Tarvisin hiukan apua taloni(pieni) sisämaalauksessa.
Rahaa ei makseta mutta olis ilmastoitu asunto ja keittiö, auto ,vene käytössä. Tunti Cairnsiin, 10 minuuttia kapakkaan tai supermarkettiin ja verkoilla suojattuun uimarantaan. Maalausta kestäisi ehkä viisi päivää jonka voi ajoittaa pitemmälle (max 4 kk) ajalle. Ei ole ikä tai sukupuoli rajoituksia. Oikein sopiva homma turisteille tai backpakkereille.
Rullat ja crocodiilit pyörimään!
loma pohjois queenslandissa
4
1206
Vastaukset
Minähän olen tulossa 17.3.-08 ausseihin ja maalata osaan. Otahan yhteyttä.
- aussie-jack
Sopii mainiosti, suuremmat sateet silloin loppuneet ? ja ilma mukavan viileätä 30C ei 40 niinkuin Melbournessa ja Sydneyssä.
[email protected]
Nahrähän.
- Pirkkalassa?
Meille voi tulla kanssa maalaushommiin. Mitään en tietysti maksa, mutta vierasmökkiin saa majoittua ja Pyhäjärveenkin pääsee avantoon uimaan jos haluaa. Kiinnostuneita?
- Aussijaakko
Jaa, voihan tuo kiinnostaakin, varsinkin jos piletit kuitenkin maksat. Ja onhan sulla vakuutukset kunnossa, ja tokihan maksat työnantajan sosiaaliturvamaksut sekä minun eläkemaksuni. Tätä en vielä sinulle kerro, mutta muut lukekaa: sitten jälkeen päin menen ja haastan hänet oikeuteen orjatyön teettämisestä. Lain mukaan kun työstä pitää maksaa minimipalkka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174586
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291525Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211199
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221165- 119985
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924