Hourum kultti tulee!

Hourumin alipappi

Unohda Aurum, Nibiru, Galaktinen Liitto ja muut synkkiä kilometrijaarituksia tarjoavat kultit! Nyt haluamme tarjota Sinulle uutuuskultin, jonka nimi on Hourum! Hourum on siitä näppärä kultti, ettei meillä ole mitään järjellisiä pyhiä kirjoituksia, joiden opettelemiseen voisi helposti kulua kiireiseltä city-ihmiseltä tunti jos toinenkin. Sensijaan Hourum -kultissa mutistaan vain epäselvästi järjettömyyksiä, joten kulttimenoja on vaivaton järjestää! Tule mukaan jo nyt! Noh, tule tule jo!

"Äh hkrmm globalisaation dirkäähh mmhh"

7

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orora

Kuulostaa ihan demarien vaalimainonnalta tuo sinun Hourum-lauseesi. Onko Hourum kovinkin punainen?

• punainen ei

Punainen ei ole kiva väri. Mutta

"Sensijaan Hourum -kultissa mutistaan vain epäselvästi järjettömyyksiä, joten kulttimenoja on vaivaton järjestää!"

Tuo yllä oleva sensijaan kuulostaa MINUSTA nerokkaalta. Olen tosi hyvä tuollaisessa ja voisin menestyäkin kulttihierarkiassa. Kiinnostaa.

• tapauksessa
        punainen ei kirjoitti:

Punainen ei ole kiva väri. Mutta

"Sensijaan Hourum -kultissa mutistaan vain epäselvästi järjettömyyksiä, joten kulttimenoja on vaivaton järjestää!"

Tuo yllä oleva sensijaan kuulostaa MINUSTA nerokkaalta. Olen tosi hyvä tuollaisessa ja voisin menestyäkin kulttihierarkiassa. Kiinnostaa.

sinussa on myös poliitikkoainesta!

• Sano jänes

Vai olikos se se Aisopohvin poika?
        Argentum lupasi, ettei heidän taivaassaan olisi demareita eikä hyttysiä (sääskiä, mäkäräisiä ym naaraspuolisia verenimiöitä) Minähän tietysti, vaikka Aurumin opetuslapsi olenkin, iskin tuollaiseen lupaukseen kuin korppi haaskaan. Voinhan olla lojaali oppi-isälleni, mutta kai jonkinlainen itsesuojeluvaisto myös rengille sallitaan?
        Mutta kuinka siten kävikään? Kun Aurumin ja Argentumin välinen sota syttyi ja me (itse varmuuden vuoksi molemmille jäsenmaksut maksaneena) kuraporras, me pskavarpaat, sodimme paremman tulevaisuuden puolesta kaikemme antaen, olivat nämä riettaat (toistaiseksi vahvistamattoman tiedon mukaan) meiltä keräämillään korkeahkoilla jäsenmasuilla kaksin Tahitilla Bugalowissa ottamassa eksoottisia ryyppejä kun samaan aikaan vähäpukeiset nuoret naiset heitä sturtsinsulkaviuhkoillaan löyhyttelivät ynnä viinarypäleitä syöttivät.
        Taisivatpa jopa naureskella meitän vähäosaisten helppouskoisuutelle.

Vanhemman veljen neuvo.
        Älkää kuulkaa kuulko, saatikka että elämäänne tämän mukaan uudeksi ojentaisitte.
        Koira on siihen haudattuna.

• ymmärrän sen
        Sano jänes kirjoitti:

Vai olikos se se Aisopohvin poika?
        Argentum lupasi, ettei heidän taivaassaan olisi demareita eikä hyttysiä (sääskiä, mäkäräisiä ym naaraspuolisia verenimiöitä) Minähän tietysti, vaikka Aurumin opetuslapsi olenkin, iskin tuollaiseen lupaukseen kuin korppi haaskaan. Voinhan olla lojaali oppi-isälleni, mutta kai jonkinlainen itsesuojeluvaisto myös rengille sallitaan?
        Mutta kuinka siten kävikään? Kun Aurumin ja Argentumin välinen sota syttyi ja me (itse varmuuden vuoksi molemmille jäsenmaksut maksaneena) kuraporras, me pskavarpaat, sodimme paremman tulevaisuuden puolesta kaikemme antaen, olivat nämä riettaat (toistaiseksi vahvistamattoman tiedon mukaan) meiltä keräämillään korkeahkoilla jäsenmasuilla kaksin Tahitilla Bugalowissa ottamassa eksoottisia ryyppejä kun samaan aikaan vähäpukeiset nuoret naiset heitä sturtsinsulkaviuhkoillaan löyhyttelivät ynnä viinarypäleitä syöttivät.
        Taisivatpa jopa naureskella meitän vähäosaisten helppouskoisuutelle.

Vanhemman veljen neuvo.
        Älkää kuulkaa kuulko, saatikka että elämäänne tämän mukaan uudeksi ojentaisitte.
        Koira on siihen haudattuna.

Mutta hei, tänään on uusi päivä! Nollaa yksinkertaisesti menneet ikävät tapahtumat ja elä nykyhetkessä! Hourailu on tätä päivää. Kaikki on vielä mahdollista, sinullekin!

• Nyt olen
        ymmärrän sen kirjoitti:

Mutta hei, tänään on uusi päivä! Nollaa yksinkertaisesti menneet ikävät tapahtumat ja elä nykyhetkessä! Hourailu on tätä päivää. Kaikki on vielä mahdollista, sinullekin!

Katkera ja kyyninen ja kohta alan hourailemaan. ostin nääs juuri oikein miehisen ostoksen. me miehet kun niin tykätään koneista, vaikka itse liikunkuin mieluummin lihasvoimalla.
        Ostin ompelukoneen. Katsos, kun verhot kuluvat puhki, pitää ne vaihtaa ja joskus joutuu verkkareitakin lyhentämään. Farkut voi taitella upsaakeille ja vetää nitojalla kiinni, mutta verkkarit pitää olla kondiksessa.
        Muistan kuinka entinen naisystäväni nosti ompeluskonheen pöydälle ja se oli yksi suih, kun langat oli paikallaan ja konhe lähti hyrräämään.
        Olen tapellut uuden rakkineeni kanssa jo puolisen tuntia eikä se suostu sieppaamaan alalankaa.

Naisissä on jotain mysteeristä. Ei ole luonnollista, että ompelukoneen käyttökuntoon laitto käy yhdessa hujauksessa. Yliluonnollisilla ilmiöillä täytyy olla sormensa (tai tartuntalonkeronsa elikkä muut vastaavat ulokkeet) pelissä.

Hourahdan rakkineeni kanssa ja olen valmis liittymään epämääräiseen lahkoonne. Jospa se olisi niin akkavaltainen, että joku osaisi antaa neuvoa, kuinka saan konheeni toimimaan ennen kuin vanhojen verhojeni viimeisetkin riekaleet varisevat lattialle.

• regharea

Houraillaan ja trippaillaan oikein kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      112
      5117
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4959
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      88
      4036
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3550
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      3101
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2741
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2267
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      45
      1827
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      36
      1688
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1598
    Aihe