Tarvitsenko teräväpiirto tv:een

N.V

Jos saan ps3:sen tarvitsenko terävä piirto TV:veen? PS:Vastaukset mahdollisimman nopeasti

11

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wetwertewrt

      Pelit näyttävät kyllä paremmilta. Jos pelaat tavallisella telkulla niin kannattaa ostaa 360. Sen pelit eivät ole niin komeita joten et tavallaan menetä mitään. Mutta vastaus kysymykseen: et "tarvitse".

      • Xb 360 Elite!.

        PS3 näytönohjain ei pysty pyörittämään edes uutta NFS ProStreet peliä ilman nykimistä!!.


      • jaa jaa
        Xb 360 Elite!. kirjoitti:

        PS3 näytönohjain ei pysty pyörittämään edes uutta NFS ProStreet peliä ilman nykimistä!!.

        heitäpä todisteita, poika...


      • on sinänsä
        Xb 360 Elite!. kirjoitti:

        PS3 näytönohjain ei pysty pyörittämään edes uutta NFS ProStreet peliä ilman nykimistä!!.

        totisinta totta, xbox360 pelit ovat suurimmaksi osaksi SD tavaraa. HD resoluutio 720p tai 1080p pelejä löytyy pari-kolme kpl.


    • kannattaisi

      lähteä vaikka peli kauppaan kysymään täältä et saa apua muuta kuin xbox pentu vastauksia

    • ja nauti...

      Osta ps2 ja nauti se loistavista peleistä.
      Sitten parin vuoden kuluttua kun sinulla on hd- töllö ja 5.1- äänet, niin ehkä kannattaa harkita ps3:sta.
      Ei se grafiikka ja monikanavaääni siitä pelistä tee oikeastaan parempaa.

    • Anonyymi

      Tarvitsen. Terävväpiirto t

    • Anonyymi

      Alkuun kokeilin käyttää PS3 Slimiä tavallisella 4:3 kuvaputkitelkkarilla, näkyihän siitä jotain, mutta esim. päävalikossa oli aika kapea näkymä kerrallaan esillä. Blu-Ray elokuvien toisto oli kyllä ihan kelvoton kuvaputkitelkulla, näkyi mustavalkoisena ja ikäänkuin jonkinlaisen "teräsverkon" läpi, joten hommasin fullhd tietokonenäytön jossa on pelitila, ps3 siihen hdmi piuhalla ja erohan oli kuin yöllä ja päivällä :)

    • Anonyymi

      Osta terävänaarmu-TV, se on uusinta uutta!!

    • Anonyymi

      Lyijykynäpiirtotv olisi hieno, robottikäsi piirtäisi kuvan ruudulle niin nopeasti että se näyttäisi liikkuvalta kuvalta.

    • Anonyymi

      jaaa... olikos 2007 olemassa jo hd telkkareita? tai edes sähköä`lol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      732
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      104
      645
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe