Kyselinkin tuossa aiemmin jo verenpaineen hoidosta raskauden aikana ja sainkin tietoa. Nyt minulle on ilmaantunut lievää turvotusta nilkkoihin ja käsiin (sormiin) ja hieman hirvittää, josko tuo tietää raskausmyrkytystä jatkossa. Eilen virtsa oli ainakin vielä puhdas, ei siis valkuaista, mikä on raskausmyrkytyksen pahin merkki.
Nyt kyselenkin taas asiantuntijoilta apua, tai oikeammin minua kiinnostaa, mikä häiriö taustalla on. (Toki käyn neuvolan ja äitiyspolin kontrolleissa myös.) Jos siis joku viisaampi voisi valaista, mistä tuo raskausmyrkytys johtuu ja onko jotain meridiaaneja/pisteitä, joita hieromalla sitä voisi ehkäistä. Ja toinen kysymys, tuo lievä turvotus, voiko sille tehdä jotain? Olen hieronut jäseniäni sellaisella käsikäyttöisellä rullasysteemillä ja ehkä hieman veren saanutkin virtaamaan paremmin, mutta olisi kiva tietää asiasta enemmänkin. Olen siis todella kiitollinen, jos joku viisas osaa vastata.
turvotukseen apua???
Tietääkö joku?
3
776
Vastaukset
- alkuperäinen akuilija
Olen siis viikolla 35 4 menossa, joten aika pitkällä jo, mikään katastrofi tuskin enää tulee, n. kuukausi aikaa laskettuun aikaan, eli vauva voisi vaikka jo syntyäkin ja odennäköisesti voi hyvin. (Ja kontrollissa reilu viikko sitten kaikki oli hyvin, tutkittiin tarkkaan.)
- friend09
Auttaakohan tuohon turvotukseen yhtään jäsenten liikuttelu?
- asia ohi jo
friend09 kirjoitti:
Auttaakohan tuohon turvotukseen yhtään jäsenten liikuttelu?
Lapsi on jo syntynyt ja pitkien vaiheiden jälkeen äitikin alkaa olla kunnossa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3721692Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50981