Typistettyjen omistajat

kysymys =)

semmoseen olis jees saada vastaus, että joudutko kuuntelmaan kadulla paljonkin ihmisten huomautteluja koirasi typistetyistä korvista/hännästä? ovatko ihmiset todella niin typeriä..

6

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samakirjoittaja:_

      vedoten siihen siis, miten tuomitsevia netissä ihmiset ovat typistettyjen koirien kanssa.
      eli tulevatko ihmiset kadullakin surkuttelemaan ja raivoamaan kun olet päättänyt hankkia koirasi ulkomailta typistettynä? ei taida kuitenkaan pokka riittää tulla naamatusten kertomaan typerää mielipidettään

      • minttumaria

        Sä olet ensimmäinen tälläinen typerys joka tulee kysymään... Eiköhän tämä aisa ole jo puitu ajat sitten vähän sen jälkeen kun typistyslaki tuli voimaan...


      • Typätyn omistaja
        minttumaria kirjoitti:

        Sä olet ensimmäinen tälläinen typerys joka tulee kysymään... Eiköhän tämä aisa ole jo puitu ajat sitten vähän sen jälkeen kun typistyslaki tuli voimaan...

        Vastaten edellisen tietämättömyyteen asiasta:

        Juuri tuollaiset vastaajat tulevat sanomaan asiasta ja yleensä hyvin asiattomuuksia. On nähty ja koettu. Nämä kyseiset ihmiset ovat omien ajatustensa orjia ja harvoin ymmärtävät taustoja, joilloin heidän on helpompi tulla laukomaan mielettömiä ajatuksiaan.

        Varoitan silti typätyn omistajana, että näitä juoppoja, kettutyttöjä ja maailman herroja tulee isolla äänellä kadulla vastaan. Hassua vielä, että vaikka kuinka asiaa yrittäisit näille selittää, he eivät omassa maailmassaan ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisit. Siksikin ota ja naura päin naamaa näille huutajille, mikäli olet typättyä hankkimassa/sellaisen omistat, koska varmasti tiedät itse mistä syistä olet moisen ottanut ja arvostat millainen koira sinulla on.


      • pilkun n***sija
        minttumaria kirjoitti:

        Sä olet ensimmäinen tälläinen typerys joka tulee kysymään... Eiköhän tämä aisa ole jo puitu ajat sitten vähän sen jälkeen kun typistyslaki tuli voimaan...

        no johan on letkautus, tämä on KESKUSTELU palsta,ja kysymyksiä varmasti SAA esittää oli se kuin thmä tahansa. Mene ihtees, vaikka hiukka syvemmälle vielä mitä tällähetkellä mahtanet olla.jessus sentään..kaikkea maa päällänsä pitää..


    • rölli123

      et joudu. ja jos joku viitsii niin miksi lutkauttaa korviansa...

    • sulle

      sano niille ihmettelijöille että halusit rajumman näköisen koiran,siis typistetyn,koska egosi kaipaa sitä.on se kumma että koira ei saa pitää korviaan ja häntäänsä. Jotkut sanovat ettei tule korvatulehduksia, kun on typistetyt korvat..ainoa syy miksi typistettyjä halutaan on raju ulkonäkö ja en voi käsittää sitä..enkä ole kettutyttö tms..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe