ruumis näyttää kuuluisassa arkku-kuvassa siltä kuin näyttää? Ei herranenaika, eihän esim. nenä ole sinne päinkään! Ja kaikkihan varmaan muistaa, miltä Elvis näytti vähän ennen "kuolemaansa".

Okei, mä voin uskoa, että Elvis on kuollut, mutta en sitä että hän kuoli 16.8.1977..

5

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jack to a king

      Samana päivänä kun kuoli oli Memphisistä New Yorkin kautta lentänyt John Burrows Buenos Airesiin.

      John Burrows oli usein Elviksen salanimi hänen kirjautuessaan hotelleihin.

    • jaksaa jankuttaa

      antakaa miehen levätä rauhassa alkää jankuttako samasta aiheesta napoleon muuten nähtiin eilen siwassa ostamassa kahvipaketin

    • Realisti!!

      Kieltämättä Elviksen kuolemasta liikkuu uskomattomia teorioita,onko ne sitten kaupallisen koneiston tietoisesti syöttämiä täkyjä ei tiedä erkkikään?

      Luettuani Albert Coldmanin kirjasta luvun elviksen kuolemasta tulin vakuuttuneeksi että niin siinä sittenkin vaan oli käynyt.
      Elviksen löysi Ginger kylpyhuoneesta ,kuningas oli sikiö asennossa,hampaat törröttivät suusta ulkona ja kieli oli sinisenä ulkona suusta.
      Esposito yritti antaa elvytystä kylmälle ja elottomalle elvikselle,paikalle saapui myös Lisa Maria joka ohjattiin pois kylpyhuoneesta.
      Elvis todettiin sairaalassa kuolleeksi,ja kuolin syy oli sydämmen pettäminen.
      Asiakirjat julistettiin salaisiksi 60vuodeksi,joten saadan odottaa aika pitkään ennen kuin lisää tietoa saadaan.
      Epävirallisesti kerrotaan että elvis kuoli 6eri lääkkeen aiheuttamaan sydämmen pysähdykseen,ja aikoinaan asiasta uumoiltiin oikeusjuttua kyseisiä lääkäreitä kohtaan jotka hänelle reseptejä kirjoittelivat.
      Elvis oli erään tiedon mukaan ambulanssi miesten mukaan niin pahoin turvonnut sekä sininen väriltään harmaine pulisonkeineen etteivät he tunnistaneet kantavansa talon kuuluisaa isäntää,tästä syystä varmaan elvis haluttiin meikata arkkuunsa mahdollisimman siistiksi.
      Gingerin mukaan viimeinen yö oli elviksellä varsin energinen,oli häiden suunnittelua,rocket ballin peluuta ym.
      Elvis oli ottanut varmuudella kunnon tropit,ja taas kunnon unilääkkeet oikein tuplaten jotta saisi nukuttua ennen seuraavan päivän konsertti kiertueelle lähtöä.
      Viimeisinä sanoina Gingerille elvis sanoikin menevänsä aamulla 06.00 lukemaan vielä vähäksi aikaa kylpyhuoneeseen,lukemisina pyhät kääreliinat niminen kirja.
      Tästä tarinasta tulin vakuutteeksi syystä että Ylen Teemalla näytetyssä Lisa Maria Presley dokkarissa samaa kertoi Joe Esposito nyt vanhana miehenä.
      Elvis fanina haluaisin kyllä uskoa että kuningas eläisi ansaittuja eläke päiviään salanimellä..

      Jenkeissä sai ensi illan 2007 uusi dokumentti Elvis Files,olen nähnyt kyseisestä dokkarista trailerin ja siinä kyllä vakuuteltiin elviksen elävän uusien todisteiden valossa.
      Koskahan se nähdään suomessa,ei koskaan veikkaisin.

      Kuuluisasta miehestä liikkuu paljon tarinoita,kukapa meistä sittenkään tietää mikä on totuus ja mikä motiivi kenelläkin on asiat tavallaan muistaa...

      • lifetime fan

        vähän samanlaisia vaiheita kuolemaansa edeltäneestä yöstä ja aamusta olen minäkin lukenut.
        Tosin tuosta luettelostasi puuttuu kirjelähetyksen vastaanottaminen klo 9.30 "kuolinpäivän" aamuna, jonka itse allekirjoitti...
        Muuten olen lukenut samat jorinat:)

        Olen aina ollut vakuuttunut, että Elvis on kuollut. Vasta viimeaikoina olen törmännyt ajatukseen, ettei hän olisikaan kuollut juuri TUONA PÄIVÄNÄ.
        Vahanukke ruumisarkussa, Elviksen vihjailut poistumiseensa ym ym monet jutut voivat olla täysin keksittyjä.. Kukaan ei ole kai todistanut, että Elvis oikeasti olisi sanonut "näyttävänsä arkussa hyvältä".
        Arkkukuvaa on voitu käsitellä jälkikäteen tai ennen lehteen joutumista..
        Väite, että "ruumis" arkussa olisi hikoillut, tai että toinen pulisonki olisi arkussa irronnut, on myöskin vain VÄITE. Onko kukaan näitäkään juttuja todistanut todeksi?? Luulen, että ovat vain liikkeellä olevia juttuja, joissa ei ole tosipohjaa.
        Lisäksihän Elviksen ruumis oli palsamoitu, eli tärkeimmät sisäelimet poistettu, esim. sydän ja ilmeisesti aivot. Ilman näitä ei kyllä kukaan kulje hengissä.
        Ja toisaalta näiden puuttuminen voi kyllä vaikuttaa ruumiin ulkonäköön, painoon jne (vaikkakin on myönnettevä, että ei näytä ollenkaan itseltään).
        Joku on tällä palstalla tuonut kovasti esiin todisteita, että Elvis ei olisi kuolluti . Väitteet perustuvat kaikki siihen erään naisen julkaisemaan kirjaan. Giorgio tms, julkaissut useita spekulatiivisia teoksia Elviksen kuolemasta/kuolemattomuudesta. Kirjat poikivat mukavasti rahaa, joten mikseipä jatkaisi aiheen parissa puuhastelua, on saanut paljon julkisuutta ja RAHAA, ihmiset kun ovat niin uteliaita. On eriasia, miten esitettyihin spekulaatioihin suhtautuu. Koska niitä ne parhaimmillaankin ovat, spekulaatioita, ei todistettuja tosiasioita.
        Esim.henkivakuutukset olisivat lunastamatta.. Olen lukenut jostain jenkkisivulta jonkun asiantuntijan haastattelun, että henkivakuutuksia on ollut kolme, joista kaksi todellisuudessa on lunastettu!!
        Jos Elvis tallailisi hengissä, tuskin tämä olisi ollut mahdollista.

        Jonkunlaiseen FBI:n salaliittoteoriaan ja suojeluohjelmaan en usko ollenkaan..Jopa Dianan kuolemasta (joka oli aivan päivänselvä onnettomuus) koetettiin vääntää kaikenlaista poliittista salaliittoteoriaa, miksei tästäkin..

        Jos jotain kuitenkin pitää epäillä, niin sitä, että kaikki tuntui käyvän melko nopeasti. Ruumiinavaus yhdessä hetkessä, ja kaikki "tuttuja" lääkäreitä, yhdessä iltapäivässä, seur. aamuna vietiin takaisin kotiin, ja seuraavana päivänä hautajaiset..
        Priscilla on sanonut olleensa organisoimassa hautajaisjärjestelyt. Tehokasta toimintaa, arkku saapunut alle kahdessa päivässä, samoin valtavat määrät kukkia..
        Parin päivän päästä järjesteItyillä hautajaisilla on kyllä saanut mukavasti rajoitettua vierasjoukkoa! Harva pääsee osallistumaan niin "lyhyellä varoitusajalla". Miksiköhän näin nopeasti, mikseivät halunneet isompia hautajaisia??
        Oliko se kuolinsyy sitten niin häpeällinen, että haluttiin vain äkkiä alta pois..?

        Ja viimeisenä heränneenä epäilynä mulle tuli se, että klo 9.30 on ottanut kirjelähetyksen vastaan, ja noin 4.5 tunnin kuluttua on jo NIIN kuollut, että on sinisenä ja harmaana jne...
        Kuollut voi olla, mutta että ruumis alkanut jo noin lyhyessä ajassa näyttää pahalta, kuulostaa vähän kummalliselta...
        Todella tujun annoksen on ottanut, itsemurhamielessä, jos noin on ollut..

        Niin että kumpi sitten on enemmän spekulaatiota: kuollut/elääkö.
        Olen tosiaan ajatellut, että kuollut on, mutta kyllä nyt rehellisesti on sanottava, että en tiedä enää! Ainakaan sitä, kuoliko juuri tuona päivänä!! Hyvin voi olla kuollut, mutta myöhemmin.
        Ihmetyttää, miksi ne patologiset asiakirjat ovat niin salaisia, ja miksei ex ja tytär painokkaammin ole vuosien saatossa toitottaneet, että kyllä on kuollut juuri TUONA päivänä..

        Kaikkien muiden elossa väitettyjen julkimoiden uskon todellakin kuolleen ilmoitettuna aikana, mutta tämä on kyllä vähän epävarma..
        Jokatap. elää Elvis fyysisesti tai ei, musiikki elää kyllä ainiaan.


      • mystery man
        lifetime fan kirjoitti:

        vähän samanlaisia vaiheita kuolemaansa edeltäneestä yöstä ja aamusta olen minäkin lukenut.
        Tosin tuosta luettelostasi puuttuu kirjelähetyksen vastaanottaminen klo 9.30 "kuolinpäivän" aamuna, jonka itse allekirjoitti...
        Muuten olen lukenut samat jorinat:)

        Olen aina ollut vakuuttunut, että Elvis on kuollut. Vasta viimeaikoina olen törmännyt ajatukseen, ettei hän olisikaan kuollut juuri TUONA PÄIVÄNÄ.
        Vahanukke ruumisarkussa, Elviksen vihjailut poistumiseensa ym ym monet jutut voivat olla täysin keksittyjä.. Kukaan ei ole kai todistanut, että Elvis oikeasti olisi sanonut "näyttävänsä arkussa hyvältä".
        Arkkukuvaa on voitu käsitellä jälkikäteen tai ennen lehteen joutumista..
        Väite, että "ruumis" arkussa olisi hikoillut, tai että toinen pulisonki olisi arkussa irronnut, on myöskin vain VÄITE. Onko kukaan näitäkään juttuja todistanut todeksi?? Luulen, että ovat vain liikkeellä olevia juttuja, joissa ei ole tosipohjaa.
        Lisäksihän Elviksen ruumis oli palsamoitu, eli tärkeimmät sisäelimet poistettu, esim. sydän ja ilmeisesti aivot. Ilman näitä ei kyllä kukaan kulje hengissä.
        Ja toisaalta näiden puuttuminen voi kyllä vaikuttaa ruumiin ulkonäköön, painoon jne (vaikkakin on myönnettevä, että ei näytä ollenkaan itseltään).
        Joku on tällä palstalla tuonut kovasti esiin todisteita, että Elvis ei olisi kuolluti . Väitteet perustuvat kaikki siihen erään naisen julkaisemaan kirjaan. Giorgio tms, julkaissut useita spekulatiivisia teoksia Elviksen kuolemasta/kuolemattomuudesta. Kirjat poikivat mukavasti rahaa, joten mikseipä jatkaisi aiheen parissa puuhastelua, on saanut paljon julkisuutta ja RAHAA, ihmiset kun ovat niin uteliaita. On eriasia, miten esitettyihin spekulaatioihin suhtautuu. Koska niitä ne parhaimmillaankin ovat, spekulaatioita, ei todistettuja tosiasioita.
        Esim.henkivakuutukset olisivat lunastamatta.. Olen lukenut jostain jenkkisivulta jonkun asiantuntijan haastattelun, että henkivakuutuksia on ollut kolme, joista kaksi todellisuudessa on lunastettu!!
        Jos Elvis tallailisi hengissä, tuskin tämä olisi ollut mahdollista.

        Jonkunlaiseen FBI:n salaliittoteoriaan ja suojeluohjelmaan en usko ollenkaan..Jopa Dianan kuolemasta (joka oli aivan päivänselvä onnettomuus) koetettiin vääntää kaikenlaista poliittista salaliittoteoriaa, miksei tästäkin..

        Jos jotain kuitenkin pitää epäillä, niin sitä, että kaikki tuntui käyvän melko nopeasti. Ruumiinavaus yhdessä hetkessä, ja kaikki "tuttuja" lääkäreitä, yhdessä iltapäivässä, seur. aamuna vietiin takaisin kotiin, ja seuraavana päivänä hautajaiset..
        Priscilla on sanonut olleensa organisoimassa hautajaisjärjestelyt. Tehokasta toimintaa, arkku saapunut alle kahdessa päivässä, samoin valtavat määrät kukkia..
        Parin päivän päästä järjesteItyillä hautajaisilla on kyllä saanut mukavasti rajoitettua vierasjoukkoa! Harva pääsee osallistumaan niin "lyhyellä varoitusajalla". Miksiköhän näin nopeasti, mikseivät halunneet isompia hautajaisia??
        Oliko se kuolinsyy sitten niin häpeällinen, että haluttiin vain äkkiä alta pois..?

        Ja viimeisenä heränneenä epäilynä mulle tuli se, että klo 9.30 on ottanut kirjelähetyksen vastaan, ja noin 4.5 tunnin kuluttua on jo NIIN kuollut, että on sinisenä ja harmaana jne...
        Kuollut voi olla, mutta että ruumis alkanut jo noin lyhyessä ajassa näyttää pahalta, kuulostaa vähän kummalliselta...
        Todella tujun annoksen on ottanut, itsemurhamielessä, jos noin on ollut..

        Niin että kumpi sitten on enemmän spekulaatiota: kuollut/elääkö.
        Olen tosiaan ajatellut, että kuollut on, mutta kyllä nyt rehellisesti on sanottava, että en tiedä enää! Ainakaan sitä, kuoliko juuri tuona päivänä!! Hyvin voi olla kuollut, mutta myöhemmin.
        Ihmetyttää, miksi ne patologiset asiakirjat ovat niin salaisia, ja miksei ex ja tytär painokkaammin ole vuosien saatossa toitottaneet, että kyllä on kuollut juuri TUONA päivänä..

        Kaikkien muiden elossa väitettyjen julkimoiden uskon todellakin kuolleen ilmoitettuna aikana, mutta tämä on kyllä vähän epävarma..
        Jokatap. elää Elvis fyysisesti tai ei, musiikki elää kyllä ainiaan.

        Aivan.
        Bisnes elviksen ympärillä on suurempaa kuin hänen eläessään,kaikki häneen liittyvä tuo rahaa.
        Totuus tulee aivan varmasti joskus ilmi,mutta olemmeko sitä näkemässä ja kiinnostaako se silloin kovinkaan monia?

        Uskon vakaasti että elviksen kuolemasta salaisiksi julistetut asiakirjat ovat keino salata huumeisiin liittyviä seikkoja.
        Hautajaisten nopea järjestely on ihan ymmärrettävää syystä että valtavat ihmismassat olisivat saattaneet ryöstäytyä hallinnasta jos aikaa olisi kulunut yhtään pidempään.

        Elviksen kuoleman lavastamisesta kirjoittaneet(kirjat ääninauhat)henkilöt olisivat varmaan löytäneet jo pitäviä todisteita väitteidensä puolesta jos niitä vain olisi ollut saatavilla,heillä kun olisi ollut paljastuksiin suuri rahallinen motiivi,tuskin he tietoa olisivat pantanneet yhtään sekunttia.

        Itse epäilin elviksen myös lavastaneen kuolemansa aikoinaan,mutta kun satuin näkemään elviksen viimeisen indeanapoliksen konsertin täytyi todeta että mies oli todella heikossa hapessa ja sairaan näköinen eikä kuolema ollut siitä miehestä kaukana.
        Musiikki elää,ja onneksemme saamme nauttia konsertti taltioinneista joita onneksemme tehtiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe