En tiedä onko tämä nyt aivan oikea lokero, mutta minua NIIN häiritsee kun ihmiset vieläkin jaksavat sekottaa kumpi on hame ja kumpi mekko!! Ei voi olla niin vaikea juttu. Hame on vyötäröltä alaspäin ja mekko on kokopuku, missä olkaimet tai hihat jne. Kertokaa mulle mikä siitä tunnistamisesta tekee niin vaikeaa? :D Tai miten nämä VOI ylipäätään mennä jollain sekasin.. Tämä asia on siis vaivannut mieltäni jo pitkän aikaa, isot on murheet! :D
Hame vs. Mekko
demma_
3
1905
Vastaukset
- pureskeltavaa
Entäpä vanha kunnon liivihame? Tai leninki? Essumekko? Kotipuku? Kyllä näitä riittää.
- demma_
Totta! Ohan noita reilusti.. Mutta kun ei edes hame ja mekko mene oikein päin :D
- leninki
demma_ kirjoitti:
Totta! Ohan noita reilusti.. Mutta kun ei edes hame ja mekko mene oikein päin :D
Niin ja itse asiassa on aika outoa että aikuisen naisen vaatteesta on alettu käyttää sanaa mekko! Mekko kun on pikkutytön vaate. Naiset käyttävät leninkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448