Pelästyin melkein

telepatiaa?

Tänään eräs tuttavani tavallaan vastasi erääseen asiaan/kysymykseen, jota olen miettinyt häneen liittyen. Kyseessä on mies, jonka olen tuntenut vasta vähän aikaa. En ole sanallakaan maininnut mitään sinne päinkään tuosta asiasta, ja sitten tyyppi kysyy minulta samaa asiaa, melkein samoilla sanoilla mitä itse olen ajatellut hiljaa pääni sisällä.
En tiedä tajuaako kukaan mitään tästä sekavasta selvitys-yrityksestäni...
En ainakaan haluaisi uskoa mihinkään ajatuksenlukutaitoon yms. Telepatia varmaan joissain muodoissa vois olla mahdollista.
TAI sitten kaikki on vaan sattumaa. Kuitenkin, tuli aika outo fiilis pariksi sekunniksi tänään!

3

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xXx-man

sattuuhan noita, ilmeiseti aika monillekkin joskus.

• Rajaton

Yleensä toisilla tasoilla käytetään toisia
      ihmisiä avuksi jos ne ei saa tärkeitä asioita
      muuten menemään perille määrätylle henkilölle.
      Kun määrätty viestin kohde ei ole vielä valmis
      ottamaan viestejä vastaan sillä esim.telepaattisella
      viestinnällä mitä monet henkilöt käyttävät jo
      normaalina viestintä tapana,unohtamatta niitä
      kansakuntia ketkä on aina käyttänyt telepatiaa
      viestintään.
      Olemme vain unohtaneet sen tavan kun tekniikka
      tavallaan hoitaa sitä virkaa....

• Folio Mulder

Kaikki yhteensattumat eivät ole todennäköisyyksien mukaan eteen tulevia asioita. Olen kokenut ja todennut telepatian olemassaolon ja vaimoni tietää, että olen kokenut sellaista ja sanoo joskus, "etten ole tältä planeetalta".

Nuorena alle 20-vuotiaana suhtauduin epäillen siihen, mutta enää ei tarvitse epäillä sen mahdollisuudesta. Luultavasti minulle tahdottiin antaa aiheesta vastaus pohdiskeltuani sitä, mutta ei se ainoa "yliluonnollinen" asia ole mitä elämässäni on tapahtunut taikka suvussani ja tuttavapiireissä.

Ei ollut lainkaan pelottava se kokemus, vaan erittäin positiivinen ja huojentava jopa. Se laajensi universaalisti maailmankuvaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      202
      9642
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      31
      4397
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      119
      3975
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      100
      3841
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      203
      3420
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      19
      2864
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      126
      1398
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      73
      1376
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1184
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1161
    Aihe