Hei!
Kertokaahan kokemuksianne matkustamisesta Baskimaassa sekä Espanjan että Ranskan puolella. Mitkä on käymisen arvoisia paikkoja, mitkä kannattaa jättää väliin? Millainen on hintataso? Entä ilmasto toukokuussa?
BASKIMAA!
1
1261
Vastaukset
- Anna-Anna
Ajelimme Ranskan kautta Pohjois-Espanjaan toissa kesänä. On todella vaikeaa sanoa, mikä on käymisen arvoista, kun se eri ihmisille on hyvin eri asia. Itse pidin Bayonnesta (Ranskassa), jossa on esim baskikaupunginosa ja baskimuseo, ja San Sebastianista, jonka ranta ja näkymät olivat aivan ihanat.
Bilbao ei sykähdyttänyt minua, mutta sen Guggenheim-museota ei kannata ohittaa.
Jos et rajaa matkaasi pelkkään Baskimaahan, Picos de Europa -vuoristo on varmaan käymisen arvoinen paikka ja sen patikkareitit saattavat olla toukokuussa parhaimmillaan. Meidän matkamme aikaan kesä-heinäkuun vaihteessa oli liian kuuma.
Kirjoitin omasta matkastamme matkapäiväkirjan kuvineen osoitteeseen
http://www.Espanjassa.vuodatus.net
Senkin perusteella voit varmaan vähän arvioida, kiinnostaako jokin paikka sinua. Hyvää matkaa, kiva kohde!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1134111BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1632934Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1402228
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome522031- 512001
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561752