Hyvää päivää arvoisa SUOMI24 jengi. Alla Rantaneuvoksen pitämän kirjoituskilpailun tulokset. Arvostelijana on toiminut ulkopuolinen henkilö ja jopa todistusmateriaalia löytyy.
Alla oleville tuloksille en anna valituslupaa, eikä mikään rikosnimikkeistökään täyty, joten asiasta ei saada poliisitutkintaakaan. Olen ollut "korkeana poliisiviranomaisena" valvomassa ko. kirjoituskilpailua ja näin ollen totean tulokset oikeiksi ja julistan ne näin julkisiksi.
Keskustelu on tervetullutta.
kyläpoliisi
Rantaneuvoksen kirjoituskilpailun tulokset 2007.
1)Palkinnon voitti "Kurjuuden kuningas"
Perinteisellä tyylillä ruikuttaen
- sujuva kieliasu runomitassa
- oivaltava
- aikaamme seuraava/heijastava
Hyvä 9-
1) Palkinto 100 euroa
Minäpä lahjoitan
Kirjoittanut: Kurjuuden kuningas 4.12.2007 klo 19.43
Sen riimittelemäni runontöksäkkeen jos ajattelet palkita jollain tavoin, niin lahjoitan palkinnon Suomussalmen terveyskeskuksen vuodeosaston tarpeisiin, mikä se mahdollinen palkinto sitten lieneekään....jotenka sinne.....
-------------------------------------------------
2) Palkinnon voitti "Kössi-eno"
Aapeli marjassa
- etenee hitaasti
- huipennus puutuu
- ei varsinaista yllätystä/ristiriitaa
joka herättää lukijan
8
2) Palkinto 50 euroa
3) Palkinnon voitti "Kössi-eno"
Aapelin kenkutus
- hitaasti etenevä
- venytetty, vanutettu
- kirjoitus ja pilkuvirheitä pirusti
-8
3) Palkinto on kirja palkinto
Joululahjat Rantaneuvos haluaa ojentaa myös seuraaville nimimerkeille.
Nipsu-Neiti
Ryysyrannan Jooseppi
Katri
Kyläpoliisi
Rantaneuvos kiittelee kaikkia muitakin kirjoitajiamme Suomi 24
Joulu rauhaa ja menestystä elämässä vuodelle 2008 ja pitäkää huolta toisistanne "RANTANEUVOS"
Rantaneuvos-kirj.kilpailujen tulokset
kyläpoliisi
4
416
Vastaukset
- homma hanskassa
kun sinä olet homman luottomiehenä.
Sinä kun olet laintuntija, niin ei vilppikään onnistu. - osallistumaton
Senhän saattoi arvatakkin! Tuomari voitti! Onnea nyt kumminkin voittajalle!
Minäpä lahjoitan
Kirjoittanut: Kurjuuden kuningas 4.12.2007 klo 19.43
Sen riimittelemäni runontöksäkkeen jos ajattelet palkita jollain tavoin,niin lahjoitan palkinnon Suomussalmen terveyskeskuksen vuodeosaston tarpeisiin, mikä se mahdollinen palkinto sitten lieneekään....jotenka sinne.....
- sekaisin ????????
on todella takeltelevaa tuo kirjoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830