Lämpötila mietityttää...

hurghadaan

Turhaa pähkimistä,mutta...Mennään Hurghadaan tammikuun loppupuolella ja kattelin noita arviolämpötiloja.Arviot oli vaan jotain 20astetta!!?
Pitääköhän tosiaan paikkaansa...
Viime maaliskuussa oltiin Sharmissa ja siellä oli semmoset 30astetta koko viikko,aivan mahtavat ilmat.
Nyt 5-vuotias tyttömme tulee mukaan Hurghadaan ja harmittaa jos siellä on noin "vilpoista".. :(

5

2036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin itse 2005 Tammikuun lopulla ja hyvin tarkeni. Ulkona oli iltaisin viileää, että piti ottaa pitempi hihaista paitaa päälle kun lähti illalla ulos. Päivisin tarkeni, lämpötila oli siinä 23-28 asteen välillä, saattoi joku päivä olla jopa 30. Merivesi oli myös lämmintä, tarkeni hyvin uida. Aurinko paistoi joka päivä, mutta tuulista oli kyllä.

      • mietityttää

        myös Hurghadan tammikuun sää, nimittäin tammikuuhan on Hurghadan "kylmin" kuukausi ja nyt kävin katsomassa lämpötiloja, niin jotain 18.. ite olen tammikuussa menossa ja ois ihan kiva saada jotain väriä naamalle, saa nähdä miten käy, toivotaan parasta! :)


      • tammikuussa
        mietityttää kirjoitti:

        myös Hurghadan tammikuun sää, nimittäin tammikuuhan on Hurghadan "kylmin" kuukausi ja nyt kävin katsomassa lämpötiloja, niin jotain 18.. ite olen tammikuussa menossa ja ois ihan kiva saada jotain väriä naamalle, saa nähdä miten käy, toivotaan parasta! :)

        Oltiin Hurghadassa tammikuussa 2004 ja oli todella kylmää. Aurinko kyllä paistoi päivisin, mutta todella kylmä ja kova pohjoistuuli sai ilman tuntumaan tosi kylmältä. Ei kyllä paljon bikineissä rannalla tarkentunut. Iltaisin oli lämpöä alle 10, joten todellakin olis tarvittu kunnon takki. Mulla ei ollut mukana kuin fleece ja olin aivan jäässä. Nyt ollaan menossa Sharmiin tammikuussa ja aion kyllä varata tarpeeksi lämmintä vaatetta mukaan. Eräs monta vuotta Hurghadassa asunut sanoi, että siellä tuulee aina.


    • Jape118

      Kyllä se sääjuttu taitaa olla sattuman kauppaa, koska oltiin Hurghadassa viime vuoden maaliskuussa (13.3-->)2vko:a ja kylmä oli!! Suurin osa lomasta oli pilvistä ja erittäin tuulista...........onneksi oli allinc, joten se tasoitti tilannetta. Nyt lähdetään
      4.3:tta Sharmiin ja ISO toive olisi hieman lämpimämpi sää, koska nyt ei ole allinc :)

    • Matte

      Nyt taitaa olla niin et on pikkasen huono paikka lähtee hakemaan tosi kuumia ilmoja. Hurhadassa tuulee oikeastaan AINA. se on sellasella paikalla jonne tuuli osuu. vaikka se onkin etelämpänä ku Sharmi ni Sharmissa on yleensä aina lämpimämpää. Oltii Hurghadassa kaks vuotta sitte tammikuun ja helmikuun taitteessa ja parina päivänä oli sellaset 25 astetta korkeimmillaan, mutta tosiaankin: tuuli kokoajan. Toivotaan kuitenki että teille sattuu just nää lämpimimmät ilmat :) Hyvää matkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe