Kaupassa kuultua:
"Miksei tuolla irtokarkkihyllyssä ole niitä kääreellisiä pieniä pääsiäismunia?"
Itse löysin sieltä kyllä joulukuusenmuotoisia, vaaleanpunaisia porsaanmuotoisia sekä joulukääreisiin pakattuja pyöreitä karkkeja. Mutta PÄÄSIÄSMUNIA???
Allakka sekaisin?
6
199
Vastaukset
erivärisiä eikö. ihmiset ovat käyttäneet niitä joulun koristeluun. näin yhdessäkin paikassa sellaisen ison vadin johon oli rakennettu luminen ja metsäinen talvimaisema. Nuo munat antoivat kauniin säväyksen siihen koristeluun ja ihmeen hyvin sopivat tonttujen joukkoon;)))))
- Miitukka
mitä kyseinen asiakas tarkoitti, mutta eiköhän tuohon mainitsemaasi asetelmaan olisi sopineet nämä kääreelliset JOULUmakeiset, joita kuitenkin löytyi??? En oikein osaa kuvitella, että jouluna pitäisi panostaa jo seuraavaan suureen kirkkojuhlaan...
No, myydäänhän mämmiäkin jo... :) Miitukka kirjoitti:
mitä kyseinen asiakas tarkoitti, mutta eiköhän tuohon mainitsemaasi asetelmaan olisi sopineet nämä kääreelliset JOULUmakeiset, joita kuitenkin löytyi??? En oikein osaa kuvitella, että jouluna pitäisi panostaa jo seuraavaan suureen kirkkojuhlaan...
No, myydäänhän mämmiäkin jo... :)mutta nyt on jostakin putkahtanut tuo trendi, joka ei vielä niin kovasti ylenen ole.
- Elisama
No johan oli huonosti varustettu kauppa, olis pitäny löytyä kun asiakas kerran halusi;;))
- Miitukka
Heh.. asiakashan on aina oikeassa! Jos nyt on joulu tulossa, niin entäs sitten? Haluan pääsiäismunia! ;p
vai pääsiäismunia. No pitää kait olla ajoissa liikenteessä, on sitten varmuudella pääsiäiseksi sopivat munat ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940