Onko kenelläkään kokemuksia Naritan kautta saapumisesta Japaniin uusien tarkistuksien (sormenjälejet jne.) lisäämisen jälkeen?
Joillan lentokentillä tarkastuksistaa läpimenoon olisi kuulemma mennyt kolmekin tuntia?
Naritan maahantulotarkistukset?
4
1157
Vastaukset
- (docomo)
Tunti on ollut normaali odotusaika Naritassa. Joulun ja uuden vuoden aikaan saattaa 3:n tunnin odotusaikakin olla taysin mahdollinen.
Mikali sinulla on "re-entry permit" ei odotusaikaa ole juuri nimeksikaan. Saivat onneksi oman linjan, pikku painostuksen jalkeen. Se oli pari viikkoa sitten lyhin jonoista (itse 2 min).
Hyvaa Japanin matkaa !!!
Docomo - -P---
Moi
Omaa kokemusta ei tosiaan vielä ole (vasta helmikuussa menossa...), mutta sen mitä mm. Tripadvisorista olen kommentteja lukenut, se on vähän tuurista kiinni, pääasiassa tuntuisi menevän melkein yhtään nopsaan kuin ennenkin, mutta jos sattuu huono tuuri (paljon yht.aikaisia laskeutuneita koneita, tietsikat hitaalla tms) niin kyllä, tunti tai pari voi mennä.
-P- - JapanilaisenMies
Seuraava matka on luultavasti maaliskuussa, joten ehkä alkuhässäkät on saatu korjattua siihen mennessä.
- Denzocenter
Mä pääsin ihan heti läpi... Aikaa ei kulunut nimeksikään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359294- 375034
- 434863
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983734- 133183
- 412933
- 312826
- 442533
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682364- 1722197