Voiko olla totta että kyseinen peli tökkii kaikki detajlit Low asennossa 800x600 resolla??Ilmeisesti voi kun Prossu XP2100 ja giga muistia...
Crysis & GF7600GS?
6
784
Vastaukset
- dsfsdfs
Tuollasella jeesuksen aikasella koneella nyt ei pyöri mikään :d.d.d.d . Jaa että oikee XP2100 huh huh osta jo inteli Quad core. Ja uusi näytönohjain sekä muistit ja emo. Eli koko kone uusiksi , tuo alkaa olemaan uloskanto hintaan saatavaa pc tavaraa tuo koneesi.d
- ...
Ei tuolla koneella voi toimia noin raskas peli. Oletko katsonut mitkä ne crysiksen minimi vaatimukset on?
- Jonah
minimivaatimukset. Budjetti ei anna vielä lähikuukausina aihetta hankkia uutta konetta. Tolla(xp2100) olen pelaillut ja niihin ekoihin helikoptereiden alas ampumisiin oon päässyt...aika tökkimistä välillä.
Mikä näyttis siihen uuteen koneeseen kantsii ostaa? Budjetti näyttikselle voisi olla se 250€. 8800Gt, vai se uusi tuleva versio GTS:stä? - aåpqo
Jonah kirjoitti:
minimivaatimukset. Budjetti ei anna vielä lähikuukausina aihetta hankkia uutta konetta. Tolla(xp2100) olen pelaillut ja niihin ekoihin helikoptereiden alas ampumisiin oon päässyt...aika tökkimistä välillä.
Mikä näyttis siihen uuteen koneeseen kantsii ostaa? Budjetti näyttikselle voisi olla se 250€. 8800Gt, vai se uusi tuleva versio GTS:stä?250€ saat ton kortin helposti, älä edes harkitse muita...jos niitä nyt koskaan tänne peräreikämaahan edes tulee
Jonah kirjoitti:
minimivaatimukset. Budjetti ei anna vielä lähikuukausina aihetta hankkia uutta konetta. Tolla(xp2100) olen pelaillut ja niihin ekoihin helikoptereiden alas ampumisiin oon päässyt...aika tökkimistä välillä.
Mikä näyttis siihen uuteen koneeseen kantsii ostaa? Budjetti näyttikselle voisi olla se 250€. 8800Gt, vai se uusi tuleva versio GTS:stä?Q6600 3,4GHz ja 7900gto Crysis juuri ja juuri pelattavissa 1024x768 resoilla ja medium.
8800gt on Euro/tehot parempi ostos.Itse kuitenkin tuota 8800gts olen katsellut.
gt:ssä ongelma on että hönkii ne lämmöt kopan sisään.gts:ssä on parempi jäähy koska ne lämmöt siirtyy kopan ulkopuolelle.
No empä hötkyile tämänkään suhteen Crysis on eka peli mikä kyykytti tämän 7900gto:n- JOUJOU
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Q6600 3,4GHz ja 7900gto Crysis juuri ja juuri pelattavissa 1024x768 resoilla ja medium.
8800gt on Euro/tehot parempi ostos.Itse kuitenkin tuota 8800gts olen katsellut.
gt:ssä ongelma on että hönkii ne lämmöt kopan sisään.gts:ssä on parempi jäähy koska ne lämmöt siirtyy kopan ulkopuolelle.
No empä hötkyile tämänkään suhteen Crysis on eka peli mikä kyykytti tämän 7900gto:nPaljoko lämmöt Q6600 3,4GHz? ,millä coolennat?
Eikö vakiokelloillaki Q6600 ole kiuas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439