raitisilmasuodatin

nitrax

Onko 98-mallisessa 1.8 mondeossa sisäilmansuodatin?Jos on,osaisiko joku kertoa,missä se on ja miten vaihdetaan?

9

1301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suodatin

Kyllä on.oik. puolen tuulilasin edessä. Kampea peitetulpat irti.Irrota alla olevat ruuvit.Irrota pidikkeet ja kumitiiviste, Suod. on kiinni päistä jousipid.

• nitrax

Tuulilasin edessä mulla ainakin konepelti, eikä siinä ole mitään peitetulppia???? Kumitiiviste kyllä löytyy konepellin etureunan alta. Vittuiletko tietämättömyydelleni vai oletko todella dille???

• noh!
        nitrax kirjoitti:

Tuulilasin edessä mulla ainakin konepelti, eikä siinä ole mitään peitetulppia???? Kumitiiviste kyllä löytyy konepellin etureunan alta. Vittuiletko tietämättömyydelleni vai oletko todella dille???

Ota silmä käteen ja katso uudelleen. Kyllä -98 mondeossa on tuulilasin ja konepellin välissä mustaa muovia, joka on kiinnitetty ruuveilla, joidenka päällä on nuo tulpat.

Jos vielä tuottaa vaikeuksia, niin seuraa tuulilasinpyyhkijän vartta alaspäin. Kun varsi päättyy löytänet tuon musta muovin.

• dille olet
        nitrax kirjoitti:

kun ei sytytä aivoissa millään.....
        jos vastattiin että tuulilasin edessä niin kannattaisi varmaam katsoa paremmin oman auton rakennetta....vai luulitko että kyse on jostain konepeltiä suuremmasta osasta.

Sun tapauksessa suosittelen viemään korjaamolle auton suodatin vaihtoa varten,tuskin löydät suodatinta vielä tämän jälkeenkään...tämä ei ole vittuilu vaan tosi asia!!!!hyväksy se!!!!

• nitrax
        noh! kirjoitti:

Ota silmä käteen ja katso uudelleen. Kyllä -98 mondeossa on tuulilasin ja konepellin välissä mustaa muovia, joka on kiinnitetty ruuveilla, joidenka päällä on nuo tulpat.

Jos vielä tuottaa vaikeuksia, niin seuraa tuulilasinpyyhkijän vartta alaspäin. Kun varsi päättyy löytänet tuon musta muovin.

Oletkos joki pelle vaikos amis pojuliini? Mulla 98 mondeo ja tosiaankin tuulilasista eteenpäin on vain konepeltiä!! Konepellin jälkeen on vain enään lisävalot!!!
        Miksi vittuilet mulle kusipää? Mitä vittua tuulilasinpyyhkiät tähän liittyy? Seuraa kuules nut kädellää kalusi nahkaa. Senkin sonni, senkin iso iso iso sonni. Siitäs sait!!

• Noh!
        nitrax kirjoitti:

Oletkos joki pelle vaikos amis pojuliini? Mulla 98 mondeo ja tosiaankin tuulilasista eteenpäin on vain konepeltiä!! Konepellin jälkeen on vain enään lisävalot!!!
        Miksi vittuilet mulle kusipää? Mitä vittua tuulilasinpyyhkiät tähän liittyy? Seuraa kuules nut kädellää kalusi nahkaa. Senkin sonni, senkin iso iso iso sonni. Siitäs sait!!

Juu, molempia.

Olet ilmeisesti ajanut jonkun perseeseen (siis myös autolla), ja konepeltisi on siirtynyt hieman taaksepäin.

Tuulilasinpyyhkijät oli vaan johtolanka noinkin viisaalle kaverille.

• nitrax

Sorry asialliset vastaajat,joku urpo halusi taas torperoida hyvän vastauksen käyttämällä nimimerkkiäni.Kiitos vastauksesta,T:alkuperäinen nitrax

• suodatin

Kiitos nitrax! Ihmettelinkin noita vuodatuksia hetken verran. Jättäkäämme nuo hunsvottikirjoittajat omaan arvoonsa!

• nitrax

Vitun horoperseet! XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      423
      5528
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1918
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      367
      1864
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1084
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1014
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      928
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      825
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      72
      801
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      714
    Aihe