Lentäminen

Sindar

Onko loitsuja tai muuta jotain että pystyisi leijumaan/lentämään?
Entäs pystyykö jollain loitsulla kävelemään veden päällä?Pystyykö omilla voimilla muuttamaan ilmastoa?
Kun yhtenä kesänä keksin oman loitsun jossa halusin että tulee todella kuiva ja kuuma kesä niin sitten tuli todella kuiva kesä ja purot ja lähteet kuivuivat ja taisi pari metsäpaloakin syttyä.
Sitten yhtenä kesänä toivoin että tulisi pyörremyrsky niin sitten tulikin..se tuli joen yli ja kaatoi meidän pihasta lipputangonkin.
Olen kyllä joutunut kärsimään jostain syystä..johtuisikohan toiveistani jotka tapahtuivat?
Muistan myös sellaisen tapahtuman kun olin nuorempi...menin pyytämään kaveriani mutta hän ei voinut olla.Olin menossa kotiin sähkölinjan kautta kun tuli ukkonen.Kuulin kovan jyrähdyksen ja yhtä äkkiä jähmetyin paikoilleni ja ympärilleni tuli kellertävä kupu..kuin suoja.Ympärilläni näkyi kuin pikkuisia salamia ja kuvun alla oli miellyttävän lämmin.Koko tapahtuma kesti ehkä vain 5sekuntia ja juoksin ihmeissäni kotiin kertomaan tapahtumasta äitille.
Tulkitsin sen niin että salama iski minuun mutta ympärilleni tuli suoja.Kysymys kuuluu että tietääkö kukaan että mikä minua suojasi vai suojasiko sisäiset voimani itseäni salamalta?

Kaikki mitä kerroin on täyttä totta,mutta uskoo ken uskoo...jos joku ei usko nin sitten ei..tiedän itse kuitenkin että se on totta:).

12

1459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bubastis.reheated

      skand. Odin taisi vain ilmaista mieltymyksensä sinuun ;).

      Koetas saada jota järkevää aikaa niillä loitsuillas.

      • Sindar

        En osaa hallita niitä loitsuja,enkä itekseni varsinkaan opi:/.Eli lentämään ei varmaan pysty..eikä kävelemään veden päällä,vai?
        Mitä se merkitsee jos ukkosen jumala osoittaa mieltymystä?
        Oon alkanu jo luopumaan toivosta että taikuutta on kun en ole vielä saanut selvyyttä tapahtuivatko nuo juttuni vain sattumalta:/.
        Kertokaapas jotain hyviä loitsuja ja niihin ohje:)
        Miten muuten nuo omani ovat voineet toimia..keksin ne ihan ite?Olen vielä ala-ikäinen.
        Minulle on yksi vanha nainen sanonut että näkee mun silmistä viisauden,voiman ja taipumuksen yliluonnollisiin asiohin.
        Mun äiti sano että oon puhunu myös unissani jotain ihan ihme kieltä.Vanhemmille en kyllä näistä asioista mihin uskon niin en kerro koskaan.


      • TV9
        Sindar kirjoitti:

        En osaa hallita niitä loitsuja,enkä itekseni varsinkaan opi:/.Eli lentämään ei varmaan pysty..eikä kävelemään veden päällä,vai?
        Mitä se merkitsee jos ukkosen jumala osoittaa mieltymystä?
        Oon alkanu jo luopumaan toivosta että taikuutta on kun en ole vielä saanut selvyyttä tapahtuivatko nuo juttuni vain sattumalta:/.
        Kertokaapas jotain hyviä loitsuja ja niihin ohje:)
        Miten muuten nuo omani ovat voineet toimia..keksin ne ihan ite?Olen vielä ala-ikäinen.
        Minulle on yksi vanha nainen sanonut että näkee mun silmistä viisauden,voiman ja taipumuksen yliluonnollisiin asiohin.
        Mun äiti sano että oon puhunu myös unissani jotain ihan ihme kieltä.Vanhemmille en kyllä näistä asioista mihin uskon niin en kerro koskaan.

        Internet on täynnä resursseja, mutta varo: suurin osa on täyttä kuraa.


    • Vitki

      "Onko loitsuja tai muuta jotain että pystyisi leijumaan/lentämään?" On mahdollista eräänlaisin "loitsuin" ja "jotain muuta"-tavalla, mutta täytyy omata korkeampaa magian tietämystä, mitä wicca ei pysty tarjoamaan....
      "Entäs pystyykö jollain loitsulla kävelemään veden päällä?" Kyllä
      "Pystyykö "omilla" voimilla muuttamaan ilmastoa?" Kyllä

      Nämä kaikki ja paljon muuta on mahdollista todelliselle maagille, eikä tämä ole trolli-viesti....

      • Sindar

        Kerro Vitki lisää.Mikä pystyy tarjoamaan korkeampaa magiaa jos ei wiccalaisuus?
        En tiennyt edes että tämmösiä ihmisiä on jotka taikoo ja uskoo taikaan vasta kun tulin tänne suomi24 sivuille.Eli olen niin kuin itse oppinut:).
        Olisiko jollakin jotain loitsua lentämiseen.Uskon että noin voimakkaaseen magiaan tarvitsee paljon taitoa ja voimaa,vai?Uskon kyllä että pystyisin korkeampaakin.Mä olen todellinen maagi.Onko muka joku lentänyt loitsulla tai voimillaan?Mitä muita tällaisia maagi juttuja on kun wiccalaisuus.Tahtoisin tietoa jostain mahdollisimman voimakkaasta.Mulla on hirveen iso lista näitä ihmeellisiä juttuja mitä mulle on käynyt.Olisin todella kiitollinen jos joku voisi kertoa minulle kaikista näistä jutuista:)!


      • Vitki
        Sindar kirjoitti:

        Kerro Vitki lisää.Mikä pystyy tarjoamaan korkeampaa magiaa jos ei wiccalaisuus?
        En tiennyt edes että tämmösiä ihmisiä on jotka taikoo ja uskoo taikaan vasta kun tulin tänne suomi24 sivuille.Eli olen niin kuin itse oppinut:).
        Olisiko jollakin jotain loitsua lentämiseen.Uskon että noin voimakkaaseen magiaan tarvitsee paljon taitoa ja voimaa,vai?Uskon kyllä että pystyisin korkeampaakin.Mä olen todellinen maagi.Onko muka joku lentänyt loitsulla tai voimillaan?Mitä muita tällaisia maagi juttuja on kun wiccalaisuus.Tahtoisin tietoa jostain mahdollisimman voimakkaasta.Mulla on hirveen iso lista näitä ihmeellisiä juttuja mitä mulle on käynyt.Olisin todella kiitollinen jos joku voisi kertoa minulle kaikista näistä jutuista:)!

        Wiccalaisuus, kuten joku mainitsikin, on eräänlainen "luonnonuskonto", vaikka en sitä rinnastakaan varsinaiseksi uskonnoksi (itse en ole wicca), magia taas on uskonnoista riippumatonta. Voit olla esim. kristitty ja samalla paljon voimallisempi maagikko, kuin wicca ikinä.... ;)
        Mitä tulee esim. tuohon lentämiseen, niin ei se todellakaan onnistu harjoittelematta HETI pelkän loitsukaavan avulla (en kuitenkaan itse lentele...vielä....). Tietynlaisia "kaavoja" on olemassa, mutta ne eivät olekaan mitä tahansa riimittelyä. Kyky on harjoiteltavissa muullakin tavoin, mutta se vaatii sitten jo tietämystä Jumalan, ihmisen ja luonnon salaisuuksista, ja niistähän ei tällä palstalla julkisesti keskustella. Magiassa on salaisuuksia, jotka pitääkin pysyä salassa, ihan meidän omaksi parhaaksemme. Kun ihminen on valmis OIKEALLA ASENTEELLA, häntä kyllä johdatetaan....
        Mutta niinkuin sanoin, näistä asioista pitää keskustella henkilökohtaisella tasolla ei missään palstalla, ja silloinkin vain jos toinen on siihen valmis. Kärsivällisyys on hyve, samoin kuin nöyryys.....


      • Sindar
        Vitki kirjoitti:

        Wiccalaisuus, kuten joku mainitsikin, on eräänlainen "luonnonuskonto", vaikka en sitä rinnastakaan varsinaiseksi uskonnoksi (itse en ole wicca), magia taas on uskonnoista riippumatonta. Voit olla esim. kristitty ja samalla paljon voimallisempi maagikko, kuin wicca ikinä.... ;)
        Mitä tulee esim. tuohon lentämiseen, niin ei se todellakaan onnistu harjoittelematta HETI pelkän loitsukaavan avulla (en kuitenkaan itse lentele...vielä....). Tietynlaisia "kaavoja" on olemassa, mutta ne eivät olekaan mitä tahansa riimittelyä. Kyky on harjoiteltavissa muullakin tavoin, mutta se vaatii sitten jo tietämystä Jumalan, ihmisen ja luonnon salaisuuksista, ja niistähän ei tällä palstalla julkisesti keskustella. Magiassa on salaisuuksia, jotka pitääkin pysyä salassa, ihan meidän omaksi parhaaksemme. Kun ihminen on valmis OIKEALLA ASENTEELLA, häntä kyllä johdatetaan....
        Mutta niinkuin sanoin, näistä asioista pitää keskustella henkilökohtaisella tasolla ei missään palstalla, ja silloinkin vain jos toinen on siihen valmis. Kärsivällisyys on hyve, samoin kuin nöyryys.....

        No kenen kanssa vois henkilokohtasesti esim sähköpostin kautta näistä jutella?En nyt ite uskalla tänne sähköpostiani laittaa koska tosiaan ala ikäinen ja en haluais että kukaan "tavallinen" näistä mun jutuista saisi tietää niin kun esim äiti ja iskä.Enkä todellakaan halua että mummi saa tietää ,koska se on todella uskovainen ja uskoo jumalaan...on varottanut mua just näistä uskonnoista..ymmärrän tietysti että se haluaa suojella mua,mutta tää nyt vaan tuntuu oikealta ja en pysy millään erossa kaikesta yliluonnollisesta!!
        Eli mielellään juttelisin sähköpostin kautta jonkun näistä jutuista tietävän kanssa.Ihmetyttää kyllä kun kukaan muu ei oo tänne viittiny vastata.


      • loogista
        Sindar kirjoitti:

        No kenen kanssa vois henkilokohtasesti esim sähköpostin kautta näistä jutella?En nyt ite uskalla tänne sähköpostiani laittaa koska tosiaan ala ikäinen ja en haluais että kukaan "tavallinen" näistä mun jutuista saisi tietää niin kun esim äiti ja iskä.Enkä todellakaan halua että mummi saa tietää ,koska se on todella uskovainen ja uskoo jumalaan...on varottanut mua just näistä uskonnoista..ymmärrän tietysti että se haluaa suojella mua,mutta tää nyt vaan tuntuu oikealta ja en pysy millään erossa kaikesta yliluonnollisesta!!
        Eli mielellään juttelisin sähköpostin kautta jonkun näistä jutuista tietävän kanssa.Ihmetyttää kyllä kun kukaan muu ei oo tänne viittiny vastata.

        Sille, joka lentää todistetusti paranormaalien voimien avulla (=ilman mitään mekaanista apua) uudenvuodenaattona Senaatintorilla, saa minulta 1000€ puhtaana käteen.

        Kannattaa ottaa muuten yhteyttä myös James Randiin, joka samantapaisesti antaa miljoona dollaria sille, joka pystyy tuottamaan paranormaalin ilmiön. Selvää rahaa siis jaossa.

        Arvaapa, rakas lentäjätaikuri, kuinka moni on pystynyt "magiallaan" voittamaan tuon miljoonan dollarin haasteen? Eikö olekin kummallista, ettei kukaan *koskaan* ole pystynyt todistamaan yliluonnollisia kykyjään?

        Älkää nyt hyvät ihmiset antako toisten kusettaa teitä päähän!


      • Sindar
        loogista kirjoitti:

        Sille, joka lentää todistetusti paranormaalien voimien avulla (=ilman mitään mekaanista apua) uudenvuodenaattona Senaatintorilla, saa minulta 1000€ puhtaana käteen.

        Kannattaa ottaa muuten yhteyttä myös James Randiin, joka samantapaisesti antaa miljoona dollaria sille, joka pystyy tuottamaan paranormaalin ilmiön. Selvää rahaa siis jaossa.

        Arvaapa, rakas lentäjätaikuri, kuinka moni on pystynyt "magiallaan" voittamaan tuon miljoonan dollarin haasteen? Eikö olekin kummallista, ettei kukaan *koskaan* ole pystynyt todistamaan yliluonnollisia kykyjään?

        Älkää nyt hyvät ihmiset antako toisten kusettaa teitä päähän!

        No en kyllä itekkään usko tohon lentämiseen oikeen ehkä,mutta muuhun kyllä.Miks sitten joku joka pystyiskin lentämään niin lentäis julkisesti?Oikea maagi joka pystyy tekemään kaikkea ei todellakaan näytä ja kerro sitä muille mistään hinnasta!He haluavat sulautua yhteiskuntaan ja pysyä "normaaleina" ihmisinä!!!Sitä paitsi miljoona ei riitä maksamaan sitä hintaa minkä maagi joutuisi maksamaan tosta yhdestä lento näytteestä.Se ei ole rahaa eikä mitään esineellistä...sitä ei voi tietää mitä se aina maksaa mutta joku kallis hinta se on.Eli olen vieläkin kiinnostunut..en välttämättä lentämisestä vaan magiasta yleensä.Haluan keskustella sähköpostitse jonkun kanssa näistä asioista.Lähinnä joku voisi kertoa yleistietoa:).


    • kokemusta piisaa

      Nuorena sitä ajattelee että vau, mähän voin tehdä kaikenlaista...! Vanhemmiten ymmärtää, että maailma on täynnä kummallisia sattumia. Tuo ilmastokokemuksesi voi rinnastaa siihen. Sama kun menisit bingoamaan ja veikkaisit tiettyä numeroa. Ennen pitkää tuo numero löytyisi ja hoksaisit että hei, mullahan on yliluonnollisia kykyjä, kun mä arvasin tämän numeron oikein! Siis riippumatta siitä, että tuo numerosi taisi olla yritys nro 58.

      Eli siis jos vakuuttelet itsellesi pystyväsi johonkin mihin muut ei pysty, aivosi alkavat huijaamaan sinua; tämä on psykosomaattisuutta. Samoin jos vakuutat itsellesi että päätäsi koskee, vähän ajan päästä tarvitsetkin aspiriinia... Ei siinä mitään erikoista ole koska se on luonnollista, mutta vaarallista siitä tulee kun esimerkki vitkin kaltaiset henkilöt saavat vahvistusta omiin harhoihinsa ja yrittävät pyörittää sinua omaan verkkoonsa. Heille sinä olet uhri, joiden silmissä he itse voivat näyttää ihmistä suuremmilta. He voivat kuvitelmissaan olla mahtimaagikkoja ja saavat kiksinsä siitä, että saavat nuorempien ihailua osakseen. Mutta tässä maailmassa löytyy kyllä parempiakin ihailun kohteita.

      Tuo ukkonen voi selittyä sillä että ukkonen iski lähelle, jolloin sitä ympäröivä sähkökenttä ulottuu melko kauas. Tästä johtuu vanha kansanviisaus: jos hiukset nousee ukonilmalla pystyyn, on hengenlähtö lähellä. Epäilen että sinuun olisi osunut salama, nimittäin siitä olisi merkkinä vähintään palovamma salaman sisään- ja ulosmenokohdissa. Salaman ympärille muuten muodostuu hyvin lämmintä ilmaa; itseasiassa salaman jyrinä muodostuu siitä, kun salaman ylikuumentama ilma leviää nopeasti ympärillä olevaan kylmempään ilmaan.

      Muinaisina aikoina kaikenmaailman tieteelliset ilmiöt oli automaattisesti magiaa, koska niitä ei pystytty selittämään. Nykyaikana tekisit itsellesi karhunpalveluksen jos olettaisit tietyn ilmiön olevan magiaa, sillä kaikelle löytyy järkevä selitys. Varmasti kaikki kokemasi on tapahtunut kuten kerroit, mutta veikkaanpa että luotat liian helposti mielikuvituksesi tarjoamiin selityksiin. Joskus järkevätkin asiat tuntuvat maagisilta, siinä ehkä on magian viehätys. ;)

      Magia on mukava aihe, mutta magiaa harjoittavat yleensä tietävät riittävästi kaikesta muustakin. Opiskele fysiikkaa, kemiaa, psykologiaa ja muita tieteitä, niin opit tietämään onko magiassa kyse magiasta tai jostain muusta. Onnea matkaan, äläkä kuuntele hörhöjä! :)

      • Sindar

        Joo en mä kaikkee usko;).En todellakaan oo helposti vedätettävissä.vaikka moni saattaa iän perusteella luulla.
        Mulle kyllä riittää magia mun unissa.Unet on tavallaan totta,mutta sieltä ei vaan jää mitään esineellistä eikä sinne välttämättä pääse uudeestaan.


      • Vitki

        Totta! Hörhöja ei kannata kuunnella, ja ei haittaa vaikka minutkin rinnastettaisiin niihin (kuten on käynytkin), sillä ei ole minulle mitään merkitystä. En kuitenkaan yritä enkä haluakaan ketään opastaa näihin asioihin, olisinhan sen jo tehnyt, vai mitä, vaikka sähköpostin kautta? Jokainen uskoo mihin haluaa, sanoin vain sen, mihin itse uskon, ja minkätasoista magiaa on olemassa, ja sitäkään ei tarvitse kenenkään muun uskoa. Mutta hyvä kommentti nimim. "kun olet nuori". Olen samaa mieltä monessa asiassa, ja niitä kannattaa noudattaa, siitä on hyvä lähteä liikkeelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe