Nuori tyttö kimppakivana

yx vaan

Tämä on vähän nolo juttu mutta kerrottu muiden tyttöjen varoitukseksi.
Olin kesäduunissa vieraalla paikkakunnalla ja kesän aikana tutustunut muutaman kundin porukkaan ja erityisesti yhteen aivan makeaan Heikkiin. Yhtenä loppukesän viikonloppuna kun otettiin vähän vinkkua, niin aloin olemaan jo valmis vaikka sänkyyn hänen kanssaan. Neitsyt en enää ollut, mutta olin pitänyt huolta, etten mitään jakorasian mainettakaan saa. Olin lähdössä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, joten seuraava mahdollisuus oli ties koska.

Ajelimme Heikin kaverin Markun autolla ja istuimme takapenkillä tiiviisti toisissamme kiinni. Hän suuteli aivan ihanasti ja tunsin kuinka pikkupöksyni kastuivat nopeasti. Käsi hieroi rintojani ja kulkeutui vatsan yli häpykummulle. Kundeilla oli tarkoitus yöpyä kuskin luona ja Heikki kuiskasi korvaani että voisin lähteä mukaansa. Olin jo aivan valmis, joten suostuin jos sieltä löytyy sopiva rauhallinen huone. Heikki vinkkasi kaverilleen että mennään ja kuski lähti ajamaan kotiinsa päin. Hän valitti aikaista lähtöä että, ehkä olisi vielä saattanut hänkin löytää jonkun mukavan tytön mukaan.

No pääsimme perille tyhjään taloon josta kaverin isä oli johonkin kuuseen mökkitalkoisiin. Käsitin kavereiden jutuista että kuskin äiti oli kuollut. Kuski korkkasi kaljan saman tien kun pääsimme perille, joten ilmeisesti täältä ei ennen aamua kotiin pääsisi. Tunsin oloni niin turvalliseksi Heikin kainalossa että ajattelin että eipä tuo haittaa.

Kohta Heikki taluttikin minut Markun huoneeseen, jossa alkoi riisua minua. Housun läpi tartuin hänen kaluunsa. Se tuntui ihanan suurelta enkä olisi missään tapauksessa enää jättänyt tätä naintia väliin. Revin vyön auki samalla kun Heikki sai ylävartaloni paljaaksi. Hän kumartui imemään kovia nännejäni ja teki myös fritsun tissiini. Sain housut auki ja laskeuduin Heikin eteen polvilleni. Vaikutti kuin oven raosta olisi tullut enemmän valoa, mutta kun se hävisi, niin en siihen enää kiinnittänyt mitään huomiota. Tartuin kovaan kaluun ja imaisin sen suuhuni. Heikki huokaili ihanasti kun imin terskaa ja nuoleskelin sen reunoja. Halusin tyydyttää tätä ihanaa miestä ja olisin ottanut hänet suuhun loppuun asti, jollen olisi niin kovasti halunnut tuota ihanaa kalua pilluuni.

Työnsin housuni pois ja heittäydyin sängylle selälleni. Pyysin Heikkiä jo tulemaan päälleni ja työntämään kalunsa sisääni. En ajatellut enää edes kumia koska halusin vain tuon ihanan lihanuijan möyhentämään puutteesta kärsivää pimppaani. Heikki työntyi kerralla pohjaa ja alkoi ihanan pumppauksen. Olin pelkkää sykkivää pillua ja nautin Heikin jokaisesta rajusta työnnöstä. Tunsin orgasmini lähestyvän samalla hetkellä kun Heikin sperma syöksyi sisääni. Hän pumppasi vielä viimeiset työnnöt samalla kun pilluni värähteli orgasmin odotuksessa. En olisi montaa työntöä enää tarvinnut että olisin lauennut. No kyllä uusinta varmaan kohta onnistuu, ajattelin. Vähän imutusta, niin kyllähän nuorella miehellä kohta taas seisoo.

Huohotimme sylikkäin ja suutelimme. Heikki nousi sängystä ja lähti käymään vessassa. Pilluni valui ja kurotin farkkujeni taskusta paperin, johon pyyhit enimmät mieheni spermat. Taisin torkahtaa kyljelläni kun tunsin miehen painuvan vasten paljasta peppuani. Kova kalu hieroi vasten pakaroita. Ihanaa, hän on taas valmis. Arvasinhan minä tämän. Tarjosin takapuoltani paremmin esille ja tunsin kuinka suuri kova kalu työntyi yhdellä pitkällä työnnöllä liukkaaseen pilluuni. Aivan kuin se olisi vielä suurempi kuin äsken. Ajattelin toisen kerran olevan hellempi, mutta työnnöt olivat rajuja ja pitkiä. En valittanut. Se tuntui kuitenkin niin ihanalta.

Nyt vihdoin tunsin orgasmini tulevan. Alapääni värisi ja sykki tyydytyksestä miehen vielä pumpatessa viimeiset rajut työnnöt. Samalla tunsin kädet rinnoillani. Ne tarttuivat minuun tiukasti. Huulien hyväillessä niskaani kuulin miehen voihkaisevan. Ääni tuntui jotenkin oudolta. Samalla kun tunsin toisen suuren spermalastin roiskuvan pilluuni, tajusin että eihän tämä olekaan Heikki vaan Markku. Spermaa tuntui riittävän ja riittävän.

Viimein hän vetäytyi ulos, nousi ylös ja sanoi ”kiitti vitusta”.

Nyt alkoi tunnelmani laskea. Samalla kuulin kun Heikki avasi ulko-oven ja kuulin kun ainakin pari miestä tuli sisään.

Markku alkaa olla jo valmis, joten seuraavaa sisään, kuulin Heikin sanovan ja samalla ovi avautui.

Nyt sisuunnuin. Panopuuksikos minut oli tänne tuotukin. Heikki ohjasi kaverinsa sisään huoneeseen, samalla kun Markku veti housujaan jalkaan. Valuin spermaa sängylle, kun yritin nousta istumaan. Reijo ja Mika astuivat sisään sen näköisinä että nyt taitaa tämä tyttö saada munaa oikein urakalla. Toisaalta olen aina toivonut kestävää miestä, joka antaisi minulle useamman orgasmin. Nämä nuoret kollit ei vaan oikein osaa. Jotain piti keksiä vittuiluksi Heikille.

Olishan se kiva saadakin kunnolla munaa, kun tuo Hessu roiski saman tien kun sisään sai. Makella sentään on ihan kyrvän kokoinen vehje, josta on naisellekin iloa, heitin roisin vaihteen päälle.

Vai on tytöllä vielä puutetta, sanoi Reijo.

Heikki oli vähän vaikean näköinen, mutta yritti vielä pelastaa kasvojaan; kyllä se hyvin valitti äsken kun sitä poljin.

No menkäähän nyt siitä, niin minä annan tytölle vähän kyytiä, Reijo jatkoi.

Toiset lähtivät ulos huoneesta, ja kundi riisui nopeasti housunsa. Hän tuli sänkyyn ja levitin jalkani aivan levälleen. Oli ihan huoramainen olo mutta olin sen verran kännissä että panetti niin pirusti. Kaveri työnsi munansa sisään ja aloitti nopean pumppauksen. Nämä pojat oli vaan sellaisia pupuja eivätkä tienneet kunnon naimisesta mitään. Pikapanoja näiltä vaan saa. Hän yritti suudella minua samalla, mutta käänsin kasvoni sivuun. Kaljalle ja tupakalle haiseva hengitys ei hirveästi houkutellut. Vittu litisi märkyyttään ja huvitti ajatus minkä näköinen mahtaa olla Markun sänky tämän session jälkeen. Eihän siinä kauan kestänyt kun tämäkin sulhaskandidaatti oli valmis ja tunsin taas kuinka kalu sykki sisälläni ja pumppasi minut entistä täydemmäksi.

Mika oli vähän hiljaisempi ja yleensä koko porukan kuskina. Hän vaikutti mukavalta pojalta, mutta kyllä pillun saanti häntäkin tuntui kiinnostavan. Hän oli kurkkinut oven raosta ja kun kaverinsa nousi pukilta, niin saman tien hän tuli sisään ja veti pienen kalunsa ulos housuistaan. Markulla oli ollut näistä jätkistä sentään ihan kyrvän kokoinen kalu. Nämä muut oli vaan poikasia. Neljäskin jätkä kiipesi päälleni ja työnsi pienen, mutta tosi kovan kalun sisääni. Olin vaan niin märkä etten kunnon kontaktia varsinkaan noin pieneen kulliin saanut. Nyt vasta alkoikin nykytys. Kun pienellä kalulla ei pitkiä vetoja tehty, niin Mika piti sitäkin tiukempaa tahtia. No ne neljännetkin spermat lensi pillun pohjalle, samalla kun kuulin auton ajavan pihaan. Ei nyt enää lisää jätkiä!

Viimeinen ylkä nousi päältäni ja huoneesta juostessaan veti housuja jalkaansa. Kuulin jätkien selittävän jotain eteisessä ja samassa kuulin oven kolahtavan ja taloon laskeutui hiljaisuus. Auton ovet paukkuivat pihalla ja vaikutti että kaikki neljä lähtivät yhdellä autolla. Jättivätkö he minut tänne yksin kirosin mielessäni. Tiesin kyllä missä olin, eikä matkaa kämpille olisi kuin kilometrin verran joten ajattelin siistiytyä ja häipyä omia aikojani.

Nousin sängystä ja annoin sperman valua reisiäni pitkin lattialle asti. Siivotkoot perkeleen jätkät. Menin kylpyhuoneeseen jossa istuin pytylle ja kusin nautinnollisesti. Kyllä hyvä kusi huonoa naintia vastaa, olin kuullut joskus jonkun jätkän kehuvan. No kyllä ehkä huonoa, mutta kun teki mieli hyvää. Otin bidee suihkun käteeni ja käänsin lämpimän suihkun alapäähäni. Kova suihku iski vasten paisunutta klitorista ja värähdin kiimasta. Ai helvetti että tuntui hyvältä. Suihkutin alemmas ja lämmin vesi täytti pilluni. Aloin hieromaan klittaa mielettömässä kiimassa. En ehtinyt kauaakaan runkata kun jo tunsin että laukean aivan kohta. Jätkien jättämä puute auttoi nyt nopeaan laukeamiseen. Suljin silmäni ja valitin ääneen kun järisyttävä orkku vihdoin vapautti minut puutteesta. Pillu sykki ja pumppasi itsensä tyhjäksi vedestä ja sisään mahdollisesti vielä jääneistä spermoista.

Avasin silmäni ja näin edessäni vanhemman miehen. Hän seisoi kylpyhuoneen oviaukossa ja katsoi silmät suurina suoraan levällään olevien jalkojeni väliin, josta juuri nostin suihkua. Olin orgasmista aivan voipunut ja jokin miehessä sai luottamaan häneen, joten annoin hänen ihailla pilluani kun laitoin suihkun telineeseen. Nojauduin taaksepäin ja jätin jalkani levälleen. Yritin tavoittaa katsettaan, mutta se oli nauliutunut jalkoväliini jossa turvonnut pilluni paljasti sisimpänsä. Olen joskus peilin kanssa katsonut kuinka runkatessani pilluni avautuu härskisti aivan levälleen.

Katsoin miestä tarkemmin. Hän oli ehkä viisikymppinen ihan kohtuullisen hyvin säilynyt. Taitaa olla talon isäntä, eli Markun isä. Vatsaa oli kertynyt vain nimeksi, eikä shortsien pullotuksesta voinut erehtyä. Poika on ainakin jotain perinyt isältään. Kun en tehnyt elettäkään peitelläkseni itseäni, niin mies käänsi katseensa silmiini ja työnsi shortsit puoleen reiteen. Todella komea kalu ponnahti pystyyn ja mies tarttui siihen alkaen hitaasti vedellä pitkiä vetoja. Olin otettu kun aikuinen mies runkkasi kaluaan edessäni ja tiesin että kiihkonsa johtui nuoresta vartalostani ja pillustani.

Koukistin sormeani kutsuen miestä lähemmäs. Hän potki housut jaloistaan ja astui eteeni alavartalo paljaana. Mies päästi kalun kädestään ja samalla tartuin siihen molemmin käsin. Hyväilin kuumaa terskaa kaksin käsin ja laskin suustani sylkeä sen päälle. Hieroin kullin pään märäksi ja pesin sen puhtaaksi omalla limallani. Tartuin toisella kädellä tiukasti kalun varresta ja toisella kuivasin terskan. Vedin muutaman tiukan vedon varrella ja imaisin terskan suuhuni. Nuoleskelin terskan alapintaa ja kiersin kielelläni herkkää reunaa. Mies voihki äänekkäästi ja tarttui päähäni. Hän aloitti raivokkaan pumppauksen, vaikka kyrpä ei meinannut mahtua suuhuni. Samassa tunsin lämpimän aallon, kun suuri spermalasti täytti suuni. Nieleskelin niin nopeasti kuin pystyin, ja onnistuin pitämään kaiken sisälläni. Miehen suurin kiima alkoi laskea ja hän katsoi minua silmiin hieman nolona vetäessään kalun suustani.

Hymyilin hänelle takaisin ja sanoin hänelle ensimmäiset sanat, kiitos maistui hyvälle.

Eihän se pitänyt paikkaansa, mutta naisen pitää tehdä, mitä naisen pitää tehdä. - Tai sanoa.

Kiitos itsellesi, ja anteeksi kun tulin niin nopeasti, hän sanoi vaimeasti. Siitä on niin kauan kun olen viimeksi ollut naisen kanssa. Enkä noin kauniin, nuoren naisen kanssa koskaan, mies jatkoi.

Ei sun nyt enää tarvi imarrella, naurahdin takaisin ja nousin pytyltä.

Nyt haluaisin mennä suihkuun. Tuletko pesemään selkäni, kysyin?
Mielelläni. Minä olen Pekka, Markun isä, hän esitteli.

Minä olen Mari, mutta en ole Markun tyttöystävä, vakuutin.

Hän veti paitansa pois päältään ja paljasti ikään nähden hyvässä timmissä olevan vartalon. Menimme suihkuun, jossa kerroin poikien tempauksesta. Pekka melkein suuttui heille. Sitten hän kertoi kuinka heidän mökkitalkoonsa olivat jääneet materiaalipulan takia kesken, ja hän oli päättänyt lähteä kotiin. Pihalla hän oli autoa talliin laittaessaan melkein törmännyt kiireiseen poikaporukkaan. Ei hän silti osannut odottaa mitä täältä löytyisi. Pesimme toisiamme kiireettömästi ja hellästi. Nuorten pojan kloppien jälkeen aikuisen miehen kädet tuntuivat karheilta ja turvallisilta vaeltaessaan vartalollani. Nännit paisuivat koviksi Pekan hyväillessä rintojani takanani seisten. Karkeat sormet raapivat herkkiä nipukoitani aivan uskomattoman kiihottavasti. Tunsin takapuoltani vasten kuinka kalu sykki ja koveni taas. Ihanaa, saan kohta tuon suuren nuijan sisääni, ajattelin.

Käännyin ympäri ja kurkotin suutelemaan miestä. Sain elämäni parhaan suudelman tältä mieheltä joko olisi hyvin voinut olla isäni. Varmaan hän olikin vanhempi kuin faija. Kalu kovettui nopeasti vasten vatsaani ja Pekka nosti minut kevyesti ilmaan. Kiedoin jalkani ympärilleen ja tunsin kuinka kova terskan pää painui vasten häpyäni, vaatien sisäänpääsyä. Mielelläni sen soin ja rentoutin alapääni miehen työntyä minuun. Valtavan suuri terska halkaisi simpukkani ja teki tietä kovan kyrvän varren painua pohjaani. Voihkaisin hiljaa terskan painuessa kohdun suuta vasten. Pekka kevensi minua perseestäni nostaen.

Sulla on ihana kalu, kuiskasin korvaansa ja todella tarkoitin sitä.

Sinä olet niin pieni ja tiukka, Pekka murisi takaisin.

Olin mennä sekaisin suuren kangen möyhentäessä kiimaista pilluani. Pekka painoi minut vasten seinää ja suuteli taas, nyt tiukan vaativasti. Mies työnsi taas säälimättä pilluni pohjaan. Voihkaisin, mutta ääneni vaimeni Pekan suuhun, josta kieli työntyi vaativasti suuhuni. Mies alkoi työnnellä ja samalla nostella minua perseestäni. Orgasmini ei enää ollut kaukana. Vielä muutama työntö ja Pekan sormenpään tavoittaessa peppureikäni, laukesin hervottomasti. Olisin varmaan pudonnut jaloiltani mutta mies piti minua turvallisesti sylissään ja kietouduin käsilläni häneen entistä tiukemmin.

Kiitos, tätä minä tarvitsin, kuiskasin hellästi Pekan korvaan.

Hän nosti minut pois kalunsa päältä. Se seisoi uskomattoman kovana ja suurena. Pekka sulki suihkun. Minun oli pakko laskeutua taas eteensä ja imaista kalu suuhun. Tunsin oman makuni, mutta olin niin tämän kyrvän lumoissa että se ei haitannut. Pumppasin kalua päälläni ja kuuntelin miehen voihketta. Pekka tarttui käsiini ja nosti minut ylös. Päästin kalun vastahakoisesti suustani ja tartuin siihen tiukasti kädelläni. Halusin tuntea sen kokoajan. Pieni tyttö haki siitä turvaa.

Mennään makuuhuoneeseen, Pekka sanoi ja lähti ohjaamaan minua.

Runkkasin miestä koko matkan. Pekka veti päiväpeiton ja täkin sivuun. Vedin häntä itseni päälle laskeutuessani sängylle. Avasin jalkovälini niin levälleen kuin sain ja levitin vielä vittuani tarjolle. Pekka tarttui polvitaipeisiin ja painoi minut tiukasti kaksinkerroin. Hän murahti tyytyväisenä painaessaan suuren terskan häpyyni. Hitaasti hän työntyi aivan pohjaan asti. Katsoin yhdyntäkohtaamme ja näin vielä parin sormen leveydeltä kyrpää ulkona. Se ei millään mahdu kokonaan sisääni, pelästyin. Pekka veti hieman ulos, mutta saman tien kyrpä upposi taas pohjaan asti. Ja vielä hieman lisää. Katsoin alas. Sitä oli vieläkin jäljellä. Taas vähän ulos ja pohjaan. Nyt tuntui että jos tulee vielä vähänkin lisää, repeän.

Pekka aloitti hitaan edestakaisen liikkeen, enkä voinut estää huuliltani purkautuvaa voihketta. Olin niin täynnä, niin täynnä. Työnnöt muuttuivat vaativammiksi. Pekka junttasi pientä pilluani. Orgasmini ei ollut enää kaukana. Mies huomasi sen ja muutaman rajun työnnön jälkeen räjähdin. Ainakin siltä tuntui. Huusin ja alapääni sykki tuon kovan kalun ympärillä. Tunsin kuinka Pekka painoi sen nyt varoen kokonaan sisääni. Orgasmin aallot löivät ylitseni kerta toisensa jälkeen. Kunnes vihdoin viimein pääsin tyveneen. Pekan kalu sykki suurena sisälläni, mutta tunsin, ettei hän vielä lauennut.

Kiedoin käteni Pekan ympärille ja vedin häntä tiukasti itseäni vasten. Nyt alkoi sydämeni tekemään tepposen, olin päätä pahkaa rakastumassa tähän itseäni kolmekymmentä vuotta vanhempaan mieheen. Ja kun olin juuri antanut pojalleenkin ja hänen kavereilleen. Nyt tuollaiset ajatukset pois päästä ja nautitaan hetkestä ja suuresta kyrvästä joka oli taas alkanut hitaasti liikkumaan sisälläni. Työnnöt tuntuivat sen verran vaativilta että arvasin Pekan kohta laukeavan.

Multa tulee kohta. Laskenko vatsallesi, mies kysyi?

Tule vaan sisääni, syön pillereitä, lupasin.

Se oli Pekalle viimeinen pisara. Suuri kyrpä survoi sisääni säälimättä. Pillu oli niin hyvin pehmitetty, ettei se juurikaan sattunut, vaan kiihotti minuakin kohti uutta orgasmia. Pekka veti vielä kaksi kertaa aivan ulos ja sukelsi rajusti takaisin. Ensimmäinen spermaruiskahdus huuhteli pilluni pohjaa. Mies veti ulospäin. Sitten uudestaan rajusti pohjaan. Toinen suihku. Vielä kerran Pekka vetäytyi ja painoi pohjaan. Oma orgasmini laantui samaan tahtiin miehen kanssa.

Suukottelimme pitkään. Pekka makasi painavana päälläni eikä kannatellut itseään käsillään. Nyt tunsin olevani todella pieni tyttö ison miehen alla. Pekka huomasi sen ja kääntyi selälleen. Tartuin häneen tiukasti kiinni ja käännyin mukanaan hänen päälleen. Tunsin kalun vielä sykkivän hiljaa pillussani.

Juttelimme vielä kuluneesta illasta ja mahdollisesti poikien suhtautumisesta minuun. Sanoin että kun lähden opiskelemaan, saattaa olla, etten tänne enää palaakaan, joten ei paljon välii. Kun kerroin opiskelupaikastani, niin Pekka sanoi tuntevansa kaupungin hyvin koska käy työmatkoillaan siellä melko usein. Ilmoitin heti että hän on aina tervetullut käymään kahvilla luonani. Nauroimme molemmat, kun tiesimme mitä nämä ”kahvit” tarkoittaa.

Nousimme ylös ja kävimme nopeasti suihkussa. Suutelimme vielä pitkään eteisessä ja Pekka heitti minut kotiin autollaan. Nuo nuoret jätkät jäi vituttamaan, mutta olinhan sentään tavannut aikuisen miehen ja nyt tiedän mitä seksi voi parhaimmillaan olla. Eikä se jäänyt tähän yhteen kertaan.

21

82986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitus >:(

Noinko sinä jakelisit itseäsi vieraille miehille ja antaisit heidän panna sinua ilman kumia? Aidsinko sinä haluat saada?

• Miehen fantasiaa

No tuon kirjoittaja ei TAKUULLA ole nainen, vaan mies. Yksikään
        nainen ei kirjoita tuolla tyylillä. Jo sanavalinnat paljastavat
        kirjoittajan mieheksi, mutta pelkkiä miesten kirjoittamia
        fantasioitahan tällä palstalla suurimmaksi osaksi onkin.
        Suurin osa on ihan pelkkää miesten vilkasta mielikuvitusta vailla
        mitään totuusperää, mutta ei kai täällä vaaditakkaan, että
        "novellit" totta olisivat.

• taivas varjele

Juu jos nyt et jaksais esittää... Aika moni jakaa juuri tolleen eikä kelaile turhia.

• Lonely rider

...tyttö parka, et ole ilmeisesti oikeasti vielä saanut kunnolla. Tuollaista vaan ei tapahdu ellei tyttö todella ole jakorasia...!

• Etkö tajua?

Tuohan oli ilmiselvästi miehen kirjoittama juttu.

• neito84
        Etkö tajua? kirjoitti:

Tuohan oli ilmiselvästi miehen kirjoittama juttu.

Miehen kirjoittama ihan selkeesti joo, mutta kyllä tuohon silti runkkasi neitokin;) Ei fantasian tarvii olla totta! Oikeasti, raiskaus ois aivan kamala asia, mutta fantasiana kiehtova.

• jussi_zxc
        neito84 kirjoitti:

Miehen kirjoittama ihan selkeesti joo, mutta kyllä tuohon silti runkkasi neitokin;) Ei fantasian tarvii olla totta! Oikeasti, raiskaus ois aivan kamala asia, mutta fantasiana kiehtova.

moi

fantasiat toimii. raiskaus oikeasti on rikos ja typerä ajatuskin. ei onnistus multa (olen joo, mies) mitenkään.

kuitenkin joidenkin naisten käyttäytyminen seksissä ei jätä paljon (tai yhtään...) tilaa selittelylle. monet (en sano useimmat, mutta monet) naiset pitävät perinteisestä roolimallista, jossa loppuvaiheessa ainakaan ei mies paljon kysele, mitä sopii tehdä. itse kiihotun myös vastaavista fantasioista, mutta käytännön toteutus onkin sitten jo riskialtista puuhaa. siinä menee omakin pää helposti pyörälle. meitä on tietty joka lähtöön. itse olen hyvin dominoiva. mutta vain seksissä. muuten pidän siitä, että naiseni on aktiivinen ja vahva.

• Suurin osa kommenteista oli mitä sattuu vittuilua, mutta päätin nyt antaa ihan asaillista palautettakin. Hyvä tarina, samantapaisia olen kirjoittanut itsekin ja kirjoitan varmaan tulevaisuudessakin. Tarina oli todella pitkä, mikä on tällä sivustolla plussaa, mutta olisit voinut hieman pitempään kuvailla jokaista panoa. Nyt vasta lopussa innostuit paremmin kuvaamaan tapahtumia. Olisit myös voinut kuvailla omaa ulkonäköäsi enemmän, muutakin kuin pillua. Kirjoita ihmeessä lisää, mutta rekisteröi itsellesi nimimerkki, että saman kirjoittajan tarinat on helpompi tunnistaa.

• Nainen isolla ännällä

Tarinan uskottavuutta syö kyllä se, että ei nainen ajattele ja toimi noin kuin tässä kuvattiin. Nämä miesten kirjoittamat tarinat tunnistaa juuri siitä, että he eivät ymmärrä naista. Eivätkä usein erotiikkaakaan.

• Nainen isolla ännällä kirjoitti:

Tarinan uskottavuutta syö kyllä se, että ei nainen ajattele ja toimi noin kuin tässä kuvattiin. Nämä miesten kirjoittamat tarinat tunnistaa juuri siitä, että he eivät ymmärrä naista. Eivätkä usein erotiikkaakaan.

Totta kai mies ja nainen ajattelevat eri tavalla, mutta ainakin tämä alla oleva novelli on saanut palautetta siitä, että aikuisen naisen oli helppo samaistua teinitytön rooliin, vaikka novelli onkin minun (miehen) kirjoittama. http://itsetyydytys.org/novellit/novelli.php?id=1750

• ......
        fr11kk1 kirjoitti:

Totta kai mies ja nainen ajattelevat eri tavalla, mutta ainakin tämä alla oleva novelli on saanut palautetta siitä, että aikuisen naisen oli helppo samaistua teinitytön rooliin, vaikka novelli onkin minun (miehen) kirjoittama. http://itsetyydytys.org/novellit/novelli.php?id=1750

.

• Anonyymi
        Nainen isolla ännällä kirjoitti:

Pettymys sinulle, kyllä jotkut naiset ajattelevat kuin miehet

Näiden kanssa on kyllä viimeisen 30.vuoden aikana tulleet ne parhaimmat muistot ja kokemukset

Parhain varmaan kaikista se kun kävimme aikoinaan parinvaihdoissa esiintyen avioparina. Tätäkin kesti noin viiden vuoden ajan aikana jolloin leikarissa konoonnuttiin.

• nainenwoman

ha ha ha ha. Tämä on selvästi "Pekan" eli viiskymppisen äijän kirjoittama tarina. Kirjoittajalla ei ole aavistustakaan siitä, miten nainen ajattelee, tuntee tai kiihottuu.

• c++

Pari kommenttia
      Ilman muuta miehen kirjoittama, kömpelöhkö.
      Toinen, miten tuntui jotenkin tutulta, oliko kirjoittajan oma vai jostain lainaama. Yllättävän usein täälläkin tapaa jostain copypaste systeemilla tuotettuja juttuja. Ja eiköhän se ole niin, että jos et ole itse kirjoittanut, et sitä myöskään nimiisi voi laittaa?

• moi kaunis tyttö,haluan tavata sinut pian,olet kiihottava nainen,voin lähettää sinulle rahaa että tavattas,moi kaunis tyttö

• panomies

juuri näin,tällaisia tyttöjä pitäisi olla enemmän.ei se perse panemalla kulu,jokainen nauttii tollasesta tai sitten ei oo kaikki inkkarit kanootissa.jes!

• Anonyymi

halukas vanhempi rouva, olin tutustunut jo aijemmin eräissä juhlissa antoi sivummalla kiimasena. Nyt käyn vierailuilla kun mies on varmasti poissa hyppää heti kaulaan on aian ilman housuja haluaa vähän pakola ja nopeaan joskus käyn vain eteisessä panemassa seinää vasten pari kertaa, joskus niiden varastossa sanoo että valuu kiimaa kun tietää käyn ja otan kerran työnnin takaa pillu valu kunnolla liikuttelin kalua ja yönnin pyllyyn silloin yritti pakoon pidin sisässä enkä päästänyt pikku hiljaa kiljui taas kuin normaalisti lähdin ja jätin varastoon.
      Sain viestin olit ensimmäinen mutta et viimmeinen haluan lisää oli ihanaa.
      Sen jälkeen haluaa kumpaankin ain sillai salaa ei koskaan sängyssä ei haittaa jää löpinät pois kaupassa hymyilee jos nähdään menin keran viereen sanoin olis pukukaapit tuolla katsoi nuualle kuiskas sait minut valumaan teit sen varsin, sen mies tuli sanoin naapurin poika tunnetko mies sanoi ai jaa ja kätteli.
      Kerran oltiin varastossa sen mies tuli ulos sanoin nyt käy käry olin pillussa takaapäin kuiskas ei käy ei ukko tiedä että annan pillua piti liikkuia sievästi pillu lotisiniin paljon pukkasin aineet sisään, kuiskas vilahda nurkan taa kun menemme sisään. Juoksin metsän reunaa pitkin, Anneli oli marjassa juoksin jo oh huusi takaisin olitko Mirjan luona tuli kiire se antaa kuulema herkästi näytä mitä sai laskin housuja kalu paisui annelikuiskas tule ja istui kuusen juureen haluan minäkin vierasta ja levitti hametta kun työnnyin parkasi hiljaa helvetti kun on iso tälläkin oli pillu liukas kestin pitkään kun olin tyhjä anneli rutisteli olet sinä kova aina vaan saa pehmyttä kiihtyi niin että kääntyi nain takaa mekko oli mustikoissa kun sitten tyrkkäsin tuli kummasti spermaa Anneli kiljaisi ei sisään mutta nautti nousin sanoi olisit ottanut pois sanoin on katumuspillerejä ja lähdin.

Meni aikaa kuukausia Anneli oli kaupassa tiukoissa trikoissa sanoin kiitos viimmeisestä anneli katsoi ympärilleen ethän ole kertonut nauroi arvaa olinko punainen apteekissa katumus pillerejä ja nauroi. Kuiskas nyt olen raskaana en tarvi, ukko on pohjoisessa metsällä , oletkin niin nätisti pukeutunut haluatko Anneli punasteli sanoin olet nätti noin punaposkina, Anneli katsoi ja vähän htmtili tulisitko sanoin varmasti.
      Menin kylään anneli tuli mekko päällä halasi pitääkin näin vanhana saada kyrpää et tiedä miten oli vaikea odotella tuletko koukkasin käden mekon alle käteen tuli paljas pillu Anneli sanoin hävettää näin valmiina olla työnnin sänkyyn helmat ylös ja nuolin huokasi ei jumalauta ... tuntuu hyvältä nuolin ja sormetin kuului tuntuu hyvältä tuntuuuu työnsin kaikki sormetyhdessä pilluun kiljui mitä sinä pyöritin kättä pylly hyppi hurjana pissa lensi kerkisin väistää anneli kiljui pitkään pyyhin käden mekkoon Anneli oli hämmästynyt en ole koskaan noin ja katsoi pitkia kusu jonoja. Sirsin annelia sängyllä työnnyin sisään halasi ja pussasi kuiskas olet sinä taitava olen mustis naapurille, kuiskasin ei oe naapuria en käy painoi pakaroista olet minun olen ainoa pillu puristi kunnolla kuiskasin kohta ja kiihdytin anneli vapisi taas laskin perille Anneli kuiskas tunsin miten ruiskit seinään asti hurjaa kerkisin ajatella lapsi on sinun.
      Makoiltiin vähän aikaa Anneli kuiskas vieläkö kestät ja hyväili kalua se kasvoi nopeaan nousi päälle ja souti nauroi en ole kuin tyttönä ollut näin ai aij tunnen sinun pään pohjassa nt kyllä teen tytön tuntuu siltä Anneli oli oikeasti halukas sai ja sain minäkin Anneli noin 35v ja minä 24v.

Meni aikaa äiti sanoin Anneli odottaa sanoin ai jaa. sillä on ollut vaikeaa saada lapsi kuuntelin kun sanoi ovat yrittäneet kaikkea nyt saa sanoin toivottavasti tyttö, äiti katsoi eikö se ole sama kumpi sanoin tyttö tulee.
      Ristiäisissä annettiin tytölle nimi Kirsi , Anneli antoi työn syliin kun istuin sivummalla katselin tyttöä sanoin hiljaa on minulla oma tyttö, Anneli kauhistui katsoin tyttöä sanoin älä hermostu oli se kiva tehdäkkin Anneli hymyili niin niin oli katsoin tyttöä sanoin tehdää muuten mutta ei lasta, Anneli nosti lasta sylistä kuiskas tehdään vaan.

Annelikäytti ukon tietämättä pillerejä ja me tehtiin uutta joskus koko yö Anneli sanoi olen sen henkireikä maailmaan, Tyttö kasvoi ja oppi ensin sanomaan setä kuin äiti tai isä, tuli syliin tetä tetä josus Annelilla oli kosteat silmät ja niin minullakin olen seurannyt työn elämää tähän päivään asti.
      annelin mies kuoli syöpään, Kirsi tuli kylään halasi mitä isä ja halasi kertoi että äiti murtui kokonaan ja kertoi sitä painoi pitkään tämä asia, kysyi miksi?
      sanoin eivät saaneet mitenkään kahdestaan annoin spermaa hei annoin pussissa sultan super. Kirsi nauroi olen super Kirsi.

Muutin Annelille asumaan , äiti sanoin myöhemmin epäilin heti tässä on jotain muuta sitten sanoi mnulla on pojan tytär ja itki olisimpa tiennyt aikaisemmin kun se tuossa lattialla yritti kävellä ja tipahti alas. Äiti ei morkannut koskaan Anneli oli sen lempi miniä muita ei kyllä olekkaan.

• Anonyymi

Seurasin autoporukkaa meidän asuin alueella kolme neljä poikaa ja yksi tyttö, olin auton vieressä kun tyttö nousi pojat sanoi ei sinun vittu niin hyvä ole että pitäs maksaa ja lähtivät.
      Kävelin auton takaa tyttö vähän säikähti, ojennin käteni Esko asun tuossa, tyttö vähän hiljaa sanoi Satu. Sanoin heti älä pojista välitä huutelevat kouhouksissaan ja eikä ne osaa muuta kuin jyystää Satu naurahti siinä olet oikeassa, mihin olet menossa sanoin vähän kiire viinakauppaan Satu sanoi pääseekö kyytin äidin luona porukkaa ja osa saattaa puristella sanoin hyppää kyytiin,
      Kävin samalla kaupassa kysyin mitä söis no niitä nuorten ruokia ostin jos joku kävis.
      Kämpillä katseli yksin vissiin olet sanoin niimpä se nyt on. Syötiin ja otettin muutama lasillinen. Satu sanoi ei oikein ole kaveria sanoin käy täällä Satu nauroi olisko kiva? olishan se.
      Satu sanoi sait käsityksen että olen huora kun huutelivat, erosin poikakaverista pitkän aikaa sitten, nauroin oletko puutteessa Satu nauroi kerkisin tottua entä sinä sanoin ei puoleen vuoteen.
      Satu katsoi ja meni kamariin tuli sieltä alusasussa kysyin oletko varma, kysyi saanko täällä tegdä mitä haluan riisui liivit ja tuli hieromaan kovettunutta kalua sanoi en ole saanut maistella ja kumartui imi ja nuoli sanoin ihana kova annoin vähän aikaa imeä nostin ylös ja syliin vein sängylle sanoin en minäkään muista milloin ja nuolin Satu pompahteli katsoin pieniä huulia aloin epäillä ikää mutta halut voitti imin Sadulle orgasmin nousin viereen Satu kuiskas ei kukaan ole noin tehnyt ja vavahteli katsoi kalua ja sanoi vielä tämä ja nousi nyt tunsin on aika tai liian pieni pillu oli kyllä märkä sain sievästi vähän sisään Satu sanoi odota sulla on tosi tosi isompi kuinex-kaverilla käytän pillerejä työnsin ja tunsin lihakset vastassa Satu vain sanoi työnnä annoin olla vähän aikaa Satu halasi vaikka annan heti tiesin haluat naista rakastellessa sai kivasti kasi kertaa kolmas tulossa kun laukesin alkoi kova supistus kuului vaan voi voi voi ja halsi sanoi ihana olet kun nousin kuiskas käyn pesulla.
      Makoiltiin pitkään sängyllä, Satu sanoi ei äiti paha ole mutta silläkin joskus haluttaa kysyin onko se se mustatukkainen Satu nyökkäs, sanoin kivan näköinen nainen.
      Satu suuteli ja sanoi et kyllä pane sitä olet minun.
      Satu kävi useasti seuraavilla viikoilla sanoi auta äitiä jos se saa näin ihanasti jää ne tursakkeet pois osa aika humalassa ne vaan syö meillä ja nukkuu ei äiti siitä mitään saa.
      Sovin että perjantaina jos tulee olen kotona Mirjami tuli oli nolona sitten nauroi tyttö naitattaa minua olen kuulema tarpeessa.
      Annoin viiniä ja laitettiin yhdessä ruokaa, Rinnat oli suipot ja muutenkin sutjakka.
      Kun laitoin jo kahvia tuli viereen kysyi onko tässä järkeä kaappasin syliin ja suutelin alkoi kielari suudelmat Mirjami huokasi et sinä tyttöä ole nainut se on kohta kuusitoista ja katsoi en ja sopisko tämä ja painoin kättä kaluun Mirjami huokasi voi luoja silloin alkoi riisuuntuminen kalu heijasi komiasti kun käveltiin sänkyyn tin äidille saman nuolin pillua jossa ei ollut karvan karvaa nyt oli oikea nainen työnnyin kerralla Mirjami kiljahti olet ihanan tuntuinen pillu oli tosi märkä Mirjami sanoi miksi minä en löydä tämmöistä heitti puhumasta huokaili ja sitten kouristeli jala vapisi annoin olla syvällä nousin ylemmäs ja suutelin Mirjami kuiskas odota vähän ja nauroi pääsen kohta vauhtiin pillu supisteli aloin panna nyt jo reilusti kiljahteli alkoi jännittyä silloin laukesin Mirjami parkasi kovaa kuului nyt nyt ja rentoutu.
      Käännyin viereen Mirjami kuiskas saanko olla aamuun halasin saat.
      Keskellä yötä naitiin takaa siinä Mirjami oli heti halukkaana mukana kun laukesin jäi makaamaan kuiskas nukutaan.
      Aamulla nousi ja nauroi olen ihan sinun aineissa ja meni suihkuun katsoi kelloa pitää lähteä pukeutu ja kuiskas soitan joskus.
      ilta päivällä Satu soitti, en tiedä mitä ja kuinka monesti kiitos kiitos äiti on eri ihminen jopa halasi minuakin aamulla. Sanoin äitisi epäili mutta sanoi olet vasta viisitoista, Satu sanoi kohta kuusitoista. Meni pari päivää illalla Satu soitti äiti meni mummolaan saanko tulla sanoin jos ei oel houja ja liivejä ja annat heti ei mennyt pitkään kun kello kilahti, Satu katsoi työnsin peilin viereen laskin housuni ja työnnyin Satuun sanoin huiputit ikäsi Satu sanoi mutta niin halutti kuiskasin oletko minun pikku tyttö Satu nauroi vaikka mikä nyt olen sanoi olet niin lujassa etttä tekis mieli huutaa kaikille kuinka ihanasti olet sisässä ja sen tunsi kuin olisi kaksin käsin joku puristanut sanoin minä raiskaan sinut tähän ja laskin spermaa sisään Satu halasi kovalla otteella ja puristi pillulla kun irtaannuin mentiin pesulle.
      Makoiltiin sängyssä Satu sanoi ihana vastaan otto olen ollut pitkään ihan halusta tuvonneena ei sanota kellekkään tästä mutta annathan nauroin jos äitisi haluaakoko ajan pukki nyrkillä annat sille vaan vähän, Satu kysyi mitä äiti teki kerroin kaiken ottoko halukkaasti takaa sanoin monesti Satu kääntyi minä kans rakasteltiin pitkään takaa ja edestä.

• Anonyymi

No joo ja pötkyläsatuilija iski tällekin saitille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo ja pötkyläsatuilija iski tällekin saitille

Sinähän tuon itsestäsi tiedät. Mitäs olet painu hevonvittuun täältä vinkumasta

• Anonyymi

Eka juttu on hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen sekä onnellinen loppu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      5937
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4354
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      21
      2500
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      311
      2279
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1461
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      174
      1364
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1339
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1257
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1034
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      172
      986
    Aihe