Hyvää päivää arvoisa SUOMI24 jengi. Alla Rantaneuvoksen pitämän kirjoituskilpailun tulokset. Arvostelijana on toiminut ulkopuolinen henkilö ja jopa todistusmateriaalia löytyy.
Alla oleville tuloksille en anna valituslupaa, eikä mikään rikosnimikkeistökään täyty, joten asiasta ei saada poliisitutkintaakaan. Olen ollut "korkeana poliisiviranomaisena" valvomassa ko. kirjoituskilpailua ja näin ollen totean tulokset oikeiksi ja julistan ne näin julkisiksi.
Keskustelu on tervetullutta.
kyläpoliisi
Rantaneuvoksen kirjoituskilpailun tulokset 2007.
1)Palkinnon voitti "Kurjuuden kuningas"
Perinteisellä tyylillä ruikuttaen
- sujuva kieliasu runomitassa
- oivaltava
- aikaamme seuraava/heijastava
Hyvä 9-
1) Palkinto 100 euroa
Minäpä lahjoitan
Kirjoittanut: Kurjuuden kuningas 4.12.2007 klo 19.43
Sen riimittelemäni runontöksäkkeen jos ajattelet palkita jollain tavoin, niin lahjoitan palkinnon Suomussalmen terveyskeskuksen vuodeosaston tarpeisiin, mikä se mahdollinen palkinto sitten lieneekään....jotenka sinne.....
-------------------------------------------------
2) Palkinnon voitti "Kössi-eno"
Aapeli marjassa
- etenee hitaasti
- huipennus puutuu
- ei varsinaista yllätystä/ristiriitaa
joka herättää lukijan
8
2) Palkinto 50 euroa
-------------------------------------------------
3) Palkinnon voitti "Kössi-eno"
Aapelin kenkutus
- hitaasti etenevä
- venytetty, vanutettu
- kirjoitus ja pilkuvirheitä pirusti
-8
3) Palkinto on kirja palkinto
-------------------------------------------------
Joululahjat Rantaneuvos haluaa ojentaa myös seuraaville nimimerkeille.
Nipsu-Neiti
Ryysyrannan Jooseppi
Katri
Kyläpoliisi
Rantaneuvos kiittelee kaikkia muitakin kirjoitajiamme Suomi 24
Joulu rauhaa ja menestystä elämässä vuodelle 2008 ja pitäkää huolta toisistanne "RANTANEUVOS"
Rantaneuvos-kirj.kilpailujen tulokset
kyläpoliisi
4
445
Vastaukset
- homma hanskassa
kun sinä olet homman luottomiehenä.
Sinä kun olet laintuntija, niin ei vilppikään onnistu. - osallistumaton
Senhän saattoi arvatakkin! Tuomari voitti! Onnea nyt kumminkin voittajalle!
Minäpä lahjoitan
Kirjoittanut: Kurjuuden kuningas 4.12.2007 klo 19.43
Sen riimittelemäni runontöksäkkeen jos ajattelet palkita jollain tavoin,niin lahjoitan palkinnon Suomussalmen terveyskeskuksen vuodeosaston tarpeisiin, mikä se mahdollinen palkinto sitten lieneekään....jotenka sinne.....
- sekaisin ????????
on todella takeltelevaa tuo kirjoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437