raitisilmasuodatin

nitrax

Onko 98-mallisessa 1.8 mondeossa sisäilmansuodatin?Jos on,osaisiko joku kertoa,missä se on ja miten vaihdetaan?

9

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suodatin

      Kyllä on.oik. puolen tuulilasin edessä. Kampea peitetulpat irti.Irrota alla olevat ruuvit.Irrota pidikkeet ja kumitiiviste, Suod. on kiinni päistä jousipid.

      • nitrax

        Tuulilasin edessä mulla ainakin konepelti, eikä siinä ole mitään peitetulppia???? Kumitiiviste kyllä löytyy konepellin etureunan alta. Vittuiletko tietämättömyydelleni vai oletko todella dille???


      • noh!
        nitrax kirjoitti:

        Tuulilasin edessä mulla ainakin konepelti, eikä siinä ole mitään peitetulppia???? Kumitiiviste kyllä löytyy konepellin etureunan alta. Vittuiletko tietämättömyydelleni vai oletko todella dille???

        Ota silmä käteen ja katso uudelleen. Kyllä -98 mondeossa on tuulilasin ja konepellin välissä mustaa muovia, joka on kiinnitetty ruuveilla, joidenka päällä on nuo tulpat.

        Jos vielä tuottaa vaikeuksia, niin seuraa tuulilasinpyyhkijän vartta alaspäin. Kun varsi päättyy löytänet tuon musta muovin.


      • dille olet
        nitrax kirjoitti:

        Tuulilasin edessä mulla ainakin konepelti, eikä siinä ole mitään peitetulppia???? Kumitiiviste kyllä löytyy konepellin etureunan alta. Vittuiletko tietämättömyydelleni vai oletko todella dille???

        kun ei sytytä aivoissa millään.....
        jos vastattiin että tuulilasin edessä niin kannattaisi varmaam katsoa paremmin oman auton rakennetta....vai luulitko että kyse on jostain konepeltiä suuremmasta osasta.

        Sun tapauksessa suosittelen viemään korjaamolle auton suodatin vaihtoa varten,tuskin löydät suodatinta vielä tämän jälkeenkään...tämä ei ole vittuilu vaan tosi asia!!!!hyväksy se!!!!


      • nitrax
        noh! kirjoitti:

        Ota silmä käteen ja katso uudelleen. Kyllä -98 mondeossa on tuulilasin ja konepellin välissä mustaa muovia, joka on kiinnitetty ruuveilla, joidenka päällä on nuo tulpat.

        Jos vielä tuottaa vaikeuksia, niin seuraa tuulilasinpyyhkijän vartta alaspäin. Kun varsi päättyy löytänet tuon musta muovin.

        Oletkos joki pelle vaikos amis pojuliini? Mulla 98 mondeo ja tosiaankin tuulilasista eteenpäin on vain konepeltiä!! Konepellin jälkeen on vain enään lisävalot!!!
        Miksi vittuilet mulle kusipää? Mitä vittua tuulilasinpyyhkiät tähän liittyy? Seuraa kuules nut kädellää kalusi nahkaa. Senkin sonni, senkin iso iso iso sonni. Siitäs sait!!


      • Noh!
        nitrax kirjoitti:

        Oletkos joki pelle vaikos amis pojuliini? Mulla 98 mondeo ja tosiaankin tuulilasista eteenpäin on vain konepeltiä!! Konepellin jälkeen on vain enään lisävalot!!!
        Miksi vittuilet mulle kusipää? Mitä vittua tuulilasinpyyhkiät tähän liittyy? Seuraa kuules nut kädellää kalusi nahkaa. Senkin sonni, senkin iso iso iso sonni. Siitäs sait!!

        Juu, molempia.

        Olet ilmeisesti ajanut jonkun perseeseen (siis myös autolla), ja konepeltisi on siirtynyt hieman taaksepäin.

        Tuulilasinpyyhkijät oli vaan johtolanka noinkin viisaalle kaverille.


    • nitrax

      Sorry asialliset vastaajat,joku urpo halusi taas torperoida hyvän vastauksen käyttämällä nimimerkkiäni.Kiitos vastauksesta,T:alkuperäinen nitrax

      • suodatin

        Kiitos nitrax! Ihmettelinkin noita vuodatuksia hetken verran. Jättäkäämme nuo hunsvottikirjoittajat omaan arvoonsa!


    • nitrax

      Vitun horoperseet! XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe