KÄYTTÄKÄÄ referral-linkkejä

vitun ääliöt

Pannaanpa homma pakettiin oikeasti ;

On se nyt helvetti kun jengi jauhaa siitä, että joku mainostaa pokerihuonetta referral-linkillä. Jokainen dollari joka sieltä tulee suosittelijalta, tulee suomeen. "älä käytä tota se on refulinkki" On se varmaan tärkeää säästää jossain Island Manilla rekisteröityä pokerihuonetta maksamasta uusista asiakkaista. Mä näen tämän homman silleen että käyttäkää AINA referral-linkkiä. Muut menköön itseensä ja hypätköön seinään.

Miksi vitussa joku kieltäytyy ottamasta pokerihuoneen rahoja suoraan suomeen...

8

1480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin oikeassa

      Tehdään tästä ilmiö.
      Rahat suomeen.

    • AAAKK

      Jos joku on nähnyt vaivaa etsiääkseen hyvän tarjouksen ja tiedottaa siitä muille, ehkä jopa tarjoaa hieman infoa tarjouksen läpipelaamisesta yms niin käytän itsekin mielelläni noita reffejä. Jos taas kyse on pelkästä foorumille lätkäistystä linkinstä ilman mitään sen kummempaa selvitystä niin kehoittaisin kivittämään niiden lähettäjän.

      • 72o

        Spämmärit ovat aiheuttaneet tämän vastustuksen. Itse en käytä tästä syystä koskaan kenekään reffejä, koska esim. tämä pokeri-palsta on osin pilattu em. heebojen toimesta.


      • vitun ääliö
        72o kirjoitti:

        Spämmärit ovat aiheuttaneet tämän vastustuksen. Itse en käytä tästä syystä koskaan kenekään reffejä, koska esim. tämä pokeri-palsta on osin pilattu em. heebojen toimesta.

        Sori vaan tämän viestiketjun ehkä hieman kiukkuisesta aloituksesta. Taisin olla hieman olutta nauttineena pahalla päällä. Noh kuitenkin....

        Spämmäystä en minäkään sulata, mutta jos joku todellakin kertoo jostain hyvästä bonarista niin käytän referral-linkkiä.

        p.s Taidankin alkaa harrastamaan AA kerhon ohella spämmäreiden kivittämistä.


    • Näin meillä

      Kyllä välillä vähän vaikea ymmärtää mikä kohta ihmisillä on pimennossa tuosta systeemistä. Linkin käyttäjältä kun se ei ota mitään pois.

      Itse en ole tosin jaksanut referoida mutta aivan kuten sanoit raha tulee suomeen ja se on pois pelien järjästäjiltä.

      Tosin nämä joka tökkää saman viestin kaikkiin paikkoihin kolmeen kertaan voi periaatteesta jättää käyttämättä.

      Tämän foorumin supportti voisi tsempata ja tehdä uuden väliotsikon joka olisi vain mainoksille. Pysyisi muut ketjut puhtaana.

      • gesthaus regular

        Hyvä että näin saadaan osa siitä rahasta takaisin suomeen joka virtaa muuten kokonaan ulkomaille.
        Eikä tämä enää ole mikään pikkubisness.

        Kannatan täydestä sydämestäni asiallisten tyyppien referral-linkkejä. (itse maksan veroja referraltuloistani sivutoimisena ammatinharjoittajana) Ja hyvän bonuksen tietoisuuteni tuonut henkilöitymä kiitokseni ansaitsee ja liityn kaverin linkin kautta. En googleta.

        Spämmääjätkin kyllä oppivat aikanaan että suurin osa porukoista todella karttaa spämmärityylin mainostettuja bonuksia. Homma toimii paremmin asialliselta pohjalta (kokemusta löytyy valitettavasti, mutta virheistä opitaan ja kasvetaan paremmiksi ihmisiksi)


      • pokerihuone on
        gesthaus regular kirjoitti:

        Hyvä että näin saadaan osa siitä rahasta takaisin suomeen joka virtaa muuten kokonaan ulkomaille.
        Eikä tämä enää ole mikään pikkubisness.

        Kannatan täydestä sydämestäni asiallisten tyyppien referral-linkkejä. (itse maksan veroja referraltuloistani sivutoimisena ammatinharjoittajana) Ja hyvän bonuksen tietoisuuteni tuonut henkilöitymä kiitokseni ansaitsee ja liityn kaverin linkin kautta. En googleta.

        Spämmääjätkin kyllä oppivat aikanaan että suurin osa porukoista todella karttaa spämmärityylin mainostettuja bonuksia. Homma toimii paremmin asialliselta pohjalta (kokemusta löytyy valitettavasti, mutta virheistä opitaan ja kasvetaan paremmiksi ihmisiksi)

        perseestä!
        turnauksessa sama nikki samassa pöydässä.
        ja vastaus tähän,ei ole mahdollista vitun pelle
        mutta kun vaan on
        enpä ole sen jälkeen näihin p2p paikkoihin rahojani laittanut


    • Samaa mielipuolta tässä asiassa. Hirveätä mesoamista affiliate linkkien käytöstä. On se nyt oikeasti hirveää, jos nettisivun pitäjä, joka maksaa domainista, SSL-sertifikaateista, serveristä, serverin turvallisuudesta. SEO-työkaluista, sähköpostipalveluista ja puhumattakaan siitä, että tekee varmaan aika paljon duunia sivustonsa eteen.. On se kamalaa, jos tämmöinen ihminen saisi edes pikkaisen pois kustannuksistaan. Mikä hirveämpää, refer, eli affilinkin käyttäminen, ei maksa rekisteröijälle itselleen jeniäkään, vaan useamminkyseinen henkilö saa hieman lisäbonusrahaa käyttöönsä.. huh..huh.. on se vaan kauheaa, kun ei ite häviä mitään vaan voittaa, niin pitää vielä itkeä valitusvirsiä, että kaikki varmasti huomaa kuinka vaikeaa itsellä on.

      Ystävällisin ja sarkastisin terveisin,
      https://pokeritipsit.com sivuston ylläpitäjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe