Tuossa alapuolella olikin ketjua 8-10 kk:n ikäisten vauvojen koosta, mutta itseäni kiinnostaisi kengän tai sukan numero. Minkä kokoiset kengät voisi 10-kuukautiselle ostaa? Löysin ihanat juhlakengät vaaville, joka tarvitsisi niitä juhlapuvun "koristeeksi" (jos ei muuten) häihimme, jotka ovat siis vauvan ollessa 10 kuukautta. Jos tiedätte kengän/sukan numeron, minkä kokoinen vauvanne on?
Vastauksistanne jo etukäteen kiittäen... :)
kengän numero
4
1649
Vastaukset
- tyttö?
Vähän vaikeaa on sanoa kengän numeroa iän perusteella, ja tyttöjen ja poikien jalan koko on yleensä eri...Mutta meillä ekat kengät pojalla olivat n. 10-11kk iässä kokoa 19-20. Eli uskoisin että koko 18-19 voisi olla 8-10 kk ikäiselle sopiva. Kannattaa kuitenkin ottaa ehkä se vähän reilumpi koko, koska eihän vauva kävele, ja kyllä isommatkin kengät jalassa pysyvät, pääasia että eivät purista!
- +++
Ei se niin varmaa ole, että liian isot pysyisivät jalassa. Se riippuu siitä, kuinka paljon liian isot ne on, ja minkä malliset kengät. Meillä ei tytöllä pysynyt 1 vuotiaana 20 numeron sandaalit jalassa. Tosin ne olivat nilkasta vähän matalammat kuin ensiaskelkengät yleensä.
- 1-vuotiaalle
tytölleni kokoa 20. Uskoisin että se riittää, eikä haittaa vaikka oiskin vähän iso, kunhan ei purista.
- väittäisin
Meillä on 10 kk ikäisen kengännumero vaihdellut aika paljon. Esikoiselle ostettiin 20 numeron kengät, kakkoselle ei sen ikäisenä edes löytynyt riittävän pieniä kenkiä, ja kolmannelle ostettiin 18 numeron kengät. Ja nämä kaikki siis tyttöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006