outo numero soitti

..............................

onko muillekin soittanut sellainen numero kuin 358148393100 (0148393100) joku kauppias varmaan kun numeropalvelu ei tunne tuota numeroa.

270

154356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppiasko

      juu sama numero 13.12. aamulla... en voinut vastata mutta varmaan kauppias sitten

      • täällä

        Mullekkin soitti eilen illalla... Mikälie...


      • minä 1234

        Taas soitti samaisesta numerosta, en onneksi ehtinyt vastaamaan, enkä vastaakaan. Viisi sekuntia varmaan soi


      • en vastaa
        minä 1234 kirjoitti:

        Taas soitti samaisesta numerosta, en onneksi ehtinyt vastaamaan, enkä vastaakaan. Viisi sekuntia varmaan soi

        minullekin tuli soitto ao. numerosta, soi 2 kertaa.
        en onneksi ehtinyt vastaamaan. Nyt se on osoitekirjassani niemellä: Älä Vastaa!


      • BEAT!!
        en vastaa kirjoitti:

        minullekin tuli soitto ao. numerosta, soi 2 kertaa.
        en onneksi ehtinyt vastaamaan. Nyt se on osoitekirjassani niemellä: Älä Vastaa!

        Jep. Itelle soitettiin tuosta numerosta pari kertaa eilen. Molemmilla kerroilla puhelin ehti pirahtaa kerran tai kaksi, eli en kerennyt millään vastaamaan.

        Aattelin että yrittävätkö saada minua soittamaan takaisin vai mistä on kyse.


    • outo nro

      Umh, tuosta en tiedä... mutta oletteko saaneet puhelua numerosta 337038806100 ? Tollaselta tuo numero näkyy kännykässä... ne soitteli toissapäivänä 2 kertaa, ja eilen 4. aika omituista. kokeilin kerran takaisin ekalla kerralla, ja sanottiin vaan että numeroa yhdistetään... ja sitten tuli varattu saundi... aika omituista.

      • Judi

        ...jos ei tiedä varmasti, kuka numerosta on soitellut. Tuo 33 on Ranskan suuntanumero ja onneksesi ei ehtinyt (ilmeisesti) yhdistää puhelua! Olisi tullut kalliiksi! Jos sillä joka soittaa, on tärkeää asiaa, niin hän varmasti soittaa uudestaan myöhemmin.


      • eniro
        Judi kirjoitti:

        ...jos ei tiedä varmasti, kuka numerosta on soitellut. Tuo 33 on Ranskan suuntanumero ja onneksesi ei ehtinyt (ilmeisesti) yhdistää puhelua! Olisi tullut kalliiksi! Jos sillä joka soittaa, on tärkeää asiaa, niin hän varmasti soittaa uudestaan myöhemmin.

        337038806100 numerosta soitettiin minullekin 30.9.2009 klo 12.03. vastasin sukunimellä ja sanottiin anteeksi väärä numero (suomeksi). Kysyin kuka siellä on, niin vastattiin vain väärä numero ja puhelin suljettiin nopeasti. Ihmettelin asiaa ja katsoin numeroa eniron hakupalvelusta. Ainoastaan eniron superhaulla löytyi tämä keskustelulinkki internetistä. Yrittävät varmaan saada kiinnostumaan ja soittamaan takaisin, jota tuskin kannattaa tehdä, koska puhujan korostus oli ulkomainen, joten ensin ajattelin virolaista taustaa (ranskan suunta?) Mikäli joku tietää enemmän kertokaa..


    • Vastasin

      Vastasin tohon 358148393100 numeroon niin joku möi hesaria 10 eurolla kuukausi :-)

      • Anonyymi

        Huonot on palkat nykyään, jos lehteä myymällä tienaa vain kympin kuussa.


        HEH HEH


    • Elmertsöön

      Kyllähän nuo soittivat mullekkii äsken...

      • ElinaM

        Mullekin on yrittänyt viime viikkoina tosi monta kertaa soittaa kyseinen numero. Ekalla kerralla vastasin ja kysyttiin jotain televisiosta. Luulin, että se on televisiolupatarkastaja niin löin luurin korvaan! Nyt ne ei lopeta soittamista!


      • Salainen numero on
        ElinaM kirjoitti:

        Mullekin on yrittänyt viime viikkoina tosi monta kertaa soittaa kyseinen numero. Ekalla kerralla vastasin ja kysyttiin jotain televisiosta. Luulin, että se on televisiolupatarkastaja niin löin luurin korvaan! Nyt ne ei lopeta soittamista!

        Vaihda numerosi salaiseksi niin luulisi tokenevan!


      • Anonyymi
        Salainen numero on kirjoitti:

        Vaihda numerosi salaiseksi niin luulisi tokenevan!

        Ei se auta vaihtaa numeroa salaiseksi. Ne soittaa kaikkiin numeroihin tietämättä edes kenelle soittaa, aina se jonkun numero on. Vain osa myyjistä ja huijareista tietää kenelle ne soittaa.


    • _tii

      Samasta numerosta myös tänne soitettiin lounastunnin aikana, joten en pystynyt vastaamaan. Hyvä tietää että lehtimyyjä kyseessä...

    • Eilen soitti

      Eilen soitti - en voinut vastata.. Soitin takaisin pari kertaa tuloksetta. Kaupustelijako siis kyseessä?

      • gustavmahler

        mulle soitettu tosta numerosta varmaan kymmenen kertaa.
        kerran jopa soi ovikello ja samaan aikaan soitettiin tosta
        numerosta.epäilen tvlupatarkastajaa.en tiedä.
        en oo vastannu.


    • MMM

      Mulle ne soitti tästä numerosta Elisan operaattorilta. :D

      • Gestapo

        Soitti mulle 14.6.2008 klo:15:25 jätin vastaamatta mutta aloin jäljittää soittajaa. Uskon sen tulleen avaruudesta........


    • Esa Herne

      mut eiks se oo kätevää et puhelimeen soitetaan? vai mikä on sen tarkoitus?

      • tryrtyru

        Juuri nuo samat esim: 013 tai 014 alkuiset numerot on juuri noiden lehtikauppiaiden numeroita, joihin en itse ainakaan vastaa.


      • hjkgghu
        tryrtyru kirjoitti:

        Juuri nuo samat esim: 013 tai 014 alkuiset numerot on juuri noiden lehtikauppiaiden numeroita, joihin en itse ainakaan vastaa.

        013 on pk;n suunta ja 014 keskisuomen suunta.
        Mulle lehtikauppiaat soittelee kuopijon suunnalta, 015 tai tre;n suunnalta 03, eli alkunumeron perusteella ei pysty päättelemään mitä asiaa soittajalla on.

        Tietysti jos ihmisellä on ikkunat niin pahasti metsään päin, ettei kukaan soita oman suuntanumeroalueen ulkopuolelta, niin se on voi voi....


      • tuo on
        hjkgghu kirjoitti:

        013 on pk;n suunta ja 014 keskisuomen suunta.
        Mulle lehtikauppiaat soittelee kuopijon suunnalta, 015 tai tre;n suunnalta 03, eli alkunumeron perusteella ei pysty päättelemään mitä asiaa soittajalla on.

        Tietysti jos ihmisellä on ikkunat niin pahasti metsään päin, ettei kukaan soita oman suuntanumeroalueen ulkopuolelta, niin se on voi voi....

        sinänsä totta... Minulle ainakin kaikki sukulaiset ja tutut soittelee ympäri suomea ja ulkomailtakin nykyään vain ja ainoastaan 040-, 045-, 050- tyyppisistä "suunta"numeroista, joten nuo kaikki 014, 013, 03, 015 on epäilyttäviä ja tähän mennessä kaikki joihin olen vastannut tai etsinyt numeroa jostakin, lehti- (yms.) myyjiä.


    • niin muutkin tekee

      Ota vastaaja käyttöön. Jos joku soittaa ja et vastaa, soittaja voi jättää viestin, jos asia on tärkeä.
      Eipä tule mieleenkään soittaa takaisin tuntemattomaan numeroon. Enkä viitsi miettiä, kukahan se oli.

      • ...............

        Vaihdoin liittymää ja asetin siihen sellaisen kiellon kuin "mainosviesti ja soitto kielto" on estänyt kauppiaiden soitot :)


    • Henders

      Meille soitti miehen kanssa TeleFinlandin asiakaskyselyn tekijä tuosta samasta numerosta tänään.

    • Kiuttu

      , soitteli yhden aikaan tänään päivällä, muttei sieltä kuulunut mitään. soitti toisen kerran jälkeenpäin, mutta en kerenny vastaamaan (soi kerran).mutta ilmeisesti joku myyjä...

      • mymmmeli-

        Mulle soitti numero 0418393100.enkä tiedä että kuka se on.. luulen että joku kauppias.. en kerennyt vastaamaan..


    • sintzi2008

      ei todellakaa ole mikää lehti myyjä..pommittanu mua varmaa kuukauden ja useitakin kertoja päivässä..ei vastaa jos takas soittaa ja jos vastaa puhelimeen niin laittaa luurin korvaan..

    • NettoSami75

      Minullekin soitti. Soittaja on MikroBitin myyjä, tarjosi puolen vuoden hinnalla vuoden tilausta.
      En voinut tilata koska minulle tulee jo kyseinen lehti.

      • YksJäbä

        Mä vastaan siihen,jos joku myy jotain mitä mä en tarvitse,mä sanon et kiitos mut ei kiitos.Jos on aikaa ni voin galluppiinkin vastailla...mikäli soittaja on nainen.Kaverit ja jopa sukulaisetkin soittelee...pitää vastata.
        Häiriköistä pitää ilmoittaa poliisille.Tai ottaa isoin kaveri mukaan ja mennä "keskusteleen tyypin kanssa"

        Joskus mä soitan puhelimella ja sit se jolle mä soitin,vastaa...

        Kuin te ootte noin vainoharhaisia...yhdestä puhelinnumerosta vouhotatte.


      • vieras000
        YksJäbä kirjoitti:

        Mä vastaan siihen,jos joku myy jotain mitä mä en tarvitse,mä sanon et kiitos mut ei kiitos.Jos on aikaa ni voin galluppiinkin vastailla...mikäli soittaja on nainen.Kaverit ja jopa sukulaisetkin soittelee...pitää vastata.
        Häiriköistä pitää ilmoittaa poliisille.Tai ottaa isoin kaveri mukaan ja mennä "keskusteleen tyypin kanssa"

        Joskus mä soitan puhelimella ja sit se jolle mä soitin,vastaa...

        Kuin te ootte noin vainoharhaisia...yhdestä puhelinnumerosta vouhotatte.

        kun joku pommittaa kuukausi kaupalla ja paiskaa luurin korvaa ku vastaa..
        onpa kumma ku samasta numerosta soittaa moni eri myyjä..vastatkaa vaa, voi olla myös sellanen liittymä et seuraava puhelinlasku onki aikas ISO!!!!!


      • mullekin soitto
        vieras000 kirjoitti:

        kun joku pommittaa kuukausi kaupalla ja paiskaa luurin korvaa ku vastaa..
        onpa kumma ku samasta numerosta soittaa moni eri myyjä..vastatkaa vaa, voi olla myös sellanen liittymä et seuraava puhelinlasku onki aikas ISO!!!!!

        Hienoa kun täällä asia selvisi. Munkin känny pirissyt juuri tuosta numerosta, mutta nyt en kyllä enää asialla vaivaa päätäni. Oli sitten lehtimyyjä tai tv-lupa-tarkastaja.


      • ItsekkinMyyja

        Varmaan ovat jonkun sanoma magazines / a-lehdet / päivälehti osion myyjiä ... Tiedän vaa ku ittekki työskennelly joskus alalla... Ei muuten kannata kenenkää ruveta alalle... on nii hirveetä paskaa et huh huh ... suurin osa perustuu ihan suoraan kusettamiseen !!!


      • osn

        minulle tulee vähintään joka toinen päivä puhelu numerosta 352214526000 irlannista en tietenkään ole vastannut ja nyt jo niin ärsytti että laitoin estolistalle.


    • apua tarvitseva

      Minulle on soitettu monta kertaa samasta numerosta(2viikkoa) esim. tänäaamuna. Mua ottaa kyllä päähän. Hän ei vastaa, kun soitan takaisin. En usko, että tämä on joku lehtimyyjä. Nehän vastaa heti/melko heti.

      Se on ärsyttävää!!!!

    • En vastaa ;)

      tänään on soittanut. Googlaamalla löysin tämän ketjun. Eli on varmaan joku markkinamies.

    • on julmaa

      Puhelu kestää jotakuinkin 5 sekunttia
      jotenka tuohon ei yleensä ehdi vastaamaan...
      elikkäs päähäni juolahti seuraava skenaario:

      Suora-Markkinoinnin läskit ovat ilmeisesti
      keksineet kytkeä "auto-dialerin" joka käy numeroita
      läpi päivänmittaan ja saa ihmiset soittamaan takaisin. tällä metodilla roskapuhelufirmalta säästyy itseltään puhelin maksut ja
      kohderyhmän ihmisiä käydään läpi kenties
      jotain tyyliin 1000 tunnissa.
      ne numerot jotka eivät soita takaisin luultavasti laitetaan kiertoon vielä toisen tai kolmannen kerran. ja viikonpäästä tehdään sama homma eri numerosta. ;(

      se ettei sieltä vastata takaisin johtuu luultavasti kapasiteetin puutteesta mutta eipä noita varmaan kiinnosta kunhan voivat mainostaa vastaanottajan laskuun.

      • apua tarvitseva

        Vai niin.Hyvää tietää.


      • Periaatteen mies

        Kaupustelijan soittaessa vetoan periaatteeseen, etten hanki mitään puhelimitse. Yleensä puhelu kestää noin 5-10 sekunttia.

        Koko telemarkkinointitouhu perustuu siihen, että yritetään "painostaa" kiltit ihmiset tekemään nopeita ostopäätöksiä antamalla liian vähän aikaa rauhassa miettiä asiaa.


      • apua tarvitseva
        Periaatteen mies kirjoitti:

        Kaupustelijan soittaessa vetoan periaatteeseen, etten hanki mitään puhelimitse. Yleensä puhelu kestää noin 5-10 sekunttia.

        Koko telemarkkinointitouhu perustuu siihen, että yritetään "painostaa" kiltit ihmiset tekemään nopeita ostopäätöksiä antamalla liian vähän aikaa rauhassa miettiä asiaa.

        erittäin hyvä "neuvo", kiitos.


      • Ejksmak

        Mulla on toisenlainen teoria:

        Mä luulen, että noilla puhelimyyntifirmoilla on nykyään niin automatisoitua toi touhu, että tietokone soittaa samaan aikaan esim. 5 eri numeroon, ja sitten myyjä puhuu sen kanssa, joka ensinnä vastaa. Ei tule turhia odotusaikoja myyjälle.

        Neljältä muulta katkee puhelu tietysti samalla hetkellä, kun ensimmäinen vastaa, mutta jos joku vähän ensimmäistä hitaampi ehtii kuitenkin vastaamaan, niin saapi sitten ihmetellä mykkää luuria.

        Perään on turha soittaa, koska tietokone ei ota vastaan puheluja. Mutta odota rauhassa, kyllä tietokone poimii sut mukaan uuteen lottokierrokseen.


      • jurjakka

        Elkää vastatko tai soittako sille takas... siit on niin paljon juttuu et siit tulee lasku takas... eikä ne oo pakosti mitään pieniä laskuja


    • Tumppi81

      Tänään oli minullekin soitellut.

      • lololo

        Mullekki soitti...


      • IDEA!
        lololo kirjoitti:

        Mullekki soitti...

        SOITTAKAA NUMEROPALVELUUN ESIM. ENIROON TAI NOLLAKAKKOSEEN NIIN KYSYKÄÄ SILETÄ!


      • ewrewe
        IDEA! kirjoitti:

        SOITTAKAA NUMEROPALVELUUN ESIM. ENIROON TAI NOLLAKAKKOSEEN NIIN KYSYKÄÄ SILETÄ!

        Kun ei löydy sieltä!!!! vitun urpo!


      • Esjamf
        IDEA! kirjoitti:

        SOITTAKAA NUMEROPALVELUUN ESIM. ENIROON TAI NOLLAKAKKOSEEN NIIN KYSYKÄÄ SILETÄ!

        Pönde


    • :-P

      Joo kyllä mullekin toi soitti tänään. En tunne ketään 014 alueelta, enkä keksinyt mitään syytä miksi joku soittas mulle siltä suunnalta joten heti tuli mieleen joku lehtimyyjä tai vastaava. Yritin selvittää numerotiedustelusta kuka se oli, mutta kun kerran mitään tietoja ei löydy, niin olkoon. Joku kaupunstelija tai muu häirikkö se ilmeisesti on sitten.

    • mainonnan estäminen

      Soittamalla Suomen Suoramarkkinointiliiton numeroon 0600 13404 (0,39 euroa/min mpm/pvm, jonotus on maksuton) on mahdollista estää puhelinmarkkinointi niistä yrityksistä, jotka ovat Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n jäseniä ja ovat sitoutuneet noudattamaan kieltoa. Liittoon kuuluu yli 200 jäsenyritystä, eivät siis
      kaikki. Numeroon tulee soittaa sillä puhelimella, johon eston haluaa. Kielto on maksuton. Tietojasi ei luovuteta yhteistyökumppaneille tai kolmannelle osapuolelle.

    • minna1111

      mulle tuo sama numero soitteli perjantaina ja taas eilen. eikä ne vastaa ku takasi koittaa soittaa

      • kingi

        Viimeksi tänä aamuna soitti tuo kyseinen numero. Jo kolmas kerta.


    • LaKaa

      Tänään. En vastannut. Tod. näk. myyjä.

    • kaikaikai

      mulle soitti.

    • luulen

      Alaikäisen tyttäreni kännyyn on myös soitettu siitä.

      • Telefinlandin

        myyjä.


    • se selvisi?

      Että mitä ne kauppaa?
      Mulle on pari kertaa soitettu mutta en voi työaikana vastata puhelimeen ja joka kerta kun soitan takaisin sieltä ei vastata.

    • heppu Jyväskylästä

      No, itse asiassa, juuri etsiskelen netistä tätä numeroa, kun sain itsekin soiton. Tämä oli ainoa sivu, joka haulla löytyi :)
      Kauppiasta veikkaisin minäkin.

    • Nimetön

      014-33997946
      014-33997952
      014-33997947
      014-33997949

      Minkä firman numeroita?

      • kuunnella

        radiota, jos satun olemaan sillä tuulella, että vastaan tiettyjen lehtimyyjien soittoihin. Kerran sattui tulemaan ruotsinkielinen ohjelma, niin puoli minuuttia sitä myyjä kuunteli. Ei ehkä osannut kieltä....


      • asd<<
        kuunnella kirjoitti:

        radiota, jos satun olemaan sillä tuulella, että vastaan tiettyjen lehtimyyjien soittoihin. Kerran sattui tulemaan ruotsinkielinen ohjelma, niin puoli minuuttia sitä myyjä kuunteli. Ei ehkä osannut kieltä....

        Prepaidii noi ei soittele joten oon turvassa


    • ---

      samasta numerosta soitti, en vastan ja lisäsin puhelinmuistioon nimellä ÄLÄ VÄSTAA niin ei tuu ikinä vahingossa vastattua jos vielä soittelee =D

    • mie vaan

      heräsin juuri päiväunilta niin sinä aikana siitä numerosta oltiin soitettu 4kertaa peräkkäin.. :O outojuttu.. ja se myös outoa että ne ketkä ovat vastanneet siihen sanovat eriasiaa. joku sanoo että myy hesaria joku sanoo et on tv lupa tarkastaja joku taas sanoo että on telefinlandin myyjä jne.. kuka se siis sitten on...

      • on...

        Mafia varo etteivät tule rahoja hakemaan :P


    • SHS

      Joo, täällä toinen ihminen, jolle on soitettu numerosta 0148393100. Soittelin sinne perään epähuomiossa, kun odottelin tärkeää puhelua, enkä ehättänyt ensin vaastaamaan. Sain langanpäähän pelkän vastaajan, joka kuului 'Nanpovar Business Solutionille', joka soittaa asiakkaansa toimeksiannosta. (Nanpovar.. Nankovar..Nantovar.. NakuVaara, yhtä kaikki.)

      Nanovar on olemassa oleva käsite, ja liittyy jotenkin kai metallien pinnoitukseen, mutta en edes saanut tolkkua puhelinvastaajaan höpisseen tyypin lausumasta. Jos tuo on ihkasuomalainen, vaikka lehtimyyntiyritys, niin sietäisi omistajain nimetä puljunsa suomeksi, ellei paikalla ole ketään, joka osaisi ääntää nimen selkeästi, ja ennenkaikkea oikein, edes puhelinvastaajaan. Ja jos se on peräti ulkomaalainen yritys, niin toki samaa pätee silloinkin. Olisin suomalaisuuttani holimati varmasti ymmärtänyt koko viestin paremmin rehdisti lausutuksi englanniksikin. Enkä lainkaan panisi pahakseni, että tavaksi tulisi ilmaista toimenkuva sinäänsä epämääräisen nimen tullessa kyseeseen, kun siitä ei suoraltakädeltä selkene, mistä on kyse.

      Ainakaan minusta ei ole kiva löytää itseäni sellaisesta asemasta, jossa joudun ODOTTAMAAN uutta puhelua, ties minkä asian tiimoilta, asian, jonka en edes tiennyt koskevan minua. Miten? Mikä asia?

      Joo, joo, uteliashan minä olen. Mutta muuan mummo tästä naapurista ihmetteli kerran vastaavaa, huomauttain, miten 'lakiasiatoimiston omaiselta' sellainen 'asiakkaan toimeksiannosta' soitteleminen kalskahtaa. Siispä jos tuo vielä soittaa ja 'yllättäin' myy jotain helkarin 'Seuraa' niin arvatkaapa ostanko mitään, tai edes annanko lähettää, vaikka ilmatteeks muka sais?

      PS. Mahtaisikohan numeron voida estää, ja liittää estoon sopivan naseva viesti.. koskien 'epämääräisten asiakkaiden, vielä epämääräisempiä toimeksiantoja'. Se voisi olla hauskaa.

    • soitti

      toi numero!

      ihan outoa. lähin kans selvittämään enirosta tota numeroa, kun olen keski-suomesta kotoisin, niin ajattelin, että se on joku tuttu, mutta eipä löytyny mitään.

      Google löysi vaan tän ketjun. Onhan toi ihan härö juttu. Soittelee vaan kaikille ympäri suomea ja aina eri asialla. hullua ahdistelua! jos moneen kertaan soitaa samalle henkilölle... huh huh.

      • soitti

        En vastannut mutta soitin takaisin. Number One Business Solutionista ja heidän asiakkaansa haluaa tavoittaa minut eli lehtimyynniltä vaikuttaa. Numerotiedustelu ei tuntenut ja googlella löytyi vain tämä ketju. Hyvä tietää että muutkin on saanut samasta numerosta puheluja.


      • Ju$$i
        soitti kirjoitti:

        En vastannut mutta soitin takaisin. Number One Business Solutionista ja heidän asiakkaansa haluaa tavoittaa minut eli lehtimyynniltä vaikuttaa. Numerotiedustelu ei tuntenut ja googlella löytyi vain tämä ketju. Hyvä tietää että muutkin on saanut samasta numerosta puheluja.

        Joo itsekin sain tänään luennolla puhelun ´numerosta 0148393100, mutta en tietenkään voinut vastata. Hetken jo harmittelin, että joko siellä tuleva kesätyönantaja soittelee, mutta googlaus tuotti vaan tämänkeskustelu ketjun. No eipä näköjään haittaa että en voinut vastata


    • ...

      Tänään oli tullut tännekin samasta numerosta puhelu. En ymmärrä, miksi numerotiedustelusta ei omistajaa numerolle löydy. Kuten monet muutkin, minäkin löysin googlettamalla vain tämän ketjun. Jos kyseessä on siis lehtimyyjä, olen saanut taas tällä viikolla jo VIISI puhelua erilaisilta kaupustelijoilta. Hekin tekevät vain työtään, toki...

      • Juhana Toropainen

        Taisi olla tämän ketjun viisaimpia vastauksia. Turha sitä on kertoa sata kertaa, että mullekin on soitettu, ellei tuo jotain uutta asiaan. Tässä oli ainakin selvä kannanotto. Hyviä vastauksia on myös niillä, jotka ovat vastanneet numeroon. Siksi puhelin on hankittu, että sillä saadaan tarpeessa kiinni. Meillä on puhekyky sitä varten, että voidaan sanoa "ei, kiitos, en tarvitse palveluitanne" ja ellei tule selväksi, voi katkaista puhelun ja laittaa soittolistaan numeron kohdalle, kuten täälläkin selvitettiin "älä vastaa". Toinen vaihtoehto on tehdä ilmoitus, ettei halua ottaa vastaan puhelin- tai tekstimainontaa.


    • ei kiitos puheluita

      numeron 8391 alku viittaisi vantaan kaupungin numeroon. On se kumma että niitä ei löydy sitten mistään. ja ne myyjät vois ihan tosissaan jättää ainakin mun numeron rauhaan

    • Petpet

      Elikkä joku firma ulkoistanut jonkin osionsa (esim lehtimyyjät, asiakastyytyväisyyskyselyt...) ja sieltä soittelevat tuolla numerolla.

    • Karaoketar33Ktk

      Samasta numerosta mullekin soitettiin, mut annoin sen mennä vastaajaan....

    • melkein vaari

      näiden puheluiden kohdalla seuraavasti.
      Jos heti kysyvät onko N.N., niin sanon ettei tässä numerossa tunneta sen nimistä tai ettei hän ole toistaiseksi tavoitettavissa.
      Josseivät kysy määrättyä henkilöä, niin annan heidän jaaritella sanottavansa ja ilmoitan lopuksi, että valitettavasti minulla ei ole mahdollisuutta hyväksyä tarjousta.
      Ompahan toisaalta yksinäiselle ihmiselle hupia kuunnella noiden karamellin sävyisiä superlatiivejä.

    • ring ring

      Ovatko ne marsilaiset jotka meihin yhteyttä ottavat?! hehehe :)) :))

    • kiinnostus sata

      Mulla soi tää nro kans mut en vastannu. Tää on kyl jees laittaa nettiin jakoon noita paskaluurin numeroita kun ei se numeropalvelu aina tiedä. Täältä viimeistään selviää kuka soitteli!

      Kiitos kaikille!

      • Piinattu

        Muakin on terrorisoitu numerosta 014-8393100 jo noin kaksi kuukautta lähes päivittäin.Olisi pitänyt googlettaa kauan sitten..


      • jos ei numeropalvelusta löydy
        Piinattu kirjoitti:

        Muakin on terrorisoitu numerosta 014-8393100 jo noin kaksi kuukautta lähes päivittäin.Olisi pitänyt googlettaa kauan sitten..

        Ihmettelin hetken, kun ei numeropalvelusta löytynyt numeroa 0148393100, ja googletin se sitten. Löytyi tämäkin keskustelunketju. Laittakaas enemmänkin näitä, niin vois vältellä näitä pakkopullan myyjjiä.


      • samasta numerosta
        jos ei numeropalvelusta löydy kirjoitti:

        Ihmettelin hetken, kun ei numeropalvelusta löytynyt numeroa 0148393100, ja googletin se sitten. Löytyi tämäkin keskustelunketju. Laittakaas enemmänkin näitä, niin vois vältellä näitä pakkopullan myyjjiä.

        kymmenen jäljeen tänään. Ja numeroa ei löydy Enirosta. Helppo muistaa tuo loppuosa 3100 eli saa soitella ihan rauhassa eikä minulla ole tarvetta vastata...


      • EN VASTAA
        samasta numerosta kirjoitti:

        kymmenen jäljeen tänään. Ja numeroa ei löydy Enirosta. Helppo muistaa tuo loppuosa 3100 eli saa soitella ihan rauhassa eikä minulla ole tarvetta vastata...

        Hienoa. Kun eniro ei löydä niin kansa kyllä tietää...Seuraavan kerran kun tuo numero soittaa taidankin keksiä jonkun kunnon pilan ;)


      • Mulleki soitettiin
        EN VASTAA kirjoitti:

        Hienoa. Kun eniro ei löydä niin kansa kyllä tietää...Seuraavan kerran kun tuo numero soittaa taidankin keksiä jonkun kunnon pilan ;)

        Äsken tuli puhelu tosta samasta numerosta enkä viittiny vastata ku oli tässä muutaki hommaa ja arvasin, että se on joku puhelinmyyjä.

        Ajattelin googlettaa, jos se vaikka olis ollu jonku yrityksen numero... Ja löysinki tän ketjun...


      • Oon ollu
        Mulleki soitettiin kirjoitti:

        Äsken tuli puhelu tosta samasta numerosta enkä viittiny vastata ku oli tässä muutaki hommaa ja arvasin, että se on joku puhelinmyyjä.

        Ajattelin googlettaa, jos se vaikka olis ollu jonku yrityksen numero... Ja löysinki tän ketjun...

        Oon ollu puhelinmyyjä, joten tiedän, että siellä soitetaan samoista puhelimista monen eri firman asialla. Mä esimerkiksi yritin saada asiakkaita johonkin lasten kirjakerhoon ja soitettiin siellä Maaseudun tulevaisuus -lehdistä ja kameralehdistä ja Trendi-lehdistäkin.

        Myyjä vaan sanoo, että "Tässä Maija Trendistä terve!", vaikka oikeasti se on töissä vaan jossain puhelinmyyntiyrityksessä eikä se pakosti ees tiiä koko Trendistä mitään...

        Tiiän kokemuksesta, sillä olin puhelinmyyjä 5 kk ja soittelin eri asioista ja kaikki samaisella puhelimella (eli ne kaikki soitot tuli samasta numerosta aina).


      • ja jatkuu
        Oon ollu kirjoitti:

        Oon ollu puhelinmyyjä, joten tiedän, että siellä soitetaan samoista puhelimista monen eri firman asialla. Mä esimerkiksi yritin saada asiakkaita johonkin lasten kirjakerhoon ja soitettiin siellä Maaseudun tulevaisuus -lehdistä ja kameralehdistä ja Trendi-lehdistäkin.

        Myyjä vaan sanoo, että "Tässä Maija Trendistä terve!", vaikka oikeasti se on töissä vaan jossain puhelinmyyntiyrityksessä eikä se pakosti ees tiiä koko Trendistä mitään...

        Tiiän kokemuksesta, sillä olin puhelinmyyjä 5 kk ja soittelin eri asioista ja kaikki samaisella puhelimella (eli ne kaikki soitot tuli samasta numerosta aina).

        Samasta numerosta pommitellaan edelleen, nyt mulle :)
        kiitos googlen, en soita takaisin enkä vaivaa päätäni enää kyseisellä numerolla!


      • Jkl:stä
        Oon ollu kirjoitti:

        Oon ollu puhelinmyyjä, joten tiedän, että siellä soitetaan samoista puhelimista monen eri firman asialla. Mä esimerkiksi yritin saada asiakkaita johonkin lasten kirjakerhoon ja soitettiin siellä Maaseudun tulevaisuus -lehdistä ja kameralehdistä ja Trendi-lehdistäkin.

        Myyjä vaan sanoo, että "Tässä Maija Trendistä terve!", vaikka oikeasti se on töissä vaan jossain puhelinmyyntiyrityksessä eikä se pakosti ees tiiä koko Trendistä mitään...

        Tiiän kokemuksesta, sillä olin puhelinmyyjä 5 kk ja soittelin eri asioista ja kaikki samaisella puhelimella (eli ne kaikki soitot tuli samasta numerosta aina).

        Minulle oli useaan otteeseen soitettu tuntemattomasta numerosta, siis siten että numero ei näy. Ärsyttävää! En yleensä vastaa sellaisiin, koska ne ovat aina kuitenkin jotain puhelinmyyjiä ja minusta on ylipäätään naurettavaa soittaa siten, että ei uskalleta numeroa näyttää. Sitten tänään näkyikin tuo tässä ketjussa mainittu numero, mutta en silloin vastannut. Ja pian soitettiin taas tuntemattomasta numerosta. Joku kauppasi sähköä. Hieman ärsyttää kun en muistanut kysyä kuuluvatko Suomen suoramarkkinointiliittoon kun olen kuitenkin sinne tehnyt suoramarkkinointikiellon.

        Minua kyllä rasittaa ja ressaa kun tuntemattomat ihmiset ahdistelee ja häiriköi soittelemalla turhanpäiväisiä asioita. Pitäis vissiin vaihtaa numero ja tehdä siitä salainen...


    • fdhdf

      Itsellekin on soitettu kyseisestä numerosta päivittäin, viimeksi viitisen minuuttia sitten. Eniron numerohausta yritin katsoa kelle numero kuuluu muttei onnistanut ja sitten heitin tuon numeron googleen ja opasti minut tänne. Taas yksi "älä vastaa" numero lisää luetteloon :P

      • soitettu

        joskus päivittäin ja joskus on monta päivää välissä. itekki katoin ensin numero tiedustelusta ku eka puhelu tuli eikä tietoja löytynyt. juts koitettiin taas soittaa ja ku koneella satuin olemaan googletin. täällä kans yks lisä numero nimellä "elä vastaa" :)


      • en vastannut

        Sama täällä. Se on automaattinen puhelinkyselijä. Firmat antavat niille erilaisia toimeksiantoja: lehden, puhelinliittymän tms. kauppaamista, erilaisia asiakastyytyväisyyskyselyitä jne.


    • 05124

      mulle tuli tänään soitto tästä kyseisestä numerosta. en ehtinyt vastata mutta kun miestä pyysin selvittämään numeroa niin oli tänne sattumalta tiensä löytänyt.

      onni etten siis ehtinyt vastaamaan, mä vihaan kaupustelijoita!

      • --vastaaja--

        Vastasin, mutta toisesta päästä kuului vain hiljaisuutta, kunnes katkaisi.


    • Phone

      Entäs jos sinne soittakin takas ja laskutus jotain 50e/min???????? mitäs sit voi tehdä... muuta ku suosiolla maksella?????????

    • 19.05.2008

      Joo, mulle soitti viimeks tänään, kun olin oppitunnilla, kiva oli ruveta selostaa, sille, et oon tunnilla ja ope katto vähän vihasena, kun olin unohtanu laittaa kännykän äänettömälle.

      • tiedosta

        Kiitoksia tiedosta. Soittelivat mutta löysin onneksi tämän googlella, ei tarvitse vastata.


    • bääh

      Toimin tällä hetkellä puhelinmyyjänä, ja ainaki meitä on ohjeistettu, että jos numero ei vastaa viiden soittokerran jälkeen, sen saa siirtää soittolistalta pois. Tästä syystä se puhelin soi ja soi. Ihan vinkkinä ihmiset, käytöstavat ei ois pahasta! Ei yksikään puhelinmyyjä ole teitä henkilökohtaisen mission vuoksi kiusaamassa, vaan vuokraansa neki yrittää vaan tienata.

      • norsu

        Jep, myyjähän se tuo.. Pyrin kuitenkin aina vastaamaan että tietäs oonko voittanu jotai..:)
        ja muutenki jos kerran vastaa ja sanoo asian suoraan ettei osta mitään ni soitot ainaki loppuu siihen. Kokemusta on. Ärsyttäis vaan jos saa kokoajan soittoja ja tietäs ettei kannata vastata. Mielummin vastaan kerran ja sillä sipuli.
        Tietenki niitä numeroita riittää, toinen olis esim tällanen 0136110142 joka jotain lehteä yritti kaupitella..


      • +358148393100
        norsu kirjoitti:

        Jep, myyjähän se tuo.. Pyrin kuitenkin aina vastaamaan että tietäs oonko voittanu jotai..:)
        ja muutenki jos kerran vastaa ja sanoo asian suoraan ettei osta mitään ni soitot ainaki loppuu siihen. Kokemusta on. Ärsyttäis vaan jos saa kokoajan soittoja ja tietäs ettei kannata vastata. Mielummin vastaan kerran ja sillä sipuli.
        Tietenki niitä numeroita riittää, toinen olis esim tällanen 0136110142 joka jotain lehteä yritti kaupitella..

        Juu mullekin soitti tossa 25.4 ja nyt tänään 10.5 numerosta 358148393100 joku en vastannut molemmilla kerroilla. SOITTI aika pitkään.

        Tapanani on etten vastaa tuntemattomiin ja numeroihin joita en tunne. Jälkeenpäin saatan jos soittaa usein tarkistaa kuka soitti tuttuni työpuhelimella. Tai sitten en. Yleensä numeroa ei ole löytynyt ja sit olen unohtanut asian..

        Kerran yks soitti tuntemattomasta numerollisesta numerosta ja silloin hän jätti viestin vastaajaan/tekstiviestin. Tämä oli tarpeellinen. Elikkä odotan myöskin että jos on oikeata asiaa niin he laittavat sitten viestin. jne..SUOSITTELEN muillekin.


      • +358148393100
        +358148393100 kirjoitti:

        Juu mullekin soitti tossa 25.4 ja nyt tänään 10.5 numerosta 358148393100 joku en vastannut molemmilla kerroilla. SOITTI aika pitkään.

        Tapanani on etten vastaa tuntemattomiin ja numeroihin joita en tunne. Jälkeenpäin saatan jos soittaa usein tarkistaa kuka soitti tuttuni työpuhelimella. Tai sitten en. Yleensä numeroa ei ole löytynyt ja sit olen unohtanut asian..

        Kerran yks soitti tuntemattomasta numerollisesta numerosta ja silloin hän jätti viestin vastaajaan/tekstiviestin. Tämä oli tarpeellinen. Elikkä odotan myöskin että jos on oikeata asiaa niin he laittavat sitten viestin. jne..SUOSITTELEN muillekin.

        Korjaus edelliseen viestiini elikkä soitot tulivat 25.5 ja tänään 10.6..


      • jari.195.05

        358148393100


      • hyytelömunkki

        Eipä näytä jollekin 5 soittokertaa riittävän.


      • tarppair
        jari.195.05 kirjoitti:

        358148393100

        Äläppä mainosta sitä prepaidi-numeroos täällä, sulle kuitenkaan kukaan siihen soita.


    • Juusok12321

      358148393100 soitti eilen ja tänään. Minulla salainen numero, mistä ne sen kaivaa...

      • iuo vyp

        tänään pärähti täällä kyseinen numero


      • karlanders
        iuo vyp kirjoitti:

        tänään pärähti täällä kyseinen numero

        Olen kerännyt internetistä 610 Word -sivullista puhelinmarkkinoinnin numeroita. Siihen meni aikaa alle 10 minuuttia. Hakusanalla tässäkin mainitut nemerot löytyvät hetkessä. Numero tunnetaan myös kansainvälisillä sivustoilla.


    • lkdfjklhqq

      Googlella löysin tämän ketjun kun etsin numeron omistajaa.
      Äsken soitti uudestaan ja osoittautui että Sonerahan se siellä soittelee iPhonen ennakkoon varanneille. Kysyvät lupaa luottotietojen tarkistukseen.

      Eli ei mikään kaupustelija tällä kertaa.

      • täälläkin soi

        Minä en ole varannut iPhonea. Sain soiton kyseisestä numerosta eilen, mitä lie kauppasivat. Ei ollut aikaa jäädä kuuntelemaan myyntipuhetta.


      • ärsyyntynyt
        täälläkin soi kirjoitti:

        Minä en ole varannut iPhonea. Sain soiton kyseisestä numerosta eilen, mitä lie kauppasivat. Ei ollut aikaa jäädä kuuntelemaan myyntipuhetta.

        Samainen nro soitti hetki sitten myös minulle, iPhonea en ole varannut..


      • jari.195.05
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Samainen nro soitti hetki sitten myös minulle, iPhonea en ole varannut..

        SOITTAA USEASTI KUUKAUDEN AIKANA,MINKÄ/MYYJÄ/ MYYNTI NUMERO JA MILLÄ SAA PUHELUT LOPPUMAAN!


      • numerosta soittoja
        jari.195.05 kirjoitti:

        SOITTAA USEASTI KUUKAUDEN AIKANA,MINKÄ/MYYJÄ/ MYYNTI NUMERO JA MILLÄ SAA PUHELUT LOPPUMAAN!

        Ainakin tänään numerosta kaupattiin Helsingin Sanomia, olisikohan ollut kuukauden viikonloppulehdet 10 €.

        Sen on ainakin huomannut, että paras tapa saada puhelut loppumaan on vastata niihin. Muuten soitot jatkuvat sinnikkäästi pitkäänkin.


      • kaljari
        jari.195.05 kirjoitti:

        SOITTAA USEASTI KUUKAUDEN AIKANA,MINKÄ/MYYJÄ/ MYYNTI NUMERO JA MILLÄ SAA PUHELUT LOPPUMAAN!

        Jospa se yrittää kato myydä sulle pilluu tai kaljaa..;6


    • wixu

      Minullekin oli soitettu tuosta tuntemattomasta numerosta.
      Tuossa joku kertoi, että kun vastasi kuului jokin nauhoite joka ilmoitti "puhelua yhdistettävän".
      Mihin?
      Ja millaisella hinnalla / min?
      Ja muutenkin kuulostaa siltä, että joku haluaa "tunkeutua" ihmisten puhelimiin.
      Onko kaikilla soittoja saaneilla puhelimessa internetyhteys?

    • tiedoksi

      045-139 8894 numerossa kauppaavat ainakin Elle-lehteä (Allerin rekisteristä poimivat kuulemma numeroita).

    • Bahama

      Mullekin soitettiin äsken kaksi kertaa peräkkäin tuosta numerosta (0148393100). Enpä viitsi vastailla tuntemattomiin numeroihin. Kokemus on osoittanut että yleensä siellä on joku, joka kaupittelee jotain. Periaatteeni on että jos jollakulla on asiaa niin jättäköön viestin joko vastaajaan tai lähettäköön tekstiviestin. En viitsi ressata noista soittajista sen enempää.

      • afafafadfd

        Juu on tuo minullekkin soittanu, en vastaa tuntemattomiin, koska ei kukaan muutenkaan soita.


    • ärsyttävät puhelinmyyjät

      tuli puhelu numerosta 03 7831027. odotin 03-alueelta tärkeää puhelua joten vastasin. no se oliki weilin-göösin myyjä, joka kauppas jotain suomalaisesta muotoilusta kertovaa kirjasarjaa. joo ei kiinnosta..

    • rmefad

      No hyvä. En vastannut.

    • Teekkari

      Se numero ei johda mihinkään, ei edes tietokoneeseen.
      Kyseessä on jonkun puhelinyhtiön palvelu yrityksille, jolla ne saavat halvempia puheluita.
      Ainoat syyt miksi sitä numeroa näytetään ovat puhelinverkon protokolla ja se, että ihmiset vastaavat varmemmin kun näkyy edes joku numero.

    • maruska-80

      moikka. mulle kans joku yritti soittaa 0148393100 numerosta tänään n.klo15.oo. mieheni vastasi puhelimeen koska ajoin autoa, ja luuri lyötiin hänelle kiinni sanomatta yhtään mitään. ainoastaan kovaa melua kuului taustalta aivan kuin ravintolasta tai jostain vastaavasta olis soitettu. mikäköhan juttu toi on??? mul on kans salainen numerokin.....

      • Tip Top

        Hei kaikki.
        Minullekin on soitettu tästä numerosta eilen
        aamulla, olin kokouksessa tärkeässä paikassa.
        En voinnut vastata. Samoin oli tänään soitettu.
        Pitäisiköhän ilmoittaa häiriöstä poliisille?
        Ei ole kivaa.


      • maruska-80
        Tip Top kirjoitti:

        Hei kaikki.
        Minullekin on soitettu tästä numerosta eilen
        aamulla, olin kokouksessa tärkeässä paikassa.
        En voinnut vastata. Samoin oli tänään soitettu.
        Pitäisiköhän ilmoittaa häiriöstä poliisille?
        Ei ole kivaa.

        joo mietin kyllä samaa heti kun googletin sen numeron ja heti alkoi hirvittää kun huomasin että se on joku häirikkö. se ei ole mulle kyllä enää uudestaan soittanut,vain eilen sen kerran.enkä kyllä vastaa enää jos yrittää soittaa tallensin sen numeron puhelimeen muistiin. en mä kyllä tiiä kait siittä ehkä kannattais ilmottaapoliisille...mä mietin sitäkin että toivattavasti se ei oo mikään sellanen juttu että kun siihen vastaa niin se maksaa jotain????? hyi ku inhottavaa, mua kyllä pelottaa tommoset hullut!!!


      • tänään...
        maruska-80 kirjoitti:

        joo mietin kyllä samaa heti kun googletin sen numeron ja heti alkoi hirvittää kun huomasin että se on joku häirikkö. se ei ole mulle kyllä enää uudestaan soittanut,vain eilen sen kerran.enkä kyllä vastaa enää jos yrittää soittaa tallensin sen numeron puhelimeen muistiin. en mä kyllä tiiä kait siittä ehkä kannattais ilmottaapoliisille...mä mietin sitäkin että toivattavasti se ei oo mikään sellanen juttu että kun siihen vastaa niin se maksaa jotain????? hyi ku inhottavaa, mua kyllä pelottaa tommoset hullut!!!

        Tästä samaisesta numerosta, en vastanut, soitin perän niin siellä oli se vastaaja joka sanoi että asiakkaan toivosta otamme sinuun yhteyttä ja oisko ollut just tää Manpower. Ihmettelin vähän, koska en ole mitään työpaikkoja hakenut heiltä.


      • agfiasoghsio
        tänään... kirjoitti:

        Tästä samaisesta numerosta, en vastanut, soitin perän niin siellä oli se vastaaja joka sanoi että asiakkaan toivosta otamme sinuun yhteyttä ja oisko ollut just tää Manpower. Ihmettelin vähän, koska en ole mitään työpaikkoja hakenut heiltä.

        Mulle tuli tänään 2 puhelua kyseisestä numerosta, ensimmäistä puhelua en kuullut, toiseen päätin jättää vastaamatta. Jos vielä soittaa niin vois vastata ja katella mitä se oikeen haluaa


      • Samaa
        agfiasoghsio kirjoitti:

        Mulle tuli tänään 2 puhelua kyseisestä numerosta, ensimmäistä puhelua en kuullut, toiseen päätin jättää vastaamatta. Jos vielä soittaa niin vois vastata ja katella mitä se oikeen haluaa

        Joo, sama numero, en vastannu.. vissiin kaupustelija


      • samsamsama
        Samaa kirjoitti:

        Joo, sama numero, en vastannu.. vissiin kaupustelija

        sama numero soitti juuri mullekin,en vastannut ..


      • Soittivat tännekin
        samsamsama kirjoitti:

        sama numero soitti juuri mullekin,en vastannut ..

        En kerinnyt vastaamaan. Soitin takaisin ja nauhoitteessa oli Manpower business solutionin viesti.

        Tiedänpä jo tuon vertaisen perusteella olla asioimatta Manpowerin kanssa koskaan.


    • Pööpöti

      Lukekaa vähä aikaisempia viestejä!!!
      Kyse ei ole Manpowerista eikä muustakaan.

      • Emil_Emil_Emil

        Meikälle ko. numero soitellut jo kuukauden päivät. Tänään tullut yhdeksän soittoa! Nyt alkaa oikeasti mennä hermot. Olisiko aihetta tehdä valitus?


    • bonnexxx

      vähä aikaa sit soitin 02:seen nii se on joku manpower mikä lie olikaa jyväskylästä mikä myy kaikkee. eli ei mitää tolkkua
      se on hyvin jännä tuo numero:)

      • Ahistunu

        Muaki tuo ahistelloo, mutta onneksi vain kerran viikossa...


    • Nader

      Tuota numeroa mietin ja kiitokset vaan mysteerin selvittäjille. Enpä soittele takas!

      • Marleevi

        Samasta 014-numerosta sain juuri puhelun, en kylläkään vastannut. En vastaa tuntemattomiin numeroihin, koska minulla on kiellot päällä. MIKSI SOITTI SILTI??????????


      • tai pää kainalossa... ?
        Marleevi kirjoitti:

        Samasta 014-numerosta sain juuri puhelun, en kylläkään vastannut. En vastaa tuntemattomiin numeroihin, koska minulla on kiellot päällä. MIKSI SOITTI SILTI??????????

        Pakko vaan kommentoida näihin salaliittoteorioihin ja muihin... Jos soitot puhelinmyyjiltä rassaavat niin kovin, helpoiten niistä pääsee vastaamalla puhelimeen ja sanomalla "ei kiitos". Nimenomaan tällaisissa Contact Centereissä (kuten em. Manpower), joissa myydään monien eri toimeksiantajien tuotteita ja palveluita tietokone hoitaa soitot, ja pahimmassa tapauksessa soittaa monesti päivässä, kunnes numerosta joku vastaa. Siis aivan kuten Ejsmak epäili aiemmin.

        Toinen tapa päästä eroon puhelinmyyjistä ja muista gallupintekijöistä on tosiaan tuo Robinssoni, eli suoramyynnin rajoittamispalvelu, vai mikä lie varsinaiselta nimeltään. Siinäkin on kuitenkin hyvä muistaa, että palvelu astuu voimaan vasta 3kk kuluessa sen hankkimisesta ja se täytyy säännöllisin väliajoin itse uusia. Samaten on hyvä olla itse jättämättä numeroaan Pirkan kinkkubingoarvontaan, vaikka kuinka olisi salainen numero ja estot, sillä niistä ne kiertoon lähtevät. Jos siis ihan äärimmäinen hätä on, on varminta ottaa uusi numero, jonka _alusta lähtien_ pitää salaisena, ottaa Robinson-palvelu heti käyttöön ja olla luovuttamatta numeroaan mihinkään.

        Omasta mielestäni kuitenkin helpompi vaihtoehto olisi kohteliaasti todeta puhelimeen, että "Ei kiitos, mukavaa päivänjatkoa". Sen jälkeen jos myyjä sinnikkäästi jatkaa, on jokaisella se punainen nappi, jota painamalla se ihme tapahtuu ja puhelu päättyy. Silloin ei myyjällekään jää epäselväksi katkesiko puhelu vahingossa (niinkin oikeasti tapahtuu).

        Toki poliisille voi mennä sydäntään asiasta purkamaan, mutta muutama puhelinsoitto (joihin ei ole vastannut) tuskin on rikosoikeuteen viemisen arvoinen juttu, kun helpompiakin ja tehokkaampiakin keinoja on.

        Jos soitot näistä numeroista (tai numerottomista) eivät erityisesti ärsytä, voi vastaamatta jättäminen toki olla juuri sinulle sopiva keino toimia asian kanssa.

        Numerottomista soitettessa muuten syynä on juuri se, että tietokone on soittojen takana, eikä langan toisessa päässä ole ketään vastaamassa. Niin kuin yläällä on mainittu, toiset hätääntyvät soittaessaan takaisin numeroon, jossa toimiikin vain vastaaja jos sitäkään. Siksi järjestelmä toimii numerottomissa puheluissa niin, että _soitetaan uudelleen_ niin kauan kuin kohde vastaa, niin että kohteelle ei jää epäselväksi miksi häntä on tavoiteltu.

        Jos sinulla on käytössäsi salainen ja estetty numero, kannattaa myyjältä ihan asiallisesti tiedustella mistä oma numero on soittolistalle joutunut. Jos ei tietoa löydy, niin ainakin useimmilla myyjillä on mahdollisuus poistaa numero oman contact centerin listoilta, niin, että samasta firmasta ei enää soittoa kuulu.

        Viimeiseksi, muistakaa hyvät ihmiset, että niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Myös puhelinmyyjät ovat ihmisiä, ja peruskäytöstavoilla saa huomattavasti enemmän aikaan kuin haistatteluilla sun muilla. Olen kuullut huhua ainakin yhdestä puhelinmyyjästä, joka piruuttaan laittoi kaikille haistattelijoille ja töykeilijöille takaisinsoiton aina juuri lauantaiaamulle. Karma, ja sillai.


      • kukahan lie

        Ihmettelen samaa numeroa, kukahan lie.


    • TatuT

      Jaha tuo outo numero on siis Soneran
      014 8393100.
      Mullekin on vuoden verran tullut häirikkösoittoja.

      Koska SONERA lopetatte häiriköinnin ?
      Toivoisin että SONERA vastaisi tänne.

      En varmasto osta liittymää tällaiselta häiriköltä.
      TatuT

    • Ei kannata soittaa takasin

      Soitettiin tänään 8.38 numerosta 014647270 ja se on jonnekin jenkkeihin, eli siis näitä huijauspuheluita. Soi pari kertaa ja ei ehdi vastata, joku menee soittamaan takaisin ja tulee helvetillinen lasku. Ei en itse kokeillut vaan googlasin numeron, koska nukuin juuri. Ja sivusto, jolta löytyi identtinen numero oli http://www.tpub.com/content/logistics/73/10/20/01-464-7270.htm

    • keuruu

      Joo! Meikäläisellekin rimpautti 20.2.09. 014-8393100. En soittanut takaisin kun en tuntenut numeroa. Googletin numeron ja huomasin että siitä käydään keskustelua. Onkohan se sellainen numero johon yritetään saada soittamaan takaisin ja sitten peritään maksua.

      • ihminen86_

        Tämä numero on soittanut minulle noin 5 kertaa päivässa: 0201110945

        Tietääkö kukaan?


      • Nowayno
        ihminen86_ kirjoitti:

        Tämä numero on soittanut minulle noin 5 kertaa päivässa: 0201110945

        Tietääkö kukaan?

        Eniron luettelo


    • Sivutoiminen

      Moi,

      Mulle yritti useita kertoja päivässä soittaa tuo sama, alussa mainittu numero. Googletin numeroa ja löysin tämän keskustelun.

      Tänään ehdin vastaamaan ja asialla oli Yritystelen myyjä. Hän tarjosi yritykselleni näkyvyyttä luettelossa aihealueiden, asiasanojen jne. mukaan.

      Itse en kyseistä palvelua tarvinnut.

      Mielestäni useimmista puhelinmyyjistä pääsee eroon, kun kieltäytyy ostamasta tuotetta ja lisäksi kieltää ottamasta yhteyttä uudelleen.

      Voiko kyseinen numero toimia jonkinlaisena yleisnumerona, joka näkyy useiden eri firmojen puhelinmyyjien soittavana numerona?

      • tämäkin tässä

        saatanan iilimadot...


    • jokuamerkkalainen

      Mulle soittaa välillä joku amerikkalainen, ilmeisesti musta äänen perusteella. Hän sanoo nimeni ja kysyy saako puhua kanssani hetken. siis englanniksi tietenkin. Ennen tätä olen saanut kaikkea viestejä että: lähetä ok niin voitat Wiin , yms. Johtuen siitä kun yksi kaveri laittoi numeroni jonkun sivun pop up ikkunaan. Pitäisiköhän sitä numeroa vaihtaa vai onkohan tähän muita ratkaisuja. Ja kun soittaa ei lue mitään numeroa, ei lue edes tuntematon numero. lukee vain: Puhelu. Taustalla kuului hälinää... ilmeisesti soittaa jostain toimistosta. No jaa, haukuin häntä jollakin englannin taidolla lyhyesti ja löin luurin korvaan. Jonka jälkeen hän soitti 10min päästä uudestaan mutta ei sanonut mitään. vain tausta ääni kuului. Samoin koitti vähä aika sitten soittaa mutta en ehtinyt vastata. Outoa...

    • JubArska58

      Kun erehtyy puhelin numeronsa antaa jonkun tilauksen tai palvelun yhteydessä.
      Tätä nykyä pitäisi jokakohdasssa muistaa KIELTÄÄ markkinointi käyttö !
      - ja ehkäpä sittenki antaa joku epämääräinen numero. Vaikka 012345678

    • Nainen Espoosta

      Perkeleen kaupustelijat! :) Kiitos teidän tiedän olla vastaamatta tuohon numeroon. Soitti siis minullekin.

      • jaakko.v

        Tänään prkle soitti mullekki...


      • 000ooo000
        jaakko.v kirjoitti:

        Tänään prkle soitti mullekki...

        Tänään mullekin tullut huomaamatta puhelu tuosta numerosta. Eniron superhaulla löytyi "muutama" kyseisen soittelijan aikaansaama ärsytysviestiketju...


      • kapitalismin uhri
        000ooo000 kirjoitti:

        Tänään mullekin tullut huomaamatta puhelu tuosta numerosta. Eniron superhaulla löytyi "muutama" kyseisen soittelijan aikaansaama ärsytysviestiketju...

        Sitkeää on soittelu tuosta 358148393100 numerosta!

        Viikon verran soitettu sieltä joka päivä (vkon loppuna ei sentään). En ole vastannut kun tiedän että jotakin sieltä vain tyrkytetään ostettavaksi. Kumma ettei Eniro päivitä ko. numeroa tietokantaansa???

        Tämä lienee sellainen numero mitä useat eri telemarkkinoitsijat käyttävät tai ainakin sieltä (keskustelun mukaan) kaupataan mitä erilaisempia tuotteita.


      • (juu-u)
        kapitalismin uhri kirjoitti:

        Sitkeää on soittelu tuosta 358148393100 numerosta!

        Viikon verran soitettu sieltä joka päivä (vkon loppuna ei sentään). En ole vastannut kun tiedän että jotakin sieltä vain tyrkytetään ostettavaksi. Kumma ettei Eniro päivitä ko. numeroa tietokantaansa???

        Tämä lienee sellainen numero mitä useat eri telemarkkinoitsijat käyttävät tai ainakin sieltä (keskustelun mukaan) kaupataan mitä erilaisempia tuotteita.

        358148393100 iha omituinen numero. empä ite vastaa tollasiin numeroihin voi tulla vaikka kalliiksi


    • Mööna Smööna

      Minulle soitettiin pari päivää sitten kyseisestä numerosta. Vastasin ja paiskattiin luuri korvaan. Jotain juttelua kuului taustalta.

      • kans

        soitti, taisi kaupata jotakin lehteä. tämmönen outo numero soitti mut en kerinny vastaamaan 441536536195, onkohan joku häirikkö?


      • soittivat
        kans kirjoitti:

        soitti, taisi kaupata jotakin lehteä. tämmönen outo numero soitti mut en kerinny vastaamaan 441536536195, onkohan joku häirikkö?

        toi on englantilainen numero, tai siis britti.


      • pääsee Maltalle
        kans kirjoitti:

        soitti, taisi kaupata jotakin lehteä. tämmönen outo numero soitti mut en kerinny vastaamaan 441536536195, onkohan joku häirikkö?

        RCI asiakaspalvelu, soitteli varmistaakseen halusinko vahvistaa alustavan lomavaraukseni. Onneksi vastasin,....


    • Tuttu juttu

      Samasta numerosta soiteltiin mullekkin äsken 358 14 8393100 / 014-393100

      Olen jo aikaisemmin ilmoittanut Hesarille, että älkää saatana terrorisoiko mua. Kohta haen prepaidin ja rupeen soitteleen niille viihteen vuoksi pommiuhkauksia. Mitäs ovat niin kusipäistä jengiä siellä Helsingin Sanomissa.

      Saadaan taas kaikille jotain kivaa tekemistä ja miettimistä.

      Jos soittais vaikka joka keskiviikko aamupäivällä pommiuhkauksen sanomataloon. Vitun pellet. On se sitten kivaa kun terrorisoidaan, eikö olekkin?

      • +358148393100 huijausta?

        Tuo voi tosiaan olla jokin puhelinoperaattorilta sähköisenä palveluna ostettu 'yleisnumero' joka näkyy vastaanottajalla, koska moni ei enää vastaa tuntemattomaan numeroon.

        Meille soitettiin tänään tuosta numerosta kun oltiin juuri irtisanottu 2 kpl Soneran liittymää ja vaihdettu toiseen. Keskustelu lopetettiin lyhyeen, kun tasan vuosi sitten tuli samassa tilanteessa samanlainen puhelu petoksia tehtailevalta puhelinmyyjältä (se numero ei ole enää muistissa, harmi).

        Oltiin elokuussa 2008 otettu vaimolle ja pojalle Soneran tilalle uudet liittymät, joissa oli 5e/kk ilmaista puheaikaa 10 kk ajan. Ennen kuin liittymä oli vaihtunut, soitti Soneran edustajaksi esittäytynyt tyyppi ja tarjosi että jos pysytään Soneralla, niin saadaan 10 e/kk ilmaista puheaikaa kumpaankin liittymään 10 kk ajan. Lisäksi sunnuntaietu, max. 1 euro/ sunnuntain puhelut. Tähän suostuttiin, mutta ilmaista puheaikaa ei kuulunut. Sunnuntaietu kylläkin sitoi liittymän vuodeksi Soneralle. Soneran asiakaspalvelusta vastasi erittäin töykeä mieshenkilö ja väitti ettei kenelläkään ole valtuuksia luvata sellaista puheaikaa.

        Kuluttaja-asiamiehellä uhattaessa alkoi viimein talvella tulla tuo 2 x 10 euroa kumpaankin liittymään hyvityksenä, mutta puoli vuotta meni hukkaan. Takautuvasti ei saatu mitään. Niinpä lopetettiin nuo Sonerat heti kun pystyttiin, eli nyt elokuussa.

        Taas olisi ilmeisesti joku puhelinmyyjä saanut Soneralta bonukset asiakkaan pitämisestä lupaamalla niitä näitä. ÄLKÄÄ USKOKO LUPAUKSIA, ELLETTE PYSTY ÄÄNITTÄMÄÄN PUHELUA! KYSYKÄÄ HENKILÖN NIMI JA PUHELINNUMERO JA VAATIKAA KIRJEITSE VAHVISTUS LUPAUKSEEN ENNEN KUIN PIDÄTTE VANHAN LIITTYMÄN JA JÄTÄTTE UUDEN OPERAATTORIN KORTIN OTTAMATTA KÄYTTÖÖN!


      • leyley
        +358148393100 huijausta? kirjoitti:

        Tuo voi tosiaan olla jokin puhelinoperaattorilta sähköisenä palveluna ostettu 'yleisnumero' joka näkyy vastaanottajalla, koska moni ei enää vastaa tuntemattomaan numeroon.

        Meille soitettiin tänään tuosta numerosta kun oltiin juuri irtisanottu 2 kpl Soneran liittymää ja vaihdettu toiseen. Keskustelu lopetettiin lyhyeen, kun tasan vuosi sitten tuli samassa tilanteessa samanlainen puhelu petoksia tehtailevalta puhelinmyyjältä (se numero ei ole enää muistissa, harmi).

        Oltiin elokuussa 2008 otettu vaimolle ja pojalle Soneran tilalle uudet liittymät, joissa oli 5e/kk ilmaista puheaikaa 10 kk ajan. Ennen kuin liittymä oli vaihtunut, soitti Soneran edustajaksi esittäytynyt tyyppi ja tarjosi että jos pysytään Soneralla, niin saadaan 10 e/kk ilmaista puheaikaa kumpaankin liittymään 10 kk ajan. Lisäksi sunnuntaietu, max. 1 euro/ sunnuntain puhelut. Tähän suostuttiin, mutta ilmaista puheaikaa ei kuulunut. Sunnuntaietu kylläkin sitoi liittymän vuodeksi Soneralle. Soneran asiakaspalvelusta vastasi erittäin töykeä mieshenkilö ja väitti ettei kenelläkään ole valtuuksia luvata sellaista puheaikaa.

        Kuluttaja-asiamiehellä uhattaessa alkoi viimein talvella tulla tuo 2 x 10 euroa kumpaankin liittymään hyvityksenä, mutta puoli vuotta meni hukkaan. Takautuvasti ei saatu mitään. Niinpä lopetettiin nuo Sonerat heti kun pystyttiin, eli nyt elokuussa.

        Taas olisi ilmeisesti joku puhelinmyyjä saanut Soneralta bonukset asiakkaan pitämisestä lupaamalla niitä näitä. ÄLKÄÄ USKOKO LUPAUKSIA, ELLETTE PYSTY ÄÄNITTÄMÄÄN PUHELUA! KYSYKÄÄ HENKILÖN NIMI JA PUHELINNUMERO JA VAATIKAA KIRJEITSE VAHVISTUS LUPAUKSEEN ENNEN KUIN PIDÄTTE VANHAN LIITTYMÄN JA JÄTÄTTE UUDEN OPERAATTORIN KORTIN OTTAMATTA KÄYTTÖÖN!

        Mulle on soitellu jo kaks viikkoo. Markkinointikiellon laitoin kesäkuussa. Ei voi olla myyjä koska niillä on kolmen kuukauden päivitysvelvollisuus. Yle-maksumiehet soittelee tai salaliitto...


      • entinen myyjä
        leyley kirjoitti:

        Mulle on soitellu jo kaks viikkoo. Markkinointikiellon laitoin kesäkuussa. Ei voi olla myyjä koska niillä on kolmen kuukauden päivitysvelvollisuus. Yle-maksumiehet soittelee tai salaliitto...

        Kyseinen numero (0148393100) on luultavasti jonkun telemarkkinoinnin numero.
        Eri yritykset voivat palkata telemarkkinointi yrityksen myymään heidän tuotteita puhelimitse, esim; lehtiä, liittymiä, vakuutuksia jne. Samasta numerosta voi soittaa monta eri henkilöä jotka työskentelevät samassa paikassa mutta eri tiimissä. Jokaisella tiimillä on oma tuote myytävänä.
        Eli samaan aikaan soitetaan samasta numerosta, usealle eri henkilölle, usealla eri asialla.


    • Kuka 0let

      Miksi hän soittaa mutta ei vastaa?

      • Miksi ei noudata?

        Numeroon 014-8393100 0148393100 soitto antaa jonotusääntä, sitten soittaa, mutta tuuttaa varattua. Matkapuhelimessani on suoramarkkinointikielto, miksi HÄNELLÄ ei ole siitä tietoa?


      • miksi?
        Miksi ei noudata? kirjoitti:

        Numeroon 014-8393100 0148393100 soitto antaa jonotusääntä, sitten soittaa, mutta tuuttaa varattua. Matkapuhelimessani on suoramarkkinointikielto, miksi HÄNELLÄ ei ole siitä tietoa?

        Numerosta 0148393100 tulleen soiton jälkeen googlasin ja näin, että se oli linkattu Manpower ulkoistamispalvelu firman numeroon 0201700100. Soitin sinne ja keskus vastasi, että heillä on toimeksiantoja. Palvelupäällikkö Henry Forss lupasi selvittää, miksi tuolla 014…soittajalle ei ollut tietoa suoramarkkinointikiellosta.


      • ohnoes

        Luultavasti soittavat tietokoneelta kuten monessa muussakin paikassa. Niissä ei ole vastausmahdollisuutta vaikka myyjä haluaiski vastata :p


    • mirzu85

      Minullekin soitti tuo samainen numero tänään to14.1. En tosin vastannut mokomalle, kun periaatteni on, etten vastaa outoihin numeroihin.

      • Närkästynyt

        Minulla on ollut salainen numero noin 8-vuotta ja yhtäkään suoramarkkinointipuhelua en ole tänä aikana saanut, kunnes viimeviikolla tilattuani Japan Pop-lehden. Kiitti vain heille, kun möivät tietoni. En antanut erikseen lupaa, eikä nettilomakkeessa asiasta mainittu sanallakaan. Eli numerosta 358148393100 satelee puheluita niin rivakasti, ettei niihin ehdi edes vastaamaan. (Kerran pari soittaa.) Liekö maksullinen numero, jos erehtyy soittamaan takaisin?


      • jennnnnnnnaaaaaa
        Närkästynyt kirjoitti:

        Minulla on ollut salainen numero noin 8-vuotta ja yhtäkään suoramarkkinointipuhelua en ole tänä aikana saanut, kunnes viimeviikolla tilattuani Japan Pop-lehden. Kiitti vain heille, kun möivät tietoni. En antanut erikseen lupaa, eikä nettilomakkeessa asiasta mainittu sanallakaan. Eli numerosta 358148393100 satelee puheluita niin rivakasti, ettei niihin ehdi edes vastaamaan. (Kerran pari soittaa.) Liekö maksullinen numero, jos erehtyy soittamaan takaisin?

        onko kenelläkään tietoa seuraavasta numerosta 358236110123..en kerennyt vastaamaan, mutta kun soitin takaisin niin puhelu katkaistiin samantien...?outoa


    • jausajausa

      Oli vähän pierussa ja juteltiin niitä näitä . .

      • pierukasa

        no mulleppa ei edes soitella ja jos soiteltais nii sanoisin vaa haista %)3Ka


      • spajari
        pierukasa kirjoitti:

        no mulleppa ei edes soitella ja jos soiteltais nii sanoisin vaa haista %)3Ka

        ilmasen etelän loman antoivat kun osallistuin. johonkin kyselyyn!!!!!


      • 17+11
        spajari kirjoitti:

        ilmasen etelän loman antoivat kun osallistuin. johonkin kyselyyn!!!!!

        014-8393100 pari kertaa soitettu tännekin tällä viikolla. Kummallakaan kerralla en edes huomannut että puhelin on soinut ja hakuosumat johtivat vain tähän ketjuun.


      • vitun häiriköt
        17+11 kirjoitti:

        014-8393100 pari kertaa soitettu tännekin tällä viikolla. Kummallakaan kerralla en edes huomannut että puhelin on soinut ja hakuosumat johtivat vain tähän ketjuun.

        Tänä aamuna ja eilen oli yritetty soittaa tuosta samaisesta numerosta. Nukun aina iltapäivään ja puhelin äänettömällä joten en ollut vastannut. Se voi siis olla kuka tahansa lehdentiluuttajasta tv-lupakyylään?


      • jokke2003
        vitun häiriköt kirjoitti:

        Tänä aamuna ja eilen oli yritetty soittaa tuosta samaisesta numerosta. Nukun aina iltapäivään ja puhelin äänettömällä joten en ollut vastannut. Se voi siis olla kuka tahansa lehdentiluuttajasta tv-lupakyylään?

        minullekkin soitti toi 014-8393100 numero, se on jyväskylän maalaiskunnasta jostain Hankasali- kanngasniemi, korpilahti alueelta koska 014-83 alkuine numero on jostain sieltä.


      • ake69
        jokke2003 kirjoitti:

        minullekkin soitti toi 014-8393100 numero, se on jyväskylän maalaiskunnasta jostain Hankasali- kanngasniemi, korpilahti alueelta koska 014-83 alkuine numero on jostain sieltä.

        014-8393100 numerosta myytiin hesaria mulle jo vuonna 2008.

        Puheluita tuli aluksi ihan tolkutonta tahtia, koska olin juuri lopettanut hesarin tilauksen.

        Numeroa en tunnistanut kenellekkään tutulle kuuluvaksi, joten en vastannut.
        Myöhemmin mielenkiinto heräsi, kuka on noin innokas soittelija.

        Ihmettelin soittoja siitäkin syystä, että numeroni on salainen. Mutta näin jälkeenpäin ajateltuna, olen tehnyt sen virheen, että olen aikoinaan hesarille antanut numeroni tilausta tehdessäni.

        Kun lopulta vastasin, sanoin asiallisen tiukasti, että en halua yhtään mitään! En nyt enkä tulevaisuudessa! No tätähän nää lehden myyjät ei uskonu vaan sama soitto rumba alko kuukauden päästä uudestaan. Numero oli kyllä vielä tallessa nimellä "hesarin myyjä", joten en aluksi vastannut. Sitten taas vastasin ja kielsin heitä aika tiukasti lähestymästä minua enää ikinä.
        Lupasivat olla soittelematta, mutta jälleen kuukauden päästä soittelu alko taas. Soitteluiden lisäksi kotiin alko tulvia hesarilta tarjouskirjeitä.

        Tässä kohtaa asiasta tuli vähän "henkilökohtasempi", vaikka ei olisi pitänyt provosoitua. Ilmotin joka suuntaan markkinointikiellot ja myös lähetin useita kertoja suoraa palautetta hesarille, että nyt riittää. Asia luvattiin hoitaa aina, mutta homma vaan jatku samaa rataa.

        Sen jälkeen ohitin asiakaspalveluportaan ja laitoin hesarin johdolle erittäin vittuilu sävyisen mailin, jonka jälkeen kaikki häiriköinti loppui kuin seinään.

        Se oli siis vuonna 2008! Ja nyt eilen 22.4.2010 tuo 014-8393100 numero soitti taas!!

        Ikuinen riesa tuli hesarin tilauksesta!!! Olosuhteissa ei sinänsä ole tapahtunut muutoksia, en tilaa hesaria edelleenkään ja kaikki markkinointikiellot on edelleen voimassa!!

        Että miettikää vaan kenelle annatte mitäkin tietojanne. Lehtitilauksen yhteydessä ne ainakin luovutetaan ulkopuolisille markkinointiyrityksille, joille on ihan sama miten ne häiriköi ihmisiä. Olen kuullut myös sen, että asiakastietoja myydään myös eteenpäin.


      • kiukustunut
        ake69 kirjoitti:

        014-8393100 numerosta myytiin hesaria mulle jo vuonna 2008.

        Puheluita tuli aluksi ihan tolkutonta tahtia, koska olin juuri lopettanut hesarin tilauksen.

        Numeroa en tunnistanut kenellekkään tutulle kuuluvaksi, joten en vastannut.
        Myöhemmin mielenkiinto heräsi, kuka on noin innokas soittelija.

        Ihmettelin soittoja siitäkin syystä, että numeroni on salainen. Mutta näin jälkeenpäin ajateltuna, olen tehnyt sen virheen, että olen aikoinaan hesarille antanut numeroni tilausta tehdessäni.

        Kun lopulta vastasin, sanoin asiallisen tiukasti, että en halua yhtään mitään! En nyt enkä tulevaisuudessa! No tätähän nää lehden myyjät ei uskonu vaan sama soitto rumba alko kuukauden päästä uudestaan. Numero oli kyllä vielä tallessa nimellä "hesarin myyjä", joten en aluksi vastannut. Sitten taas vastasin ja kielsin heitä aika tiukasti lähestymästä minua enää ikinä.
        Lupasivat olla soittelematta, mutta jälleen kuukauden päästä soittelu alko taas. Soitteluiden lisäksi kotiin alko tulvia hesarilta tarjouskirjeitä.

        Tässä kohtaa asiasta tuli vähän "henkilökohtasempi", vaikka ei olisi pitänyt provosoitua. Ilmotin joka suuntaan markkinointikiellot ja myös lähetin useita kertoja suoraa palautetta hesarille, että nyt riittää. Asia luvattiin hoitaa aina, mutta homma vaan jatku samaa rataa.

        Sen jälkeen ohitin asiakaspalveluportaan ja laitoin hesarin johdolle erittäin vittuilu sävyisen mailin, jonka jälkeen kaikki häiriköinti loppui kuin seinään.

        Se oli siis vuonna 2008! Ja nyt eilen 22.4.2010 tuo 014-8393100 numero soitti taas!!

        Ikuinen riesa tuli hesarin tilauksesta!!! Olosuhteissa ei sinänsä ole tapahtunut muutoksia, en tilaa hesaria edelleenkään ja kaikki markkinointikiellot on edelleen voimassa!!

        Että miettikää vaan kenelle annatte mitäkin tietojanne. Lehtitilauksen yhteydessä ne ainakin luovutetaan ulkopuolisille markkinointiyrityksille, joille on ihan sama miten ne häiriköi ihmisiä. Olen kuullut myös sen, että asiakastietoja myydään myös eteenpäin.

        mulle soittelee tuo numero 09-54261000 ja aina kun vastaan kuunnellaan ja sitten laitetaan luuri korvaan,enirosta yritin numeron omistajaa hakea mutta ei löytynyt. takaisin kun yrittää soittaa niin verkko on varattu kokoa ajan. mikähän häirikkö mahtaa olla,tuskin mikään lehtikauppias kun luuria korvaan lyö?
        olen ajatellut käydä poliisilaitoksella asiasta koska on jatkuvaa soittelua.


      • omena09
        kiukustunut kirjoitti:

        mulle soittelee tuo numero 09-54261000 ja aina kun vastaan kuunnellaan ja sitten laitetaan luuri korvaan,enirosta yritin numeron omistajaa hakea mutta ei löytynyt. takaisin kun yrittää soittaa niin verkko on varattu kokoa ajan. mikähän häirikkö mahtaa olla,tuskin mikään lehtikauppias kun luuria korvaan lyö?
        olen ajatellut käydä poliisilaitoksella asiasta koska on jatkuvaa soittelua.

        mulle soitti tänään kans tuosta samasta numerosta. Vastasin, mutta ei kuulunu mitään ja sitten puhelu katkesi... eikä mitään tietoja löytynyt.


      • omena09
        omena09 kirjoitti:

        mulle soitti tänään kans tuosta samasta numerosta. Vastasin, mutta ei kuulunu mitään ja sitten puhelu katkesi... eikä mitään tietoja löytynyt.

        siis tuosta 0954261000 numerosta


      • killi83
        kiukustunut kirjoitti:

        mulle soittelee tuo numero 09-54261000 ja aina kun vastaan kuunnellaan ja sitten laitetaan luuri korvaan,enirosta yritin numeron omistajaa hakea mutta ei löytynyt. takaisin kun yrittää soittaa niin verkko on varattu kokoa ajan. mikähän häirikkö mahtaa olla,tuskin mikään lehtikauppias kun luuria korvaan lyö?
        olen ajatellut käydä poliisilaitoksella asiasta koska on jatkuvaa soittelua.

        Joo..mullekin soittelee tosta numerosta jatkuvasti.Ois kiva tietää et kuka sieltä soittaa.En viitsi edes vaivaitua vastaamaan, jos siellä kaupitellaan taas jotakin.


      • pupuv
        killi83 kirjoitti:

        Joo..mullekin soittelee tosta numerosta jatkuvasti.Ois kiva tietää et kuka sieltä soittaa.En viitsi edes vaivaitua vastaamaan, jos siellä kaupitellaan taas jotakin.

        Kaupittelee joo. Tokalla kerralla tuli jopa puhetta.


      • pumpumup
        pupuv kirjoitti:

        Kaupittelee joo. Tokalla kerralla tuli jopa puhetta.

        jep, sama numero soitellut mullekkin nyt monena viikkona, monena päivänä, monta kertaa päivässä. vastasin, ei kuulu mitään, luuri kiinni.

        päätin olla vastaamatta sitten.


      • brandonx
        omena09 kirjoitti:

        siis tuosta 0954261000 numerosta

        mulle ainakin joku kimeeääninen muija kaupitteli jotain superhyviä partahöyliä postimaksun hinnalla. puolet jäi saamatta selvää kun puhelimen kaiutin ei ilmeisesti pysty tuottamaan noin korkean taajuuden ääniä. ei perkele pitäis täyttää mitään kilpailulomakkeita, siitä se riivaus lähtee...


      • Jaska 44
        kiukustunut kirjoitti:

        mulle soittelee tuo numero 09-54261000 ja aina kun vastaan kuunnellaan ja sitten laitetaan luuri korvaan,enirosta yritin numeron omistajaa hakea mutta ei löytynyt. takaisin kun yrittää soittaa niin verkko on varattu kokoa ajan. mikähän häirikkö mahtaa olla,tuskin mikään lehtikauppias kun luuria korvaan lyö?
        olen ajatellut käydä poliisilaitoksella asiasta koska on jatkuvaa soittelua.

        Joo mulle tuli soitto tuosta numerosta ja kun en päässyt vastaamaan niin yritin soittaa takas, mutta verkko oli varattu joka kerralla. Koska käytän luuria työasoiden hoitoon ja kaikki numerot voi olla asiakkaan numeroita on aina soitettava takas jos ei voi vastata. En saanut yhteyttä juu, mutta kiitos teille sain tietää ettei tarvitsekaan. Sauraavan iltana tuli taas soitto "tuntematton numero" (eli numeroa ei näkynyt) soittaa ja vastasin, mutta siellä tuli toi parin sekunnin rahina ja sit luuria korvaan. Taitaa olla että on sama myyjä muokannut numeron tuntemattomaks ja sitten kokeillu uudestaan toi on kyllä v..maista kun soittavat numeroon joka on työkäytössä ja tutemattomasta numerosta tai sit kun yrität selvittää numeroa niin ei oo mitään tietoo. Kiitos tämänkin ketjun aloittaneelle että sain numerosta googlen kautta selkoa.


      • amadea50
        kiukustunut kirjoitti:

        mulle soittelee tuo numero 09-54261000 ja aina kun vastaan kuunnellaan ja sitten laitetaan luuri korvaan,enirosta yritin numeron omistajaa hakea mutta ei löytynyt. takaisin kun yrittää soittaa niin verkko on varattu kokoa ajan. mikähän häirikkö mahtaa olla,tuskin mikään lehtikauppias kun luuria korvaan lyö?
        olen ajatellut käydä poliisilaitoksella asiasta koska on jatkuvaa soittelua.

        Mulle soitettiin juuri äsken tuosta numerosta. Olin osallistunut johonkin kauneudenhoitoa koskevaan kyselyyn netissä, ja nyt sitten tarjosivat mulle uutta tuotettaan, infinityn 5-teräistä höylää... ja tietty vain pelkkien postikulujen (4,90e) hinnalla. Sanoin kiitos ei, koska jatkotilaukset olisi pitänyt itse peruuttaa. Huoh... on toi kyllä vihoviimeinen homma johon itse ryhtyisin :((


      • joppe79
        amadea50 kirjoitti:

        Mulle soitettiin juuri äsken tuosta numerosta. Olin osallistunut johonkin kauneudenhoitoa koskevaan kyselyyn netissä, ja nyt sitten tarjosivat mulle uutta tuotettaan, infinityn 5-teräistä höylää... ja tietty vain pelkkien postikulujen (4,90e) hinnalla. Sanoin kiitos ei, koska jatkotilaukset olisi pitänyt itse peruuttaa. Huoh... on toi kyllä vihoviimeinen homma johon itse ryhtyisin :((

        Luultavasti tuo on ip-puhelimesta soitettu ja varmaankin on joku automaattinen soittojärjestelmä, joka tunnistaa ihmis äänen ku puhelimeen vastataan. Eli jos et sano mitään ku vastaat luuriin nii se ei sitten laita sinne linjan toiseen päähän ketään.


    • hhmmpp

      Mistä muuten johtuu, että eniro tai muut numeropalvelut ei tunnista noita numeroita?
      Salaisiahan ne ei ole, koska numero jää puhelimeen.

      • attinen

        Numeronäytön esto on muuten eri asia kuin Salainen Numero. Salainen numero ei näy listauksissa tai hakupalveluissa, numeronäytön estolla puhelinnumero ei näy vastaanottajan puhelimessa, kun soitat siihen.


    • Maraton puhelija

      Se on Telefinlandin asiakaspalvelu ja haluaa tarjota sinulle TF:n 3000 min ilmaisen liittymän loppuvuodeksi hintaan 0,66 € / kk. Sillä saa soittaa Telefinlandin ja Soneran kavereille 50 tuntia kuukaudessa (kuun alusta eli 1.5.-31.5 asti) kuukausimaksun hinnalla. Älä enään maksa turhaa puheluista, kun saa soittaa tosi HA-LA-VAL-LA niinkuin Sulo Vilen !

      • Jestassentäänjopason

        nyt on asialla, vai pikemminkin ihan aito vam-mai-nen, ainakin siltä vaikuttaa.


      • prkl kaupustelijat
        Jestassentäänjopason kirjoitti:

        nyt on asialla, vai pikemminkin ihan aito vam-mai-nen, ainakin siltä vaikuttaa.

        soitti tosta 09-54261000 numerosta. mutta jännin juttu että soitti numeroon mikä on tikku nettiä.. puhelin modeemina niin siksi pystyi soittaan. En ole kuitenkaan vastannut. Poliisille rikosilmoitus häirinnästä jos soittaa useamman kerran päivässä.


      • 0954261000 soittaa
        prkl kaupustelijat kirjoitti:

        soitti tosta 09-54261000 numerosta. mutta jännin juttu että soitti numeroon mikä on tikku nettiä.. puhelin modeemina niin siksi pystyi soittaan. En ole kuitenkaan vastannut. Poliisille rikosilmoitus häirinnästä jos soittaa useamman kerran päivässä.

        09 54 26 1000 soittaa vaan...löi luurin korvaan...tosin en heti muistanut, missä mun luuri on, kun siinä on 3d-soittoääni, joka tuntuu säteilevän joka puolelta...pip pip pip laittoi vaan, kun löysin vastasin luuriini itseni tietenkin esitellen...törkeetä?


      • 0954261000 soittaa kirjoitti:

        09 54 26 1000 soittaa vaan...löi luurin korvaan...tosin en heti muistanut, missä mun luuri on, kun siinä on 3d-soittoääni, joka tuntuu säteilevän joka puolelta...pip pip pip laittoi vaan, kun löysin vastasin luuriini itseni tietenkin esitellen...törkeetä?

        Matador-höylän koekappaletta tarjosi ensimmäistä kappaletta ainoastaan postimaksun hinnalla 4,95 euroa Saksasta tulevaksi. Tosin Itellan hinnaston mukaan 1 kpl economy maxikirje maksaa 3,25 Saksasta!

        Sanoi vielä etten sitoudu mihinkään tilaamalla tämän kokeilukappaleen. Mielestäni sitoudun kyllä joko maksamaan automaattisesti jatkuvaan tilaukseen TAI sitoudun ilmoittamaan asiakaspalveluun, etten enää halua tuotetta!

        Kun googlasin "Matador razor" sain linkin www.matador-razors.com jossa tuote-esittelyn ohella on yhteystiedot. Osoite ja puhelinnumero ovat samat Ruotsissa, kuin Int. Beagle AB:lla! Kun laitoin meiliä tähän yhteystietosivulla olevaan [email protected] -osoitteeseen, niin vastaus tulikin yllättäen tältä Int. Beagle AB:n kaverilta Lars Hallbergilta, joka sanoi ettei tällä CHS:llä (Christian Hallberg Scandinavia AB, jonka verkkotunnuksen www.chsab.com meiliosoitteeseen olin viestinyt) ole mitään tekemistä Matador Internationalin kanssa!

        Kun kysyin että miksi hänen yhtiönsä ja poikansa johtaman yhtiön yhteystietoja sitten on tämän Matadorin nettisivustolla, niin siihen kaveri ei voinut vastata, vaan totesi vain, että mitä nettisivujen kautta kommunikoimaan, kun piti selvittää partahöyläasia. Sitten vielä kehotti kääntymään tavaramerkin omistajan Vendorin puoleen!

        Saa nähdä joudunko ennenpitkää noin oudon tapauksen vuoksi vastustamaan jyrkästi perintää, jos kyseisen puhelinmyyntifirman asiakaspalvelukaan ei satu vastaamaan toiminnasta!!!


      • mitähänihmettä
        [email protected] kirjoitti:

        Matador-höylän koekappaletta tarjosi ensimmäistä kappaletta ainoastaan postimaksun hinnalla 4,95 euroa Saksasta tulevaksi. Tosin Itellan hinnaston mukaan 1 kpl economy maxikirje maksaa 3,25 Saksasta!

        Sanoi vielä etten sitoudu mihinkään tilaamalla tämän kokeilukappaleen. Mielestäni sitoudun kyllä joko maksamaan automaattisesti jatkuvaan tilaukseen TAI sitoudun ilmoittamaan asiakaspalveluun, etten enää halua tuotetta!

        Kun googlasin "Matador razor" sain linkin www.matador-razors.com jossa tuote-esittelyn ohella on yhteystiedot. Osoite ja puhelinnumero ovat samat Ruotsissa, kuin Int. Beagle AB:lla! Kun laitoin meiliä tähän yhteystietosivulla olevaan [email protected] -osoitteeseen, niin vastaus tulikin yllättäen tältä Int. Beagle AB:n kaverilta Lars Hallbergilta, joka sanoi ettei tällä CHS:llä (Christian Hallberg Scandinavia AB, jonka verkkotunnuksen www.chsab.com meiliosoitteeseen olin viestinyt) ole mitään tekemistä Matador Internationalin kanssa!

        Kun kysyin että miksi hänen yhtiönsä ja poikansa johtaman yhtiön yhteystietoja sitten on tämän Matadorin nettisivustolla, niin siihen kaveri ei voinut vastata, vaan totesi vain, että mitä nettisivujen kautta kommunikoimaan, kun piti selvittää partahöyläasia. Sitten vielä kehotti kääntymään tavaramerkin omistajan Vendorin puoleen!

        Saa nähdä joudunko ennenpitkää noin oudon tapauksen vuoksi vastustamaan jyrkästi perintää, jos kyseisen puhelinmyyntifirman asiakaspalvelukaan ei satu vastaamaan toiminnasta!!!

        Minulle lähettivät aivan ilmaiseksi höylän. Puhelimessa sovimme, että soitan asiakaspalveluun peruakseni lisäterien tilauksen.

        No, nyt kun yritin soittaa lapuissa annettuun numeroon niin ei vastausta. Osoite oli Uuteen Seelantiin ja samoin spostiosoite.

        Että saas nyt nähdä miten tulee olemaan.

        Soitan vielä huomenna ja jos ei se tuota tulosta niin laitan spostia tuohon osoitteeseen [email protected]


      • hohhho!
        [email protected] kirjoitti:

        Matador-höylän koekappaletta tarjosi ensimmäistä kappaletta ainoastaan postimaksun hinnalla 4,95 euroa Saksasta tulevaksi. Tosin Itellan hinnaston mukaan 1 kpl economy maxikirje maksaa 3,25 Saksasta!

        Sanoi vielä etten sitoudu mihinkään tilaamalla tämän kokeilukappaleen. Mielestäni sitoudun kyllä joko maksamaan automaattisesti jatkuvaan tilaukseen TAI sitoudun ilmoittamaan asiakaspalveluun, etten enää halua tuotetta!

        Kun googlasin "Matador razor" sain linkin www.matador-razors.com jossa tuote-esittelyn ohella on yhteystiedot. Osoite ja puhelinnumero ovat samat Ruotsissa, kuin Int. Beagle AB:lla! Kun laitoin meiliä tähän yhteystietosivulla olevaan [email protected] -osoitteeseen, niin vastaus tulikin yllättäen tältä Int. Beagle AB:n kaverilta Lars Hallbergilta, joka sanoi ettei tällä CHS:llä (Christian Hallberg Scandinavia AB, jonka verkkotunnuksen www.chsab.com meiliosoitteeseen olin viestinyt) ole mitään tekemistä Matador Internationalin kanssa!

        Kun kysyin että miksi hänen yhtiönsä ja poikansa johtaman yhtiön yhteystietoja sitten on tämän Matadorin nettisivustolla, niin siihen kaveri ei voinut vastata, vaan totesi vain, että mitä nettisivujen kautta kommunikoimaan, kun piti selvittää partahöyläasia. Sitten vielä kehotti kääntymään tavaramerkin omistajan Vendorin puoleen!

        Saa nähdä joudunko ennenpitkää noin oudon tapauksen vuoksi vastustamaan jyrkästi perintää, jos kyseisen puhelinmyyntifirman asiakaspalvelukaan ei satu vastaamaan toiminnasta!!!

        Hei mulle myytiin sama puhelimessa ja tuntu hyvältä idealta mutta eipä ole mitään kuulunut ja satuin lukemaan tämän tekstin ja alko epäilyttään .. sitte löysin jonku tämmösen hommelin netistä http://www.theshaveden.com/forum/showthread.php?t=10429..

        Mitähän paskaa tää homma niinku on


      • mitähänihmettäh
        mitähänihmettä kirjoitti:

        Minulle lähettivät aivan ilmaiseksi höylän. Puhelimessa sovimme, että soitan asiakaspalveluun peruakseni lisäterien tilauksen.

        No, nyt kun yritin soittaa lapuissa annettuun numeroon niin ei vastausta. Osoite oli Uuteen Seelantiin ja samoin spostiosoite.

        Että saas nyt nähdä miten tulee olemaan.

        Soitan vielä huomenna ja jos ei se tuota tulosta niin laitan spostia tuohon osoitteeseen [email protected]

        Päivitys tähän edelliseen viestiini (Sama)

        Soitin uudelleen numeroon, joka luki jossain lapussa ja tällä kertaa vastasivat. Perui tilauksen mutta varoitti, että yksi satsi teriä on jo matkalla. Joko maksan ne tai lähetän takaisin, ulkomaan tarrat kyljessä.

        Loppu hyvin kaikki hyvin?


      • jeeeeeeeeez
        mitähänihmettäh kirjoitti:

        Päivitys tähän edelliseen viestiini (Sama)

        Soitin uudelleen numeroon, joka luki jossain lapussa ja tällä kertaa vastasivat. Perui tilauksen mutta varoitti, että yksi satsi teriä on jo matkalla. Joko maksan ne tai lähetän takaisin, ulkomaan tarrat kyljessä.

        Loppu hyvin kaikki hyvin?

        Sama homma, ei lapussa olevaan numeroon vastannut ennen ku soitti toisesta numerosta, sen jälkeen sai peruutettua. Huijata yrittävät

        kyseessähän oli tämä, nettisivutkin täyttä kusetusta
        Matador shaveservice
        http://www.matador-razors.com/index.html


      • höyläääää
        mitähänihmettäh kirjoitti:

        Päivitys tähän edelliseen viestiini (Sama)

        Soitin uudelleen numeroon, joka luki jossain lapussa ja tällä kertaa vastasivat. Perui tilauksen mutta varoitti, että yksi satsi teriä on jo matkalla. Joko maksan ne tai lähetän takaisin, ulkomaan tarrat kyljessä.

        Loppu hyvin kaikki hyvin?

        Pystytkö laittamaan sen lapussa olleen numeron, että voisin perua omat tilaukseni ennen kuin saan yhtään höylää...


      • Nixo91
        höyläääää kirjoitti:

        Pystytkö laittamaan sen lapussa olleen numeron, että voisin perua omat tilaukseni ennen kuin saan yhtään höylää...

        haluaisin myös tämän numeron :)


      • vk
        mitähänihmettä kirjoitti:

        Minulle lähettivät aivan ilmaiseksi höylän. Puhelimessa sovimme, että soitan asiakaspalveluun peruakseni lisäterien tilauksen.

        No, nyt kun yritin soittaa lapuissa annettuun numeroon niin ei vastausta. Osoite oli Uuteen Seelantiin ja samoin spostiosoite.

        Että saas nyt nähdä miten tulee olemaan.

        Soitan vielä huomenna ja jos ei se tuota tulosta niin laitan spostia tuohon osoitteeseen [email protected]

        Mitenkäs tässä kävi, saitko vastausta sieltä? Onko tullu teriä/ laskuja vielä lisää?

        Itellä sama homma kun tilasin. peruutus kovin vaikeaa.


      • vk
        höyläääää kirjoitti:

        Pystytkö laittamaan sen lapussa olleen numeron, että voisin perua omat tilaukseni ennen kuin saan yhtään höylää...

        09-32961446


      • vk
        mitähänihmettäh kirjoitti:

        Päivitys tähän edelliseen viestiini (Sama)

        Soitin uudelleen numeroon, joka luki jossain lapussa ja tällä kertaa vastasivat. Perui tilauksen mutta varoitti, että yksi satsi teriä on jo matkalla. Joko maksan ne tai lähetän takaisin, ulkomaan tarrat kyljessä.

        Loppu hyvin kaikki hyvin?

        kuis kävi? tuliko terät..maksoikko..


      • El matador
        [email protected] kirjoitti:

        Matador-höylän koekappaletta tarjosi ensimmäistä kappaletta ainoastaan postimaksun hinnalla 4,95 euroa Saksasta tulevaksi. Tosin Itellan hinnaston mukaan 1 kpl economy maxikirje maksaa 3,25 Saksasta!

        Sanoi vielä etten sitoudu mihinkään tilaamalla tämän kokeilukappaleen. Mielestäni sitoudun kyllä joko maksamaan automaattisesti jatkuvaan tilaukseen TAI sitoudun ilmoittamaan asiakaspalveluun, etten enää halua tuotetta!

        Kun googlasin "Matador razor" sain linkin www.matador-razors.com jossa tuote-esittelyn ohella on yhteystiedot. Osoite ja puhelinnumero ovat samat Ruotsissa, kuin Int. Beagle AB:lla! Kun laitoin meiliä tähän yhteystietosivulla olevaan [email protected] -osoitteeseen, niin vastaus tulikin yllättäen tältä Int. Beagle AB:n kaverilta Lars Hallbergilta, joka sanoi ettei tällä CHS:llä (Christian Hallberg Scandinavia AB, jonka verkkotunnuksen www.chsab.com meiliosoitteeseen olin viestinyt) ole mitään tekemistä Matador Internationalin kanssa!

        Kun kysyin että miksi hänen yhtiönsä ja poikansa johtaman yhtiön yhteystietoja sitten on tämän Matadorin nettisivustolla, niin siihen kaveri ei voinut vastata, vaan totesi vain, että mitä nettisivujen kautta kommunikoimaan, kun piti selvittää partahöyläasia. Sitten vielä kehotti kääntymään tavaramerkin omistajan Vendorin puoleen!

        Saa nähdä joudunko ennenpitkää noin oudon tapauksen vuoksi vastustamaan jyrkästi perintää, jos kyseisen puhelinmyyntifirman asiakaspalvelukaan ei satu vastaamaan toiminnasta!!!

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.


      • STUPIDO
        El matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        Sama ongelma. Yritin perua tämän ****n MATADORIN jatkotilaukseni ja asiakaspalvelun numerossa ei vastata.

        Soitin kuluttajaneuvontaan, ja siellä tuttua kauraa nyt juuri tämä. Kehottivat lähettämään peruutusmeilin osoitteeseen [email protected] ja se on siinä. Säilytä kopio peruutusmeilistäsi! Jos tuotteita tulee tämän meilin jälkeen niitä ei tarvitse maksaa (asiakaspalautus toki korrektia).


      • karvaturpa24
        STUPIDO kirjoitti:

        Sama ongelma. Yritin perua tämän ****n MATADORIN jatkotilaukseni ja asiakaspalvelun numerossa ei vastata.

        Soitin kuluttajaneuvontaan, ja siellä tuttua kauraa nyt juuri tämä. Kehottivat lähettämään peruutusmeilin osoitteeseen [email protected] ja se on siinä. Säilytä kopio peruutusmeilistäsi! Jos tuotteita tulee tämän meilin jälkeen niitä ei tarvitse maksaa (asiakaspalautus toki korrektia).

        Mulla sama juttu. Numerosta ei vastata. Pistin peruutus meilin sekä suomeksi että englanniksi noihin kahteen eri osoitteeseen. Jos tulee paketteja niin en todellakaan maksa mitään. Sitten pitää varmaankin ottaa kuluttaja-suojaan yhteyttä.


      • Hankkikaa elämä
        jeeeeeeeeez kirjoitti:

        Sama homma, ei lapussa olevaan numeroon vastannut ennen ku soitti toisesta numerosta, sen jälkeen sai peruutettua. Huijata yrittävät

        kyseessähän oli tämä, nettisivutkin täyttä kusetusta
        Matador shaveservice
        http://www.matador-razors.com/index.html

        Terveppä terve, eipä tuo mitään kusetusta ole. Ihmiset vaan hätääntyy turhasta, jos terissä on mainittu sähköposti os. sekä puhelinnumero. niin eikö sitä perumista jollakin tavalla voi sitten hoitaa. Itse sain terän, soitin asiakaspalveluun muutaman kerran ilman vastausta, kunnes vastasivat, sain asian hoidettua ja asiakaspalvelu oli ilmeisesti ruuhkautunut. Todella ystävällinen sekä asiallinen henkilö puhelimessa. Ei teillä ihmiset mitään muuta elämää ole, kuin haukkua kaikkea mitä vain ehtii. MYÖS nauhalle tehtiin ehdot matadorin kanssa " tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa kunnes ilmoitatte siitä meille JOKO sähköpostiin tai asiakaspalvelu puhelimeen". Mitähän siinä jää epäselväksi? Miksei ketään täällä kerro hyviä kokemuksia. Aina kaikki on perseestä, kun kerran jollekkin on ns huonosti käynyt, vaikka ei itse olisi peruutusta hoitanut oikein...

        JA MIKSI SIELLÄ VASTATTAISIIN ERI NROON, JOS EI KERTA SINUN NUMEROOSI VASTATA. ONKO SIELLÄ SINUN NUMERO TALLENNETTUNA "ÄLÄ VASTAA" LISTALLA!!!???


      • STUPIDO
        karvaturpa24 kirjoitti:

        Mulla sama juttu. Numerosta ei vastata. Pistin peruutus meilin sekä suomeksi että englanniksi noihin kahteen eri osoitteeseen. Jos tulee paketteja niin en todellakaan maksa mitään. Sitten pitää varmaankin ottaa kuluttaja-suojaan yhteyttä.

        Pistin peruutusmeiliä [email protected] ja sain asiallisen suomenkielisen vastauksen tilauksen peruuttamisesta.

        Noh, se höylä, jonka tilasin ja toki maksoinkin, hajosi eilen käteen ;)


      • ei ollutkaan huijaus
        El matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        Itse sain kanssa höylän ja tämä viimeinen peruutuspäivä oli sama kun päivä jolloin terät tulivat, soitin päivää myöhemmin (äsken) asiakaspalveluun ja sain hoidettua homman nopeasti ja vaivattomasti. Kuulemma moni soitellut samalla asialla...


      • höylääääääää
        vk kirjoitti:

        Mitenkäs tässä kävi, saitko vastausta sieltä? Onko tullu teriä/ laskuja vielä lisää?

        Itellä sama homma kun tilasin. peruutus kovin vaikeaa.

        Höylä tuli, sain peruutettua puhelimitse, vaikka peruutusaika oli mennyt umpeen saman päivänä kun terät olivat tulleet postilaatikkoon. En kerennyt oikeestaan mitään sanoa asiakaspalveluun niin se sano et "niin haluut varmaa et tää laitetaan poikki";)


      • STUPIDO
        ei ollutkaan huijaus kirjoitti:

        Itse sain kanssa höylän ja tämä viimeinen peruutuspäivä oli sama kun päivä jolloin terät tulivat, soitin päivää myöhemmin (äsken) asiakaspalveluun ja sain hoidettua homman nopeasti ja vaivattomasti. Kuulemma moni soitellut samalla asialla...

        Hyvä niin, jos sait hoidettua sujuvasti. Minulla meni käytännössä koko eilinen (11.8.2010) iltapäivä tämän asian sähläämisessä: noin 20 soittoyritystä asiakaspalvelunumeroon ilman vastausta, tietojen googlaamista tästä casesta, soitto kuluttajaneuvontaan ja parin meilin lähetys. Fan! [email protected] -meiliin sain tänä aamuna korrektin vastauksen tilauksen canceloinnista.

        Kusetusta tai ei, niin ei edusta mitenkään hyvää markkinointitapaa tai miksi sitä nyt kutsutaankaan.


      • voehemmetti
        STUPIDO kirjoitti:

        Hyvä niin, jos sait hoidettua sujuvasti. Minulla meni käytännössä koko eilinen (11.8.2010) iltapäivä tämän asian sähläämisessä: noin 20 soittoyritystä asiakaspalvelunumeroon ilman vastausta, tietojen googlaamista tästä casesta, soitto kuluttajaneuvontaan ja parin meilin lähetys. Fan! [email protected] -meiliin sain tänä aamuna korrektin vastauksen tilauksen canceloinnista.

        Kusetusta tai ei, niin ei edusta mitenkään hyvää markkinointitapaa tai miksi sitä nyt kutsutaankaan.

        Kiinnostaisi tosiaan mitä neuvoivat kuluttajaneuvonnassa, kun itse (idiootti minä) menin kanssa tähän partahöyläkusetukseen mukaan ja koitan sitä perua jo ennen kuin ovat mitään minulle lähettäneet.

        Väittävät tuolla [email protected] ettei peruutus onnistu ennen kuin olen saanut tavaran postissa... eli todennäköisesti hyvin lähellä sitä 14 vuorokauden kuluttajasuojan umpeutumista.

        Ihan pian otan kuluttaja-asiamiehen mukaan tähän caseen.


      • Ei-höylääjä
        [email protected] kirjoitti:

        Matador-höylän koekappaletta tarjosi ensimmäistä kappaletta ainoastaan postimaksun hinnalla 4,95 euroa Saksasta tulevaksi. Tosin Itellan hinnaston mukaan 1 kpl economy maxikirje maksaa 3,25 Saksasta!

        Sanoi vielä etten sitoudu mihinkään tilaamalla tämän kokeilukappaleen. Mielestäni sitoudun kyllä joko maksamaan automaattisesti jatkuvaan tilaukseen TAI sitoudun ilmoittamaan asiakaspalveluun, etten enää halua tuotetta!

        Kun googlasin "Matador razor" sain linkin www.matador-razors.com jossa tuote-esittelyn ohella on yhteystiedot. Osoite ja puhelinnumero ovat samat Ruotsissa, kuin Int. Beagle AB:lla! Kun laitoin meiliä tähän yhteystietosivulla olevaan [email protected] -osoitteeseen, niin vastaus tulikin yllättäen tältä Int. Beagle AB:n kaverilta Lars Hallbergilta, joka sanoi ettei tällä CHS:llä (Christian Hallberg Scandinavia AB, jonka verkkotunnuksen www.chsab.com meiliosoitteeseen olin viestinyt) ole mitään tekemistä Matador Internationalin kanssa!

        Kun kysyin että miksi hänen yhtiönsä ja poikansa johtaman yhtiön yhteystietoja sitten on tämän Matadorin nettisivustolla, niin siihen kaveri ei voinut vastata, vaan totesi vain, että mitä nettisivujen kautta kommunikoimaan, kun piti selvittää partahöyläasia. Sitten vielä kehotti kääntymään tavaramerkin omistajan Vendorin puoleen!

        Saa nähdä joudunko ennenpitkää noin oudon tapauksen vuoksi vastustamaan jyrkästi perintää, jos kyseisen puhelinmyyntifirman asiakaspalvelukaan ei satu vastaamaan toiminnasta!!!

        Jaahas, tää Matador kuulostaa samalta kuin mulle tarjottu Infinity-höylä, siis sheivaukseen naisille. Soittivat ja kehuivat, ja ehdot näköjään ihan samat kuin partahöylätilauksessa. Sanoi puhelinmyyjä että peruuttaa voi jäsenyyden ja tilauksen milloin vain. Kysyin onko myös paketissa sitten aikanaan yhteystiedot ja ohjeet peruuttamista varten (joskushan sellaisia ei itse lähetyksestä löydy vaikka etukäteen kerrotaan että peruuttaminen onnistuu helposti). Saatekirjeessä oli asiakaspalvelun puhelinnumero (suomalainen lankapuhelinnumero, suunta pk-seudulle ja puhelu olisi kuulemma paikallispuhelun hintainen - 09-32961446 - tosin kun soitin niin puhelu tuntui ohjautuvan muutaman kerran johonkin toiseen numeroon, hälytysäänestä päätellen, ja mietin mistä kaukaa mulle lopulta vastataan). Toinen "kätevä" peruuttamistapa olisi ollut "kotisivun kautta" - tosin kotisivun osoitetta ei löytynyt mistään. :) Ehkä tarkoittivat sähköpostia, se osoite löytyi saatekirjeestä - [email protected] - eiks ch ole muuten yleensä sveitsiläinen tunnus?
        Sain ekan pakkauksen (höylä ja eka terä) eilen. Soitin äsken tuohon puh.numeroon ja pienen odottelun jälkeen vastasi ihan suomalaiselta kuulostanut naisääni. Kerroin että haluan peruuttaa jäsenyyteni, annoin jäsennumeroni ja hän sanoi että asia ok, enää ei pitäisi paketteja tulla. Syytä ei kysynyt edes. Yllättävän helposti tuo tuntui sujuvan, ja nyt toivon että peruutus tosiaan pitää kutinsa.


      • ...
        Ei-höylääjä kirjoitti:

        Jaahas, tää Matador kuulostaa samalta kuin mulle tarjottu Infinity-höylä, siis sheivaukseen naisille. Soittivat ja kehuivat, ja ehdot näköjään ihan samat kuin partahöylätilauksessa. Sanoi puhelinmyyjä että peruuttaa voi jäsenyyden ja tilauksen milloin vain. Kysyin onko myös paketissa sitten aikanaan yhteystiedot ja ohjeet peruuttamista varten (joskushan sellaisia ei itse lähetyksestä löydy vaikka etukäteen kerrotaan että peruuttaminen onnistuu helposti). Saatekirjeessä oli asiakaspalvelun puhelinnumero (suomalainen lankapuhelinnumero, suunta pk-seudulle ja puhelu olisi kuulemma paikallispuhelun hintainen - 09-32961446 - tosin kun soitin niin puhelu tuntui ohjautuvan muutaman kerran johonkin toiseen numeroon, hälytysäänestä päätellen, ja mietin mistä kaukaa mulle lopulta vastataan). Toinen "kätevä" peruuttamistapa olisi ollut "kotisivun kautta" - tosin kotisivun osoitetta ei löytynyt mistään. :) Ehkä tarkoittivat sähköpostia, se osoite löytyi saatekirjeestä - [email protected] - eiks ch ole muuten yleensä sveitsiläinen tunnus?
        Sain ekan pakkauksen (höylä ja eka terä) eilen. Soitin äsken tuohon puh.numeroon ja pienen odottelun jälkeen vastasi ihan suomalaiselta kuulostanut naisääni. Kerroin että haluan peruuttaa jäsenyyteni, annoin jäsennumeroni ja hän sanoi että asia ok, enää ei pitäisi paketteja tulla. Syytä ei kysynyt edes. Yllättävän helposti tuo tuntui sujuvan, ja nyt toivon että peruutus tosiaan pitää kutinsa.

        Itselläni peruutus onnistui yllättävän helposti sähköpostilla, vaikka monet ovat tässä ketjussa sanoneet sen olevan työn ja tuskan takana.. Jo heti seuraavana aamuna tuli asiallinen suomenkielinen vahvistus että jäsenyyteni on irtisanottu siitä päivämäärästä lähtien.


      • abcdefgttttt
        Ei-höylääjä kirjoitti:

        Jaahas, tää Matador kuulostaa samalta kuin mulle tarjottu Infinity-höylä, siis sheivaukseen naisille. Soittivat ja kehuivat, ja ehdot näköjään ihan samat kuin partahöylätilauksessa. Sanoi puhelinmyyjä että peruuttaa voi jäsenyyden ja tilauksen milloin vain. Kysyin onko myös paketissa sitten aikanaan yhteystiedot ja ohjeet peruuttamista varten (joskushan sellaisia ei itse lähetyksestä löydy vaikka etukäteen kerrotaan että peruuttaminen onnistuu helposti). Saatekirjeessä oli asiakaspalvelun puhelinnumero (suomalainen lankapuhelinnumero, suunta pk-seudulle ja puhelu olisi kuulemma paikallispuhelun hintainen - 09-32961446 - tosin kun soitin niin puhelu tuntui ohjautuvan muutaman kerran johonkin toiseen numeroon, hälytysäänestä päätellen, ja mietin mistä kaukaa mulle lopulta vastataan). Toinen "kätevä" peruuttamistapa olisi ollut "kotisivun kautta" - tosin kotisivun osoitetta ei löytynyt mistään. :) Ehkä tarkoittivat sähköpostia, se osoite löytyi saatekirjeestä - [email protected] - eiks ch ole muuten yleensä sveitsiläinen tunnus?
        Sain ekan pakkauksen (höylä ja eka terä) eilen. Soitin äsken tuohon puh.numeroon ja pienen odottelun jälkeen vastasi ihan suomalaiselta kuulostanut naisääni. Kerroin että haluan peruuttaa jäsenyyteni, annoin jäsennumeroni ja hän sanoi että asia ok, enää ei pitäisi paketteja tulla. Syytä ei kysynyt edes. Yllättävän helposti tuo tuntui sujuvan, ja nyt toivon että peruutus tosiaan pitää kutinsa.

        ..Itse tilasin myös typeryyksissäni tuon infinity-höylän, ja haluaisin saada tulevat lähetykset peruutettua ennen kuin ne ehditään lähettää. Kauan jouduit suurinpiirtein odottamaan puhelimen kanssa? Itse yritin sinne soittaa tässä yksi päivä aamukymmeneltä enkä saanut vastausta vaikka yritin useammin kuin kerran. Lähetin sitten sähköpostia, mihin ei ole vastattu, joten ajattelin nyt yrittää soittamista uudestaan. Inhottavaa stressata moisen asian takia, en vaan haluaisi joutua tahtomattani lisäpakettien tilaajaksi ja maksajaksi.


      • Facepunch
        voehemmetti kirjoitti:

        Kiinnostaisi tosiaan mitä neuvoivat kuluttajaneuvonnassa, kun itse (idiootti minä) menin kanssa tähän partahöyläkusetukseen mukaan ja koitan sitä perua jo ennen kuin ovat mitään minulle lähettäneet.

        Väittävät tuolla [email protected] ettei peruutus onnistu ennen kuin olen saanut tavaran postissa... eli todennäköisesti hyvin lähellä sitä 14 vuorokauden kuluttajasuojan umpeutumista.

        Ihan pian otan kuluttaja-asiamiehen mukaan tähän caseen.

        Isäpuoli meni tilaamaan puhelinmyyjältä ilmaisen partaterä näytteen Matadorilta ja ne tuli n 2-4vk päästä. Samalla tuli se automaattinen tilaus päälle että seuraavasta lähetyksestä olisi pitänyt 21,95€ maksaa. Peruutuspäivä maksulliselle tilaukselle oli runsaat pari viikkoa eteenpäin siitä päivästä kun ne tuli.

        Päätettiin laitettaa heti ekana päivänä se peruutus sähköposti tohon [email protected], ja kuinka ollakkaan seuraavana päivänä tuli vahvistus että "jäsenyys on irtisanottu".

        Eipä siitä koitunut mitään suurempaa vaivaa.


      • saman kokenut
        El matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        miten sait peruutettua tilauksen?


      • Saman kokenut2
        höylääääääää kirjoitti:

        Höylä tuli, sain peruutettua puhelimitse, vaikka peruutusaika oli mennyt umpeen saman päivänä kun terät olivat tulleet postilaatikkoon. En kerennyt oikeestaan mitään sanoa asiakaspalveluun niin se sano et "niin haluut varmaa et tää laitetaan poikki";)

        Mikä oli sen asiakaspalvelun numero? Kestikö monta päivää paketin tulemiseen?


      • no
        jeeeeeeeeez kirjoitti:

        Sama homma, ei lapussa olevaan numeroon vastannut ennen ku soitti toisesta numerosta, sen jälkeen sai peruutettua. Huijata yrittävät

        kyseessähän oli tämä, nettisivutkin täyttä kusetusta
        Matador shaveservice
        http://www.matador-razors.com/index.html

        huomasitko katso aukioloajat? (klo 10.00...13.00-14.00...17.00) mä sain paketin ja peruin puhelimella samantien. jäsenyys peruttiin ilman asiattomia kyselyitä, eli nimi ja as.nro riittivät, ei tavinnu vängätä niinkin joidenkin palveluntarjoajien kanssa. nettisivuilla en ole käynyt enkä käy kun ei ole tarvetta.


      • masa p.mäki
        El matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        ..määkin otin saman höylän ja tilasin pari pakettia niitä teriä kun sopivat mulle hyvin. Kun soitin asialaspalveluun ja ilmoitin etten ota enempää niin heti vastasivat ja mukava likka oli puhelimessa ja sanoi että tällä selvä. Ihan eri sähköpostiosotekkin on mulla kuin tuo aloittajan mainitsema. Hyvä höylä ja ennekaikkea ilmainen.


      • autaminuakiitos
        mitähänihmettä kirjoitti:

        Minulle lähettivät aivan ilmaiseksi höylän. Puhelimessa sovimme, että soitan asiakaspalveluun peruakseni lisäterien tilauksen.

        No, nyt kun yritin soittaa lapuissa annettuun numeroon niin ei vastausta. Osoite oli Uuteen Seelantiin ja samoin spostiosoite.

        Että saas nyt nähdä miten tulee olemaan.

        Soitan vielä huomenna ja jos ei se tuota tulosta niin laitan spostia tuohon osoitteeseen [email protected]

        saitko peruttettua ton ifinity höylä tilauksesi???
        mulle just soitti ja olin tyhmä ja tilasin! :/ nyt pelottaa että kun paketti tulee perille en saa peruttua sitä!
        iski ihan hirveä paniikki!


      • apuatarvitaan
        abcdefgttttt kirjoitti:

        ..Itse tilasin myös typeryyksissäni tuon infinity-höylän, ja haluaisin saada tulevat lähetykset peruutettua ennen kuin ne ehditään lähettää. Kauan jouduit suurinpiirtein odottamaan puhelimen kanssa? Itse yritin sinne soittaa tässä yksi päivä aamukymmeneltä enkä saanut vastausta vaikka yritin useammin kuin kerran. Lähetin sitten sähköpostia, mihin ei ole vastattu, joten ajattelin nyt yrittää soittamista uudestaan. Inhottavaa stressata moisen asian takia, en vaan haluaisi joutua tahtomattani lisäpakettien tilaajaksi ja maksajaksi.

        saitko peruttettua tilauksesi? ja miten?


      • rona
        STUPIDO kirjoitti:

        Pistin peruutusmeiliä [email protected] ja sain asiallisen suomenkielisen vastauksen tilauksen peruuttamisesta.

        Noh, se höylä, jonka tilasin ja toki maksoinkin, hajosi eilen käteen ;)

        Mie kans unenpöpperössä menin vastaamaan outoon puheluun ja vielä lupauduin vastaanottamaankin paketin. Nyt sitten perumassa seuraavaa. Googletin pariin otteeseen ja aika helposti löyty firma ja sivut suomeksikin. Tosin vaihtoehdot sivulla oli mystigue ja matador, kirjeessä sanoo infinity, hmm.. Kai sama tuote sitten...
        Peruutin seuraavan tilauksen sivuilta löytyvällä lomakkeella ja sain jopa selkeän, suomeksi kirjoitetun vastaussähköpostin. Varmistus pitäs vielä tulla kunhan ehtiivät asian käsitellä. Sitä nyt enää jännään oliko todella näin helppoa..


      • bääbää
        rona kirjoitti:

        Mie kans unenpöpperössä menin vastaamaan outoon puheluun ja vielä lupauduin vastaanottamaankin paketin. Nyt sitten perumassa seuraavaa. Googletin pariin otteeseen ja aika helposti löyty firma ja sivut suomeksikin. Tosin vaihtoehdot sivulla oli mystigue ja matador, kirjeessä sanoo infinity, hmm.. Kai sama tuote sitten...
        Peruutin seuraavan tilauksen sivuilta löytyvällä lomakkeella ja sain jopa selkeän, suomeksi kirjoitetun vastaussähköpostin. Varmistus pitäs vielä tulla kunhan ehtiivät asian käsitellä. Sitä nyt enää jännään oliko todella näin helppoa..

        Kannattaa vielä vaivautua kuitenkin pistää sähköposti, vie aikaa jos käy nettisivujen kautta tekemäs peruutukse...


      • höyrähtäny
        El matador kirjoitti:

        Mulle kaupittelivat myös tätä Matador -partahöylää. "On hyvä ja edullinen, parempi kuin gilette". (bullshit!) Jonkun aikaa suostutteli, ja lopulta suostuin ottamaan tuotteen, koska koemallista ei tarvinnut maksaa mitään.

        Lupasivat että voi perua tilauksen milloin vaan jos ei ole tyytyväinen, viimeistään 14 vrk kuluessa, jotta ei tule jatkossa automaattisia maksullisia teräpaketteja. Noh, viimein höylä tuli postiluukusta 10.8, luki laskussa että "eräpäivä 25.8 0,00 €. Seuraavan lähetyksen viimeinen peruuttamispäivä 11.8. "

        Olen koittanut monesti soittaa laskussa olevaan asiakaspalvelunroon ja kukaan ei vastaa. Puhelu ei ohjaudu edes mihinkään palveluun (kuin yleensä esim. puhelinoperaattorin asiakaspalvelu). S-postiosoite on [email protected] ja postiosoite ohjaa hollantiin. Ukko lupas että kaikki ok, kun vain soitat asiakaspalveluun, niin asiakkuus perutaan, that's it. Lapussa nyt kuitenkin lukee että "Jos kadut ostostasi, voit palauttaa tuotteen 14 vrk kuluessa Avaamattomassa paketissa. Maksat itse aiheutuvat kulut. HUOM. sinun tulee aina palauttaa koko jäsenpaketti saadaksesi rahasi takaisin." Ja p-osoite siis Hollantiin.

        Lapussa mainitaan että voi ottaa yhteyttä myös kotisivun kautta, mutta ups.. missään ei lue mikä se on! Googlesta etin eri nimillä.. ei mitään yhteyksiä. ainoastaan tän keskustelufoorumin löysin.

        Haiskahtaa aika pahasti tää homma.. tuotteet tulee jostain hollannista.. ei asiakaspalveluun mitään kontaktia.. sähköpostit ulkomaalaisia ja ei mitään nettisivuja vaikka lupaavat.

        http://shaveservice.com/

        tuossa osoitteessa voi perua matador, mystique ja infinity -höylien tilaukset. varokaa laittamasta henkilötunnusta ku sitähän ne kalastelevat. asiakasnumero riittää!!


      • Rouva62
        höyrähtäny kirjoitti:

        http://shaveservice.com/

        tuossa osoitteessa voi perua matador, mystique ja infinity -höylien tilaukset. varokaa laittamasta henkilötunnusta ku sitähän ne kalastelevat. asiakasnumero riittää!!

        asia hoitui sutjakkaasti ohjeesi mukaan! Toivottavasti!


      • Rouva62
        apuatarvitaan kirjoitti:

        saitko peruttettua tilauksesi? ja miten?

        nimimerkki Häyrähtäneen ystävällisten ohjeiden mukaan, ja tärkeä oli myös tuo huomautus, ettei kannata missään tapauksessa antaa henkilötunnusta eikä tietysti puhelinnumeroakaan.


      • asiakaspalvelija =)
        höyrähtäny kirjoitti:

        http://shaveservice.com/

        tuossa osoitteessa voi perua matador, mystique ja infinity -höylien tilaukset. varokaa laittamasta henkilötunnusta ku sitähän ne kalastelevat. asiakasnumero riittää!!

        Todella ihmeellistä lukea kaikkia maailman sähköposteja mitä nyt kyseisitä tuotteista löytyy. Pyrimme palvelemaan asiakkaita mahdollisimman hyvin sekä nopeasti. Ei kannata käydä sieltä nettisivujen kautta irtisanomassa, meinaan ne tiedot tulee meille viiveellä.. Joten helpoin tapa on ehdottomasti peruminen sähköpostitse ([email protected] tai [email protected])

        Viestiin kannattaa kirjoittaa ihan aiheeksi " Jäsenyyden irtisanominen"

        Viestiin: Hei, irtisanon jäsenyyteni. Mukaan asiakasnumero, joka siis löytyy laskun keskiosasta 10... alkuinen numero, ei siis laskun yläosasta löytyvä kirjain numero yhdistelmä.. Terveisin, ja ketä ja mistä.

        Taas toinen vaihtoehto, soittaa asiakaspalveluun nroon. 09-32961446, ei kannata katkaista puhelua heti kun jonotiedotus tulee. Koska puheluihin vastataan aina sitä mukaan kuka pisimpään on ollut jonossa.

        Mistään hämärähommista tässä ei ole missään nimessä kysymys, eli ei huolta! =)


      • hatuttaaaaaa
        asiakaspalvelija =) kirjoitti:

        Todella ihmeellistä lukea kaikkia maailman sähköposteja mitä nyt kyseisitä tuotteista löytyy. Pyrimme palvelemaan asiakkaita mahdollisimman hyvin sekä nopeasti. Ei kannata käydä sieltä nettisivujen kautta irtisanomassa, meinaan ne tiedot tulee meille viiveellä.. Joten helpoin tapa on ehdottomasti peruminen sähköpostitse ([email protected] tai [email protected])

        Viestiin kannattaa kirjoittaa ihan aiheeksi " Jäsenyyden irtisanominen"

        Viestiin: Hei, irtisanon jäsenyyteni. Mukaan asiakasnumero, joka siis löytyy laskun keskiosasta 10... alkuinen numero, ei siis laskun yläosasta löytyvä kirjain numero yhdistelmä.. Terveisin, ja ketä ja mistä.

        Taas toinen vaihtoehto, soittaa asiakaspalveluun nroon. 09-32961446, ei kannata katkaista puhelua heti kun jonotiedotus tulee. Koska puheluihin vastataan aina sitä mukaan kuka pisimpään on ollut jonossa.

        Mistään hämärähommista tässä ei ole missään nimessä kysymys, eli ei huolta! =)

        kyl mulle ainaki tuli terät viiveellä ja sit lasku, et maksaa jatkotilaukset. irtisanoin sähköpostitse, joka kuitattiin ja kappas, nyt sitte tuli muistutuslaskua. sitten väitetään, että on ilmaset terät tullu herra ties milloin ja tää oli jo toinen erä minkä sait. SIIS ARVASIN JO TILATESSA TON!!! no kuluttajapalveluun tein ilmotuksen jo ENNEN ku soitin tuonne rahantekolaitokseen...


      • epäileväinen...
        Ei-höylääjä kirjoitti:

        Jaahas, tää Matador kuulostaa samalta kuin mulle tarjottu Infinity-höylä, siis sheivaukseen naisille. Soittivat ja kehuivat, ja ehdot näköjään ihan samat kuin partahöylätilauksessa. Sanoi puhelinmyyjä että peruuttaa voi jäsenyyden ja tilauksen milloin vain. Kysyin onko myös paketissa sitten aikanaan yhteystiedot ja ohjeet peruuttamista varten (joskushan sellaisia ei itse lähetyksestä löydy vaikka etukäteen kerrotaan että peruuttaminen onnistuu helposti). Saatekirjeessä oli asiakaspalvelun puhelinnumero (suomalainen lankapuhelinnumero, suunta pk-seudulle ja puhelu olisi kuulemma paikallispuhelun hintainen - 09-32961446 - tosin kun soitin niin puhelu tuntui ohjautuvan muutaman kerran johonkin toiseen numeroon, hälytysäänestä päätellen, ja mietin mistä kaukaa mulle lopulta vastataan). Toinen "kätevä" peruuttamistapa olisi ollut "kotisivun kautta" - tosin kotisivun osoitetta ei löytynyt mistään. :) Ehkä tarkoittivat sähköpostia, se osoite löytyi saatekirjeestä - [email protected] - eiks ch ole muuten yleensä sveitsiläinen tunnus?
        Sain ekan pakkauksen (höylä ja eka terä) eilen. Soitin äsken tuohon puh.numeroon ja pienen odottelun jälkeen vastasi ihan suomalaiselta kuulostanut naisääni. Kerroin että haluan peruuttaa jäsenyyteni, annoin jäsennumeroni ja hän sanoi että asia ok, enää ei pitäisi paketteja tulla. Syytä ei kysynyt edes. Yllättävän helposti tuo tuntui sujuvan, ja nyt toivon että peruutus tosiaan pitää kutinsa.

        Mulle kans soitettiin tuolta ja mua kyllä häiritsi eniten se, että MUN olisi pitänyt antaa lupa tai suostumus siihen, että paketti lähetetään sveitsistä suomeen... Laitoin stopin koko jutulle, musta se vaan kuulosti jo pelkästään tossakin kohtaa jotenkin salaperäiseltä. Yritin puhelun aikana googletella kyseistä tuotetta ja firmaa, mutten ainakaan nopealla selailulla löytänyt mitään...


      • pos. yllättynyt
        höyrähtäny kirjoitti:

        http://shaveservice.com/

        tuossa osoitteessa voi perua matador, mystique ja infinity -höylien tilaukset. varokaa laittamasta henkilötunnusta ku sitähän ne kalastelevat. asiakasnumero riittää!!

        Minä sain yllättävän helposti irtisanottua jäsenyyteni koko puljusta. Laitoin vain lyhyen ytimekkään irtisanoutumissähköpostin ja 4,5 tunnin päästä tuli vastaus, että jäsenyyteni on irtisanottu. Ei se ollutkaan ollenkaan vaikeaa, vaikka alun perin pelotti, että mihin tässä on oikein ryhtynyt.


    • vtunkauppiaat

      Mulle on soittanu joku 014 en vaan muista miten se jatku, löin vaa luurin korvaan

    • Varovaisuus valttia!

      Tänään juuri katsoin kun oli tullut puhelu ja siinähän oli juuri tuo sama outo nro? Mikä lie? Enpä vastaa jos uudestaan soitto tulee.

    • Kotirauha

      Varmaan on jokin kauppias. Näköjään vieläkin (heinäk 2010) on sama numero.
      En ymmärrä miksei mieheni laita sitä myyntikieltoa. Minulla on ja toimii hyvin.
      Osaan ostaa ja tilata lehdet ilman myyntisoittoakin.

      • Puhelinvast.

        Minunkin puhelin pirahti tänään ja meinasin tippua perseelleni ällistyksestä. Viimeksi joku on soittanut minulle vuonna -99, joka tosin oli väärä numero silloinkin. Joku nainen kyseli Timppaa (tunteeko kukaan?) ja vaikka yritin olla "Timppa" sulki hän kohteliaasti puhelimen. Tänään joku mies soitti ja kysyi olenko nähnyt uutta kuuautoa. Alkaa ärsyttämääm pikkuhiljaa tuollainen soittelu kun ei saa olla rauhassa sitten millään.


      • plaaaah

        vieläkin sama numero, minnekkäs ne vaihtuisvat noilta :D ja sinäänsä on hyvä olla vastaamatta jos tietää että kukaan tuskin tärkeä ihminen soittelisi esim 01 alueelta ;)

        Muuten hyvä "neuvo" sanoa ei kiitos, mutta yleensä ne alkaa heti pälättämään ja se kestää ensin sen muutaman minuutin! >=| Voihan siihen päälle karjasta tai sulkea puhelimen, mutta kun ihmisiä nekin ovat siellä langanpäässä ni ei haluis olla ihan töykeä. Mut kun kolmannen kerran sanoo ei, niin kyllä ne lopettaa jankuttamisen, ja ei kannata alkaa mitään syitä ("ei oo rahaa just nyt") keksiä koska ne keksii kyllä vastauksensakin!

        JA joku huuteli että KATTOKAA ENIROSTA; tälläinen myöhäinen ihana vastaus: KUN EI SIELTÄ LÖYDY KYSEISTÄ NUMEROA. Muuten ihan hyvä. Vois kyllä olla joku määräys että pitäs löytyä, kun eiväthän nuo saa enää tuntemattomallakaan soitella...


      • And1one
        plaaaah kirjoitti:

        vieläkin sama numero, minnekkäs ne vaihtuisvat noilta :D ja sinäänsä on hyvä olla vastaamatta jos tietää että kukaan tuskin tärkeä ihminen soittelisi esim 01 alueelta ;)

        Muuten hyvä "neuvo" sanoa ei kiitos, mutta yleensä ne alkaa heti pälättämään ja se kestää ensin sen muutaman minuutin! >=| Voihan siihen päälle karjasta tai sulkea puhelimen, mutta kun ihmisiä nekin ovat siellä langanpäässä ni ei haluis olla ihan töykeä. Mut kun kolmannen kerran sanoo ei, niin kyllä ne lopettaa jankuttamisen, ja ei kannata alkaa mitään syitä ("ei oo rahaa just nyt") keksiä koska ne keksii kyllä vastauksensakin!

        JA joku huuteli että KATTOKAA ENIROSTA; tälläinen myöhäinen ihana vastaus: KUN EI SIELTÄ LÖYDY KYSEISTÄ NUMEROA. Muuten ihan hyvä. Vois kyllä olla joku määräys että pitäs löytyä, kun eiväthän nuo saa enää tuntemattomallakaan soitella...

        Mulle tuli kanssa höyläsoitto, mutta TUNTEMATTOMASTA numerosta.


      • suortti
        And1one kirjoitti:

        Mulle tuli kanssa höyläsoitto, mutta TUNTEMATTOMASTA numerosta.

        Juu tuntemattomasta numerosta kaupustelija soitti ja kun kysyin että, voiko sillä 5 teräisellä aloeveera höylällä hinkata päätä niin tämä kauppias kysyi vaan että anteeksi kuinka ja kun toistin kysymykseni niin löi luurin korvaan :D


      • tauno.
        suortti kirjoitti:

        Juu tuntemattomasta numerosta kaupustelija soitti ja kun kysyin että, voiko sillä 5 teräisellä aloeveera höylällä hinkata päätä niin tämä kauppias kysyi vaan että anteeksi kuinka ja kun toistin kysymykseni niin löi luurin korvaan :D

        Asiakaspalvelun :
        puh 09-32961446 auki 9-13 & 14-17
        meili: [email protected]


      • JM
        tauno. kirjoitti:

        Asiakaspalvelun :
        puh 09-32961446 auki 9-13 & 14-17
        meili: [email protected]

        Jostain syystä itsekin suostuin tuohon näytekappaleen tilaukseen. Tänään tuli paketti ja sähköpostilla pistin [email protected] osoitteeseen ilmoituksen, että perun jäsenyyteni.
        Alle neljässä tunnissa tuli vastaus:
        Hei,
        Jäsenyytenne on irtisanottu alkaen 17.9.2010.
        Ystävällisin terveisin,
        Westerfieldin asiakaspalvelu

        Että eiköhän se siitä.


      • ärsyttävää
        JM kirjoitti:

        Jostain syystä itsekin suostuin tuohon näytekappaleen tilaukseen. Tänään tuli paketti ja sähköpostilla pistin [email protected] osoitteeseen ilmoituksen, että perun jäsenyyteni.
        Alle neljässä tunnissa tuli vastaus:
        Hei,
        Jäsenyytenne on irtisanottu alkaen 17.9.2010.
        Ystävällisin terveisin,
        Westerfieldin asiakaspalvelu

        Että eiköhän se siitä.

        en vastannut, en tilaa mitään, en osallistu mihinkään.


      • sama132
        ärsyttävää kirjoitti:

        en vastannut, en tilaa mitään, en osallistu mihinkään.

        Onko nuo Matador ja Infinity siis samaa lafkaa? Eli onko tuo puhelinnumero ja sähköpostiosoitteet ne, joista myös Infinityn voi perua?


      • Toiv. onniswtuin
        sama132 kirjoitti:

        Onko nuo Matador ja Infinity siis samaa lafkaa? Eli onko tuo puhelinnumero ja sähköpostiosoitteet ne, joista myös Infinityn voi perua?

        Minulle onnistuivat kans tyrkyttämään Infinityn höyliä. Matadorin s-postiosoitteeseen laitoin ilmoituksen, etten halua edes ekaa ilmaista lähetystä, vaustauksessa luultavasti kestää hetken. Malttamattomana soitin myös täälläkin mainittuun puhelinnumeroon (0932961446), pääsin heti linjalle. Siellä päässä lupasivat perua lähetykseni, ensin jahkailtuaan, ettei voi peruuttaa ennen ekan lähetyksen saapumista. Eivät kyselleet osoitetietoja tai mitään, kerroin kuitenkin nimeni ja paikkakunnan ja lupasivat poistaa "tilaukseni". EI siis poistanut saman tien, vaan aikoi tehdä sen toisella koneella. Puhelun jälkeen tallensin puhelun kulun suurinpiirtein paperille, aina on hyvä olla todistusaineistoa :D

        En tosin hoksannut kysyä, että ovathan nämä kaksi samaa lafkaa, mutta hyvin pitkälti sille vaikutti. Katsotaan miten käy, toivottavasti en saa ainuttakaan terää postitse.


      • giik
        Toiv. onniswtuin kirjoitti:

        Minulle onnistuivat kans tyrkyttämään Infinityn höyliä. Matadorin s-postiosoitteeseen laitoin ilmoituksen, etten halua edes ekaa ilmaista lähetystä, vaustauksessa luultavasti kestää hetken. Malttamattomana soitin myös täälläkin mainittuun puhelinnumeroon (0932961446), pääsin heti linjalle. Siellä päässä lupasivat perua lähetykseni, ensin jahkailtuaan, ettei voi peruuttaa ennen ekan lähetyksen saapumista. Eivät kyselleet osoitetietoja tai mitään, kerroin kuitenkin nimeni ja paikkakunnan ja lupasivat poistaa "tilaukseni". EI siis poistanut saman tien, vaan aikoi tehdä sen toisella koneella. Puhelun jälkeen tallensin puhelun kulun suurinpiirtein paperille, aina on hyvä olla todistusaineistoa :D

        En tosin hoksannut kysyä, että ovathan nämä kaksi samaa lafkaa, mutta hyvin pitkälti sille vaikutti. Katsotaan miten käy, toivottavasti en saa ainuttakaan terää postitse.

        Mulle soittelee hirveesti ulkomailta esim Saksasta virosta ja Norjasta.
        Ei oo kuvin kyvä kielipää nii en oikeenn tajunnu mitä ne oikein höpöttää
        No virolainen oli ostamassa nettikaapellie =)


    • Slinger

      Onko kenellekään soittanut tälläisestä numerosta 0144146167?
      En ole vastannut, mutta on jo soitellut muutaman päivän ja sit kun puhelu on katkaistu, soitto tulee samasta numerosta uudelleen, hälyttää vain kerran ja taas katkasee.

      • Ärsyttää tollaset

        Joku imbesilli, olevinaan vielä kovakin kauppamies soitteli aikanaan numerosta jonka loppu muistaakseni oli osapuilleen on seuraava ...173773 ja kauppasi kaikennäköistä vanhaa,jopa kaatisrojuksi luokiteltavaa rompetta mitä nurkkiinsa romunkeräys reissuillaan oli saanut kerättyä,ja nyt yritti kaupata rojujaan hokien että "ostakee,ostakee" sitä,tätä ja tietty vielä tuotakin..Aina välillä kun aikoinaan soitteli, niin olis jotakin pitänyt siis minun olla ostamassa,mutta itse soittajalle ei koskaan kelvannut mikään kaupaksi,ja silloinkin kun kaupat oli jostain saatu minulta hänellepäin sovittua,niin melkoisen varmasti aina kaatuivatten kaupat "ostajan",muka rahattomuuteen,ja sikäli maksun pitkittämiseen niin paljon että olevinaan oli sitten unohtanut koko asian. "Katsoin" sitten aikani tuota pelleilyä ja kerran sitten sanoin vaan että kerääpä joutavat romus yhteen kasaan,vie itsepalvelukirpparille tai tilaa roskalava ikkunas alle, ja lumilapiolla lapioi romut roskalavalle ja suorinta tietä kaatikselle,JOS on kerran niin paljon jonninjoutavaa romua nurkat kerääntyneet täyteen,että pitää yrittää kaupata ihmisille jonninjoutavaa kaatisromua sillä että mahtuisi itse kämppäänsä vielä romujensa sekaan.


      • Viivi
        Ärsyttää tollaset kirjoitti:

        Joku imbesilli, olevinaan vielä kovakin kauppamies soitteli aikanaan numerosta jonka loppu muistaakseni oli osapuilleen on seuraava ...173773 ja kauppasi kaikennäköistä vanhaa,jopa kaatisrojuksi luokiteltavaa rompetta mitä nurkkiinsa romunkeräys reissuillaan oli saanut kerättyä,ja nyt yritti kaupata rojujaan hokien että "ostakee,ostakee" sitä,tätä ja tietty vielä tuotakin..Aina välillä kun aikoinaan soitteli, niin olis jotakin pitänyt siis minun olla ostamassa,mutta itse soittajalle ei koskaan kelvannut mikään kaupaksi,ja silloinkin kun kaupat oli jostain saatu minulta hänellepäin sovittua,niin melkoisen varmasti aina kaatuivatten kaupat "ostajan",muka rahattomuuteen,ja sikäli maksun pitkittämiseen niin paljon että olevinaan oli sitten unohtanut koko asian. "Katsoin" sitten aikani tuota pelleilyä ja kerran sitten sanoin vaan että kerääpä joutavat romus yhteen kasaan,vie itsepalvelukirpparille tai tilaa roskalava ikkunas alle, ja lumilapiolla lapioi romut roskalavalle ja suorinta tietä kaatikselle,JOS on kerran niin paljon jonninjoutavaa romua nurkat kerääntyneet täyteen,että pitää yrittää kaupata ihmisille jonninjoutavaa kaatisromua sillä että mahtuisi itse kämppäänsä vielä romujensa sekaan.

        Tänään soitti 2 kertaa numerosta 441536536195. Ei ehtinyt kunnolla vastata kun luuri lyötiin kiinni. Yritn soittaa numeroon siellä oli englanninkielinen vastaaja. Soitin numero palveluun josta kerrottiin numeron olevan Iso- Britaniasta, Englannista tai Pohjois- Irlannista.
        Onko muilla kokemuksia kyseisestä numerosta?


      • osn

        mulle tullut noin puoli vuotta puheluja numerosta 352214526000 ja lukee irlanti enpä oo vasannut.


    • makaroonilaatikko

      ei soittele enään

    • jonnebuster

      Älkää vain soittako takaisin. Itselleni soitettiin 0148393100 numerosta ja vastasin. Puhelu maksoi minulle 24 euroa ja ilmeisesti huijarit saivat ne rahat.

      • jonnebuster

        Oho. Kirjoitin väärin. Siitä tuli kylläkin 42 euron lasku!


    • Elekee vastatko

      ei kannata vastata siihen! se on häirikkönumero josta tulee 42-48 euron laskua per soitto jos vastaat! se soittaja on suomalainen, joka asuu pariisissa nimi on Markus Hulkkonen tai vastaava... sillä on rikosrekisteri auton varastamisesta ja yrittää saada noil soitoilla rahaa

    • ÄLÄ VASTAA

      tuo Tyyppi soitti mulle 34 kertaa 20 minuutissa ärsytti niin että vastasin kerran ja heti luuri korvaan pistin sit äänettömälle mutta ei tullu laskuu Ärsyttää Niin.!

    • Kuka Kumma?

      Onkstää ny joku pedari?? Minkä ikäsii te kirjottajat ootte täällä??

    • XDikonsti

      En vastaa vieraisii numeroihi D:

    • Minäpävaandamnlol

      Tuo numero myy kännykkälittymiä ja lehtiää...

    • XDXD

      mulle soitti myös !

      • Jussi6981

        Soittanut minulle noin 30 kertaa viimeisen 3 viikon aikana... MIten tällaisen saa estettyä?


    • nallepuhlehtiä

      Mulle soittaa 372 5348 5846 tämmönen numero... Soitti pari päivää sitte ajatelkaa 14 KERTAA, ja yritti kaupata Nalle-Puh lehtiä. Nyt eilen oli sama numero soittanut, ja laittanut VIESTIÄ. En kyllä tajua tätä..

    • kauhu1

      Meille tuli pihaan semmoi valkonen kuormaauto. Sit mulle soitti outonumero. No en tietenkää vastannu. Sit sielt autost tuli parrakasmies laatikon kanssa. Ja mulle soitti se sama numero ja en vielkää vastannu joten sit se pimpotti. Ootin 30min et se lähti. Varmaa joku myyjä PS. se numero oli 358409607240

    • 9+12

      Mikähän numero on 0500437606, oli soittanu sellainen, mutta en saa mistään selville mikä numero, enirollakaan ei onnistui.

      Kuka auttaisi ja selvittäisi

      • Anonyymi

        Soita ja kysy: kuka siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita ja kysy: kuka siellä

        Ja numeroon soittamalla tulee roimasti laskua kun se onkin joku maksullinen numero! :D


    • porari

      Oli puhelimeen tullut soitto numerosta 441536536195. Nuo ovat ilmeisesti niitä robottipuhelimia, jotka houkuttelevat soittamaan takaisin ja toisessa päässä on maksupuhelin. Ei pidä soittaa takaisin!

    • en vastaa hittovie

      tietääkö kukaan mistä maasta tulee tälläinen numerosarja. 155664745542041 tälläinen on soitellu muutamia kertoja ja yleensä ilta 11.sta jälkeen ja eilen viimetteeksi..ja kun en vastannu laittoi viestin 47455442041 jossa luki Ali ...

      joku hemmetin muslimiko mulle soittelee.. :/

    • 0985606242

      09 85606242

      Googlettamalla ei löydy. Mikähän se voisi olla?

    • dtyntdyt

      0102520500 soitellut nyt kolmena arkiaamuna peräkkäin. En ole vastannut enkä aiokaan vastata. Johtuen osittain myös siitä että nukun vielä siihen aikaan ja känny äänettömällä.

    • +358447736697

      Mikä puhelinnumero, kun maakoodi Suomi?

      < www.truecaller.com/fi/0447736697 >.

    • Gliese

      Minulle on muutaman kerran soittanut tällainen numero 1(304)212-2579(2), joka näkyy tämän näköisenä puhelimessa.

    • kätyrioff

      mikähän kätyri tämä on 358207101409 kun näyttää soittelevan,
      kellään tietoa?

    • kummahäirikkö

      Onkohan tämä numero rehellisellä asialla 358295043503? Piinaako sama häirikkö muitakin?

    • 8765

      Vastaan vieraisiin numeroihin italiaksi, jos kyseessä on myyjä, niin en ymmärrä suomea. Hyvin toimii...

    • noutänks

      09 3158 6060 tollanen numero on yritellyt soittaa, mitään tietoja ei saatavilla joten harkitkaa kahdesti kannattaako vastailla.

      • Arvaustoimisto

        Hakukoneen käyttö auttaa. Hakusanaksi 0931586060

        Löytyy paljon sivuja, joissa on tietoja niiltä, jotka vastasivat.


    • Anonyymi

      0138888509 soittelee ja yritin soittaa takaisin niin tuut tuut ja ei löydy edes kuka soittaa listalta... Oisko perintä tai puhelinmyyjä??

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Fackin nege

    • Anonyymi

      Facking gay

    • Anonyymi

      Ainakin kyseessä on jokin 014 -alueen, eli keskisuomen, lankapuhelinnumero. Eli ei ole kännykkänumero.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe