Onko 98-mallisessa 1.8 mondeossa sisäilmansuodatin?Jos on,osaisiko joku kertoa,missä se on ja miten vaihdetaan?
raitisilmasuodatin
9
1286
Vastaukset
- suodatin
Kyllä on.oik. puolen tuulilasin edessä. Kampea peitetulpat irti.Irrota alla olevat ruuvit.Irrota pidikkeet ja kumitiiviste, Suod. on kiinni päistä jousipid.
- nitrax
Tuulilasin edessä mulla ainakin konepelti, eikä siinä ole mitään peitetulppia???? Kumitiiviste kyllä löytyy konepellin etureunan alta. Vittuiletko tietämättömyydelleni vai oletko todella dille???
- noh!
nitrax kirjoitti:
Tuulilasin edessä mulla ainakin konepelti, eikä siinä ole mitään peitetulppia???? Kumitiiviste kyllä löytyy konepellin etureunan alta. Vittuiletko tietämättömyydelleni vai oletko todella dille???
Ota silmä käteen ja katso uudelleen. Kyllä -98 mondeossa on tuulilasin ja konepellin välissä mustaa muovia, joka on kiinnitetty ruuveilla, joidenka päällä on nuo tulpat.
Jos vielä tuottaa vaikeuksia, niin seuraa tuulilasinpyyhkijän vartta alaspäin. Kun varsi päättyy löytänet tuon musta muovin. - dille olet
nitrax kirjoitti:
kun ei sytytä aivoissa millään.....
jos vastattiin että tuulilasin edessä niin kannattaisi varmaam katsoa paremmin oman auton rakennetta....vai luulitko että kyse on jostain konepeltiä suuremmasta osasta.
Sun tapauksessa suosittelen viemään korjaamolle auton suodatin vaihtoa varten,tuskin löydät suodatinta vielä tämän jälkeenkään...tämä ei ole vittuilu vaan tosi asia!!!!hyväksy se!!!! - nitrax
noh! kirjoitti:
Ota silmä käteen ja katso uudelleen. Kyllä -98 mondeossa on tuulilasin ja konepellin välissä mustaa muovia, joka on kiinnitetty ruuveilla, joidenka päällä on nuo tulpat.
Jos vielä tuottaa vaikeuksia, niin seuraa tuulilasinpyyhkijän vartta alaspäin. Kun varsi päättyy löytänet tuon musta muovin.Oletkos joki pelle vaikos amis pojuliini? Mulla 98 mondeo ja tosiaankin tuulilasista eteenpäin on vain konepeltiä!! Konepellin jälkeen on vain enään lisävalot!!!
Miksi vittuilet mulle kusipää? Mitä vittua tuulilasinpyyhkiät tähän liittyy? Seuraa kuules nut kädellää kalusi nahkaa. Senkin sonni, senkin iso iso iso sonni. Siitäs sait!! - Noh!
nitrax kirjoitti:
Oletkos joki pelle vaikos amis pojuliini? Mulla 98 mondeo ja tosiaankin tuulilasista eteenpäin on vain konepeltiä!! Konepellin jälkeen on vain enään lisävalot!!!
Miksi vittuilet mulle kusipää? Mitä vittua tuulilasinpyyhkiät tähän liittyy? Seuraa kuules nut kädellää kalusi nahkaa. Senkin sonni, senkin iso iso iso sonni. Siitäs sait!!Juu, molempia.
Olet ilmeisesti ajanut jonkun perseeseen (siis myös autolla), ja konepeltisi on siirtynyt hieman taaksepäin.
Tuulilasinpyyhkijät oli vaan johtolanka noinkin viisaalle kaverille.
- nitrax
Sorry asialliset vastaajat,joku urpo halusi taas torperoida hyvän vastauksen käyttämällä nimimerkkiäni.Kiitos vastauksesta,T:alkuperäinen nitrax
- suodatin
Kiitos nitrax! Ihmettelinkin noita vuodatuksia hetken verran. Jättäkäämme nuo hunsvottikirjoittajat omaan arvoonsa!
- nitrax
Vitun horoperseet! XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812