rantayllätys

---Kaisa---

Kuuma työpäivä toimistossa oli lopuillaan,vilkuilin kelloa viiden minuutin välein.Vielä puolitunia.
Selailin tuskallisena papereita,juoksin huoneesta toiseen ja kirosin mielessäni vastaanottohuoneen nurkassa nuoleskelevan parin.

16.55,vihdoin viikon viimeinen työpäivä päätöksessä ja viikon loma edessä.Kasasin kamat kassiini ja lähdin helpottuneena kävelemään kohti bussipysäkkiä.

Hiottavasta bussista päästyäni päätin lähteä alkavan loman kunniaksi rannalle,hain kotoa vain bikinit,pyyhkeen ja aurinkovoiteen.Lähdin kävelemään kohti läheistä rantaa,jossa todella harvoin kukaan edes käy.Vaihdoin bikinit päälleni ja mulahdin lämpimään veteen.Uin hetken ja nousin rantaan ottamaan aurinkoa.

Menin makaamaan pyyhkeeni päälle ja suljin silmäni.Ihanaa.Oli aivan hiljaista,joten riisuin bikinit kokonaan pois.Takaani pusikosta kuului joku ääni,säikähdin ja vedin äkkiä pyyhkeen tiukasti ympärilleni.Tuntui,että joku oli tarkkaillut mua jo pidemmän aikaa.Mutta ehkä se oli vaan joku lintu,ajattelin ja menin taas makaamaan.

Taas alkoi kuulua rapinaa mutta en välittänyt.Yht äkkiä edessäni seisoi kaksi vanhempaa miestä,jotka tuntui kauheen isoilta ja pelottavilta.Huusin,turhaan.Toinen otti kiinni ranteistani ja toinen piteli kättään suuni edessä.
En päässyt rimpuilemaan tiukasta otteesta ja olin aivan paniikissa.

Toinen miehistä laittoi mulle käsiraudat,toinen taas laittoi huivin suuni eteen.Puskan takana oli pakettiauto,miehet repivät mut käsiraudoista autoon.Yritin potkia,mutta ei siitä olis ollut mitään hyötyä.
Miehet alkoivat kouria isoja rintojani rajusti ja veteli nännejä.Sattui niin että inahdin,jonka seurauksena toinen otti maasta risun jolla läimäytti mua perseeseen.Sattui,yritin rimpuilla..mut sain taas lisää piiskaa.
-Pidä nyt narttu turpas kiinni ja tottele!Sanoi toinen.

Miehet kourivat pakaroitani ja imivät nännejä aivan hekumoissaan.Paniikki kasvoi,toinen otti jättimäisen kyrpänsä esiin ja repi liinan suuni edestä.Mies tunki kyrpänsä suuhuni,tuntui että tukehdun varmaan pian.Aloin käskystä imeä,toinen mies vielä lutkutti sekapäisenä rintojani.
-Nää on isoimmat ja kiinteimmät tissit mitä oon koskaan näin läheltä nähnyt!hän sanoi.
Kylmänväreet kulkivat pitkin selkääni,lojuin kahden ainakin 20v itseeni vanhemman miehen käsissä.Tuntui likaiselta.

Toinen imaisi vielä kerran rajusti nännin suuhunsa ja puri sitä,jonka jälkeen siirtyi alemmas.Hän repi väkisin jalkani leveelleen ja työnsi yhden sormensa pilluuni.Olin pettynyt itseeni,koska olin kostunut.Sormi liukui sisääni helposti,mies otti lujasti kiinni lanteistani ja alkoi nuolla klittaani.Toinen mies nussi entistä nopeammin suuhuni ja veti kyrpänsä pois.Haukoin helpottuneena henkeä ja inisin kuin kiimanen kissa toisen nuollessa pilluani.-Pikkunarttu taitaakin tykätä,hän naurahti.

-Mitäs luulet Jukka,jos vähän väänneltäs tätä tyttöö?!Toinen kysyi.Samalla hän jo nosti mut auton perässä olevalle penkille makaamaan,laittoi käteni penkin alle ja pisti taas käsiraudat kiinni.Jukka teki kuin käskystä tilaa toiselle miehelle ja siirtyi yläpuolelleni työntäen kyrpänsä suuhuni samalla kourien tissejäni.Toinen mies aukoi haarojani ja työnsi sormensa anukseeni.Sattui,en voinut äännellä kun imin Jukan kyrpää.Nyt anustani repivä tuntematon alkoi venytellä pilluani sormillaan ja kielellään,ennalta arvaamatta myös survaisi kyrpänsä sisääni.Mies urahteli ja työnsi aina vaan kyrpänsä syvälle pilluni pohjaan.Onneksi olin märkä,kyrpä oli niin iso että se olisi tehnyt muuten kipeetä.Imin kyrpää,tunsin sen olevan räjähtämäisillään ja Jukka veti sen pois suustani.Hän avasi käsiraudat ja toinen otti kyrpänsä pihalle.

Toinen mies meni istumaan penkille ja veti mut syliinsä kyrvän upotessa taas pilluuni.Jukka tuli taakseni,suuteli niskaani ja huohotti.Hän puristeli pakaroitani tunnustellen sormillaan anustani.Aloin pelätä ja huusin,tiesin että kohta neitsytperseessäni olisi iso kyrpä.Ja niin olikin.Jukka työnsi onneksi edes hitaasti kyrpänsä perseeseeni ja alkoi nussia.

Olin tiiviisti kahden ison pahan miehen välissä ja vielä nautin tilanteesta.Jukka takanani kouri taas tissejäni ja pureskeli niskaani.-Aivan ihana narttu!hän sanoi.
Olin pian orgasmin partaalla aloin huutaa ja vikistä ihan rajattomasti.Isot kyrvät kummassakin reiässä jyystivät mua taukoomatta ja tahti nopeutui koko ajan.Lopulta en voinut enää pidätellä orgasmia vaan tulin huutaen,samalla myös "nimetön" mies purkautui pilluuni ja Jukka anukseeni.

Makasin hetken penkillä uuvuksissa ja hikisenä,mietin kävisinkö taas uimassa hikisen "työni" jälkeen...


Antakaa kommenttia,tää oli mun eka juttu eikä mitenkään erinomanen!

7

10192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peikkotytsy

      Ihan jees. Yllättävän jees. ite olisin jättäny persepanon pois, mut se oliki sun fantasias, ei mun! ;)

      • peikkoneiti

        ootko varma et se oli ton fantasia..?


      • justjoo
        peikkoneiti kirjoitti:

        ootko varma et se oli ton fantasia..?

        jos toi tapahtus oikeesti et kylläkään nauttis!
        Toihan on ilmiselvä raiskaus. Taas viestiä raiskaajille, että naiset nauttii siitä!!!!!


    • Aurora

      Miks kaikkien jutuissa nykyisin naidaan koko ajan perseeseen? Väittäisinpä että suurin osa miehistä kuitenkin haluu työntää kyrpäänsä vaan sinne minne se kuuluu eli pilluun... Homot on sitten erikseen. Mutta normaalistihan persepanot on todella ollut vaan homojen hommaa.

      • Paula

        Sitä minäkin ihmettelen,
        tää juttu muuten inhotti.


      • KaaliG
        Paula kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelen,
        tää juttu muuten inhotti.

        olen samaa mieltä aurooran ja paulan kanssa
        vain jotkut ja harvat miehet haluavat perse panoja koska heissä asuu pieni homo toi on totta oikeesti perse on homojen jutttu eikä sitä kannata harrastaa
        miksi muuten tosiaa kaikkiin npvelleihin tungetaan sekaan paskaa anaali seksiä
        tämä on minun mielipide ja en siitä luovu
        olen mies


    • heikinheimolainen

      imin kalua vasten tahtoani
      joopa joo
      mikset purrut?

      MIELETTÖMÄN HUUUOOONO juttu siis TODELLA HUONO
      tuollaista ei voi kirjoittaa kukaan muu kuin nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe