Uusimmassa lehdessä oli noita kameroita testailtu. Itseäni ainakin ihmetyttää miten on mahdollista, että Canonin DC230 (DVD) oli kuvanlaadultaan rankattu paremmaksi kuin Canonin MD-150 (MiniDv)kamera. Olin siinä luulossa, että dvd:lle kun pakataan niin tulee huonoa jälkeä.
Kuluttaja lehden videokamera testi!
consumer
2
7002
Vastaukset
- Höpö.
Ja tietty se kuvanlaatu voi ollakin parempi tuossa dvd-kamerassa, jos nimittäin verrataan dvd-kameran jälkeä ja dv-kaveran jälkeä sellaisenaan. En tiedä, ei ole kokemusta noista, ehkä se dvd-kamera on vaan laadultaan parempi.
Mutta jos aletaan editoimaan dvd-laatua se pitää purkaa ja kun taas lopulta uudelleen pakataan, niin tulos voisi olla ihan toinen.
Mutta kuluttajatestit on mitä on. Useinhan noissa laite on paljon parempi jos käyttöohjeen suomennos on laajempi :D- urpoko
juuri dvd:lle se kuva pakkaantuu.
mini-dv -nauhalle se menee raakana ja pakkaamattomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954