semmoseen olis jees saada vastaus, että joudutko kuuntelmaan kadulla paljonkin ihmisten huomautteluja koirasi typistetyistä korvista/hännästä? ovatko ihmiset todella niin typeriä..
Typistettyjen omistajat
6
1090
Vastaukset
- samakirjoittaja:_
vedoten siihen siis, miten tuomitsevia netissä ihmiset ovat typistettyjen koirien kanssa.
eli tulevatko ihmiset kadullakin surkuttelemaan ja raivoamaan kun olet päättänyt hankkia koirasi ulkomailta typistettynä? ei taida kuitenkaan pokka riittää tulla naamatusten kertomaan typerää mielipidettään- minttumaria
Sä olet ensimmäinen tälläinen typerys joka tulee kysymään... Eiköhän tämä aisa ole jo puitu ajat sitten vähän sen jälkeen kun typistyslaki tuli voimaan...
- Typätyn omistaja
minttumaria kirjoitti:
Sä olet ensimmäinen tälläinen typerys joka tulee kysymään... Eiköhän tämä aisa ole jo puitu ajat sitten vähän sen jälkeen kun typistyslaki tuli voimaan...
Vastaten edellisen tietämättömyyteen asiasta:
Juuri tuollaiset vastaajat tulevat sanomaan asiasta ja yleensä hyvin asiattomuuksia. On nähty ja koettu. Nämä kyseiset ihmiset ovat omien ajatustensa orjia ja harvoin ymmärtävät taustoja, joilloin heidän on helpompi tulla laukomaan mielettömiä ajatuksiaan.
Varoitan silti typätyn omistajana, että näitä juoppoja, kettutyttöjä ja maailman herroja tulee isolla äänellä kadulla vastaan. Hassua vielä, että vaikka kuinka asiaa yrittäisit näille selittää, he eivät omassa maailmassaan ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisit. Siksikin ota ja naura päin naamaa näille huutajille, mikäli olet typättyä hankkimassa/sellaisen omistat, koska varmasti tiedät itse mistä syistä olet moisen ottanut ja arvostat millainen koira sinulla on. - pilkun n***sija
minttumaria kirjoitti:
Sä olet ensimmäinen tälläinen typerys joka tulee kysymään... Eiköhän tämä aisa ole jo puitu ajat sitten vähän sen jälkeen kun typistyslaki tuli voimaan...
no johan on letkautus, tämä on KESKUSTELU palsta,ja kysymyksiä varmasti SAA esittää oli se kuin thmä tahansa. Mene ihtees, vaikka hiukka syvemmälle vielä mitä tällähetkellä mahtanet olla.jessus sentään..kaikkea maa päällänsä pitää..
- rölli123
et joudu. ja jos joku viitsii niin miksi lutkauttaa korviansa...
- sulle
sano niille ihmettelijöille että halusit rajumman näköisen koiran,siis typistetyn,koska egosi kaipaa sitä.on se kumma että koira ei saa pitää korviaan ja häntäänsä. Jotkut sanovat ettei tule korvatulehduksia, kun on typistetyt korvat..ainoa syy miksi typistettyjä halutaan on raju ulkonäkö ja en voi käsittää sitä..enkä ole kettutyttö tms..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613