Jos saan ps3:sen tarvitsenko terävä piirto TV:veen? PS:Vastaukset mahdollisimman nopeasti
Tarvitsenko teräväpiirto tv:een
11
829
Vastaukset
- wetwertewrt
Pelit näyttävät kyllä paremmilta. Jos pelaat tavallisella telkulla niin kannattaa ostaa 360. Sen pelit eivät ole niin komeita joten et tavallaan menetä mitään. Mutta vastaus kysymykseen: et "tarvitse".
- Xb 360 Elite!.
PS3 näytönohjain ei pysty pyörittämään edes uutta NFS ProStreet peliä ilman nykimistä!!.
- jaa jaa
Xb 360 Elite!. kirjoitti:
PS3 näytönohjain ei pysty pyörittämään edes uutta NFS ProStreet peliä ilman nykimistä!!.
heitäpä todisteita, poika...
- on sinänsä
Xb 360 Elite!. kirjoitti:
PS3 näytönohjain ei pysty pyörittämään edes uutta NFS ProStreet peliä ilman nykimistä!!.
totisinta totta, xbox360 pelit ovat suurimmaksi osaksi SD tavaraa. HD resoluutio 720p tai 1080p pelejä löytyy pari-kolme kpl.
- kannattaisi
lähteä vaikka peli kauppaan kysymään täältä et saa apua muuta kuin xbox pentu vastauksia
- ja nauti...
Osta ps2 ja nauti se loistavista peleistä.
Sitten parin vuoden kuluttua kun sinulla on hd- töllö ja 5.1- äänet, niin ehkä kannattaa harkita ps3:sta.
Ei se grafiikka ja monikanavaääni siitä pelistä tee oikeastaan parempaa. - Anonyymi
Tarvitsen. Terävväpiirto t
- Anonyymi
Alkuun kokeilin käyttää PS3 Slimiä tavallisella 4:3 kuvaputkitelkkarilla, näkyihän siitä jotain, mutta esim. päävalikossa oli aika kapea näkymä kerrallaan esillä. Blu-Ray elokuvien toisto oli kyllä ihan kelvoton kuvaputkitelkulla, näkyi mustavalkoisena ja ikäänkuin jonkinlaisen "teräsverkon" läpi, joten hommasin fullhd tietokonenäytön jossa on pelitila, ps3 siihen hdmi piuhalla ja erohan oli kuin yöllä ja päivällä :)
- Anonyymi
Osta terävänaarmu-TV, se on uusinta uutta!!
- Anonyymi
Lyijykynäpiirtotv olisi hieno, robottikäsi piirtäisi kuvan ruudulle niin nopeasti että se näyttäisi liikkuvalta kuvalta.
- Anonyymi
jaaa... olikos 2007 olemassa jo hd telkkareita? tai edes sähköä`lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm69732J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 104645
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18498