Crysis & GF7600GS?

Jonah

Voiko olla totta että kyseinen peli tökkii kaikki detajlit Low asennossa 800x600 resolla??Ilmeisesti voi kun Prossu XP2100 ja giga muistia...

6

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfsdfs

      Tuollasella jeesuksen aikasella koneella nyt ei pyöri mikään :d.d.d.d . Jaa että oikee XP2100 huh huh osta jo inteli Quad core. Ja uusi näytönohjain sekä muistit ja emo. Eli koko kone uusiksi , tuo alkaa olemaan uloskanto hintaan saatavaa pc tavaraa tuo koneesi.d

    • ...

      Ei tuolla koneella voi toimia noin raskas peli. Oletko katsonut mitkä ne crysiksen minimi vaatimukset on?

      • Jonah

        minimivaatimukset. Budjetti ei anna vielä lähikuukausina aihetta hankkia uutta konetta. Tolla(xp2100) olen pelaillut ja niihin ekoihin helikoptereiden alas ampumisiin oon päässyt...aika tökkimistä välillä.

        Mikä näyttis siihen uuteen koneeseen kantsii ostaa? Budjetti näyttikselle voisi olla se 250€. 8800Gt, vai se uusi tuleva versio GTS:stä?


      • aåpqo
        Jonah kirjoitti:

        minimivaatimukset. Budjetti ei anna vielä lähikuukausina aihetta hankkia uutta konetta. Tolla(xp2100) olen pelaillut ja niihin ekoihin helikoptereiden alas ampumisiin oon päässyt...aika tökkimistä välillä.

        Mikä näyttis siihen uuteen koneeseen kantsii ostaa? Budjetti näyttikselle voisi olla se 250€. 8800Gt, vai se uusi tuleva versio GTS:stä?

        250€ saat ton kortin helposti, älä edes harkitse muita...jos niitä nyt koskaan tänne peräreikämaahan edes tulee


      • Jonah kirjoitti:

        minimivaatimukset. Budjetti ei anna vielä lähikuukausina aihetta hankkia uutta konetta. Tolla(xp2100) olen pelaillut ja niihin ekoihin helikoptereiden alas ampumisiin oon päässyt...aika tökkimistä välillä.

        Mikä näyttis siihen uuteen koneeseen kantsii ostaa? Budjetti näyttikselle voisi olla se 250€. 8800Gt, vai se uusi tuleva versio GTS:stä?

        Q6600 3,4GHz ja 7900gto Crysis juuri ja juuri pelattavissa 1024x768 resoilla ja medium.
        8800gt on Euro/tehot parempi ostos.Itse kuitenkin tuota 8800gts olen katsellut.
        gt:ssä ongelma on että hönkii ne lämmöt kopan sisään.gts:ssä on parempi jäähy koska ne lämmöt siirtyy kopan ulkopuolelle.
        No empä hötkyile tämänkään suhteen Crysis on eka peli mikä kyykytti tämän 7900gto:n


      • JOUJOU
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Q6600 3,4GHz ja 7900gto Crysis juuri ja juuri pelattavissa 1024x768 resoilla ja medium.
        8800gt on Euro/tehot parempi ostos.Itse kuitenkin tuota 8800gts olen katsellut.
        gt:ssä ongelma on että hönkii ne lämmöt kopan sisään.gts:ssä on parempi jäähy koska ne lämmöt siirtyy kopan ulkopuolelle.
        No empä hötkyile tämänkään suhteen Crysis on eka peli mikä kyykytti tämän 7900gto:n

        Paljoko lämmöt Q6600 3,4GHz? ,millä coolennat?
        Eikö vakiokelloillaki Q6600 ole kiuas?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe