Moi!
En saa simcity 4:sta toimimaan windows xp:llä! Kuulin että niissä on jokin yhteensopivuus ongelma ja kun asentaa jonkin patchin niin alkaa toimia... Ongelmana on se että en löydä kyseistä patchia mistään... Olen etsinyt joka paikasta.. Onko kellään vinkkejä, pelin tekijän sivut on kyllä katsottu ja miljoona muuta nettisivua!
Simcity 4 ja Windows xp, AUTTAKAA
pelaaja
4
674
Vastaukset
- AgoA
mulla on windows xp pro ja ei mitää pätsejä tarvinnu asennella...
- kaupunkilainen
Mullaki on xp ja simcity 4 on toiminu hyvin.ei patchejä.
- dafaafd
kaupunkilainen kirjoitti:
Mullaki on xp ja simcity 4 on toiminu hyvin.ei patchejä.
PASKAA SAATANAN WARETTAJA ÄLÄ TUU KYSELEE MIKS MUN KAZAAZTA IMUTETTU PELI EI TOIMI? (JA MULLA ON AITO JA HYVIN TOIMII)
- nlol
dafaafd kirjoitti:
PASKAA SAATANAN WARETTAJA ÄLÄ TUU KYSELEE MIKS MUN KAZAAZTA IMUTETTU PELI EI TOIMI? (JA MULLA ON AITO JA HYVIN TOIMII)
voisko joku kertoo simcity 4 aloitus koodin ku hukkasin sen vihkosen:((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155