Kaupassa kuultua:
"Miksei tuolla irtokarkkihyllyssä ole niitä kääreellisiä pieniä pääsiäismunia?"
Itse löysin sieltä kyllä joulukuusenmuotoisia, vaaleanpunaisia porsaanmuotoisia sekä joulukääreisiin pakattuja pyöreitä karkkeja. Mutta PÄÄSIÄSMUNIA???
Allakka sekaisin?
6
231
Vastaukset
erivärisiä eikö. ihmiset ovat käyttäneet niitä joulun koristeluun. näin yhdessäkin paikassa sellaisen ison vadin johon oli rakennettu luminen ja metsäinen talvimaisema. Nuo munat antoivat kauniin säväyksen siihen koristeluun ja ihmeen hyvin sopivat tonttujen joukkoon;)))))
- Miitukka
mitä kyseinen asiakas tarkoitti, mutta eiköhän tuohon mainitsemaasi asetelmaan olisi sopineet nämä kääreelliset JOULUmakeiset, joita kuitenkin löytyi??? En oikein osaa kuvitella, että jouluna pitäisi panostaa jo seuraavaan suureen kirkkojuhlaan...
No, myydäänhän mämmiäkin jo... :) Miitukka kirjoitti:
mitä kyseinen asiakas tarkoitti, mutta eiköhän tuohon mainitsemaasi asetelmaan olisi sopineet nämä kääreelliset JOULUmakeiset, joita kuitenkin löytyi??? En oikein osaa kuvitella, että jouluna pitäisi panostaa jo seuraavaan suureen kirkkojuhlaan...
No, myydäänhän mämmiäkin jo... :)mutta nyt on jostakin putkahtanut tuo trendi, joka ei vielä niin kovasti ylenen ole.
- Elisama
No johan oli huonosti varustettu kauppa, olis pitäny löytyä kun asiakas kerran halusi;;))
- Miitukka
Heh.. asiakashan on aina oikeassa! Jos nyt on joulu tulossa, niin entäs sitten? Haluan pääsiäismunia! ;p
vai pääsiäismunia. No pitää kait olla ajoissa liikenteessä, on sitten varmuudella pääsiäiseksi sopivat munat ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437