Onko kenelläkään kokemuksia Naritan kautta saapumisesta Japaniin uusien tarkistuksien (sormenjälejet jne.) lisäämisen jälkeen?
Joillan lentokentillä tarkastuksistaa läpimenoon olisi kuulemma mennyt kolmekin tuntia?
Naritan maahantulotarkistukset?
4
1219
Vastaukset 4
- (docomo)
Tunti on ollut normaali odotusaika Naritassa. Joulun ja uuden vuoden aikaan saattaa 3:n tunnin odotusaikakin olla taysin mahdollinen.
Mikali sinulla on "re-entry permit" ei odotusaikaa ole juuri nimeksikaan. Saivat onneksi oman linjan, pikku painostuksen jalkeen. Se oli pari viikkoa sitten lyhin jonoista (itse 2 min).
Hyvaa Japanin matkaa !!!
Docomo - -P---
Moi
Omaa kokemusta ei tosiaan vielä ole (vasta helmikuussa menossa...), mutta sen mitä mm. Tripadvisorista olen kommentteja lukenut, se on vähän tuurista kiinni, pääasiassa tuntuisi menevän melkein yhtään nopsaan kuin ennenkin, mutta jos sattuu huono tuuri (paljon yht.aikaisia laskeutuneita koneita, tietsikat hitaalla tms) niin kyllä, tunti tai pari voi mennä.
-P- - JapanilaisenMies
Seuraava matka on luultavasti maaliskuussa, joten ehkä alkuhässäkät on saatu korjattua siihen mennessä.
- Denzocenter
Mä pääsin ihan heti läpi... Aikaa ei kulunut nimeksikään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901389
- 47791
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66725- 90718
- 20669
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde64669Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o145649- 53618
- 51602
- 47601